abonnement Unibet Coolblue
pi_173872017
Hoiiiii,

Ik weet niet waar dit onder valt, maar ik denk dat ik hier goed zit.

Ik heb vandaag een vrije dag genomen (ik had een college, maar ik ken de stof al dus bedacht ik mij: ik neem eens vrij). Ik werk en studeer nl. En ik ben eigenlijk nooit vrij, ik ben mijn dagen altijd vol gepland met ofwel studie, werk of andere verplichtingen. En nu dus vrij; en altijd als ik dan een dagje vrij ben, en alleen ben, en niet heel veel uitvoer behalve op de bank hangen en wat huishoudelijke taken, boodschappen of zoiets... dan voel ik mij een nietsnut.

En word ik zelfs enigszins verdrietig, lamlendig of hoe je het ook wil noemen, omdat ik niks uitvoer. :') Terwijl ik ook weleens een keer niks hoef uit te voeren, denk ik, en het ook weleens prima is om een dagje Netflix te kijken ofzo. :@ Maar ok, ik vind het ergens dus wel prettig, maar ergens vind ik het ook deprimerend en verdrietig makend. :')

Is dat raar? Of hebben meer mensen hier last van? Dat zodra je dus eens een keer niks doet, je je meteen een nietsnut voelt.
  Spellchecker dinsdag 19 september 2017 @ 15:38:24 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173872066
Als ik jouw activiteiten lees hoef jij je nergens voor te schamen ... dus probeer er maar gewoon van te genieten en gun jezelf die vrije dag!!
pi_173872091
Ik word alleen depressief als ik de hele dag binnen zit, beste is om eens stukje te gaan fietsen ofzo.
pi_173872125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:38 schreef maily het volgende:
Als ik jouw activiteiten lees hoef jij je nergens voor te schamen ... dus probeer er maar gewoon van te genieten en gun jezelf die vrije dag!!
Eens met dit bericht.
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:45:06 #5
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_173872184
Zoek een hobby.
Bedankt Hans.
pi_173872421
Ga je huis schoonmaken ofzo.
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:57:25 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173872442
Het kan heel onwennig zijn om een dag niks te hoeven/moeten als je andere dagen allemaal volgepland zijn. Alsof het heel lastig is om uit die werk/studiemodus te komen van de hele tijd nuttig bezig zijn. Ik kijk er niet van op.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 19 september 2017 @ 16:38:25 #8
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173873133
Als je een relatie hebt zou ik zeggen steek daar wat tijd om leuke dingen te doen. Als je die niet hebt zou ik op die vrije dagen tijd in gaan investeren om een relatie te krijgen, dan is dit probleem in de toekomst helemaal verholpen ;)
pi_173875156
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Het kan heel onwennig zijn om een dag niks te hoeven/moeten als je andere dagen allemaal volgepland zijn. Alsof het heel lastig is om uit die werk/studiemodus te komen van de hele tijd nuttig bezig zijn. Ik kijk er niet van op.
Dit...

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:38 schreef maily het volgende:
Als ik jouw activiteiten lees hoef jij je nergens voor te schamen ... dus probeer er maar gewoon van te genieten en gun jezelf die vrije dag!!
En dit.

Je bent waarschijnlijk zo druk bezig geweest, dat je nu in een gat bent gevallen; Je weet even niet hoe je met de weelde van een dagje niets moet omgaan.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_173879374
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Het kan heel onwennig zijn om een dag niks te hoeven/moeten als je andere dagen allemaal volgepland zijn. Alsof het heel lastig is om uit die werk/studiemodus te komen van de hele tijd nuttig bezig zijn. Ik kijk er niet van op.
Ja dat herken ik ook wel. Altijd bezig met werk/scriptie en zulke dingen.

Maar af en toe een dagje vrij is niet erg en mag best. Wat mij helpt is om naar buiten te gaan en een stuk te gaan wandelen of hardlopen. Doe je aan sport?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')