abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 17:50:29 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173874356
Cosmetische, reinigende en verzorgende producten vallen vanaf 2018 niet meer onder het verlaagde btw-tarief van 6 procent voor geneesmiddelen.



Dat staat in een toelichting op het Belastingplan 2018. Ook bepaalde farmaceutisch producten die worden verhandeld als medische hulpmiddelen worden een stuk duurder.

Voorbeelden van de getroffen producten zijn sommige (baby)crème, mondwater, insectenspray en anti-roos shampoo, sommige middelen tegen aambeien, acne, blaasontsteking, brandend maagzuur, darmkrampjes, diarree, eczeem, hoesten, hoofdluis, kalknagel, keelpijn, littekens, vaginale (schimmel)infecties, verkoudheid, verstopte neus en wratten.

Zelfzorgproducten
Volgens informatie van brancheorganisatie Neprofarm en het bedrijfsleven gaat het om ongeveer 16 procent van de zelfzorgproducten, die straks onder het normale belastingtarief (21 procent) gaan vallen. Bij de rest gaat het of kan het gaan om een voedingsmiddel of geneesmiddel en daar blijft een verlaagd btw-tarief gelden.

Ondernemersorganisatie VNO-NCW/MKB Nederland en enkele andere organisaties hebben laten weten het te betreuren dat niet is gekozen voor een overgangsregeling. Het bedrijfsleven heeft zich naar de mening van het kabinet echter tijdig kunnen voorbereiden op de wijziging en mocht ook meedenken.

https://www.ad.nl/politie(...)ar-duurder~a4007b19/

Daar zit je dan op de koninklijke plee je vagina en kalknagels in te smeren terwijl je spetterpoep hebt. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173874401
Jeetje tong, hoe krijg je vanaf 2018 je middelen tegen aambeien, acne, blaasontsteking, brandend maagzuur, darmkrampjes, diarree, eczeem, hoesten, hoofdluis, kalknagel, keelpijn, littekens, vaginale (schimmel)infecties, verkoudheid, verstopte neus en wratten dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173874491
Er is geen enkele reden om op dit moment maar iets in prijs te verhogen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173874512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:56 schreef halfway het volgende:
Er is geen enkele reden om op dit moment maar iets in prijs te verhogen.
Jij denkt dat ze de marges verlagen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 17:58:58 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_173874525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje tong, hoe krijg je vanaf 2018 je middelen tegen aambeien, acne, blaasontsteking, brandend maagzuur, darmkrampjes, diarree, eczeem, hoesten, hoofdluis, kalknagel, keelpijn, littekens, vaginale (schimmel)infecties, verkoudheid, verstopte neus en wratten dan?
Het is dat het triest is. :{ Anders zat er een Koosgrap in qua loopneus.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 17:59:11 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_173874533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:56 schreef halfway het volgende:
Er is geen enkele reden om op dit moment maar iets in prijs te verhogen.
De koorts ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173874642
Ik ken de precieze inhoud van het plan niet, maar ik zie niet in waarom middelen zonder genezende werking onder het tarief voor geneesmiddelen zouden moeten vallen. Dus als ze alle homeopathische onzin uit het geneesmiddelentarief kicken lijkt me dat een prima beslissing.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173874824
Prima toch? Altijd nog goedkoper dan het via een huisarts te regelen, wat veel mensen doen.
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')