abonnement Unibet Coolblue
pi_173978535
17 succesvolle field goals in NFL history over 60 yards in regular season. Gedeeld 7de staat dat gastje nu op de all-time list.
pi_173978627
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:34 schreef dz5b604 het volgende:
17 succesvolle field goals in NFL history over 60 yards in regular season. Gedeeld 7de staat dat gastje nu op de all-time list.
Wat is het record voor langste FG's? Regular en PO dan.
pi_173979087
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Wat is het record voor langste FG's? Regular en PO dan.
64
pi_173979417
Wat een heerlijk avondje football.

Bears _O_
Eagles _O_
Rossoneri siamo noi.
  maandag 25 september 2017 @ 01:29:27 #280
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173980929
Man man man, dan te bedenken dat ik eraan zat te denken Hunt te draften samen met Gurley _0_. Wat een speler, niet normaal.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 25 september 2017 @ 01:33:10 #281
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173980946
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 01:29 schreef Keyos het volgende:
Man man man, dan te bedenken dat ik eraan zat te denken Hunt te draften samen met Gurley _0_. Wat een speler, niet normaal.
Echt ongelooflijk ja, sowieso dit jaar met Fournette en Cook is het een goed rookie RB jaar.

Nullsleepers heeft trouwens meer punten op de bank dan de meeste mensen met hun team halen, slechts twee mensen winnen van zijn bank.

En ik ga het deze week verliezen dankzij de Ravens.
pi_173982689
Iemand op Fantasy die Lamar Miller wil traden :P Man wat een aanfluiting :')
pi_173982850
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 22:29 schreef dz5b604 het volgende:
Rookie Jake Elliott maakt even een 61 yard FG voor de winst. :D

Giants nu 0-3 :N
Ben wel blij want ik werd al sedert vorig jaar een beetje misselijk van die hele ESPN hype omtrent Eli Manning. Alleen maar omdatie uit een bekende familie komt is hij je-van-het en schijnt er ineens niks anders te bestaan. Zet je bij wijze van Maradona in zijn prime in het laagste de elftal van de laagste klasse van Hilvarenbeek,dan wint hij ook niks. Zo zie ik dus Manning bij de Giants al een tijdje. Alles aangereikt (ja vanaf zijn draft) gekregen omdat hij een bekende achternaam heeft, en verder een beetje op zijn naam de 'pretty' boy op het veld uithangen. }:|

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 09:45:48 ]
pi_173985990
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 09:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand op Fantasy die Lamar Miller wil traden :P Man wat een aanfluiting :')
Ik heb dit jaar wel meer van dat soort aanfluitingen :'(
Denk niet dat ik het succes van vorig jaar kan evenaren :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 25 september 2017 @ 13:22:56 #285
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173986135
Die discussie over het knielen bij het volkslied loopt ook nog eens compleet uit de hand op social media. Mensen die massaal schreeuwen om een complete NFL boycot. Ik vind dat Patriotisme, dat volkslied e.d bij een wedstrijd best wel mooi en indrukwekkend, maar die kritiek op teams, spelers en owners gaat helemaal nergens over.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173986328
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:22 schreef Keyos het volgende:
Die discussie over het knielen bij het volkslied loopt ook nog eens compleet uit de hand op social media. Mensen die massaal schreeuwen om een complete NFL boycot. Ik vind dat Patriotisme, dat volkslied e.d bij een wedstrijd best wel mooi en indrukwekkend, maar die kritiek op teams, spelers en owners gaat helemaal nergens over.
Eens maar van de andere kant wordt je op dit moment bijna uitgescholden op de sociale media als je blijft staan. Dat vind ik dan ook wel weer ver gaan. Kinderachtig gedoe van beide kanten, kunnen we sport aub gewoon lekker apolitiek houden. Dat is 1 van de mooie dingen van sport.

Tomlin's zijn tekst vond ik wel goed, iets in de trant van we zijn hier om football te spelen, willen geen verdeeldheid, dus we onttrekken ons eraan en blijven gewoon lekker binnen tijdens het volkslied.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 13:36:57 ]
pi_173987851
Dat politieke geneuzel in de sport hoeft wat mij betreft ook niet nee.
Begint nu een beetje clowneske vormen aan te nemen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173998580
gestoorde ronde was dit, zoveel onverwachte uitslagen. In de eerste twee ronde had ik volgens mij maar 7 wedstrijden fout. Nu in deze speelronde al 8.
Beste momenten: Brandin Cooks voor beste 4th quarter TD van het seizoen, De 61 yard FG van de Eagles met beste FG van het seizoen en die air guitar bij de Browns.
Kut panters weer trouwens ;( SB 50 lijkt echt een fluke geweest te zijn, ach ja dan maar juichen voor de Raiders, Steelers of Cowboys.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_173998617
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 09:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ben wel blij want ik werd al sedert vorig jaar een beetje misselijk van die hele ESPN hype omtrent Eli Manning. Alleen maar omdatie uit een bekende familie komt is hij je-van-het en schijnt er ineens niks anders te bestaan. Zet je bij wijze van Maradona in zijn prime in het laagste de elftal van de laagste klasse van Hilvarenbeek,dan wint hij ook niks. Zo zie ik dus Manning bij de Giants al een tijdje. Alles aangereikt (ja vanaf zijn draft) gekregen omdat hij een bekende achternaam heeft, en verder een beetje op zijn naam de 'pretty' boy op het veld uithangen. }:|
Hopelijk stopt hij binnenkort, OBJ verdient een SB, weer waanzinnige TD's deze week.
Hopelijk is die idiote Bucs hype nu ook voorbij btw, overschat team. Falcons gaan weer makkelijk naar de divisie titel.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_174010423
Dom gebenched en nipt verloren in de fantasy ;(
  dinsdag 26 september 2017 @ 20:41:00 #291
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174015644
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dom gebenched en nipt verloren in de fantasy ;(
Valt wel mee, D. Jackson was geen enkele reden voor om te geloven dat hij het goed ging doen. Hij speelt achter Mike Evans. En kickers is altijd een beetje een crap shoot.

Krijgt Bryant die TD niet had je gewonnen. Je team is sowieso goed, je hebt het alleen niet met tegenstanders getroffen.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:12:09 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_174017271

_O- _O- _O-

Kijk hem trots in de camera kijken _O- _O-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_174017619
Misschien is er iemand die interesse heeft in het vlaggetje die wij kregen van de Jacksonville Jaguars.

Ik stuur hem op mocht iemand spulletjes sparen
Hell To The Liars
pi_174026850
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:12 schreef PirE het volgende:

_O- _O- _O-

Kijk hem trots in de camera kijken _O- _O-
Die man is toch ook gewoon goud.
Meest besproken owner in de NFL en hij doet ook nog heel veel voor de league en 'zijn' Cowboys.
Ik vind het prachtig in ieder geval.

Verder was het weer een rare wedstrijd voor dem Boys.
Begin was zeer slecht, maar ze hebben het daarna ontzettend goed gedaan toen ze de offense van de Cars doorkregen.
Lawrence was daarin ook wel ontzettend belangrijk, wat een beest is dat.
Elliot was ook weer zoals het hoort, al liep het in het begin nog steeds stroefjes.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_174055732
Ben nog nieuw bij dit spelletje, heb Giants vs eagles en Patriots vs Texans gekeken, beide spannende potten.

1 ding snap ik nog niet wat al een paar keer is voor gekomen, bij een 4th & 1 of inches bijvoorbeeld word vaak gekozen voor een "punt" in plaats van poging voor een nieuwe 1st down.

Als het op eigen helft is snap ik dit wel maar het gebeurde ook op helft tegenstander vandaar dat ik het zo vreemd vind, wat is hier de logica in ? De kans om de 1st down te halen is toch aardig groot met 4th & 1..

Verder begin ik het spelletje aardig door te krijgen.. ondanks het verlies vond ik de Giants op het begin na lekker spelen, leuk team.
pi_174058468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:24 schreef TwztId het volgende:
Ben nog nieuw bij dit spelletje, heb Giants vs eagles en Patriots vs Texans gekeken, beide spannende potten.

1 ding snap ik nog niet wat al een paar keer is voor gekomen, bij een 4th & 1 of inches bijvoorbeeld word vaak gekozen voor een "punt" in plaats van poging voor een nieuwe 1st down.

Als het op eigen helft is snap ik dit wel maar het gebeurde ook op helft tegenstander vandaar dat ik het zo vreemd vind, wat is hier de logica in ? De kans om de 1st down te halen is toch aardig groot met 4th & 1..

Verder begin ik het spelletje aardig door te krijgen.. ondanks het verlies vond ik de Giants op het begin na lekker spelen, leuk team.
Een paar dingen.

A)Giants zijn geen leuk team, net zoals de Cowboys (dit is belangrijk als je het spelletje wilt snappen :P )
B) 4th en inches op tegenstander's helft als je niet in field goal range bent (neem aan dat je dat bedoelt), ligt vaak een beetje aan de coach. Sommige doen het niet, sommige wat vaker wel.

Ligt er ook aan in hoeverre je je defense vertrouwt, die 40 yards extra die je met zo'n punt pakt is best een heel eind voor een offense om te overbruggen (zeker als je inside je eigen 10 moet beginnen omdat je dan niet zo vrij kunt spelen), terwijl je vrij simpel in 2 plays de end-zone kunt bereiken als je op de middenlijn mag beginnen.
pi_174058480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:24 schreef TwztId het volgende:
Ben nog nieuw bij dit spelletje, heb Giants vs eagles en Patriots vs Texans gekeken, beide spannende potten.

1 ding snap ik nog niet wat al een paar keer is voor gekomen, bij een 4th & 1 of inches bijvoorbeeld word vaak gekozen voor een "punt" in plaats van poging voor een nieuwe 1st down.

Als het op eigen helft is snap ik dit wel maar het gebeurde ook op helft tegenstander vandaar dat ik het zo vreemd vind, wat is hier de logica in ? De kans om de 1st down te halen is toch aardig groot met 4th & 1..

Verder begin ik het spelletje aardig door te krijgen.. ondanks het verlies vond ik de Giants op het begin na lekker spelen, leuk team.
Giants hebben een mooi team ja, jammer van Manning.
Ze doen dat met name omdat het risico te groot is dat je de bal verliest en ze toch nog genoeg tijd hebben om te scoren. In de 4th quarter zullen teams hier sneller voor gaan als ze bijvoorbeeld nog twee keer moeten scoren. Is meer een voorzichtig schaakzet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_174059189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:45 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Een paar dingen.

A)Giants zijn geen leuk team, net zoals de Cowboys (dit is belangrijk als je het spelletje wilt snappen :P )
B) 4th en inches op tegenstander's helft als je niet in field goal range bent (neem aan dat je dat bedoelt), ligt vaak een beetje aan de coach. Sommige doen het niet, sommige wat vaker wel.

Ligt er ook aan in hoeverre je je defense vertrouwt, die 40 yards extra die je met zo'n punt pakt is best een heel eind voor een offense om te overbruggen (zeker als je inside je eigen 10 moet beginnen omdat je dan niet zo vrij kunt spelen), terwijl je vrij simpel in 2 plays de end-zone kunt bereiken als je op de middenlijn mag beginnen.
Ok het is dus gewoon kiezen voor en vertrouwen hebben in je defense, een soort aanval in de vorm van verdediging spelen bij hun endzone.

Ben uiteraard niet super bekend met de teams dus ik volg maar de voor mij bekendste teams en daar horen ook de cowboys bij haha..
  zondag 1 oktober 2017 @ 04:19:19 #299
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174104918
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 00:26:55 Very important that NFL players STAND tomorrow, and always, for the playing of our National Anthem. Respect our Flag and our Country! reageer retweet
  zondag 1 oktober 2017 @ 08:57:30 #300
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174105624
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 04:19 schreef Tweek het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 00:26:55 Very important that NFL players STAND tomorrow, and always, for the playing of our National Anthem. Respect our Flag and our Country! reageer retweet
Zo zo, nu noemt hij die 'spelers' geen 'sons of a bitch'.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')