abonnement Unibet Coolblue
pi_173858975
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Neh. 1001 baantjes, nog meer liefdes, gedoe met kinderen.

Joey is pas echt stabiel. Die heeft 0,0 ontwikkeling doorgemaakt in de serie.
Is waar, is waar.
Maar ik dacht dat het over de vrouwmensen ging.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173859038
Dat is die van die stinkende poes toch ?
pi_173861123
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:28 schreef Sjemmert het volgende:
Dat is die van die stinkende poes toch ?
pi_173873176
_O_ Pheebs _O_
pi_173873384
Die zat toch in die film over die strippers?
  woensdag 20 september 2017 @ 22:46:49 #31
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_173900917
Ik wil graag een triootje met Phoebe en Ursula Buffay.
Terwijl ik Phoebe van achteren neem, neemt Ursula mij van achteren met een dikke strap-on.
Dat lijkt me wel wat.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_173905459
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 22:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gelukkig is dit een fictief personage. En ik hoop dat er tussen de miljarden mensen op aarde geen enkel mens bestaat die haar persoonlijkheid heeft. Want wat is het toch een verschrikkelijk mens! :r

Qua looks is ze okay doch niet opvallend knap met die terugwijkende kin en van de drie Friends-vrouwen de minst mooie.

Maar ze is irritant. Zeer irritant! Alle vrouwelijke eigenschappen die je als man verschrikkelijk vindt heeft zij. Ze is dom. Ze is niet grappig. Ze zet zichzelf voor schut maar heeft dat niet door en trekt zich er ook niks van aan. Ze is een linkse hipster. En last but not least ze is ontzettend egoistisch.
:W

Faalklacht want:



Klagen over een fictieve personage die gespeeld wordt door een actrice is :')
Klagen over waarom ze niet aantrekkelijk is terwijl jij hooguit een barkruk kan versieren is :')
Bewust haar naam verbasteren terwijl je heel goed weet hoe ze heet is :')
Een Op maken zonder beeld is als een lap tekst zonder inhoud dus :')



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 09:25:36 ]
pi_173905609
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:W

Faalklacht want:

[ afbeelding ]

Klagen over een fictieve personage die gespeeld wordt door een actrice is :')
Klagen over waarom ze niet aantrekkelijk is terwijl jij hooguit een barkruk kan versieren is :')
Bewust haar naam verbasteren terwijl je heel goed weet hoe ze heet is :')
Een Op maken zonder beeld is als een lap tekst zonder inhoud dus :')

[ afbeelding ]
Eh dat is Buffy, niet Phoebe Buffay. :P

Daarbij Buffy > Buffay

Tijd om die serie weer eens te gaan kijken. :Y
pi_173906200
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:W

Faalklacht want:

[ afbeelding ]

Klagen over een fictieve personage die gespeeld wordt door een actrice is :')
Klagen over waarom ze niet aantrekkelijk is terwijl jij hooguit een barkruk kan versieren is :')
Bewust haar naam verbasteren terwijl je heel goed weet hoe ze heet is :')
Een Op maken zonder beeld is als een lap tekst zonder inhoud dus :')

[ afbeelding ]
:'(
pi_173906419
Alle personages van friends zijn irritant en dom. Zeker in die tijd was dat het standaardrecept voor sitcoms. Phoebe vind ik nog wel geinig, in haar raarheid. Ook niet mee eens dat ze de minst knappe is.
pi_173928544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Eh dat is Buffy, niet Phoebe Buffay. :P

Oh ja. :') Mybad, je hebt het over die personage van Friends. Nooit wat aan gevonden die hele serie. Maar die actrice Lisa Kudrow is niet dom hoor. Dat ze een 'dommig' blondje speelt in Friends is verre van zoals ze in het echt is.

.[11] She graduated from Taft High School in Woodland Hills, Los Angeles where then N.W.A. member Eazy-E also attended. Kudrow received her Bachelor of Science degree in Biology from Vassar College, intending to follow in her father's footsteps and research headaches. Kudrow worked on her father's staff for eight years while breaking into acting, earning a research credit on his study on the comparative likelihood of left-handed individuals developing cluster headaches.[12]
pi_173935923
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:02 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Oh ja. :') Mybad, je hebt het over die personage van Friends. Nooit wat aan gevonden die hele serie. Maar die actrice Lisa Kudrow is niet dom hoor. Dat ze een 'dommig' blondje speelt in Friends is verre van zoals ze in het echt is.

.[11] She graduated from Taft High School in Woodland Hills, Los Angeles where then N.W.A. member Eazy-E also attended. Kudrow received her Bachelor of Science degree in Biology from Vassar College, intending to follow in her father's footsteps and research headaches. Kudrow worked on her father's staff for eight years while breaking into acting, earning a research credit on his study on the comparative likelihood of left-handed individuals developing cluster headaches.[12]
Ik heb het niet over Lisa Kudrow maar over Phoebe Buffay. Moeilijk zeker om dat onderscheid te maken?
pi_173982406
:') _________! Jij dweept graag met fictieve personages i.p.v. de echte.. :W
pi_173982743
Word Friends weer herhaald op de commerciëlen?

Ander is je topic een beetje laat. Laatste aflevering: 6 mei 2004.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_173982913
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:36 schreef steelhead het volgende:
Word Friends weer herhaald op de commerciëlen?

Ander is je topic een beetje laat. Laatste aflevering: 6 mei 2004.
Ja, op 'comedy' central.
pi_173988292
quote:
15s.gif Op zondag 17 september 2017 22:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gelukkig is dit een fictief personage. En ik hoop dat er tussen de miljarden mensen op aarde geen enkel mens bestaat die haar persoonlijkheid heeft. Want wat is het toch een verschrikkelijk mens! :r

Qua looks is ze okay doch niet opvallend knap met die terugwijkende kin en van de drie Friends-vrouwen de minst mooie.

Maar ze is irritant. Zeer irritant! Alle vrouwelijke eigenschappen die je als man verschrikkelijk vindt heeft zij. Ze is dom. Ze is niet grappig. Ze zet zichzelf voor schut maar heeft dat niet door en trekt zich er ook niks van aan. Ze is een linkse hipster. En last but not least ze is ontzettend egoistisch.
speciaal voor jou TS, alternatief einde voor Phoebe:

http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')