abonnement Unibet Coolblue
pi_173856144
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp weet zij pas sinds dit jaar dat haar ex-man een nieuwe vrouw gevonden heeft. Misschien dacht ze daarvoor dat het allemaal niet zo snel zou gaan en alles goed afgehandeld zou worden, maar ging het opeens heel anders toen hij een andere vriendin kreeg.
Op 2 oktober vorig jaar kwam daar een eind aan. Barbara werd door haar man verlaten, die voor een andere vrouw koos.
https://www.allesoverkatw(...)60-94c3-df63027ff5f4
´
  maandag 18 september 2017 @ 18:25:12 #52
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856167
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Op 2 oktober vorig jaar kwam daar een eind aan. Barbara werd door haar man verlaten, die voor een andere vrouw koos.
https://www.allesoverkatw(...)60-94c3-df63027ff5f4
Zijn haar kinderen ook zijn kinderen?
pi_173856195
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:14 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Topic amper gevolgd, moet ik eerlijk zeggen.
Maar waarom huurt ze dan niet gewoon in de vrije sector...?
Omdat het onzin is.

Ze zal waarschijnlijk een te laag inkomen hebben voor de vrije sector.
  maandag 18 september 2017 @ 18:28:16 #54
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173856210
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze wist in november al dat ze ging scheiden en de woning moest verkopen. Toen had ze al eens even bij maatschappelijk werk kunnen gaan praten om het een en ander in gang te zetten. Maar ze heeft zich niet eens in laten schrijven voor een huurwoning!

[..]

Wat snap jij niet aan huurtoeslaggrens?

[..]

Een bungalowtent zet je op met een frame van stokken. Een vouwwagen, vouw je uit, waarbij de wagen tevens een bed is, en de tent de leefruimte. Van de buitenkant zie je het verschil alleen aan de trekhaak.
Ik snap alles aan huurtoeslaggrens. Wat snap jij niet aan specifieke eisen voor een woning? Bv geschikt voor maar 1 persoon en niet voor vrouw met kinderen? Of geen huisdier toegestaan?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173856228
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:25 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Zijn haar kinderen ook zijn kinderen?
Dat is altijd de vraag...Ik ga er vanuit dat dat wel het geval is.
´
  maandag 18 september 2017 @ 18:29:39 #56
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173856234
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik snap alles aan huurtoeslaggrens. Wat snap jij niet aan specifieke eisen voor een woning? Bv geschikt voor maar 1 persoon en niet voor vrouw met kinderen? Of geen huisdier toegestaan?
Die laatste lijkt me geen relevante eis.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 18 september 2017 @ 18:30:35 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173856245
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:14 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Topic amper gevolgd, moet ik eerlijk zeggen.
Maar waarom huurt ze dan niet gewoon in de vrije sector...?
Hoe ga je vrije sector huren als je geen of amper inkomen hebt?

Heeft iemand een linkje naar deel 1?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 18 september 2017 @ 18:31:09 #58
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_173856257
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:29 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat is altijd de vraag...Ik ga er vanuit dat dat wel het geval is.
Als hij zijn kinderen in deze toestand heeft achtergelaten is het wel een loser.
pi_173856301
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe ga je vrije sector huren als je geen of amper inkomen hebt?

Heeft iemand een linkje naar deel 1?
NWS / Verlaten vrouw leeft noodgedwongen op straat met haar kinderen :Y)
´
  maandag 18 september 2017 @ 18:36:22 #60
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173856324
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Welnee, dat kun je via maatschappelijk werk, daklozenopvang, enzovoorts, regelen.
Maar gewoon niets doen, niets regelen en alleen maar eisen stellen:
Dichtbij de school van de kinderen, onder de huurtoeslaggrens, enz....
En waarom zoekt ze geen baan? Ze is toch afgestudeerd kapster!
Hoe weet je dat ze niets doet? Wie weet heeft ze al lijntjes uitgezet, zo makkelijk gaat dat vaak niet in de praktijk. Er vallen best veel mensen tussen wal en schip, die overal en nergens te horen krijgen dat zij het niet binnen hun hulp vallen.

Lekker laatdunkend doen over haar kapster zijn maakt vooral dat je jezelf laat kennen, zegt niet zoveel over haar, maar des te meer over jou. Sorry gia, maar dat is echt beneden peil.
Scheiding, stress over nieuwe woning, baan zoeken, kinderen, het is allemaal niet zo makkelijk naast elkaar. Dat iemand die geen idee heeft hoe dat werkt en dit ineens op haar dak krijgt dat niet gelijk allemaal perfect regelt vind ik helemaal niet zo raar.
Het is vooral vervelend dat het zo'n gedoe is uit te zoeken waar je recht op hebt en hoe dat zo snel mogelijk te regelen. Mijn ervaring bij het helpen van iemand in een om en nabij zelfde situatie is dat je erg veel van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dat er maanden overheen kunnen gaan voordat je daar een beetje uit bent. En vooral, dat mensen die altijd 'braaf' geweest zijn daar niet op voorbereid zijn, dachten dat het allemaal wel redelijk was en zichzelf zou wijzen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 september 2017 @ 18:37:16 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173856335
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:29 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die laatste lijkt me geen relevante eis.
Natuurlijk is het dat wel. Ze heeft een hond namelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 september 2017 @ 18:38:31 #62
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173856358
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Natuur is het dat wel. Ze heeft een hond namelijk.
:')

Ik heb echt heel hard een huis nodig hoor! Super dringend! We liggen in een tent!!! En het is koud !

Oh, mag de hond niet mee? Dan laat maar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173856411
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze niets doet? Wie weet heeft ze al lijntjes uitgezet, zo makkelijk gaat dat vaak niet in de praktijk. Er vallen best veel mensen tussen wal en schip, die overal en nergens te horen krijgen dat zij het niet binnen hun hulp vallen.

Lekker laatdunkend doen over haar kapster zijn maakt vooral dat je jezelf laat kennen, zegt niet zoveel over haar, maar des te meer over jou. Sorry gia, maar dat is echt beneden peil.
Scheiding, stress over nieuwe woning, baan zoeken, kinderen, het is allemaal niet zo makkelijk naast elkaar. Dat iemand die geen idee heeft hoe dat werkt en dit ineens op haar dak krijgt dat niet gelijk allemaal perfect regelt vind ik helemaal niet zo raar.
Het is vooral vervelend dat het zo'n gedoe is uit te zoeken waar je recht op hebt en hoe dat zo snel mogelijk te regelen. Mijn ervaring bij het helpen van iemand in een om en nabij zelfde situatie is dat je erg veel van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dat er maanden overheen kunnen gaan voordat je daar een beetje uit bent. En vooral, dat mensen die altijd 'braaf' geweest zijn daar niet op voorbereid zijn, dachten dat het allemaal wel redelijk was en zichzelf zou wijzen.
Een goede kapster vind gemakkelijk klanten hoor. En ze wist blijkbaar al heel lang dat ze op zoek moest naar andere woonruimte.
  maandag 18 september 2017 @ 18:42:02 #64
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173856414
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

:')

Ik heb echt heel hard een huis nodig hoor! Super dringend! We liggen in een tent!!! En het is koud !

Oh, mag de hond niet mee? Dan laat maar.
Voor heel veel mensen is de hond deel van het gezin. Niet zomaar iets wat je even zal wisselen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 september 2017 @ 18:43:22 #65
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173856432
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Voor heel veel mensen is de hond deel van het gezin. Niet zomaar iets wat je even zal wisselen.
Prima. Maar dan moet je ook niet zeiken in je tent dat de goegemeente je geen huis komt overhandigen. En krijg je wat mij betreft Veilig Thuis op je dak omdat je je kinderen geen fatsoenlijk onderkomen wil verschaffen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 18 september 2017 @ 18:43:43 #66
3542 Gia
User under construction
pi_173856437
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gezocht, maar kan het niet vinden. 😕
Alleen deze:
https://www.huurwoningen.(...)atwijk-aan-den-rijn/
https://www.huislijn.nl/huurwoning/nederland/zuid-holland/katwijk

De woningen op die sites die onder de huurtoeslaggrens zitten, zijn toch allemaal voor maximaal 1 persoon? Of bedoelde je ook dat ze daar dan in haar eentje moet gaan wonen?

Had er straks meer. Maar had niet gezien dat ze voor één persoon zijn.
Maar goed, dan nog zijn er blijkbaar geen huurwoningen die aan haar eisen voldoen. Dat ben je aangewezen op de particuliere markt, want zo'n huisje op een bungalowpark is ook niet goedkoop.

En dan die hond nog! Heel vervelend allemaal, maar niet elke woningeigenaar zit te wachten op een pitbull.

Ze zal toch iets moeten.
Heeft ze geen ouders meer? Zussen, broers?
pi_173856453
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

:')

Ik heb echt heel hard een huis nodig hoor! Super dringend! We liggen in een tent!!! En het is koud !

Oh, mag de hond niet mee? Dan laat maar.
Nee die hond moet gewoon mee kunnen. Ik zou mijn hond ook niet zomaar wegdoen. Misschien kan ze tijdelijk in een sloopwoning gaan zitten en van daaruit verder.
  maandag 18 september 2017 @ 18:45:30 #68
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173856477
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:41 schreef 8777 het volgende:

[..]

Een goede kapster vind gemakkelijk klanten hoor. En ze wist blijkbaar al heel lang dat ze op zoek moest naar andere woonruimte.
Zover ik het begrijp is dat verkopen veel sneller gegaan dan gedacht. Meestal als je je huis verkoopt heb je nog maanden de tijd (of zelfs langer) voor je eruit moet.

En makkelijk wat klantjes vinden is wat anders dan voldoende verdienen en regelmatig genoeg om een huis op te krijgen.
Vrije sector is bv vaak een inkomenseis voor, waar vast inkomen naast 2 of 3 keer de maandhuur kunnen betalen een eis zijn. Dat is niet simpel te doen met wat klantjes scoren zonder te weten of dat toekomst heeft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 september 2017 @ 18:46:35 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173856496
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Prima. Maar dan moet je ook niet zeiken in je tent dat de goegemeente je geen huis komt overhandigen. En krijg je wat mij betreft Veilig Thuis op je dak omdat je je kinderen geen fatsoenlijk onderkomen wil verschaffen.
Dit is echt bullshit naar mijn mening....
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 september 2017 @ 18:46:54 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173856506
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Had er straks meer. Maar had niet gezien dat ze voor één persoon zijn.
Maar goed, dan nog zijn er blijkbaar geen huurwoningen die aan haar eisen voldoen. Dat ben je aangewezen op de particuliere markt, want zo'n huisje op een bungalowpark is ook niet goedkoop.

En dan die hond nog! Heel vervelend allemaal, maar niet elke woningeigenaar zit te wachten op een pitbull.

Ze zal toch iets moeten.
Heeft ze geen ouders meer? Zussen, broers?
Het is geen pitbull...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173856600
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zover ik het begrijp is dat verkopen veel sneller gegaan dan gedacht. Meestal als je je huis verkoopt heb je nog maanden de tijd (of zelfs langer) voor je eruit moet.

En makkelijk wat klantjes vinden is wat anders dan voldoende verdienen en regelmatig genoeg om een huis op te krijgen.
Vrije sector is bv vaak een inkomenseis voor, waar vast inkomen naast 2 of 3 keer de maandhuur kunnen betalen een eis zijn. Dat is niet simpel te doen met wat klantjes scoren zonder te weten of dat toekomst heeft.
Ze had het nog niet moeten verkopen, ze had gewoon die woonlastentoeslag moeten aanvragen en daarna pas verkopen. Dan had ze namelijk gewoon urgentie gekregen omdat de woningbouwvereniging dat dan verplicht wordt door de gemeente.
Ze heeft het onnodig moeilijk gemaakt voor zichzelf.
  maandag 18 september 2017 @ 18:54:07 #72
3542 Gia
User under construction
pi_173856635
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Hoe weet je dat ze niets doet? Wie weet heeft ze al lijntjes uitgezet, zo makkelijk gaat dat vaak niet in de praktijk. Er vallen best veel mensen tussen wal en schip, die overal en nergens te horen krijgen dat zij het niet binnen hun hulp vallen.

Lekker laatdunkend doen over haar kapster zijn maakt vooral dat je jezelf laat kennen, zegt niet zoveel over haar, maar des te meer over jou. Sorry gia, maar dat is echt beneden peil.
Hoezo doe ik laatdunkend over haar kapster zijn? Staat toch gewoon zo op haar facebook!

quote:
Scheiding, stress over nieuwe woning, baan zoeken, kinderen, het is allemaal niet zo makkelijk naast elkaar. Dat iemand die geen idee heeft hoe dat werkt en dit ineens op haar dak krijgt dat niet gelijk allemaal perfect regelt vind ik helemaal niet zo raar.
Het is vooral vervelend dat het zo'n gedoe is uit te zoeken waar je recht op hebt en hoe dat zo snel mogelijk te regelen. Mijn ervaring bij het helpen van iemand in een om en nabij zelfde situatie is dat je erg veel van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dat er maanden overheen kunnen gaan voordat je daar een beetje uit bent. En vooral, dat mensen die altijd 'braaf' geweest zijn daar niet op voorbereid zijn, dachten dat het allemaal wel redelijk was en zichzelf zou wijzen.
Mijn ervaring in een vrijwel gelijke situatie, verlaten vrouw, zoon en dochter (toen 7 en 9), maar in de tijd dat verkopen niet zo makkelijk ging. Ze is nog 7 jaar in de woning blijven zitten, wees elke mogelijke huurwoning af op 'geen goede buurt', te weinig slaapkamers, mijn kinderen zitten nu niet lekker in hun vel, nu verhuizen kan echt niet! Enz...Tot ze uiteindelijk hun huis met veel verlies heeft moeten verkopen. Zowel eigenaar als eigenares deden geen onderhoud.
De ex was bij zijn nieuwe vlam, met 2 zonen, ingetrokken en heeft al die jaren zowel een deel rente als 500 alimentatie moeten betalen. Ga er maar aanstaan.
Overigens is die ex zonder meer een lul de behanger, maar dat terzijde.

Ik ken deze verhalen.

Gewoon niets ondernemen en dan moord en brand schreeuwen. En als niet meteen een oplossing voor handen is, dan is het de schuld van de vluchtelingen. Right.

Waarom gaat ze niet werken? De scholen zijn begonnen, kinderen over laten blijven en je kunt 6 uur per dag werken.
Waarom niet meteen in november bijstand aangevraagd? Toen ze nog wel een postadres had?
  maandag 18 september 2017 @ 18:58:03 #73
3542 Gia
User under construction
pi_173856697
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zover ik het begrijp is dat verkopen veel sneller gegaan dan gedacht. Meestal als je je huis verkoopt heb je nog maanden de tijd (of zelfs langer) voor je eruit moet.

En makkelijk wat klantjes vinden is wat anders dan voldoende verdienen en regelmatig genoeg om een huis op te krijgen.
Vrije sector is bv vaak een inkomenseis voor, waar vast inkomen naast 2 of 3 keer de maandhuur kunnen betalen een eis zijn. Dat is niet simpel te doen met wat klantjes scoren zonder te weten of dat toekomst heeft.
Wat wil ze nu?
Een sociale huurwoning, in katwijk, met huurtoeslag, met hond?
Wat als dat er niet is!

En dan dat afgeven op de asielzoekers. Kom op zeg.
pi_173856729
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat wil ze nu?
Een sociale huurwoning, in katwijk, met huurtoeslag, met hond?
Wat als dat er niet is!

En dan dat afgeven op de asielzoekers. Kom op zeg.
Ja dat is natuurlijk niet zo netjes.
pi_173856742
Denken in onmogelijkheden is wel typisch een eigenschap van klagers op facebook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')