abonnement Unibet Coolblue
pi_173892113
Ik blijf het belachelijk vinden dat de familie Schumacher nooit openheid van zaken heeft gegeven over de toestand van der Michael. Ze hebben jarenlang in commercieel opzicht de vruchten kunnen plukken van Schumi zijn populariteit maar deze zelfde fans informeren over de gezondheidstoestand van hun held is blijkbaar teveel gevraagd. Of ze het nu leuk vinden of niet der Schumi was publiek bezit. Ik denk dat niemand op de medische details zit te wachten en die gaan ook niemand aan maar we weten nu precies niks. Geen idee waar het voor nodig is om zoveel geheimzinnigheid te creëren. Als hij een kasplantje is dan is hij een kasplantje.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_173892161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat de familie Schumacher nooit openheid van zaken heeft gegeven over de toestand van der Michael. Ze hebben jarenlang in commercieel opzicht de vruchten kunnen plukken van Schumi zijn populariteit maar deze zelfde fans informeren over de gezondheidstoestand van hun held is blijkbaar teveel gevraagd. Of ze het nu leuk vinden of niet der Schumi was publiek bezit. Ik denk dat niemand op de medische details zit te wachten en die gaan ook niemand aan maar we weten nu precies niks. Geen idee waar het voor nodig is om zoveel geheimzinnigheid te creëren. Als hij een kasplantje is dan is hij een kasplantje.
voor hetzelfde geld is het nep en ligt hij al jaren onder de grond.
pi_173894566
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:41 schreef Benoves het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd of RBR zich met de ontwikkeling (versnellingsbak ed) gaat bezig houden. Ik had wel willen zien van Sainz in de STR Honda had gekund. Ben ook erg benieuwd of McLaren zich met de Renault motor kan meten met RBR. Ik verwacht van niet, als ik het verschil met Renault zie, maar hopelijk heb ik het mis. Ik ben erg benieuwd.
Hmm, zou logisch zijn als RBR en STR helpen met de versnellingsbak van de Honda.

Zou het best grappig vinden als McLaren straks het 3e Renault team is en blijft :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 18:20:18 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173894677
quote:
Wat ik hier iig uit kan opmaken is dat hij zeker geen kasplantje is. Zonder hoop op herstel neem je niet zo'n grote stap.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 september 2017 @ 18:27:34 #180
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173894795
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat ik hier iig uit kan opmaken is dat hij zeker geen kasplantje is. Zonder hoop op herstel neem je niet zo'n grote stap.
In de VS zijn ze wat verder in dat soort dingen dan hier. De kwaliteit van leven zal er iets op vooruit gaan, maar koester niet al te veel hoop.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173894873
*Ze denken dat ze verder zijn in de VS :P als je maar genoeg geld hebt...
pi_173895241
benieuwd of Mick dan ook in VS gaat racen. Maar dat zal wel niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173895649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In de VS zijn ze wat verder in dat soort dingen dan hier. De kwaliteit van leven zal er iets op vooruit gaan, maar koester niet al te veel hoop.
Ze nemen daar meer risico, is eerder een wanhoopspoging imo.
pi_173898038
  woensdag 20 september 2017 @ 21:12:05 #185
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173898238
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat de familie Schumacher nooit openheid van zaken heeft gegeven over de toestand van der Michael. Ze hebben jarenlang in commercieel opzicht de vruchten kunnen plukken van Schumi zijn populariteit maar deze zelfde fans informeren over de gezondheidstoestand van hun held is blijkbaar teveel gevraagd. Of ze het nu leuk vinden of niet der Schumi was publiek bezit. Ik denk dat niemand op de medische details zit te wachten en die gaan ook niemand aan maar we weten nu precies niks. Geen idee waar het voor nodig is om zoveel geheimzinnigheid te creëren. Als hij een kasplantje is dan is hij een kasplantje.
Wat een onwaarschijnlijke bullshit. Je hebt er gewoon geen flikker mee te maken. Hij is geen publiek bezit, hij is gewoon een mens.

Als zijn familie vindt dat jij er geen fuck mee te maken hebt, dan heb jij er geen fuck mee te maken.
  woensdag 20 september 2017 @ 21:15:12 #186
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173898308
Wat ik niet begrijp is dat de familie van Schumacher niks naar buiten brengt over de gesteldheid van Michael Schumacher. Natuurlijk is het hun goedrecht, maar waarom geen informatie over z'n gezondheid?
  woensdag 20 september 2017 @ 21:17:55 #187
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173898357
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:15 schreef tja77 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de familie van Schumacher niks naar buiten brengt over de gesteldheid van Michael Schumacher. Natuurlijk is het hun goedrecht, maar waarom geen informatie over z'n gezondheid?
Waarom? What's in it for them?

Om jou nieuwsgierigheid te bevredigen? Daar schieten zij toch niets mee op?

Misschien willen zij wel niet dat mensen weten hoe slecht hij er aan toe is, houden ze liever de hoop levend. Kan allerlei redenen hebben waar wij volgens hun niets mee te maken hebben.

Prima. Life goes on.
pi_173898882
quote:
:D _O-
  woensdag 20 september 2017 @ 21:37:07 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173898897
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waarom? What's in it for them?

Om jou nieuwsgierigheid te bevredigen? Daar schieten zij toch niets mee op?

Misschien willen zij wel niet dat mensen weten hoe slecht hij er aan toe is, houden ze liever de hoop levend. Kan allerlei redenen hebben waar wij volgens hun niets mee te maken hebben.

