quote:Als je maar weet dat MK:DA ALLEEN met de D-pad te spelen is op de Cube...
Ja ik dnek het wel, er komen wel aardige spelletjes uit ondertussen (MK:DA bijvoorbeeld) maar de eerste echte topper is toch wel Metroid
En dat ding is dus veel te klein om normaal mee te kunnen vechten....
Het komende gat ga ik opvullen met SNES klassiekers
Ik heb de afgelopen maanden de volgende titels op de kop weten te tikken
Secret of Mana
Secret of Evermore
Final Fantasy 2
Lufia 2
En voor de NES final fantasy 1
Dat moet me wel zoet houden
Soory voor de onduidelijke uitleg ^^*
quote:Uhh
Op vrijdag 27 december 2002 20:40 schreef Perfect het volgende:
Ik heb een probleempje bij Super Mario Sunshine.
Ik ben nog steeds in de wereld waar het begon zeg aar, ik de eerste 2 opdrachten voltooid om het zomaar te zeggen maar de tweede kom ik niet door.
Je moet dan over een schip naar een ander eiland komen, daar kom ik allemaal door, maar dan staan er een paar kisten op mekaar en daar komt dan een slan uit zeg maar, hoe moet ik die verslaan, of wat moet ik daar doen?Soory voor de onduidelijke uitleg ^^*
Ik kreeg nog een kerstkado van mijn vriendin , nu kan ik uit 2 dingen kiezen (wel meer , maar dit zijn mijn keuzes).
Mario Pary 4 of een AC milan shirt.
Ik heb vroeger wel eens mario party 4 gespeeld op N64 , was op zich een leuke game , maar hoe is deze???
Is het niet zo dat als ik hem weer 10 keer gespeeld ik denk van , nu hebben we het weer gezien!!
quote:Er was geen mario party 4 op de N64, wel een 1 + 2 + 3
Op zaterdag 28 december 2002 11:30 schreef Henk-E het volgende:
Hallo jongens , even een vraagje??Ik kreeg nog een kerstkado van mijn vriendin , nu kan ik uit 2 dingen kiezen (wel meer , maar dit zijn mijn keuzes).
Mario Pary 4 of een AC milan shirt.Ik heb vroeger wel eens mario party 4 gespeeld op N64 , was op zich een leuke game , maar hoe is deze???
Is het niet zo dat als ik hem weer 10 keer gespeeld ik denk van , nu hebben we het weer gezien!!
quote:Ik wil ook!!!!
Op zaterdag 28 december 2002 12:15 schreef G1Ace het volgende:
ik had iets beters verwacht, soort pokemon online wereld ofzo
misschien dat het wel komt
o ja, ik heb zelda in pre order staan, en heb de andere drie spellen laten vallen
ik moet en zal OOT spelen op de gamecube
quote:Ik blijf me hierover verbazen. Oot is het beste spel OOIT voor mij.
Op zaterdag 28 december 2002 12:20 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik wil ook!!!!
Ik heb namelijk nog nooit OOT gespeeld, hopelijk komt hij ook in europa uit!!!
quote:Ja, maar ik heb nooit een N64 gehad
Op zaterdag 28 december 2002 14:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik blijf me hierover verbazen. Oot is het beste spel OOIT voor mij.
Het is gewoon ENG goed !
quote:In dat geval trek ik m'n mailtje aan je terug bij deze.
Op dinsdag 24 december 2002 19:19 schreef HAL9000S het volgende:
Nu vliegt m'n ps2 dus zeker de deur uit!!
Heb gister trouwens SMB Advanced-mode uitgespeeld. Nu alleen Expert nog. Maar Level 7 in Expert is ku-hut. .
quote:ik wel, en ik had niet kunnen kopen vanwege die ntsc pal gedoe
Op zaterdag 28 december 2002 15:54 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ja, maar ik heb nooit een N64 gehad
quote:Nog zoeen die alleen ps2 wil spelen voor PES2, ik ben precies hetzelfde hoor
Op zaterdag 28 december 2002 17:50 schreef keeper het volgende:[..]
In dat geval trek ik m'n mailtje aan je terug bij deze.
.
Maar heeft iemand dat filmpje en kan die het ff online zetten. Hij staat niet meer op die plek namelijk en ik MOET het zien.
En flappiewappie... ik ken het, hoeveel shines heb je nu? Ik heb er 52 en nu zit ik ff vast, maar dat had ik ook bij 43 ofzo. Dan haal je er weer een, en dan zijn de volgende 10 weer makkelijk....
quote:Ik ook!!!
Op zaterdag 28 december 2002 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja ik heb hem nog wel kom maar op msn vandeweek ofzo, ik ga nu kopspijkers kijken
En flappiewappie... ik ken het, hoeveel shines heb je nu? Ik heb er 52 en nu zit ik ff vast, maar dat had ik ook bij 43 ofzo. Dan haal je er weer een, en dan zijn de volgende 10 weer makkelijk....
quote:
The biggest source of info is the Q&A page, which reveals the first concrete details about the game's premise and gameplay. Giftpia is an "alternative RPG" for one player, to be released in April 2003 in Japan. No release date is given for North America. The name comes from combining the words "gift" and "utopia", and the story seems to revolve around the theme of coming of age. Specifically, Babelfish produces the term "re-adult", and combined with some other bits from the translation, it seems that some adults have been turned into children, and your job is to return them to their original forms
quote:Oh,...ok. Nu weet ik bijna zeker dat dit niet PAL uitkomt !
Op zaterdag 28 december 2002 21:50 schreef febster het volgende:[..]
quote:Ja ik en mijn vriendje.
Op dinsdag 17 december 2002 12:53 schreef SmashBro het volgende:
Ik las laatst over Star Wars: The Clone Wars in de PU, en hij lijkt me wel leuk. Heeft iemand hier die al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |