abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 september 2017 @ 15:17:15 #201
163650 Greys
pi_173987892
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat vind ik dan wel jammer, zo'n uitspraak van zo'n man :') :D

En bizar idd dat het destijds gebroken was! Je wordt (denk ik) ook steeds harder, als je eenmaal redelijk actief bent.

En eigenwijs zijn omdat je bv met honden zit, is begrijpelijk.
Het is ook makkelijk praten, sommige mensen hebben een lege agenda en kunnen een week op bed blijven (mijn zus heeft geen kinderen, dieren, whatever, dan pák je ook die rust).
Was het ook een gedoe om die krukken in je auto te krijgen?
Ik had er eentje mee naar het ziekenhuis maar toen bleek dat ik echt acht meter van de hoofdingang kon parkeren en dat route 11 een heel klein stukje was dacht ik 'dat gehannes om dit kruk er uit te krijgen is meer gedoe dan even dat kleine stukje voorzichtig lopen'.
Heb maar niet gezegd dat ik alleen gisteren al drie keer zonder krukken met de honden heb 'gelopen'. Als ik dus niemand heb om me op een bepaald moment ermee te helpen dan doe ik ze dus komende tijd één voor één uitlaten met twee krukken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173989001
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 15:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had er eentje mee naar het ziekenhuis maar toen bleek dat ik echt acht meter van de hoofdingang kon parkeren en dat route 11 een heel klein stukje was dacht ik 'dat gehannes om dit kruk er uit te krijgen is meer gedoe dan even dat kleine stukje voorzichtig lopen'.
Heb maar niet gezegd dat ik alleen gisteren al drie keer zonder krukken met de honden heb 'gelopen'. Als ik dus niemand heb om me op een bepaald moment ermee te helpen dan doe ik ze dus komende tijd één voor één uitlaten met twee krukken.
Oh ja, dat is wel een stuk fijner, 1 hond per keer. Wel rot dat je dan alsnog 2 keer moet lopen.

Soms zou ik wel willen dat we als Fokkers allemaal "per toeval" in een zelfde blok of stad zouden wonen, konden we elkaar helpen waar nodig :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 25 september 2017 @ 16:40:48 #203
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173989384
Fokdorp.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173989406
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 16:40 schreef ijs_beer het volgende:
Fokdorp.
Ja, dat klinkt nog tof ook :D

En leuke UI heb je O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 25 september 2017 @ 16:54:02 #205
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173989637
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt nog tof ook :D

En leuke UI heb je O+
Even m'n ui, sig etc. opgepoetst, waren allemaal al best oud. :p
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 18:51:30 #206
375570 crew  Cyan9
pi_173991762
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 16:40 schreef ijs_beer het volgende:
Fokdorp.
IJsbeer, je UI.. O+ O+
En ik voel me vereerd om in je verhaaltje te staan (hoe heet dat ding ook alweer? :P)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_173991798
De ene Songfestival-deelnemer remixt de andere:

  maandag 25 september 2017 @ 19:53:12 #208
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173993031
Prima covertje hoor.
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
De ene Songfestival-deelnemer remixt de andere:

Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 25 september 2017 @ 19:54:27 #209
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173993067
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 18:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

IJsbeer, je UI.. O+ O+
En ik voel me vereerd om in je verhaaltje te staan (hoe heet dat ding ook alweer? :P)
Onderschrift? :P en ik vond het een lieve opmerking. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 25 september 2017 @ 19:55:28 #210
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173993095
Er zijn 82 Lurkers die niet in het topic hebben gepost...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 september 2017 @ 20:12:09 #211
163650 Greys
pi_173993542
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
De ene Songfestival-deelnemer remixt de andere:

Wat een enórm sympathiek joch is dat toch. Ook z'n bericht aan Salvador was zo enorm lief (als je hart moe is, neem het mijne O+ ). Leuke cover! Hij heeft echt genoten van het ESF ondanks z'n resultaat. Mooi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 25 september 2017 @ 20:12:52 #212
87554 Cee
Welluk?
pi_173993563
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:50 schreef ato het volgende:
Hoe was het gegaan gisteren Cee?

Eigenlijk best goed, ik merkte dat m'n nichtje zich best schuldig/lullig voelde, vooral toen mijn oom vroeg hoe ik het gemaakt had. Dus ik besloot mijn vooraf ingestudeerde sarcastische opmerkingen niet over haar uit te strooien. :D Heb zelfs met haar gelachen wie had dat verwacht.

En mijn oma en opa waren zo blij met alles en daar gaat het om. Al bij het eerste kado (een boeket bestaande uit dezelfde soort bloemen als oma's bruidsboeket uit '52) moesten ze huilen, HUILEN. Ik zei tegen m'n moeder "misschien moeten we de rest in wekelijkse etappes geven anders overleven ze dit niet." :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 september 2017 @ 20:15:42 #213
163650 Greys
pi_173993648
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:12 schreef Cee het volgende:

[..]

Eigenlijk best goed, ik merkte dat m'n nichtje zich best schuldig/lullig voelde, vooral toen mijn oom vroeg hoe ik het gemaakt had. Dus ik besloot mijn vooraf ingestudeerde sarcastische opmerkingen niet over haar uit te strooien. :D Heb zelfs met haar gelachen wie had dat verwacht.

En mijn oma en opa waren zo blij met alles en daar gaat het om. Al bij het eerste kado (een boeket bestaande uit dezelfde soort bloemen als oma's bruidsboeket uit '52) moesten ze huilen, HUILEN. Ik zei tegen m'n moeder "misschien moeten we de rest in wekelijkse etappes geven anders overleven ze dit niet." :D
Ahhhhh O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 25 september 2017 @ 20:24:07 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_173993864
Greys ik kom je honden wel een keer uitlaten hoor!
Wel stom dat er niks over krukken gezegd is. Zou ik ook niet weten als het me niet expliciet wordt verteld. En over dat verzwikken/breken, een tijdje geleden ging mijn loopgroep hardlopen en halverwege verzwikte er eentje haar voet. Deed wel wat pijn maar ze liep de rest door en besloot de volgende dag toch maar even er naar te laten kijken en bleek inderdaad een teen te zijn gebroken. Je zou verwachten dat je dan geen stap meer kan zetten.
  † In Memoriam † maandag 25 september 2017 @ 20:37:23 #215
368283 ato
pi_173994257
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:12 schreef Cee het volgende:

[..]

Eigenlijk best goed, ik merkte dat m'n nichtje zich best schuldig/lullig voelde, vooral toen mijn oom vroeg hoe ik het gemaakt had. Dus ik besloot mijn vooraf ingestudeerde sarcastische opmerkingen niet over haar uit te strooien. :D Heb zelfs met haar gelachen wie had dat verwacht.

En mijn oma en opa waren zo blij met alles en daar gaat het om. Al bij het eerste kado (een boeket bestaande uit dezelfde soort bloemen als oma's bruidsboeket uit '52) moesten ze huilen, HUILEN. Ik zei tegen m'n moeder "misschien moeten we de rest in wekelijkse etappes geven anders overleven ze dit niet." :D
Gelukkig dat het goed ging, ik had wel zo'n gevoel hoor.
Fijn ook dat je oom zijn waardering uitsprak.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 25 september 2017 @ 20:39:15 #216
368283 ato
pi_173994306
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
Prima covertje hoor.

[..]

Klinkt best lekker dat zegt ook wel wat van JOWST (nummer van hun vind ik nog steeds goed).

Maar is het een cover? Zo ja van wie?
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 25 september 2017 @ 21:49:23 #217
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173996158
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het liedje van DB was een beetje een niemendalletje, zo'n filler op een album, zeker niet zijn beste werk. Het nummer van Ogene was gewoon slecht. Goed uitgevoerd, maar in essentie slecht. Er zit al een taalfout in de titel, en in de tekst nog meerdere. Muzikaal is het ontzettend gedateerd. Het wordt gedragen door de uitstekende samenzang, technisch was het met afstand het beste nummer van de avond. Maar je kunt drollen wel oppoetsen, ze stinken nog steeds naar kak.
Ik ben het niet volledig met je oneens hoor (ik denk zelfs grotendeels met je eens), maar het niemendalletje werd bijna net zo slecht gewaardeerd als die stinkende drol door het Europese publiek. Beide keren was ver in het rechter rijtje. En dat terwijl er veel meer kritiek is over de inzending van dit jaar dan die van 2016. Terwijl het beide op nummer vlak niet goed genoeg was.

