abonnement Unibet Coolblue
pi_173865429
Het is moeilijk om jonge mensen naar een operavoorstelling te krijgen, dus heeft een Zweeds operahuis een heel bijzondere reclame gemaakt. Het componeerde een reclamevoorstelling met orgasmes.

Het Zweedse Folkoperan wilde de niewe voorstelling van Puccini’s Turandot wereldkundig maken. En dat is ze gelukt, want de video gaat viral.



In de Opera van het Orgasme, zoals de video wordt genoemd, zijn verschillende mensen te zien die tot een hoogtepunt komen. Dat alles doen ze op de tonen van de wereldberoemde aria Nessun Dorma. Uiteindelijk eindigt het filmpje met de zanger die aria voltooit.

‘We willen een eerbetoon maken aan verlangen. Uiteindelijk moet dit filmpje dat symboliseren’, vertelt artistiek directrice van de operagroep Mellika Melouani. De creatief directeur Josefine Richards voeg er aan toe: ‘Een orgasme komt voor ons het dichtst bij opera. Beiden zijn ervaringen waar veel endorfine bij vrijkomt.’ Tja, zo hebben wij er in ieder geval niet tegen aangekeken.
http://panorama.nl/blog/b(...)mes-gaat-viral-video

:')

Goedemorgen! c_/
´
pi_173865442
:|W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 08:32:36 #3
186611 Haags
pi_173865447
Is dat inclusief dweilpauzes?
Zonder wrijving geen glans
pi_173865487
quote:
In de Opera van het Orgasme, zoals de video wordt genoemd, zijn verschillende mensen te zien die tot een hoogtepunt komen.
daavoor kun je toch gewoon naar xhamster?

gr gr
pi_173865623
Nessun Dorma, dat is wel een hele slechte keus dan zeg :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 september 2017 @ 08:49:00 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_173865638


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173865717
Ik vind operamuziek en vooral het gezang echt zo lelijk. Ik krijg daar koude rillingen van over heel mijn lijf. En zeker geen orgasme.
pi_173866001
Heel herkenbaar. Ik zet ook een paar octaven hoger of lager in om mijn schatje klaar te laten komen. ^O^
pi_173866860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind operamuziek en vooral het gezang echt zo lelijk. Ik krijg daar koude rillingen van over heel mijn lijf. En zeker geen orgasme.
Ik vind die vocalen altijd zo onnatuurlijk klinken..

Aan de andere kant, ook wel weer hypocriet van me om dat te vinden, bij metal heb ik dat weer niet :') (behalve bij die over-the-top death metal)
nee, jij dan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')