Prima. Life goes on.
Als je weet dat er miljoenen fans zijn wereldwijd, waarom zou je die in onzekerheid en ongewis laten? Het geheim houden roept alleen maar meer vraagtekens op. En ik vraag me af wat meer moeite kost. Angstvallig je lippen op elkaar houden en niks prijsgeven, of 1 keer melden hoe zijn status nu is.
Toen Brawn tegen Mick Schumacher na zijn rondje op Spa zei "je vader zou trots op je zijn" werd er wederom flink gespeculeerd. Michael zou er niks van meekrijgen, anders had Brawn het nooit op die manier gezegd. Maar ja, nu naar een kliniek in USA, nu zijn er weer mensen die hoop hebben.
  woensdag 20 september 2017 @ 21:43:04 #190
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173899094
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als je weet dat er miljoenen fans zijn wereldwijd, waarom zou je die in onzekerheid en ongewis laten? Het geheim houden roept alleen maar meer vraagtekens op. En ik vraag me af wat meer moeite kost. Angstvallig je lippen op elkaar houden en niks prijsgeven, of 1 keer melden hoe zijn status nu is.
Toen Brawn tegen Mick Schumacher na zijn rondje op Spa zei "je vader zou trots op je zijn" werd er wederom flink gespeculeerd. Michael zou er niks van meekrijgen, anders had Brawn het nooit op die manier gezegd. Maar ja, nu naar een kliniek in USA, nu zijn er weer mensen die hoop hebben.
Ach, op de lange termijn creëert dat mysterie ook best weer zakelijke mogelijkheden.

De motieven van de familie zijn hun motieven. Totaal irrelevant waarom ze die keuze maken, jij hebt die gewoon te respecteren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 21:45:12 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173899181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In de VS zijn ze wat verder in dat soort dingen dan hier. De kwaliteit van leven zal er iets op vooruit gaan, maar koester niet al te veel hoop.
Mijn vertrouwen in de VS op dat gebied is nogal nihil :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 20 september 2017 @ 21:46:38 #192
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_173899228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mijn vertrouwen in de VS op dat gebied is nogal nihil :')
Nee joh, zelfs een hersendode kan nog president worden, er is nog hoop. :P
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_173899659
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ze nemen daar meer risico, is eerder een wanhoopspoging imo.
Last resort lijkt me ook, anders hadden ze dat wel veel eerder gedaan. Aan het geld had het in ieder geval niet gelegen. Maar hopelijk hebben we het mis.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173900577
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mijn vertrouwen in de VS op dat gebied is nogal nihil :')
Wetenschap in de VS ligt mijlen voor op die van Europa.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 22:34:42 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173900623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:32 schreef franske19 het volgende:

[..]

Wetenschap in de VS ligt mijlen voor op die van Europa.
Toch heb ik 0 vertrouwen in de VS.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173900888
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waarom? What's in it for them?

Om jou nieuwsgierigheid te bevredigen? Daar schieten zij toch niets mee op?

Misschien willen zij wel niet dat mensen weten hoe slecht hij er aan toe is, houden ze liever de hoop levend. Kan allerlei redenen hebben waar wij volgens hun niets mee te maken hebben.

Prima. Life goes on.
commerciële redenen
pi_173901331
-probeer het nog eens-

[ Bericht 97% gewijzigd door Nattekat op 20-09-2017 23:02:48 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_173903684
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:41 schreef Benoves het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd of RBR zich met de ontwikkeling (versnellingsbak ed) gaat bezig houden. Ik had wel willen zien van Sainz in de STR Honda had gekund. Ben ook erg benieuwd of McLaren zich met de Renault motor kan meten met RBR. Ik verwacht van niet, als ik het verschil met Renault zie, maar hopelijk heb ik het mis. Ik ben erg benieuwd.
Ik vind het leuker dat we Sainz nu naast Hulkenberg kunnen leggen. Gaat een belangrijk jaar voor hem worden. Hij moet minimaal gelijk zijn aan Hulk, maar beter als hij hem zou verslaan om echt een kans te maken bij topteam waar hij zo graag over praat.
En Mclaren vergelijken met RB en Renault wordt ook leuk ja
  donderdag 21 september 2017 @ 08:15:11 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173904813
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach, op de lange termijn creëert dat mysterie ook best weer zakelijke mogelijkheden.

De motieven van de familie zijn hun motieven. Totaal irrelevant waarom ze die keuze maken, jij hebt die gewoon te respecteren.
dat is wel zo maar ik vraag me in zo'n geval toch ook wel af of hij dit zelf gewild zou hebben, die stekker erin houden bedoel ik dus.

En zakelijke motieven? Dat lijkt me niet, denk dat de motieven wel zuiver waren/zijn in de zin van waar leven is is hoop maar ze hebben het toch wel een beetje uit de hand laten lopen lijkt het.
pi_173905448
https://www.gpblog.nl/295(...)ties-dan-verstappen/

quote:
Daniel Ricciardo denkt dat hij het dit matige seizoen iets anders weet te benaderen dat zijn jongere teamgenoot Max Verstappen. De Australische coureur vergelijkt het moeilijke seizoen van de Nederlander met zijn eigen seizoen uit 2015.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dwaas :')
Die gast rijdt het hele seizoen op cruisecontrol en krijgt alles op een zilver dienblad aangereikt. Wordt ie er een keer afgekegeld flipt ie gelijk uit en gaat hij schelden en doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')