Wat overigens niet betekend dat het beide slechte inzendingen waren. Integendeel, de jury waardeerde beide niet voor niets zo hoog. Og3ne met die technisch goede zang en Douwe Bob met het perfecte plaatje (qua inzet etc.).

Maar ik zou toch graag zien dat we komend jaar een nummer sturen wat interessant is. Dan hoeft dat niet mijn smaak te zijn (Birds), maar wel anders dan de rest. En het liefste natuurlijk een liedje wat ik zelf ook leuk vind (in ieder geval bij mijn top van dat jaar zou horen).

En dat dan eventueel Maan dat liedje zou gaan zingen, zou mij dan geen eens een moer uitmaken. Als het liedje en de act maar kloppen (een zeldzame combinatie voor Nederland). Al acht ik de kans dat ze niet opgewassen is tegen de spanning etc. te groot, dus zie ik liever iemand anders gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 september 2017 @ 21:53:23 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173996266
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 12:41 schreef ato het volgende:
Verschil tussen het liedje van O3gne en DB is dat Lights and shadows saai is en blijft.
Ik had nog gehoopt op vuurwerk tijdens hun liveperfomances, maar het nummer werd geweldig gezongen (dat redden hun tot hun redelijk hoge positie) maar bleef ook saai en wat een tegenvaller was hun act. Daar had meer in kunnen zitten.

Slow down, is zo'n riedeltje wat ook weer herkenbaar ( lijkt op it never rains in southern California) is.
Zijn liveperfomance was -hoe eenvoudig ook- verrassend goed.

Gek he, ik zit steeds aan Caro te denken dat zij toch haar nog overhaald hebben.
Duim, duim..

Nog blijer ben ik met iets nieuws, experimenteels zoals het genre van Thomas Azier of The Kovacs.
Toch sloeg dat herkenbare riedeltje niet aan in Europa. En dat terwijl zijn optreden echt volledig klopte (op dat vlak samen met TCL het de kloppende act van de laatste vijftien jaar NL inzendingen).

Wat betreft Caro, absoluut een topartieste. Maar dan moet ze wel met iets nieuws en origineels komen. Want ze is eigenlijk allang over haar hoogtepunt heen.

Die laatste zin sluit ik mij wel bij aan, al ken ik die artiesten grotendeels alleen maar qua naam. Gewoon eens iets anders doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 september 2017 @ 21:54:53 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173996316
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omdat het een ander genre is. Osjien jodelt kitsch, DB niet en DB heeft ook nog instrumenten op het nummer te horen.
Het nummer is niet veel bijzonders, maar klinkt niet goedkoop en gedateerd. Dat is het verschil.
Nee het klonk niet goedkoop en gedateerd, dat klopt. Maar niet veel bijzonders, dertien in een dozijn, beetje suffig nummer was nou ook niet zo heel veel beter. Zonde want zijn performance was top en hij heeft veel interessantere nummers dan dat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 september 2017 @ 21:58:21 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173996423
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind ook dat DB met zijn enthousiasme, voorbereiding, aanpak en alles eromheen (een eigen bar _O_ ) een nieuwe norm heeft vastgesteld. Hij ging er echt voor de volle 100 procent voor. En dat dat liedje dan gewoon niet speciaal genoeg bleek, ach ja. Ik kan daar veel meer van genieten en mee meeleven dan bij de inzending bij Og3ne.
Dat staat ook buiten kijf, wat ik zelf ook al aangaf. Alles wat hij deed voor en tijdens het ESF klopte en deed hij vol overgave. Daar kunnen echt heel veel artiesten die meegedaan hebben of mogelijk mee zouden doen een punt aan zuigen.

quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook. Want het was alsnog kwalitatief gewoon echt goed. Het lied was goed maar net niet opwindend/speciaal genoeg, maar alles aan de inzending van DB was kwalitatief hoogstaand. Van z'n pakken en looks op de rode loper tot z'n eigen enthousiasme op de social media tot die bar en z'n omgang met medekandidaten (de bromance met Amir), risico durven nemen met die stilte, z'n live zang, echt alles.
Dat klopt ook. Zijn nummer was heel erg flets. Maar alles daarbuiten klopte tot in de puntjes. Dit is zoals het moet als je naar het ESF gaat. Echt er voor gaan. De passie en zin spatte er bij hem vanaf.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 september 2017 @ 22:03:04 #221
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173996551
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:26 schreef ijs_beer het volgende:
Og3ne heeft mij uiteindelijk ook positief verrast, terugkijkende. Het nummer was dan niet denderend goed, maar wel naar hun zangkwaliteiten toegeschreven. Daarmee konden ze dus excelleren, optreden zelf was goed uitgewerkt (hoewel ik het anders zou hebben aangekleed, het was er allemaal iets te dik opgelegd imo) goed de camera gepakt, en in de finale ook echt met emotie gezongen.

Douwe is meer mijn smaak qua muziek, iets meer classy optreden, maar durfde ook echt risico te nemen.

Het heeft beiden wat.
:Y Daarom denk ik ook dat we niet teveel kunnen klagen over de afgelopen twee jaar. Ja beiden werden volkomen genegeerd door het publiek, maar ze deden het beiden wel gewoon zoals het hoorde op het podium. Geen schaamte zoals je met Trijntje of de jaren voor Anouk nog had.

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
Oh. enne. Geen Maan. :{w
Ik zie Maan liever ook niet gaan. In ieder geval niet de komende drie jaar. Als ze over drie jaar nog steeds op deze voet staat, dan is het weer een ander verhaal. Maar zoals ik al vaker zei. Er zijn nog veel slechtere keuzes te bedenken dan Maan. En het belangrijkste is dat het totaalplaatje zou kloppen. Liedje en goede act, dan zou Maan daar nog in kunnen passen. Maar zeer waarschijnlijk als ze nu zou gaan wordt het een dertien in een dozijn nummer met dito act.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173996733
Douwe en Og3ne hadden ook best een kutloting in de finale, zeker die 3e plek van Douwe was wel funest, die had met een latere startplek wel net iets meer televotepunten binnengeharkt denk ik...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 25 september 2017 @ 22:12:43 #223
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_173996820
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Douwe en Og3ne hadden ook best een kutloting in de finale, zeker die 3e plek van Douwe was wel funest, die had met een latere startplek wel net iets meer televotepunten binnengeharkt denk ik...
Dat klopt ook wel. Denk dat ze beiden dan net wel de top tien hadden gehaald. Dat was ook wel het grote voordeel van CATS. Die had een top loting. Maar desalniettemin hadden beiden nooit super hoog gescoord bij het publiek, daarvoor waren de punten wel erg laag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173997078
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een enórm sympathiek joch is dat toch. Ook z'n bericht aan Salvador was zo enorm lief (als je hart moe is, neem het mijne O+ ). Leuke cover! Hij heeft echt genoten van het ESF ondanks z'n resultaat. Mooi.
Nu ben ik zeker een cultuurbarbaar, maar waar is dit een cover van dan? :@

(NB: JOWST was uiteraard de Noorse inzending)
  † In Memoriam † maandag 25 september 2017 @ 22:28:51 #225
368283 ato
pi_173997287
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nu ben ik zeker een cultuurbarbaar, maar waar is dit een cover van dan? :@

(NB: JOWST was uiteraard de Noorse inzending)
Ja dat vroeg ik mij ook af.

JOWST was geweldig, stond ook in mijn top 7 beste liedjes.
Eigenlijk scoorde ik nog geeneens een top 10), ik vond het een matig jaar.
Veel leuke liedjes, maar ook veel slechte live optredens.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')