quote:Blijf hopen!
Op zaterdag 28 december 2002 22:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,...ok. Nu weet ik bijna zeker dat dit niet PAL uitkomt !
quote:Dat doe ik......
Op zaterdag 28 december 2002 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Blijf hopen!
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 23:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat doe ik......
Ik hoop ook op Animal Crossing. Die lijkt me fantastisch !
quote:Nee,...Animal C komt sowieso Regio 2 uit in australie dus die kunnen we gewoon importeren, maar of er ook een Regio 2 in Europa komt weet ik niet....het lijkt me wel natuurlijk, maar de AU versie is ook prima. Doet eazy dvd niet iets met games?
Op zaterdag 28 december 2002 23:59 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik ook!!
en als AC hier niet uitkomt kunnen we altijd nog hopen op freeloader
quote:Hij staat op ign. Maar in het Insider-gedeelte.
Op zaterdag 28 december 2002 19:44 schreef keeper het volgende:
Heeft iemand dus nog dat Winning Eleven 6 filmpje voor mij?.
*lievkijkt*
quote:Ik zou wel willen maar tis idd een insiderlink. Ik kan het wel zien, maar jij kan het niet downen denk ik.
Op zondag 29 december 2002 04:22 schreef keeper het volgende:[..]
Hij staat op ign. Maar in het Insider-gedeelte.
*lievkijkt*
http://insider.ign.com/download/movies/japanese/finalfantasy/winningeleven.mov
quote:Onbegrijpelijk, mijn PS2 krijgt nog steeds veel meer speeltijd als mijn Cube... En ik heb geeneens PES2
Nog zoeen die alleen ps2 wil spelen voor PES2, ik ben precies hetzelfde hoor
ik heb bij SMS alles uit gespeeld! ( alles bij episode 8) maaaar toch gaat het verhaal niet verder!! die mini bowser was het laatst dat ik hem zag vertrokken in zon vulkaan! misschien dat ik dar achteraan moet? maar ik kan nergens een ingang vinden??
BVD
quote:Je moet dan naar het begin van het riviertje, achter die toren met de grote shine erop (die toren waarop ook level 8 is). Je kunt hier ook komen via de riolen, maar het kan ook met je jetpack. Nu moet je gewoon stroomopwaarts de grot in lopen, en als het goed is kom je nu in de vulkaan
Op zondag 29 december 2002 14:57 schreef flappiewappie het volgende:
aaaaaaah! wie weet hoe ik verder moet?!ik heb bij SMS alles uit gespeeld! ( alles bij episode 8) maaaar toch gaat het verhaal niet verder!! die mini bowser was het laatst dat ik hem zag vertrokken in zon vulkaan! misschien dat ik dar achteraan moet? maar ik kan nergens een ingang vinden??
BVD
quote:Vertaling graag
Op zaterdag 28 december 2002 21:24 schreef Chocobo het volgende:http://www.skiptokyo.com/giftpia/
?
quote:die is dicht
Op zondag 29 december 2002 16:08 schreef Lexie het volgende:[..]
Je moet dan naar het begin van het riviertje, achter die toren met de grote shine erop (die toren waarop ook level 8 is). Je kunt hier ook komen via de riolen, maar het kan ook met je jetpack. Nu moet je gewoon stroomopwaarts de grot in lopen, en als het goed is kom je nu in de vulkaan
.
quote:Klopt, die link kon ik ook wel traceren, maar ik kan er niet heen
Op zondag 29 december 2002 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou wel willen maar tis idd een insiderlink. Ik kan het wel zien, maar jij kan het niet downen denk ik.http://insider.ign.com/download/movies/japanese/finalfantasy/winningeleven.mov
Thx anyway .
quote:
Op zondag 29 december 2002 16:24 schreef flappiewappie het volgende:[..]
die is dicht
ik heb btw 64 shines kweet niet of dat er wat me te maken heeft
quote:jep in ieder level, kben er net trouwens wel achter gekomen dat ik een level nog niet uit heb gespeeld; episode 8 van dat uh... 2e level
Op zondag 29 december 2002 16:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Weet je zeker dat je Evil Mario in ieder level hebt platgespoten?
quote:Dat zou op zich niks uit mogen maken. Ik kon de vulkaan in toen ik in ieder level Evil Mario had platgespoten. Misschien een bug?
Op zondag 29 december 2002 16:32 schreef flappiewappie het volgende:[..]
jep in ieder level, kben er net trouwens wel achter gekomen dat ik een level nog niet uit heb gespeeld; episode 8 van dat uh... 2e level
is dat hinderlijk? wat dat is nogal een #%^ opdracht!
quote:khoop het niet ... kan ik opnieuw beginnen
Op zondag 29 december 2002 16:34 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat zou op zich niks uit mogen maken. Ik kon de vulkaan in toen ik in ieder level Evil Mario had platgespoten. Misschien een bug?
quote:kga nog wel alle nep mario mep opdrachten opnieuw doen
Op zondag 29 december 2002 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je 50 sterren hebt, en de nep mario elke keer gehad hebt moet het lukken inderdaad!
quote:Als het goed is moet je gewoon dezelfde ingang kunnen nemen als evil mario
Op zondag 29 december 2002 17:03 schreef flappiewappie het volgende:[..]
kga nog wel alle nep mario mep opdrachten opnieuw doen
Er is vast wel iets dat je niet goed doet
quote:idd, maar als je die kleine bowser naar die vulkaan ziet gaan moet jij hem achterna kunnen
Op zondag 29 december 2002 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoek anders ff een guide op internet... Ik heb er wel een van Prima, een mooi ding, maar hij ligt niet hier.Er is vast wel iets dat je niet goed doet
Wat een level was dat trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |