abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2017 @ 09:23:06 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173883929
Ze hebben 100 miljoen per jaar over voor ontwikkeling ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_173884109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Ze hebben 100 miljoen per jaar over voor ontwikkeling ;)
Ja dat was mijn punt ook ;) en ik denk dat STR een stuk "opener" is voor een gezamenlijke ontwikkeling dan McLaren is.
Heb het idee dat het voornamelijk dat McLaren iets perse wilde zonder enig compromis en met zo'n "samenwerking" kan je niks (denk dat het daar ook is stuk gelopen).
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 september 2017 @ 09:59:44 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173884489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:00 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ja als ik dat zo lees was het dus McLaren die voor een lichter concept heeft gekozen met een lager zwaartekracht punt maar met betrouwbaarheids issues en die dus ook voor trillingen zorgt, terwijl de andere (2?) concepten dat probleem niet hadden, maar wel zwaarder zijn en een ander zwaartekracht punt hebben.
Hasegawa heeft gezegd dat ze al een tijdje bezig zijn met de 2018 spec motor en dat is waarschijnlijk de verder uitgewerkte "spec 4" (dat andere concept).

Geen idee hoeveel het verschil is tussen die motor concepten maar denk dat Tost en Key er wel iets mee kunnen. Als Honda nu James Key helpt met de motor integratie en het chassis kan STR Honda nog een best interessante speler worden volgend jaar. Honda hoeft sowieso dat bizar hoge salaris niet meer te betalen.

De geruchten zijn dat 'spec 4' een pk of dertig beter is dan wat er nu achterin de McLaren ligt. Het is dan ook logisch dat ze de 'beste' motor verder ontwikkelen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173884624
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De geruchten zijn dat 'spec 4' een pk of dertig beter is dan wat er nu achterin de McLaren ligt. Het is dan ook logisch dat ze de 'beste' motor verder ontwikkelen.
Idd, zwaarder om hem betrouwbaarder te maken (paar kilo maar overigens), zuiniger met brandstof, andere turbo. En als ze dan ook nog eens de MGU-H en K goed werkend krijgen voor de ERS deployment, dan wordt het wel een mooi pakket :o
pi_173884807
pi_173885020
Ik heb nu alweer zin in volgend jaar met al die speculaties over auto's en motoren 😎
  woensdag 20 september 2017 @ 10:34:18 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173885052
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De geruchten zijn dat 'spec 4' een pk of dertig beter is dan wat er nu achterin de McLaren ligt. Het is dan ook logisch dat ze de 'beste' motor verder ontwikkelen.
als dat allemaal waar is, wtf McLaren :?
  woensdag 20 september 2017 @ 11:51:26 #158
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173886486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:31 schreef Benoves het volgende:
Ik heb nu alweer zin in volgend jaar met al die speculaties over auto's en motoren 😎
Ikke niet.... 1 woord: begint met een H en rijmt op: elo
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_173886873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

als dat allemaal waar is, wtf McLaren :?
Dat is het vanaf 2015 al met hun size zero concept.
.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 september 2017 @ 12:20:07 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173886968
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

als dat allemaal waar is, wtf McLaren :?
Als je de helft van de races uitvalt, win je ook geen kampioenschappen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173886971
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

als dat allemaal waar is, wtf McLaren :?
Hier staat ongeveer waarom:
F1 / [F1 Algemeen] 2017 Formula1 GP's #603 Op naar Maleisië
pi_173887271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:51 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ikke niet.... 1 woord: begint met een H en rijmt op: elo
Daar zit inderdaad niemand op te wachten, maar de rest blijft leuk om over te speculeren. Net als dit jaar met de RB13 waar de verwachtingen bij sommigen hoog van waren met de veranderende regelgeving. Nu ben ik benieuwd wat de STR kan met de spec 4 Honda motor, en of het ongelijk dan wel gelijk van McLaren bewezen wordt.
pi_173887487
STR heeft volgend jaar niet de meest denderende coureurs.
Kvyat heeft momenteel nog minder punten dan zn eerste jaar bij TR, en dat in een betere auto.
En Gasly is blijkbaar ook geen Max of zelfs Sainz, anders hadden ze hem ook al in de F1 gezet.
Hopelijk heeft RB wel toegang tot de data en kunnen ze zelf bepalen hoe goed Honda werkelijk is
  woensdag 20 september 2017 @ 12:49:34 #165
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173887511
Die tweede statement van Ferrari, ik zie hem nu pas :')

Feitelijke weergave van gebeurtenissen
Nou, nee. Max en Vettel raken elkaar helemaal niet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173888060
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:37 schreef Benoves het volgende:

[..]

Daar zit inderdaad niemand op te wachten, maar de rest blijft leuk om over te speculeren. Net als dit jaar met de RB13 waar de verwachtingen bij sommigen hoog van waren met de veranderende regelgeving. Nu ben ik benieuwd wat de STR kan met de spec 4 Honda motor, en of het ongelijk dan wel gelijk van McLaren bewezen wordt.
Grootste voordeel tov McLaren voor beide partijen is dat Honda niet meer verplicht wordt om aan bepaalde (absurde?) McLaren eisen te voldoen en dat STR al gewend is om met klant motoren te werken.

Het geld wat Honda nu over houdt kunnen ze nu in de motor/chassis integratie/ontwikkeling steken.

Heb nu ook al zin in de pre-season testen :')
  woensdag 20 september 2017 @ 13:19:09 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173888146
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:15 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Grootste voordeel tov McLaren voor beide partijen is dat Honda niet meer verplicht wordt om aan bepaalde (absurde?) McLaren eisen te voldoen en dat STR al gewend is om met klant motoren te werken.

Het geld wat Honda nu over houdt kunnen ze nu in de motor/chassis integratie/ontwikkeling steken.

Heb nu ook al zin in de pre-season testen :')
McLaren heeft toch ook altijd met klantenmotoren gewerkt, soms exclusief maar blijft een klantenmotor
pi_173888209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

McLaren heeft toch ook altijd met klantenmotoren gewerkt, soms exclusief maar blijft een klantenmotor
Ja alleen denk ik dat het exclusieve deel ze nu in de problemen heeft gebracht en teveel eisen bij Honda heeft neergelegd (en Honda ze doodleuk heeft beloofd).

Terwijl RBR en STR niks tot weinig te eisen hebben bij Renault over de motor (kwa vorm en gewicht).

Ik denk dat daar het grootste probleem lag bij McLaren Honda. /speculaas.
pi_173888336
BFROFTW twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:53:05 @sarasxphia @vinissima @ScuderiaFerrari https://t.co/F08ywvG3Ld how did vettel keep his line again? Vettel from right kimi from left??? reageer retweet
Zag net dit gifje. Hoe heeft Vettel hier geen straf voor gehad? :')
Je moet toch ruimte voor elkaar laten op de baan, hij laat Max gewoon met Kimi crashen.

Moet je je voorstellen hoeveel stront Max over zich heen zou hebben gehad als hij Vettel was geweest.

Ik kan er gewoon nog steeds niet over uit. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173888412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:27 schreef habitue het volgende:
BFROFTW twitterde op zondag 17-09-2017 om 14:53:05 @sarasxphia @vinissima @ScuderiaFerrari https://t.co/F08ywvG3Ld how did vettel keep his line again? Vettel from right kimi from left??? reageer retweet
Zag net dit gifje. Hoe heeft Vettel hier geen straf voor gehad? :')
Je moet toch ruimte voor elkaar laten op de baan, hij laat Max gewoon met Kimi crashen.

Moet je je voorstellen hoeveel stront Max over zich heen zou hebben gehad als hij Vettel was geweest.

Ik kan er gewoon nog steeds niet over uit. :P
Vettel / Ferrari verliest zoveel punten dit weekend dat ze al flink gestraft worden (en Max doet dit seizoen toch voor spek en bonen mee :') een extra DNF kan er nog wel bij).
pi_173889142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:31 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Vettel / Ferrari verliest zoveel punten dit weekend dat ze al flink gestraft worden (en Max doet dit seizoen toch voor spek en bonen mee :') een extra DNF kan er nog wel bij).
Niet consistent van de FIA aangezien ze in het verleden hiervoor al een 10 gridplaatsen penalty voor hebben uitgedeeld.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173889730
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:15 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Grootste voordeel tov McLaren voor beide partijen is dat Honda niet meer verplicht wordt om aan bepaalde (absurde?) McLaren eisen te voldoen en dat STR al gewend is om met klant motoren te werken.

Het geld wat Honda nu over houdt kunnen ze nu in de motor/chassis integratie/ontwikkeling steken.

Heb nu ook al zin in de pre-season testen :')
Ben ook benieuwd of RBR zich met de ontwikkeling (versnellingsbak ed) gaat bezig houden. Ik had wel willen zien van Sainz in de STR Honda had gekund. Ben ook erg benieuwd of McLaren zich met de Renault motor kan meten met RBR. Ik verwacht van niet, als ik het verschil met Renault zie, maar hopelijk heb ik het mis. Ik ben erg benieuwd.
pi_173891407
Michael Schumacher verhuist naar Amerika

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 15:54:30 ]
pi_173891663
welke motor krijgt RB in 2019?
  woensdag 20 september 2017 @ 16:24:26 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173892076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:05 schreef THEFXR het volgende:
welke motor krijgt RB in 2019?
Renault wil niet meer en Ferrari en Mercedes ook niet. Mag jij zelf raden wat er overblijft
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')