http://www.playonline.com/ffcc/index.html
quote:Talk to me! Hoe was het?
Op zondag 22 december 2002 10:16 schreef speknek het volgende:
Ik heb Metroid Prime gespeeld. Stonden allemaal Gamecubes op innercity.
quote:niet te beschrijven met woorden
Op zondag 22 december 2002 10:30 schreef speknek het volgende:
Nou, precies zo dus.
quote:No offence maar
Op zondag 22 december 2002 13:55 schreef febster het volgende:
Nintendo's Megaton
quote:
Op zondag 22 december 2002 14:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
No offence maar
quote:Vergeven
Op zondag 22 december 2002 14:35 schreef febster het volgende:[..]
, sorry ben in een gare semi kater bui dus vergeef me
![]()
quote:Je had/hebt trouwens gelijk wat SMS betreft, het is wel een leuk spel maar heeft "het" niet, en idd een 7/7,5 is t enige verdiende punt eraan
Op zondag 22 december 2002 14:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vergeven
Hoe ik hier op kom? Ik stopte SMS gister in mijn cube en was na 2 sec er al weer op uitgekeken, ik had gewoon geen zin om die laatste lava grot te moeten overleven door weer van die ongelovelijke moeilijke moves te moeten doen
quote:
Op zondag 22 december 2002 15:19 schreef febster het volgende:[..]
Je had/hebt trouwens gelijk wat SMS betreft, het is wel een leuk spel maar heeft "het" niet, en idd een 7/7,5 is t enige verdiende punt eraan
Hoe ik hier op kom? Ik stopte SMS gister in mijn cube en was na 2 sec er al weer op uitgekeken, ik had gewoon geen zin om die laatste lava grot te moeten overleven door weer van die ongelovelijke moeilijke moves te moeten doen
quote:WTF?!
Op zondag 22 december 2002 10:16 schreef speknek het volgende:
Ik heb Metroid Prime gespeeld. Stonden allemaal Gamecubes op innercity.
Ik heb er geen gezien
Welke zaal?
Nou ja, het feest zelf was al goed genoeg!
Maar metroid is dus wel vet? (duh)
quote:Hehehehehe
Op zondag 22 december 2002 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb ze niet gezien... terwijl ik daar wel ff ben geweest om wat te eten en ff uit te rusten
Nou ja, het feest zelf was al goed genoeg!
Maar metroid is dus wel vet? (duh)
quote:Ow,....
Op maandag 23 december 2002 11:23 schreef speknek het volgende:
Nee er zit een item in Zelda genaamd de megaton. Gewoon een explosief.
Zie hier t antwoord op mijn mailtje :
quote:
Beste Ferry,Hierbij het antwoord op je vragen:
1. We bekijken momenteel wat we precies met Zelda gaan doen. Ik kan je helaas nog niet vertellen wat dat precies zal zijn en/of we gebruik maken van de bonus disk, maar wij zien ook wel dat dit een mooie promotie is.
2. De release datum van Metroid Prime zal ergen in maart vallen. De exacte datum staat nog niet vast, maar zal eerder aan het eind van de maand liggen dan in het begin.
3. Je hebt helemaal gelijk wat betreft het grote gat tussen de introducties in de VS en Europa. Maar voor de toekomst ziet het er een stuk beter uit. Daar waar we nu nog voornamelijk schermteksten vanuit het Amerikaans vertalen, zal dat in de toekomst steeds vaker rechtstreeks vanuit het Japans gaan gebeuren. Samen met de NTSC / PAL conversie zullen we dan de grootste bottleneck overwonnen hebben.En opmerking van mij kant: Eternal Darkness, Super Mario Sunshine, Resident Evil, Beach Spikers, StarFox Adventures, Wave Race, Pikmin, Super Smash Bros. Melee, Monkey Ball etc, etc, zijn toch ook top games? Maar natuurlijk verheug ik me ook op Zelda en Metroid!!!
Erop vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Frank Rittinghaus
quote:Naar het Engels?
Daar waar we nu nog voornamelijk schermteksten vanuit het Amerikaans vertalen
quote:Nee, die europese releases hebben tegenwoordig ook vaak spaans/duits/italiaans/frans.
Op maandag 23 december 2002 13:23 schreef speknek het volgende:[..]
Naar het Engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |