quote:was een hoax?!?
Op donderdag 19 december 2002 17:39 schreef keeper het volgende:
Het Sony/Nintendo verhaal is een hoax. Voor zover dat hier nog niet gemeld was.http://www.theinquirer.net/?article=6822
http://spong.com/index.asp?art=4128
quote:Wat een hoax is? Dat het een verzonnen verhaal is.
Op donderdag 19 december 2002 17:40 schreef gieling.com het volgende:
was een hoax?!?
quote:Op welke site zijn die lijsten te vinden? Ik ken ze alleen van cubezone.nl, maar dezen zijn uitgebreider.
Op donderdag 19 december 2002 11:31 schreef ds het volgende:
Vergeet niet dat er invoerrechten en douanekosten etc bij komen bij alle hardware die je besteld via dvdbox aangezien zij in Canada zitten. Uiteindelijk ben je dus duurder uit.Bij goblindirect heb je dit niet (behalve verzendkosten) aangezien zij in Engeland zitten en dus te maken hebben met de europese regels. Ik zou je dus adviseren om bij goblindirect te bestellen, met zo'n pakket ben je ook direct klaar.:)
Nog even wat verkoopcijfertjes:
Software:
[..]Zelda doet het dus uitstekend in Japan
Hardware:
[..]En ook de cube is omhoog gegaan
Filmpje ziet er niet echt spectaculair uit, maar dat kan nog veranderen .
quote:Nee hoor
Op donderdag 19 december 2002 17:39 schreef keeper het volgende:
Het Sony/Nintendo verhaal is een hoax. Voor zover dat hier nog niet gemeld was.http://www.theinquirer.net/?article=6822
http://spong.com/index.asp?art=4128
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:29 schreef blieblie het volgende:
Whahahaa, wat een kut ding, die cube
Ik zit hier bij Febster Timesplitters te spelen, blijft het kreng hangenwhahahaahahaha
![]()
quote:Niet zo happen lex
Op donderdag 19 december 2002 20:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Optiefen als je niks zinnigs te melden hebt.
quote:Sorry, maar ik heb het niet zo op fanboys
Op donderdag 19 december 2002 20:57 schreef febster het volgende:[..]
Niet zo happen lex
, Blieblie zit je maar te bokken maar wat hij zegt is wel echt gebeurd, heel vaag
quote:Laat hij nou zelden op een console spellen en als hij dat doet doet hij braaf met of tegen mij TimeSplitters dus hij is veel maar geen fan boy (die war intresseert hem niet)
Op donderdag 19 december 2002 20:58 schreef Lexie het volgende:[..]
Sorry, maar ik heb het niet zo op fanboys
![]()
quote:Hou maar een oogje in het zeil, and keep him away from the dark side!
Op donderdag 19 december 2002 21:00 schreef febster het volgende:[..]
Laat hij nou zelden op een console spellen en als hij dat doet doet hij braaf met of tegen mij TimeSplitters dus hij is veel maar geen fan boy (die war intresseert hem niet)
quote:Verklaar !
Op donderdag 19 december 2002 21:44 schreef speknek het volgende:
Het duurt wel even voordat je ED echt gaat waarderen hoor.
quote:Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik pas in Hoofdstuk 5 ben. Maar ik heb nu vakantie en ga het maar ff uitspelen
Op donderdag 19 december 2002 22:34 schreef speknek het volgende:
Het begint als een Lara Croft achtig spel, pas later merk je de echte diepgang.
Een collega van me heeft een NTSC cube en gisteren had ik het genoegen om een uurtje Metroid Prime te spelen....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH wat een gaaf spel!!!! Dit is gewoon nog vetter dan Halo!!!
Als dit al uit was hier stond ik vandaag in de winkel voor een Cube!
TERING wat een game zeg....!
quote:We know,...........MP heeft ook al revolutionair hoog gescoord op de meeste respectable sites. Eind maart is de datum,........tenzij de Freeloader uitkomt. Dan importeer ik haar.
Op vrijdag 20 december 2002 10:26 schreef TheMarco het volgende:
Jezus Christus....Een collega van me heeft een NTSC cube en gisteren had ik het genoegen om een uurtje Metroid Prime te spelen....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH wat een gaaf spel!!!! Dit is gewoon nog vetter dan Halo!!!Als dit al uit was hier stond ik vandaag in de winkel voor een Cube!
quote:jah, dan was ik nu direct op m'n fiets gesprongen en naar de stad geraced!!!
Op vrijdag 20 december 2002 10:26 schreef TheMarco het volgende:
Jezus Christus....Een collega van me heeft een NTSC cube en gisteren had ik het genoegen om een uurtje Metroid Prime te spelen....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH wat een gaaf spel!!!! Dit is gewoon nog vetter dan Halo!!!Als dit al uit was hier stond ik vandaag in de winkel voor een Cube!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |