abonnement Unibet Coolblue
pi_173870491
Terechte klacht. Ik heb nog meer met de boeren op scooters in de dorpskroeg dan met dat omhooggevallen hipstertuig
pi_173872590
Als je normaal wil doen ga je gewoon lekker in de mooiste stad rotterdam wonen
pi_173872623
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:05 schreef Fatoeman het volgende:
Als je normaal wil doen ga je gewoon lekker in de mooiste stad utrecht wonen
typo
-nee-
pi_173872627
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:05 schreef Fatoeman het volgende:
Als je normaal wil doen ga je gewoon lekker in de mooiste stad rotterdam wonen
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_173872860
Altijd wel humor om mensen die inwaarts gekeerd zijn te zien haten op onderlinge verwaarloosbare verschillen.
wooblabalurg
pi_173873714
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:50 schreef Handleiding het volgende:

[..]

:')
Wonen wel mooie donkere meiden. Mooie woontorens ook
pi_173873739
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:46 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Net als mensen die wel eens op vakantie geweest zijn buiten Europa dus eigenlijk.
Coolguy, met zijn binnen europa is geen vakantie :')
  dinsdag 19 september 2017 @ 17:15:01 #33
471186 Waldorf2017
Beautiful, dirty, rich
pi_173873775
Je vergeet te vermelden dat die mensen nu op je neerkijken omdat jij de rest van je leven in dat muffe dorp van je gaat doorbrengen
You need to be cold to be queen.
pi_173873792
Dorpen _O- :r
pi_173873818
Zeer, zeer, zeer terechte klacht _O_
pi_173874127
Dorpen zijn op hun eigen manier baas, tenminste hier in Brabant dan _O_ De grote stad is wel gewoon een stuk handiger en dan profileer je jezelf ook meer als een echte kosmopoliet. Maar in de dorpen zijn de vriendengroepen veel hechter en kent iedereen elkaar ook. Je kan altijd op de koffie komen bij mensen etc...
pi_173874139
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:38 schreef Geerd het volgende:
Amsterdam :') :') :') :') :') :')
Amsterdam is juist leuk, Nijmegen ook trouwens en Groningen. O+
pi_173874723
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:38 schreef Geerd het volgende:
Amsterdam :') :') :') :') :') :')
pi_173874766
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dorpen zijn op hun eigen manier baas, tenminste hier in Brabant dan _O_ De grote stad is wel gewoon een stuk handiger en dan profileer je jezelf ook meer als een echte kosmopoliet. Maar in de dorpen zijn de vriendengroepen veel hechter en kent iedereen elkaar ook. Je kan altijd op de koffie komen bij mensen etc...
ZH niet iig
pi_173874912
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:08 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Ja als we allemaal zo gaan reageren wat is dan het nut van KLB }:|
Dat je een terechte klacht post. Zeuren over hoe bepaalde mensen zich gedragen terwijl je er verder geen last van hebt, is een onterechte klacht.
pi_173874942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:16 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

ZH niet iig
Brabant is dan ook een stuk socialer dan ZH, vooral Den Haag is echt een ieder voor zich stad.
pi_173874949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:26 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Dat je een terechte klacht post. Zeuren over hoe bepaalde mensen zich gedragen terwijl je er verder geen last van hebt, is een onterechte klacht.
Ik snap het wel, zelfde als deze goede klacht
KLB / In de bus stappen met het idee alsof je in het sprookjes bos
pi_173874959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:28 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Brabant is dan ook een stuk socialer dan ZH, vooral Den Haag is echt een ieder voor zich stad.
Klopt, brabanders zijn prima mensen vind ik altijd
pi_173875013
TS is niet noch tof, noch hip.
paypal.me/taaladvies
pi_173875016
Ik zou opzich later, rond m'n 40-50e ofzo, best terug willen naar een dorp om te wonen. Als het goed is dan wel fatsoenlijke baan waardoor een vrijstaand huisje en een nice waggie in een dorp wel prima klinken. Pre-retirement. Leuk voor de kinderen ook als die er zijn.

Maar als je jong bent vind ik de stad in het algemeen wel veel leuker. Een dorp wordt al snel een sleur
pi_173875076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zou opzich later, rond m'n 40-50e ofzo, best terug willen naar een dorp om te wonen. Als het goed is dan wel fatsoenlijke baan waardoor een vrijstaand huisje en een nice waggie in een dorp wel prima klinken. Pre-retirement. Leuk voor de kinderen ook als die er zijn.

Maar als je jong bent vind ik de stad in het algemeen wel veel leuker. Een dorp wordt al snel een sleur
Wanneer je een relatie hebt en gaat samenwonen, dan kan dat al dik prima zijn in een dorp wannneer je werk op een acceptabele afstand zit en je niet meer in de buurt van je oude vrienden hoeft te wonen als je een redelijk grote afstand verhuist.
pi_173875115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:35 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Wanneer je een relatie hebt en gaat samenwonen, dan kan dat al dik prima zijn in een dorp wannneer je werk op een acceptabele afstand zit en je niet meer in de buurt van je oude vrienden hoeft te wonen als je een redelijk grote afstand verhuist.
Ja maar zelfs als je samen gaat wonen, gelijk in een dorp... Tis meteen zo burgerlijk. Je moet toch ook iets te avonturen hebben. Op je 27e kan je het nog prima eens onverwachts laat maken in de stad na wat gegeten te hebben bijvoorbeeld. In een dorp zit je dan vaak meteen vast aan het restaurant of de dorpskroeg.
pi_173875175
quote:
Van Affrikka
pi_173875177
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja maar zelfs als je samen gaat wonen, gelijk in een dorp... Tis meteen zo burgerlijk. Je moet toch ook iets te avonturen hebben. Op je 27e kan je het nog prima eens onverwachts laat maken in de stad na wat gegeten te hebben bijvoorbeeld. In een dorp zit je dan vaak meteen vast aan het restaurant of de dorpskroeg.
Denk je werkelijk nog vaker uit te gaan wanneer je met je vriendin samenwoont? Hoogstwaarschijnlijk gebeurt dat voornamelijk nog alleen maar met weekend trips/vakanties met je vrienden of partner. Verder maakt men het meestal onverwachts laat bij iemand thuis wanneer je in een dorp woont, zo gek is dat niet.
pi_173875224
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:42 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Denk je werkelijk nog vaker uit te gaan wanneer je met je vriendin samenwoont? Hoogstwaarschijnlijk gebeurt dat voornamelijk nog alleen maar met weekend trips/vakanties met je vrienden of partner. Verder maakt men het meestal onverwachts laat bij iemand thuis wanneer je in een dorp woont, zo gek is dat niet.
Je hebt idd wel een punt. Tis ook wel een gevoelskwestie. De levendigheid van een stad kan leuk zijn, maar de rust van een dorp net zo. Tis alsof je moet kiezen tussen een all-inclusive vakantie aan de Spaanse kust of een actieve vakantie in de Franse Alpen. Ik vind beide vakanties geweldig maar ze zijn totaal verschillend.

Naja ik zie het wel t.z.t. Met deze prijzen in de grote steden zal het toch wel een dorp-achtig iets worden _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')