abonnement Unibet Coolblue
pi_173862316
Hallo allemaal,

Ik zit met een best wel vervelend probleempje :/ ik ben een jongen 15 jaar

Ik had een knipper relatie met een meisje. De ene keer vonden wel elkaar leuk, dan weer niet, dan weer wel etc. We waren op een moment dat we elkaar leuk vonden maar toen werd ik een beetje pissig. We namen namelijk geen relatie, omdat we onzeker zijn en niet willen dat mensen gaan stoken. Ik zei dr gister wat van. Ik vroeg: zijn we eigenlijk wel echt verliefd? Ze vond het raar dat ik dit vroeg maar is het niet zo dat je echte liefde niet verbergt? Dat je juist van de daken wil schreeuwen dat je echt verliefd bent? Ze werd boos of geïrriteerd en zei dat ik haar de schuld gaf. Dat deed ik niet maar dat dacht ze. Ze negeerde me vandaag vollop. Hoe kan ik haar vergeten en is het logisch van mijn kant? Ben ik wel logisch geweest? Heb ik nu niet iets stoms gedaan?
Nee afspreken kon niet want dat mocht niet van haar ouders ofzo.

Wees plz eerlijk tegen me. Ik ben bang dat ik dom ben geweest terwijl ik gewoon een normaal relatie wil en niet via whatssapp ofzo. Ik ben jullie erg dankbaar voor het lezen en eventueel reageren.
pi_173862400
Probeer het met haar uit te praten. Zeg wat je denkt en leg haar duidelijk uit dat je haar niet de schuld wilt geven. Succes!
pi_173862437
Regel een andere
pi_173862756
Je bent 15 en dus onzeker. Als je je verder gewoon normaal ontwikkeld kijk je hier over 4 jaar op terug en lach je erom, serieus. Deze relatie gaat geen stand houden. Maar, om antwoord te geven op je vraag, als je verliefd bent op elkaar dan boeit het je inderdaad niet als iedereen dat weet.

Klinkt alsof jij meer verliefd op haar bent dan andersom. Woorden via whatsapp zijn makkelijk getypt, maar of ze gemeend zijn...
pi_173863359
Waarom gaan mensen stoken?.

Ik vind het logisch dat je je liefde niet wil verbergen.

Je had het wel wat tactischer kunnen brengen. Ipv: zijn we echt verliefd?? (negatief, zij denkt dat je het uit wil maken)
kun je het ook positief benaderen, in het idee van: ik vind het zo leuk met jou! Kom we gaan het iedereen vertellen!
pi_173864345
Je bent behoorlijk eerlijk geweest, wat ik te prijzen vind. Maar misschien had het inderdaad wat tactischer gekund.
Somebody that I used to know
pi_173864504
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 23:21 schreef Dehelerambam het volgende:
Waarom gaan mensen stoken?.

Ik vind het logisch dat je je liefde niet wil verbergen.

Je had het wel wat tactischer kunnen brengen. Ipv: zijn we echt verliefd?? (negatief, zij denkt dat je het uit wil maken)
kun je het ook positief benaderen, in het idee van: ik vind het zo leuk met jou! Kom we gaan het iedereen vertellen!
Komt door de haterz
pi_173864762
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 02:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Komt door de haterz
:P
pi_173865407
Oke bedankt allemaal. Misschien had ik het wel subtieler kunnen brengen. Maar het zeggen van: kom laten we het aan iedereen vertellen... nee dat wou ze niet. Ze wou eerst een relatie (en ze vind dat ik het moet vragen). Maar ik ga haar niet vragen met allemaal andere kinderen erbij. Ze gaf me ook geen gelegenheid ze wil nooit alleen zijn met mij. Dus ja... beetje moeilijk. Uitpraten heb ik geprobeerd maar ze zegt steeds: ja je legt de schuld nu bij mij etc etc etc
pi_173865472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:26 schreef Kipkorn1234 het volgende:
Oke bedankt allemaal. Misschien had ik het wel subtieler kunnen brengen. Maar het zeggen van: kom laten we het aan iedereen vertellen... nee dat wou ze niet. Ze wou eerst een relatie (en ze vind dat ik het moet vragen). Maar ik ga haar niet vragen met allemaal andere kinderen erbij. Ze gaf me ook geen gelegenheid ze wil nooit alleen zijn met mij. Dus ja... beetje moeilijk. Uitpraten heb ik geprobeerd maar ze zegt steeds: ja je legt de schuld nu bij mij etc etc etc
Andere kinderen?
pi_173865799
_O_ Verkering met iemand waar je nooit alleen mee bent _O_ .

God, wat lijkt het me mooi om weer een tijdje 15 te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173866543
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:31 schreef Leonos het volgende:
Regel een andere
Dit. Dit is inderdaad niet goed voor je. Zij houdt jou aan het lijntje door zo te blijven doen maar geen relatie aan te gaan
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:25:44 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173866910
Het ligt niet aan jou. Ze is nog niet zo ver.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173869430
Wat maken die anderen nou uit? Laat mensen lekker stoken als ze dat willen? Dat is toch niet jullie probleem als ze zo kinderachtig doen? Of heb je meegemaakt dat ze anderen het leven zuur maakten, alleen maar vanwege een relatie. Zeker jaloers of zo? Ach dat is de middelbare school, verschrikkelijk. Ben zo blij dat ik daar al heel lang weg ben.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173873153
Erg bedankt allemaal. Ja je weet hoe het gaat op de middelbare school ik haat het. Gelukkig laatste jaar. Voor de mensen die niet serieus kunnen reageren... je moet niet reageren ik ben alleen onzeker. Dus bewaar jullie onnodige reacties maar. Voor wel de serieuze. Erg bedankt ik voel me stul beter ik had mn excuses aangeboden omdat ik het misschien niet heel netjes zei. Maar ze reageerden: ja daarom moeten we stoppen. Prima ik hoef haar voorlopig niet in mijn buurt te hebben :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')