abonnement Unibet Coolblue
pi_173856578
Hoi!

Graag wil ik jullie mening over het volgende:

Eind vorig jaar leerde ik een jongen kennen. We leerde elkaar spontaan kennen en hadden vanaf het eerste moment leuk contact. Hij was erg geïnteresseerd. We spraken elkaar veel (doordeweeks en in het weekend, vooral op de app) en hebben ook afgesproken.

Ik kampte in die periode met slaapproblemen en ben daar op een bepaald punt medicijnen voor gaan slikken (mirtazapine). Nadat ik deze ben gaan slikken veranderde ik compleet. In een aantal dagen verloor ik compleet de controle over mezelf (ging dingen zien die er niet waren, werd prikkelbaar, was 24/7 suf en was in niets meer mijzelf). Een aantal dagen nadat ik ze ben gaan slikken, kwam ik de jongen in kwestie tegen met uitgaan en heb ik een paar nogal stomme berichten gestuurd. Daarna wilde die niet meer afspreken en in die periode ben ik denk ik ook niet echt tof geweest (veel is nogal een waas). We hebben uiteindelijk een goede twee maanden contact gehad en het is in een aantal dagen omgeslagen toen. Een aantal dagen voordat ik aan de medicijnen ging wilde hij me nog zien, daarna niet meer. Dit is nu begin maart.

Het is dus al best een tijdje geleden, en ik kom hem best vaak tegen. Sinds een maand ben ik van de medicijnen af en er is weer een wereld voor me open gegaan. Ik heb mezelf weer terug en ben dus weer de persoon die hij ook leerde kennen. Ik voel me erg rot over hoe ik me heb gedragen o.a. naar hem toe.

Ik weet dat hij mij destijds wel heel leuk vond en ik vind het onwijs jammer dat hij door de medicijnen zo een ander (verkeerd) beeld van me gekregen heeft en dit zit me heel erg dwars/ vind ik lastig.

Nu wil ik ergens hem dit heel graag laten weten, ook voor mezelf meer. Ik weet dat ik er niet teveel van kan verwachten maar vind het wel jammer dat we elkaar daarvoor heel leuk spraken en nu helemaal niet meer.

Ik weet niet zo goed of ik iets moet sturen en wat. Ik wil hem ook niet een te lang bericht sturen. Ik zou het liever in het echt zeggen, maar ik kom hem nu alleen maar tegen met uitgaan en dat vind ik geen ideale situatie.

Graag jullie mening. Alvast bedankt!
  maandag 18 september 2017 @ 18:55:25 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173856655
Tja, als je het hem wil laten weten...zul je toch echt contact moeten zoeken. Zoiets zou ik niet bij het uitgaan bespreken. Dan is een mail, of wat dan ook nog beter. Dan kan hij het lezen wanneer het hem uitkomt...en kan hij eventueel ook langer nadenken over een reactie.

Ik zou het verder niet uitleggen omdat je weer een relatie wil, maar vertel het hem meer in de zin van ''ik vond dat je het verdiende om dit te weten'' en ''het gaat nu beter met me''. Niet benoemen dat je het weer wil proberen. Dat kan altijd nog als je merkt dat hij goed reageert.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 18 september 2017 @ 18:55:41 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173856661
Nou vraag hem voor een drankje, en zeg hem dat je hem wat wilt uitleggen onder 4 ogen.
pi_173856707
Ik weet niet hoe oud je bent?

Ik zou sowieso niet al te open en bloot vertellen in de mail/app die je hem gaan sturen. Als het een rare kwibus blijkt te zijn ligt je verhaal op straat.

Ik zou ook niet teveel in excuses praten. Meer uitleggend.
pi_173856790
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:58 schreef Blue_note het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent?

Ik zou sowieso niet al te open en bloot vertellen in de mail/app die je hem gaan sturen. Als het een rare kwibus blijkt te zijn ligt je verhaal op straat.

Ik zou ook niet teveel in excuses praten. Meer uitleggend.
26 (hij ook).

Je het een punt over dat op straat leggen, hoewel ik me dan weer niet echt schaam. Ik vind het kut hoe ik me heb gedragen maar weet ook dat ik er niet veel aan heb kunnen doen. Dat vind ik juist lastig. Ik wil best excuses maken, maar inderdaad was het meer mijn bedoeling om het uit te leggen,.
  maandag 18 september 2017 @ 19:05:04 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173856859
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:01 schreef joyce19901 het volgende:

[..]

26 (hij ook).

Je het een punt over dat op straat leggen, hoewel ik me dan weer niet echt schaam. Ik vind het kut hoe ik me heb gedragen maar weet ook dat ik er niet veel aan heb kunnen doen. Dat vind ik juist lastig. Ik wil best excuses maken, maar inderdaad was het meer mijn bedoeling om het uit te leggen,.
Je vind hem leuk, toch? Ik neem aan dat het dan niet iemand zal zijn die je gegevens open en bloot op het internet zou zetten, dus daar zou ik me persoonlijk niet heel erg veel zorgen om maken. Als blijkt dat hij dat toch doet, dan weet je tenminste meteen dat hij helemaal niet zo leuk is/was.

Verder wel mee eens dat face-to-face het beste zou zijn, maar niet in de uitgaan sfeer. En zoals ik eerder benoemde, vooral niet de hoop neerleggen dat de relatie opnieuw aan kan gaan. Gewoon uitleggend inderdaad.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173856932
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je vind hem leuk, toch? Ik neem aan dat het dan niet iemand zal zijn die je gegevens open en bloot op het internet zou zetten, dus daar zou ik me persoonlijk niet heel erg veel zorgen om maken. Als blijkt dat hij dat toch doet, dan weet je tenminste meteen dat hij helemaal niet zo leuk is/was.

