abonnement Unibet Coolblue
pi_173867036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:33 schreef Elvi het volgende:
Daarom wil ik zelfstandig coach worden. Zodat je niet te maken hebt met de bureaucratie van een organisatie en echt maatwerk kan leveren.
Daar is mijn moeder ook mee bezig, om zelfstandige coach te worden. Maar dan kun je alleen maar mensen helpen die het geld hebben om je te betalen toch?

Ik zou liever iets in die groepen met minder middelen willen beteken.
pi_173867067
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar is mijn moeder ook mee bezig, om zelfstandige coach te worden. Maar dan kun je alleen maar mensen helpen die het geld hebben om je te betalen toch?

Ik zou liever iets in die groepen met minder middelen willen beteken.
Hangt er vanaf. Ik heb ook coaches gezien die een ander tarief hanteren voor mensen die minder geld te besteden hebben.
Of je kunt je laten inhuren door het UWV. Dan heb je nog steeds niet te maken met de regeltjes maar kun je wel mensen helpen met minder geld.
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:37:48 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173867074
Ik denk dat je in de sociale hulpverlening mentaal zo sterk als een beer moet zijn :{.

Ik zou het niet kunnen. Trok me in t asiel al die zielige beestjes al enorm aan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173867090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus niet naar Malta? ;(
Dat is toch hetzelfde :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_173867095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat je in de sociale hulpverlening mentaal zo sterk als een beer moet zijn :{.

Ik zou het niet kunnen. Trok me in t asiel al die zielige beestjes al enorm aan.
Ik ben wel harder geworden door het werk in de klantenservice :@ zeker bij de zorgverzekeraar. Ik prik wel door 'zielige' verhalen heen van mensen die in de schulden zitten maar wel een email sturen vanaf de nieuwste iPhone :')
pi_173867145
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:29 schreef Samzz het volgende:
Vrijwilligerswerk in het asiel O+.
Lijkt me aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant ben ik bang voor sommige honden enzo en qua knaagdieren neem ik alles mee naar huis.
Tap tap tap
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:43:01 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173867153
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben wel harder geworden door het werk in de klantenservice :@ zeker bij de zorgverzekeraar. Ik prik wel door 'zielige' verhalen heen van mensen die in de schulden zitten maar wel een email sturen vanaf de nieuwste iPhone :')
Ik bedoel meer dat het mij echt moeilijk lijkt de verdrietige verhalen los te laten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173867156
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Ik heb ook coaches gezien die een ander tarief hanteren voor mensen die minder geld te besteden hebben.
Of je kunt je laten inhuren door het UWV. Dan heb je nog steeds niet te maken met de regeltjes maar kun je wel mensen helpen met minder geld.
Klinkt wel interessant. Als ik er aan toe ben om richting opleiding/betaald werk te gaan mag ik contact opnemen bij de gemeente. Ik heb nog geen idee wat ik nu echt wil doen, ben eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig op welke manier ze je nu precies op weg helpen. In hoeverre ze je kunnen helpen met dat uitzoeken.

Is het raar om al een mail te sturen en te vragen hoe dat traject er een beetje uitziet? Het duurt nog heel lang voordat ik daar aan toe ben denk ik.
pi_173867163
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben wel harder geworden door het werk in de klantenservice :@ zeker bij de zorgverzekeraar. Ik prik wel door 'zielige' verhalen heen van mensen die in de schulden zitten maar wel een email sturen vanaf de nieuwste iPhone :')
Maar bestaan die mensen echt? :@ Die van 'dubbeltje op z'n kant'-mensen?
Tap tap tap
pi_173867183
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Klinkt wel interessant. Als ik er aan toe ben om richting opleiding/betaald werk te gaan mag ik contact opnemen bij de gemeente. Ik heb nog geen idee wat ik nu echt wil doen, ben eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig op welke manier ze je nu precies op weg helpen. In hoeverre ze je kunnen helpen met dat uitzoeken.

Is het raar om al een mail te sturen en te vragen hoe dat traject er een beetje uitziet? Het duurt nog heel lang voordat ik daar aan toe ben denk ik.
Het is niet raar, alleen weet ik niet of je een serieus antwoord gaat krijgen of dat ze zeggen "het is nog niet zover, wacht maar".

