abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173869804
Eind 2016 is er een Simitçi Dünyası (http://www.simitcidunyasi.com.tr/nl/) geopend in de binnenstad van Rotterdam. Geopend met veel bombarie en irritant gejengel. Joepie.

Simit en aanverwanten zijn wel lekker, dus een bezoekje gedaan.

Binnen tref je allerlei lekkernijen in een vitrine, waar je uit kunt kiezen. Probleem destijds was echter dat er geen labels bij de producten waren, dus je wist niet wat je zag en je wist ook niet hoeveel het kostte. Je kon erachter komen door het te vragen natuurlijk, maar om dat nou 20 keer te gaan doen... Mneh.

Ik dus zo vragen hoe het zit en waarom er geen kaartjes bij zijn geplaatst... "Ja meneer, we zijn net geopend; we zijn er mee bezig, binnenkort zijn er kaartjes bij de producten...".

Nou, ja, okay. Begrijpelijk. Eén simit gekocht, wilde het toch wel proberen.

­
­
­

Een tijdje later, maandje of 2 of zo, weer langsgegaan. Nog steeds geen labels... :{. Dus weer gevraagd, aangegeven dat het er zou staan. "Ja meneer, we weten het, binnenkort...". Niets gekocht, weggelopen.

Ik ben net weer langsgegaan... We zijn nu bijna een jaar verder en er hangen nog steeds geen kaartjes of wat dan ook. Er wordt dus van de klanten verwacht dat ze constant vragen stellen over de inhoud van de producten en de prijzen ervan.

Ugh, zo klantonvriendelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 13:12:31 ]
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:19:45 #2
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_173869951
Goeie site, mooi Nederlands ook
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_173869980
Als je moet vragen wat het kost dan kun je het toch niet betalen.
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_173870018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:19 schreef GrumpyCat het volgende:
Goeie site, mooi Nederlands ook

Wel lekker eten op zich, hoor.

Alleen die afwezigheid van die verdomde prijskaartjes eh.
pi_173870078
Ik zou daar elke dag een half uurtje, uurtje heen gaan en dan van werkelijk elk product de prijs gaan vragen. Misschien zou ik zelfs wat vrienden zo gek maken hetzelfde te doen.
Kijken hoe lang het duurt voor ze prijskaartjes hebben.
pi_173870092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou daar elke dag een half uurtje, uurtje heen gaan en dan van werkelijk elk product de prijs gaan vragen. Misschien zou ik zelfs wat vrienden zo gek maken hetzelfde te doen.
Kost dit? En dit? En dat? En dit? En dit? En dit? En dit? En dit? En dat? En die?
pi_173870111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat is wat ik wil doen inderdaad... Er is echter altijd een rij wanneer ik daar ben en ik wil niemand (de mensen na mij) ermee lastigvallen.
pi_173870140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is wat ik wil doen inderdaad... Er is echter altijd een rij wanneer ik daar ben en ik wil niemand (de mensen na mij) ermee lastigvallen.
Dat is een dilemma inderdaad.
Maar het is voor het algemeen belang uiteindelijk, daar moeten die mensen achter je dan maar begrip voor opbrengen.
pi_173870149
Hebben ze daar tenminste wel duidelijke etiketten?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173870173
Het menu op de website is ook zonder prijzen ;(
pi_173870240
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel lekker eten op zich, hoor.