Verder wel mee eens dat face-to-face het beste zou zijn, maar niet in de uitgaan sfeer. En zoals ik eerder benoemde, vooral niet de hoop neerleggen dat de relatie opnieuw aan kan gaan. Gewoon uitleggend inderdaad.
Daar ben ik ook niet bang voor hoor! Maar inderdaad mocht het wel zo zijn, dan weet ik genoeg!

Ik vind hem inderdaad leuk en dat gebeurd me niet zo vaak, vandaar dat het zo jammer is dat het zo gek is gelopen. Ik wilde die hoop ook niet neerleggen. Zou het al fijn vinden als we gewoon een beetje normaal contact kunnen houden zonder er iets van te verwachten.

Misschien moet ik inderdaad maar vragen of die een drankje wil doen omdat ik iets wil bespreken. Maar als ik alleen dat zeg vraag ik me af of die er positief op reageert.
  maandag 18 september 2017 @ 19:10:34 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173856971
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:08 schreef joyce19901 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook niet bang voor hoor! Maar inderdaad mocht het wel zo zijn, dan weet ik genoeg!

Ik vind hem inderdaad leuk en dat gebeurd me niet zo vaak, vandaar dat het zo jammer is dat het zo gek is gelopen. Ik wilde die hoop ook niet neerleggen. Zou het al fijn vinden als we gewoon een beetje normaal contact kunnen houden zonder er iets van te verwachten.

Misschien moet ik inderdaad maar vragen of die een drankje wil doen omdat ik iets wil bespreken. Maar als ik alleen dat zeg vraag ik me af of die er positief op reageert.
Je kan altijd al vertellen (bij het voorstellen van de afspraak) dat je wil uitleggen waarom het toentertijd mis ging. Als hij behoefte heeft om die uitleg te krijgen dan zul je wel wat terug horen. Zo niet, dan heb je hem in ieder geval de kans gegeven, dus dat is het zijn probleem als hij er niks mee doet :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173857037
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:01 schreef joyce19901 het volgende:

[..]

26 (hij ook).

Je het een punt over dat op straat leggen, hoewel ik me dan weer niet echt schaam. Ik vind het kut hoe ik me heb gedragen maar weet ook dat ik er niet veel aan heb kunnen doen. Dat vind ik juist lastig. Ik wil best excuses maken, maar inderdaad was het meer mijn bedoeling om het uit te leggen,.
Nee je verhaal is ook zeker niet beschamend, maar toch zou ik dat soort dingen niet op straat hebben willen liggen.

Laat het uitleggende ook zo over komen, anders wordt het al snel een ‘ik ben zielig’ verhaal. Dat ben je niet, en dat wil je ook niet gevonden worden (positief bedoelt).

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2017 19:15:23 ]
pi_173857080
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je kan altijd al vertellen (bij het voorstellen van de afspraak) dat je wil uitleggen waarom het toentertijd mis ging. Als hij behoefte heeft om die uitleg te krijgen dan zul je wel wat terug horen. Zo niet, dan heb je hem in ieder geval de kans gegeven, dus dat is het zijn probleem als hij er niks mee doet :)
En als hij die behoefte heeft weet je gelijk dat er interesse is.
  maandag 18 september 2017 @ 19:17:59 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173857143
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En als hij die behoefte heeft weet je gelijk dat er interesse is.
Of hij vind het gewoon fijn om te weten waarom iets fijns zomaar opeens omsloeg.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173857231
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee je verhaal is ook zeker niet beschamend, maar toch zou ik dat soort dingen niet op straat hebben willen liggen.

Laat het uitleggende ook zo over komen, anders wordt het al snel een ‘ik ben zielig’ verhaal. Dat ben je niet, en dat wil je ook niet gevonden worden (positief bedoelt).
Ik ben inderdaad niet zielig, en dat is ook wel het laatste dat ik gevonden wil worden, dus ik wil inderdaad niet dat het zo gaat over komen :)
pi_173857550
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Of hij vind het gewoon fijn om te weten waarom iets fijns zomaar opeens omsloeg.
Zou kunnen. Maar ook dan is er interesse toch :P
pi_173859601
Wie weet is het voor hem al lang geen punt meer. Als je iets zegt, laat dan weten dat het je na al die tijd nog steeds dwars zit.

Verder denk ik ook dat je eerlijk moet zijn (naar jezelf). Als je nog hoop koestert, kan het behoorlijk vervelend gaan worden (voor jezelf) indien het niet wederzijds is. Aan de andere kant, je zal het nooit weten als je het niet probeert?
pi_174753495
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:51 schreef joyce19901 het volgende:
Lok.
Poging tot update quote?

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2017 11:10:11 ]
pi_174855643
Waarom heb je destijds niet in die periode dat je contact met hem had gewoon gezegd dat je aan de medicijnen bent en dat je daardoor eventueel bepaalde buien kan hebben? Dan had hij het geweten en waren jullie wellicht nu (nog) een koppel.
  Spellchecker vrijdag 3 november 2017 @ 23:30:04 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174855677
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom heb je destijds niet in die periode dat je contact met hem had gewoon gezegd dat je aan de medicijnen bent en dat je daardoor eventueel bepaalde buien kan hebben? Dan had hij het geweten en waren jullie wellicht nu (nog) een koppel.
Mevrouw is al 33 dagen niet meer online geweest .....

Derhalve; slotje!
pi_174856157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom heb je destijds niet in die periode dat je contact met hem had gewoon gezegd dat je aan de medicijnen bent en dat je daardoor eventueel bepaalde buien kan hebben? Dan had hij het geweten en waren jullie wellicht nu (nog) een koppel.
Vanwaar deze kick?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')