Ik zoek overigens nog mensen om te coachen tijdens m'n opleiding :P per persoon tussen de 1 en 3 gesprekken. Als je wil kunnen wij wel een coach gesprek houden hierover :P ik ben nog wel in opleiding dus het zal niet van hetzelfde niveau zijn als een ervaren coach ;)
pi_173867187
Ahhh... nog twee en een halve week werken en dan heb ik twee weken vakantie. Lekker.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173867200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar bestaan die mensen echt? :@ Die van 'dubbeltje op z'n kant'-mensen?
Ja. Bij de supermarkt stond ook een vrouw de daklozenkrant te verkopen. Werd afgezet door een BMW en stond steeds te bellen met dr iPhone. Ik had wel een baan en niet eens een smartphone :') dus ergens gaat dat ook mis.
pi_173867217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:29 schreef Samzz het volgende:
Vrijwilligerswerk in het asiel O+.
Oh ja, dat was echt gaaf O+ (die ene dag voor mij bedoel ik dan :P)
pi_173867227
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Bij de supermarkt stond ook een vrouw de daklozenkrant te verkopen. Werd afgezet door een BMW en stond steeds te bellen met dr iPhone. Ik had wel een baan en niet eens een smartphone :') dus ergens gaat dat ook mis.
Ja en ik heb een beste baan, verdien niet slecht, maar kan ook niet huren wat mensen in de sociale huur kunnen huren.

Zegt niets toch?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:50:26 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173867235
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar bestaan die mensen echt? :@ Die van 'dubbeltje op z'n kant'-mensen?
Ja :{. Van die mensen die naar de voedselbank rijden in hun Mercedes.

Mensen die klagen geen geld te hebben voor eten, maar wel 3 pakjes per dag roken.

Of van die lui die volledig afgekeurd zijn maar wel zwart bijbeunen.

Dat soort types.

Ik heb ooit eens een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat geldzorgen mensen dommer maakt. Was best verhelderend.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173867238
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar bestaan die mensen echt? :@ Die van 'dubbeltje op z'n kant'-mensen?
ja die bestaan. Maar er zit wel altijd een keerzijde aan die verhalen.
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:50:59 #92
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_173867244
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Bij de supermarkt stond ook een vrouw de daklozenkrant te verkopen. Werd afgezet door een BMW en stond steeds te bellen met dr iPhone. Ik had wel een baan en niet eens een smartphone :') dus ergens gaat dat ook mis.
Hier in de buurt hebben ze last van een Bulgaarse bende die op die manier daklozekranten verkopen en de opbrengst af moeten staan aan de betreffende bende :{
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_173867247
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het is niet raar, alleen weet ik niet of je een serieus antwoord gaat krijgen of dat ze zeggen "het is nog niet zover, wacht maar".

Ik zoek overigens nog mensen om te coachen tijdens m'n opleiding :P per persoon tussen de 1 en 3 gesprekken. Als je wil kunnen wij wel een coach gesprek houden hierover :P ik ben nog wel in opleiding dus het zal niet van hetzelfde niveau zijn als een ervaren coach ;)
Oh dat lijkt me wel leuk eigenlijk. O+
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:51:24 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173867249
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja en ik heb een beste baan, verdien niet slecht, maar kan ook niet huren wat mensen in de sociale huur kunnen huren.

Zegt niets toch?
Mwa... Een BMW rijden en de daklozenkrant verkopen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:52:00 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173867254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:49 schreef STING het volgende:

[..]

Oh ja, dat was echt gaaf O+ (die ene dag voor mij bedoel ik dan :P)
Was het zeker O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173867263
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa... Een BMW rijden en de daklozenkrant verkopen?
Woont in de auto :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_173867267
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde :@
:(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173867269
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Bij de supermarkt stond ook een vrouw de daklozenkrant te verkopen. Werd afgezet door een BMW en stond steeds te bellen met dr iPhone. Ik had wel een baan en niet eens een smartphone :') dus ergens gaat dat ook mis.
Opzich zegt dat nog niet veel he. Afgezet worden met een BMW zegt niets over de positie die die vrouw in de maatschappij inneemt. Dat ze belt met een iPhone eigenlijk ook niet. Mogelijk heeft ze ooit een abbo afgesloten, misschien heeft ze het ding gekregen en heeft ze wel een prepaid abbo. Dat zijn zaken die je in de sociale hulpverlening echt gaat tegenkomen.
pi_173867272
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja en ik heb een beste baan, verdien niet slecht, maar kan ook niet huren wat mensen in de sociale huur kunnen huren.

Zegt niets toch?
_O_ precies.
pi_173867273
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:(
Zie je? Je loopt al rood aan van de hitte.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')