Alleen die afwezigheid van die verdomde prijskaartjes eh.
Lekker hoor. Geen pafferd erbij?
  Forum Admin dinsdag 19 september 2017 @ 13:42:12 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173870354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zou al in de rij beginnen met vragen stellen aan mijn medewachtenden. "Weet jij hoeveel die kost?" "En die?" "Weet je wat handig zou zijn, als er een prijskaartje bij stond." "Kan je de menukaart even aangeven? Misschien staan er prijzen op". "Wat schat jij dat dat broodje kost?"
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173870371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:42 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik zou al in de rij beginnen met vragen stellen aan mijn medewachtenden. "Weet jij hoeveel die kost?" "En die?" "Weet je wat handig zou zijn, als er een prijskaartje bij stond." "Kan je de menukaart even aangeven? Misschien staan er prijzen op". "Wat schat jij dat dat broodje kost?"
Daarom is 't ook beter dat jij binnen blijft.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Forum Admin dinsdag 19 september 2017 @ 13:44:29 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173870392
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:43 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daarom is 't ook beter dat jij binnen blijft.
Gha! Vind maar eens een rechter die het met je eens is. Als ik zou willen zou ik zo naar buiten kunnen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173870435
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:32 schreef mootie het volgende:
Het menu op de website is ook zonder prijzen ;(
Maar wel bij elk plaatje de mogelijkheid om het makkelijk te delen op diverse social media platforms.
pi_173870450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:42 schreef Pharkus het volgende:

[..]

"He, als ik de prijs goed raad, krijg ik het dan gratis??"
pi_173870481
Is het niet gewoon onderdeel van de Turkse onderhandelcultuur?

Dat ze zomaar een prijs roepen en dat jij dan moet zeggen dat het belachelijk is en dat je wel naar de mac gaat en dan wegloopt uit de winkel, en dat ze je dan naroepen en dat je dan weer terugkomt om te lachen om hun belachelijke prijzen, en dat ze dan ineens iets anders zeggen, en dat je dan zegt dat je het nu verkeerd verstaat en dan noem je nog een bedragje en dan wil je er ook een ayran bij en dan is iedereen ineens dolgelukkig met deze superdeal?
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:52:48 #18
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173870506
quote:
Iced Tea dat de kou en bevroren vorm van een drank wordt geconsumeerd meest na water is de essentie van de zomer dagen. Deze drank die koelte draagt bij aan de warme dagen krijgt lekkerder met de smaken in opgenomen.
Wat een website. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:53:56 #19
459912 FlippingCoin
pi_173870526
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:51 schreef zovty het volgende:
Is het niet gewoon onderdeel van de Turkse onderhandelcultuur?

Dat ze zomaar een prijs roepen en dat jij dan moet zeggen dat het belachelijk is en dat je wel naar de mac gaat en dan wegloopt uit de winkel, en dat ze je dan naroepen en dat je dan weer terugkomt om te lachen om hun belachelijke prijzen, en dat ze dan ineens iets anders zeggen, en dat je dan zegt dat je het nu verkeerd verstaat en dan noem je nog een bedragje en dan wil je er ook een ayran bij en dan is iedereen ineens dolgelukkig met deze superdeal?
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_173870552
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

:D
Kan toch? Dat ze op die manier de tattas uit hun winkel willen houden? Net als dat ze bij de McDonalds om de zoveel tijd overal bacon opgooien om de marokkanen weg te jagen.
pi_173870561
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mijn god, dat was me nog niet eens opgevallen :')
Gevalletje Google translate?

quote:
De keukenwereld van gurmet smaken worden aangeboden in onze Bistro Cafe’s door onze opleidde kokken met attente service waar onze consumenten “Een Wereld vol Smaak” ontmoeten.
pi_173870579
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hier staat, maar heb nu wel enorm zin in ice tea. Jammer dat ik niet weet hoeveel het kost.
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:57:42 #23
459912 FlippingCoin
pi_173870588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:55 schreef zovty het volgende:

[..]

Kan toch? Dat ze op die manier de tattas uit hun winkel willen houden? Net als dat ze bij de McDonalds om de zoveel tijd overal bacon opgooien om de marokkanen weg te jagen.
Lol, klinkt wel leuk zo'n spelelement er bij. :P
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:58:21 #24
459912 FlippingCoin
pi_173870599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:55 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Mijn god, dat was me nog niet eens opgevallen :')
Gevalletje Google translate?

[..]

Denk dat de makers geen Nederlands spreken en idd zo in translate hebben gegooid. :D
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:58:49 #25
459912 FlippingCoin
pi_173870605
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hier staat, maar heb nu wel enorm zin in ice tea. Jammer dat ik niet weet hoeveel het kost.
Echte ice tea is wel lekker ja. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')