Kost dit? En dit? En dat? En dit? En dit? En dit? En dit? En dit? En dat? En die?quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou daar elke dag een half uurtje, uurtje heen gaan en dan van werkelijk elk product de prijs gaan vragen. Misschien zou ik zelfs wat vrienden zo gek maken hetzelfde te doen.
Kijken hoe lang het duurt voor ze prijskaartjes hebben.
Dat is wat ik wil doen inderdaad... Er is echter altijd een rij wanneer ik daar ben en ik wil niemand (de mensen na mij) ermee lastigvallen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou daar elke dag een half uurtje, uurtje heen gaan en dan van werkelijk elk product de prijs gaan vragen. Misschien zou ik zelfs wat vrienden zo gek maken hetzelfde te doen.
Kijken hoe lang het duurt voor ze prijskaartjes hebben.
Dat is een dilemma inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wat ik wil doen inderdaad... Er is echter altijd een rij wanneer ik daar ben en ik wil niemand (de mensen na mij) ermee lastigvallen.
Lekker hoor. Geen pafferd erbij?quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker eten op zich, hoor.
Alleen die afwezigheid van die verdomde prijskaartjes eh.
Ik zou al in de rij beginnen met vragen stellen aan mijn medewachtenden. "Weet jij hoeveel die kost?" "En die?" "Weet je wat handig zou zijn, als er een prijskaartje bij stond." "Kan je de menukaart even aangeven? Misschien staan er prijzen op". "Wat schat jij dat dat broodje kost?"quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wat ik wil doen inderdaad... Er is echter altijd een rij wanneer ik daar ben en ik wil niemand (de mensen na mij) ermee lastigvallen.
Daarom is 't ook beter dat jij binnen blijft.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou al in de rij beginnen met vragen stellen aan mijn medewachtenden. "Weet jij hoeveel die kost?" "En die?" "Weet je wat handig zou zijn, als er een prijskaartje bij stond." "Kan je de menukaart even aangeven? Misschien staan er prijzen op". "Wat schat jij dat dat broodje kost?"
Gha! Vind maar eens een rechter die het met je eens is. Als ik zou willen zou ik zo naar buiten kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Daarom is 't ook beter dat jij binnen blijft.
Maar wel bij elk plaatje de mogelijkheid om het makkelijk te delen op diverse social media platforms.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:32 schreef mootie het volgende:
Het menu op de website is ook zonder prijzen
"He, als ik de prijs goed raad, krijg ik het dan gratis??"quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou al in de rij beginnen met vragen stellen aan mijn medewachtenden. "Weet jij hoeveel die kost?" "En die?" "Weet je wat handig zou zijn, als er een prijskaartje bij stond." "Kan je de menukaart even aangeven? Misschien staan er prijzen op". "Wat schat jij dat dat broodje kost?"
Wat een website.quote:Iced Tea dat de kou en bevroren vorm van een drank wordt geconsumeerd meest na water is de essentie van de zomer dagen. Deze drank die koelte draagt bij aan de warme dagen krijgt lekkerder met de smaken in opgenomen.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:51 schreef zovty het volgende:
Is het niet gewoon onderdeel van de Turkse onderhandelcultuur?
Dat ze zomaar een prijs roepen en dat jij dan moet zeggen dat het belachelijk is en dat je wel naar de mac gaat en dan wegloopt uit de winkel, en dat ze je dan naroepen en dat je dan weer terugkomt om te lachen om hun belachelijke prijzen, en dat ze dan ineens iets anders zeggen, en dat je dan zegt dat je het nu verkeerd verstaat en dan noem je nog een bedragje en dan wil je er ook een ayran bij en dan is iedereen ineens dolgelukkig met deze superdeal?
Kan toch? Dat ze op die manier de tattas uit hun winkel willen houden? Net als dat ze bij de McDonalds om de zoveel tijd overal bacon opgooien om de marokkanen weg te jagen.quote:
Mijn god, dat was me nog niet eens opgevallenquote:
quote:De keukenwereld van gurmet smaken worden aangeboden in onze Bistro Cafe’s door onze opleidde kokken met attente service waar onze consumenten “Een Wereld vol Smaak” ontmoeten.
Ik weet niet wat hier staat, maar heb nu wel enorm zin in ice tea. Jammer dat ik niet weet hoeveel het kost.quote:
Lol, klinkt wel leuk zo'n spelelement er bij.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Kan toch? Dat ze op die manier de tattas uit hun winkel willen houden? Net als dat ze bij de McDonalds om de zoveel tijd overal bacon opgooien om de marokkanen weg te jagen.
Denk dat de makers geen Nederlands spreken en idd zo in translate hebben gegooid.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:55 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Mijn god, dat was me nog niet eens opgevallen
Gevalletje Google translate?
[..]
Echte ice tea is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:57 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier staat, maar heb nu wel enorm zin in ice tea. Jammer dat ik niet weet hoeveel het kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |