abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173874175
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar Borgerhout is een soort van Molenbeek dus?

Benieuwd hoeveel religieuzen daar van een niet nader te noemen religie radicaal zijn.
Prachtige buurt dat Borgerhout.

230 jongeren opgepakt na rellen in Borgerhout

quote:
Enkele honderden jongeren verzamelden gisterennamiddag aan de Drink in Borgerhout voor een demonstratie tegen de anti-islamfilm 'Innocence of Muslims' die eerder deze week op YouTube verscheen. Er was daartoe opgeroepen via sms.

Het Centrum voor Islamitische Diensten (CID) in Antwerpen heeft volgens de lokale politie de oproep gelanceerd om te komen betogen in Borgerhout tegen de anti-islamfilm. Het CID is sterk gelieerd aan Sharia4Belgium.


Zijn er al meer wezen "rellen" tegen een anti-islam film dan alle protesten vanuit moslims tegen de islamitische radicale aanslagen. Ze kunnen het dus toch, de straat op gaan. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 19-09-2017 17:47:58 ]
pi_173874251
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar Borgerhout is een soort van Molenbeek dus?

Benieuwd hoeveel religieuzen daar van een niet nader te noemen religie radicaal zijn.
Ja, naar het schijnt idd. Nu heb ik er in de jaren 90 vaak gefietst. Fietstochtje naar Antwerpen. En één keer ben ik er zelfs verdwaald (wat an sich niet zo verschrikkelijk opmerkelijk is; veel mensen verdwalen in het Antwerpse) maar eigenlijk nooit wat van gemerkt. Stond toen al aangeschreven als Borgerokko. Kennelijk is er toch wel veel veranderd in de afgelopen 20 jaar.
I´m back.
pi_173874615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Prachtige buurt dat Borgerhout.

230 jongeren opgepakt na rellen in Borgerhout

[..]



Zijn er al meer wezen "rellen" tegen een anti-islam film dan alle protesten vanuit moslims tegen de islamitische radicale aanslagen. Ze kunnen het dus toch, de straat op gaan. :')
Van Molenbeek kwam ik pas op de hoogte na de aanslagen in Parijs. :')
Borgerhout is nieuw voor mij, maar ik kijk er nu niet echt meer van op. En terwijl ik dit tik besef ik ook (opnieuw maar weer) hoe idioot het intussen eigenlijk is.

Deze protestbetoging verstoorde de Borgerhoutse Reuzenfeesten en veroorzaakte heel wat onrust in Borgerhout, aldus het Vlaams Belangkopstuk. "De lakse houding van het stadsbestuur ten aanzien van de niet-toegelaten moslimmanifestatie zorgt ervoor dat Borgerhout om de haverklap op een bezette stad lijkt. Dit bericht dateert van 2012(!).

Borgerhout, het klinkt als een wijk waar Suske en Wiske een leuk avontuur beleven. Vroeger spaarde ik die strips, en wilde ik zodoende later het allerliefst in Belgie wonen.

Nu is het later en zie je ''belgen'' massaal de straat op gaan, waarbij dus bij één ''demonstratie'' +200 (!) ''jongeren'' zijn opgepakt, omdat wat mensen een filmpje over een pedofiele oorlogsmisdadiger hebben gemaakt, en lijkt de stad ''om de haverklap'' op een bezette stad.

Weet je, soms ben ik een beetje jaloers op fokkers zoals Ser_clapblabla, Koos V. enz.
De prachtige evenwichtige iedereen-tolerant-naar-iedereen multiculturele samenleving waarbij niemand misbruik maakt van wetten en regels, zoals zij de wereld zien... Ik zou het soms ook wel zo willen zien.

Maar dat kan niet, want de realiteit toont een compleet ander beeld.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173874793
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:04 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Van Molenbeek kwam ik pas op de hoogte na de aanslagen in Parijs. :')
Borgerhout is nieuw voor mij, maar ik kijk er nu niet echt meer van op. En terwijl ik dit tik besef ik ook (opnieuw maar weer) hoe idioot het intussen eigenlijk is.

Deze protestbetoging verstoorde de Borgerhoutse Reuzenfeesten en veroorzaakte heel wat onrust in Borgerhout, aldus het Vlaams Belangkopstuk. "De lakse houding van het stadsbestuur ten aanzien van de niet-toegelaten moslimmanifestatie zorgt ervoor dat Borgerhout om de haverklap op een bezette stad lijkt. Dit bericht dateert van 2012(!).

Borgerhout, het klinkt als een wijk waar Suske en Wiske een leuk avontuur beleven. Vroeger spaarde ik die strips, en wilde ik zodoende later het allerliefst in Belgie wonen.

Nu is het later en zie je ''belgen'' massaal de straat op gaan, waarbij dus bij één ''demonstratie'' +200 (!) ''jongeren'' zijn opgepakt, omdat wat mensen een filmpje over een pedofiele oorlogsmisdadiger hebben gemaakt, en lijkt de stad ''om de haverklap'' op een bezette stad.

Weet je, soms ben ik een beetje jaloers op fokkers zoals Ser_clapblabla, Koos V. enz.
De prachtige evenwichtige iedereen-tolerant-naar-iedereen multiculturele samenleving waarbij niemand misbruik maakt van wetten en regels, zoals zij de wereld zien... Ik zou het soms ook wel zo willen zien.

Maar dat kan niet, want de realiteit toont een compleet ander beeld.
Ik ken het, wou ook soms dat ook zo naïef kon zijn en wegkijken alsof er geen problemen waren, dat was beter voor het hart.

Ik vraag mij ook altijd af wat als wij gelijk hebben mbt. de islam en de mosliminvasie in Europa. De gevolgen als iemand zoals Koos V. of Ser_Cappuccino gelijk hebben zijn minimaal, wij blijven gewoon wat roepen in de leegte maar achteraf hadden wij gewoon ongelijk. Maar als wij inderdaad gelijk hebben dan staan wij aan de vooravond van een hoop ellende in Europa, de gevolgen en de slachtoffers zullen extreem zijn. Daarom hoop ik ook dat het maar onze onderbuik is die spreekt, maar ook wij weten dat het niet zo is. Ik vind het daarom ook altijd zo raar dat het signaal wat personen zoals wij maken aan dovemans oren gericht zijn, het is niet dat we deze zaken verzinnen of uit onze duim zuigen.

Het is niet alleen deze wijk of Molenbeek waar het zo uit de hand loopt, in Frankrijk en Duitsland zijn al honderden steden waar allochtone jongeren de dienst uit maken, en zo hebben we ook al wijken in Nederland waar de politie geen grip meer heeft op de plaatselijke bevolking. En naarmate de allochtonen toenemen door de massale import of het voortplanten als konijnen zal deze ellende alleen maar toenemen. We laten het maar groeien en mensen die er kritisch over zijn worden weggezet als racist. Maar als die "racisten" achteraf gelijk blijken te hebben, wat doen al die wegkijkers dan? Nemen ze hun verantwoordelijkheid en lossen ze zelf de problemen op die ze creëren, of zullen ze een veilige haven opzoeken waarna mensen die er al jaren voor waarschuwen de rotzooi mogen opruimen, ik verwacht het laatste helaas, waarna ze zodra de rust in de samenleving is teruggekeerd weer verder kunnen gaan een complete samenleving in gijzeling te houden met hun politieke correctheid.

In mijn ogen zijn deze wijken, allochtone jongeren en de islam ook niet het probleem, het zijn symptomen van een gegijzelde samenleving door politieke correctheid. Die jongeren snappen ook wel dat ze alles kunnen maken en er niet of minimaal voor gestraft worden, en dan nog eens beschermd worden door de politiek, media en een wegkijkende groep in de samenleving.

Ik hoop alleen dat als wij inderdaad gelijk zouden hebben de wegkijkende groep hun verantwoordelijkheid neemt voor het probleem welke ze gecreëerd hebben, maar daar heb ik er een hard hoofd in.
pi_173874799
Europa is verloren.
pi_173967145
Politie voorkomt massale vechtpartij tussen twee groepen in Borgerhout

De lokale politie van Antwerpen heeft zaterdagmiddag kunnen voorkomen dat twee groepen met elkaar op de vuist gingen in Borgerhout.
"Patrouilles merkten op dat er zich een hoge concentratie van twee groepen aan het verzamelen was in de regio rond Stuivenberg", zegt politiewoordvoerder Sven Lommaert. "Het ging om een groep van personen met Noord-Afrikaanse origine en een groep van Oost-Europese origine die met elkaar wilden afrekenen. Er zou eerder in de week een incident zijn geweest waarvoor de Oost-Europeanen wraak wilden nemen. Maar van dat voorval heeft de politie geen weet."

De politie kwam massaal ter plaatse aan de Korte Stuivenbergstraat om een confrontatie te voorkomen. "En dat is gelukt", gaat Lommaert verder. "Het is uiteindelijk niet tot een gevecht gekomen. We hebben tientallen personen bestuurlijk aangehouden en hebben verschillende wapens en voorwerpen die als wapen gebruikt konden worden in beslag genomen."

Lommaert benadrukt dat de politiemensen zelf niet zijn aangevallen of lastig gevallen tijdens de actie. Volgens getuigen was er eerder in de week een steekpartij ter hoogte van een restaurant in de Kerkstraat. Mogelijk was dat de aanleiding waarvoor de groep Oost-Europeanen wraak wilde nemen.


Prachtig die multiculturele samenleving. _O_
pi_173967982
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:52 schreef _--_ het volgende:
Waar staat allochtoon? Laat mij dat eens zien.
Borgerhout is een moslimghetto.
  zondag 24 september 2017 @ 16:35:17 #58
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_173968737
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:18 schreef LelijKnap het volgende:
Europa is verloren.
Klopt, Europa is een verloren continent.

Wat we nu zien is de genocide op blanke Europeanen door middel van massa-immigratie, en dit proces is niet meer te stoppen. De aantallen die hierheen komen en zichzelf in rap tempo vermenigvuldigen zijn simpelweg te groot: ze fokken ons er gewoon letterlijk uit.

Blanke Europeanen zullen een minderheid worden in eigen land (in de hoofdsteden zijn ze het al) en uiteindelijk helemaal verdwijnen. En daarmee verdwijnt ook de beschaving van dit ooit zo geweldige continent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 16:36:47 ]
pi_173969095
Zelfs eigen ouders zijn bang;
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ie-boelzoekers.dhtml

En de eeuwige slachtofferrol..wijzend naar anderen.

edit; bijlen, messen en honkbalknuppels http://www.standaard.be/cnt/dmf20170924_03091567

[ Bericht 21% gewijzigd door Kim-Holland op 24-09-2017 16:56:02 ]
´
pi_173969445
We moeten gewoon meer theedrinken dan komt het wel goed!
Ik zwaai naar dieren.
pi_173970268
Tja dit gaat alleen maar erger worden. En dat bepaalde volk wordt alleen maar agressiever met de dag.
pi_173970348
Ik woon in de buurt van Antwerpen, en ik ben vaak zat in de omgeving van Borgerhout geweest, en het is echt een klein-Marokko. Een grote teringbende is het daar.
pi_173972855
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:36 schreef Faxie het volgende:
Ik woon in de buurt van Antwerpen, en ik ben vaak zat in de omgeving van Borgerhout geweest, en het is echt een klein-Marokko. Een grote teringbende is het daar.
Overal waar grote groepen allochtonen wonen in Europa is het een teringbende, maar helaas blijven mensen wegkijken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 september 2017 @ 19:49:31 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173973150
Hard, maar ik hoop oprecht dat de bom een keer barst ergens in Europa. Zweden is het eerste land waar het een keer echt fout gaat, alleen heb ik weinig vertrouwen in de gefeminiseerde bevolking aldaar.

Het zal wel een mooi voorbeeld zijn van waar landen als België en Frankrijk nu ook hard op af aan het stevenen zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173973251
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Hard, maar ik hoop oprecht dat de bom een keer barst ergens in Europa. Zweden is het eerste land waar het een keer echt fout gaat, alleen heb ik weinig vertrouwen in de gefeminiseerde bevolking aldaar.

Het zal wel een mooi voorbeeld zijn van waar landen als België en Frankrijk nu ook hard op af aan het stevenen zijn.
Misschien dat het inderdaad beter is dat die bom eens barst (hopelijk niet in Nederland) en andere landen hier eens lering uit trekken. Op een gegeven moment wordt de situatie onhoudbaar, dan zijn ze al in zo'n grote getallen aanwezig dat er niets anders rest dan een burgeroorlog.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 september 2017 @ 19:56:32 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173973331
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Misschien dat het inderdaad beter is dat die bom eens barst (hopelijk niet in Nederland) en andere landen hier eens lering uit trekken. Op een gegeven moment wordt de situatie onhoudbaar, dan zijn ze al in zo'n grote getallen aanwezig dat er niets anders rest dan een burgeroorlog.
Nederland denk ik niet, hier valt het nog mee. Er zijn landen die al een stuk verder heen zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173973608
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als het om autochtonen zou gaan, dan had deze TS geen topic geopend.
En zou jij geen reactie hebben geplaatst.
pi_173973926
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Prachtig die multiculturele samenleving. _O_
Driewerf hoera voor de multicul!

*O* HOERA HOERA HOERA *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173973976
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Zelfs eigen ouders zijn bang;
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ie-boelzoekers.dhtml

En de eeuwige slachtofferrol..wijzend naar anderen.

edit; bijlen, messen en honkbalknuppels http://www.standaard.be/cnt/dmf20170924_03091567
quote:
"Hoor je de sirenes op het filmpje?", vraagt Adil (17). "Ze zijn nog vér weg. Hoor je dat? Het heeft veel te lang geduurd" Als we vragen waarom Adil en de andere omstanders dan niet gewoon die zwaargewonde zélf naar de spoedgevallen droegen in plaats van zijn lijden te filmen, is meteen de toon gezet. "Wij zijn het áltijd geweest!", sist Adil, voor hij wat boos wegbeent.
Zie je wel, discriminatie en de bijbehorende frustratie is de grondslag :')
pi_173974022
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Overal waar grote groepen allochtonen wonen in Europa is het een teringbende, maar helaas blijven mensen wegkijken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')