Ja dat was mijn punt ook en ik denk dat STR een stuk "opener" is voor een gezamenlijke ontwikkeling dan McLaren is.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Ze hebben 100 miljoen per jaar over voor ontwikkeling
De geruchten zijn dat 'spec 4' een pk of dertig beter is dan wat er nu achterin de McLaren ligt. Het is dan ook logisch dat ze de 'beste' motor verder ontwikkelen.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:00 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja als ik dat zo lees was het dus McLaren die voor een lichter concept heeft gekozen met een lager zwaartekracht punt maar met betrouwbaarheids issues en die dus ook voor trillingen zorgt, terwijl de andere (2?) concepten dat probleem niet hadden, maar wel zwaarder zijn en een ander zwaartekracht punt hebben.
Hasegawa heeft gezegd dat ze al een tijdje bezig zijn met de 2018 spec motor en dat is waarschijnlijk de verder uitgewerkte "spec 4" (dat andere concept).
Geen idee hoeveel het verschil is tussen die motor concepten maar denk dat Tost en Key er wel iets mee kunnen. Als Honda nu James Key helpt met de motor integratie en het chassis kan STR Honda nog een best interessante speler worden volgend jaar. Honda hoeft sowieso dat bizar hoge salaris niet meer te betalen.
Idd, zwaarder om hem betrouwbaarder te maken (paar kilo maar overigens), zuiniger met brandstof, andere turbo. En als ze dan ook nog eens de MGU-H en K goed werkend krijgen voor de ERS deployment, dan wordt het wel een mooi pakketquote:Op woensdag 20 september 2017 09:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De geruchten zijn dat 'spec 4' een pk of dertig beter is dan wat er nu achterin de McLaren ligt. Het is dan ook logisch dat ze de 'beste' motor verder ontwikkelen.
als dat allemaal waar is, wtf McLarenquote:Op woensdag 20 september 2017 09:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De geruchten zijn dat 'spec 4' een pk of dertig beter is dan wat er nu achterin de McLaren ligt. Het is dan ook logisch dat ze de 'beste' motor verder ontwikkelen.
Ikke niet.... 1 woord: begint met een H en rijmt op: eloquote:Op woensdag 20 september 2017 10:31 schreef Benoves het volgende:
Ik heb nu alweer zin in volgend jaar met al die speculaties over auto's en motoren 😎
Dat is het vanaf 2015 al met hun size zero concept.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat allemaal waar is, wtf McLaren
Als je de helft van de races uitvalt, win je ook geen kampioenschappen.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat allemaal waar is, wtf McLaren
Hier staat ongeveer waarom:quote:Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dat allemaal waar is, wtf McLaren
Spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
http://www.skysports.com/(...)n-says-the-f1-report
Daar zit inderdaad niemand op te wachten, maar de rest blijft leuk om over te speculeren. Net als dit jaar met de RB13 waar de verwachtingen bij sommigen hoog van waren met de veranderende regelgeving. Nu ben ik benieuwd wat de STR kan met de spec 4 Honda motor, en of het ongelijk dan wel gelijk van McLaren bewezen wordt.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ikke niet.... 1 woord: begint met een H en rijmt op: elo
Grootste voordeel tov McLaren voor beide partijen is dat Honda niet meer verplicht wordt om aan bepaalde (absurde?) McLaren eisen te voldoen en dat STR al gewend is om met klant motoren te werken.quote:Op woensdag 20 september 2017 12:37 schreef Benoves het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad niemand op te wachten, maar de rest blijft leuk om over te speculeren. Net als dit jaar met de RB13 waar de verwachtingen bij sommigen hoog van waren met de veranderende regelgeving. Nu ben ik benieuwd wat de STR kan met de spec 4 Honda motor, en of het ongelijk dan wel gelijk van McLaren bewezen wordt.
McLaren heeft toch ook altijd met klantenmotoren gewerkt, soms exclusief maar blijft een klantenmotorquote:Op woensdag 20 september 2017 13:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Grootste voordeel tov McLaren voor beide partijen is dat Honda niet meer verplicht wordt om aan bepaalde (absurde?) McLaren eisen te voldoen en dat STR al gewend is om met klant motoren te werken.
Het geld wat Honda nu over houdt kunnen ze nu in de motor/chassis integratie/ontwikkeling steken.
Heb nu ook al zin in de pre-season testen
Ja alleen denk ik dat het exclusieve deel ze nu in de problemen heeft gebracht en teveel eisen bij Honda heeft neergelegd (en Honda ze doodleuk heeft beloofd).quote:Op woensdag 20 september 2017 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
McLaren heeft toch ook altijd met klantenmotoren gewerkt, soms exclusief maar blijft een klantenmotor
Zag net dit gifje. Hoe heeft Vettel hier geen straf voor gehad?twitter:BFROFTW twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:53:05 @sarasxphia @vinissima @ScuderiaFerrari https://t.co/F08ywvG3Ld how did vettel keep his line again? Vettel from right kimi from left??? reageer retweet
Vettel / Ferrari verliest zoveel punten dit weekend dat ze al flink gestraft worden (en Max doet dit seizoen toch voor spek en bonen mee een extra DNF kan er nog wel bij).quote:Op woensdag 20 september 2017 13:27 schreef habitue het volgende:Zag net dit gifje. Hoe heeft Vettel hier geen straf voor gehad?twitter:BFROFTW twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:53:05 @sarasxphia @vinissima @ScuderiaFerrari https://t.co/F08ywvG3Ld how did vettel keep his line again? Vettel from right kimi from left??? reageer retweet
Je moet toch ruimte voor elkaar laten op de baan, hij laat Max gewoon met Kimi crashen.
Moet je je voorstellen hoeveel stront Max over zich heen zou hebben gehad als hij Vettel was geweest.
Ik kan er gewoon nog steeds niet over uit.
Niet consistent van de FIA aangezien ze in het verleden hiervoor al een 10 gridplaatsen penalty voor hebben uitgedeeld.quote:Op woensdag 20 september 2017 13:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Vettel / Ferrari verliest zoveel punten dit weekend dat ze al flink gestraft worden (en Max doet dit seizoen toch voor spek en bonen mee een extra DNF kan er nog wel bij).
Ben ook benieuwd of RBR zich met de ontwikkeling (versnellingsbak ed) gaat bezig houden. Ik had wel willen zien van Sainz in de STR Honda had gekund. Ben ook erg benieuwd of McLaren zich met de Renault motor kan meten met RBR. Ik verwacht van niet, als ik het verschil met Renault zie, maar hopelijk heb ik het mis. Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 20 september 2017 13:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Grootste voordeel tov McLaren voor beide partijen is dat Honda niet meer verplicht wordt om aan bepaalde (absurde?) McLaren eisen te voldoen en dat STR al gewend is om met klant motoren te werken.
Het geld wat Honda nu over houdt kunnen ze nu in de motor/chassis integratie/ontwikkeling steken.
Heb nu ook al zin in de pre-season testen
Renault wil niet meer en Ferrari en Mercedes ook niet. Mag jij zelf raden wat er overblijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |