abonnement Unibet Coolblue
pi_173844424
quote:
Beter laat dan nooit :P

Gestolen van een Fin op reddit:
"Try being here now (="I'm trying but it's difficult") when buddy just threw a kite right there next to me. But well... well... so, from sixth to third".

"Buddy threw some kites" (slang for farting),

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 23:12:45 ]
  zondag 17 september 2017 @ 23:15:08 #277
62913 Blik
The one and Only!
pi_173844482
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 22:44 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Naar mijn mening zit Vettel er al voor en mag hij dit doen.

Zonder raikkonen had max eieren voor zijn geld moeten kiezen op dat moment.

Dat het niet netjes etc is ben ik met je eens, maar het is niet verboden.
Hij mag opzij gaan en hij mag knijpen, het wordt pas verboden als die echt geen ruimte meer geeft... en dat is precies wat er is gebeurt
pi_173844505
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 23:12 schreef CrashO het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit :P

Gestolen van een Fin op reddit:
"Try being here now (="I'm trying but it's difficult") when buddy just threw a kite right there next to me. But well... well... so, from sixth to third".

"Buddy threw some kites" (slang for farting),
^O^

Ric:Can you taste it?
  zondag 17 september 2017 @ 23:26:23 #279
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_173844685
In mijn ogen is Max en Kimi een race incident, Max stuurt heel lichtjes naar links (uitwijken voor Vettel) en Kimi naar rechts (anders kan ie de bocht niet goed nemen of gaat ie de muur in??). MAAR dat race incident wordt veroorzaakt door Vettel die hem in mijn ogen veelste heftig naar links stuurt en dus deze aanrijding veroorzaakt omdat Max wel uit moest wijken om een aanrijding met Vettel te voorkomen, wat goed was gekomen als Kimi er niet zat. IK denk dat Vettel niet in de gaten had dat Kimi daar zat en dacht dat Max wel kon uitwijken (zo groot zijn die spiegels nu ook weer niet).

In MIJN ogen is een race incident dus terecht. Vettel zag niet dat Kimi er als een speer aankwam en zag alleen Max, dus niets te verwijten. Max zat er tussenin en zelf om te remmen had hij geen tijd en Kimi had gewoon een te goede start.

En ja ik gun Max meer en ben fan en had heel hoge verwachtingen toen de race begon.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 17 september 2017 @ 23:28:11 #280
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173844724
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 19:56 schreef XL het volgende:
Vettel had hier echt wel straf gekregen als ze hem hadden kunnen straffen op een manier die niks aan de strijd om het kampioenschap had veranderd
Nogmaals, wat heeft de stand in het kampioenschap ermee te maken?
Mag je dan alles flikken wat een ander niet mag????
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173844757
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 23:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heeft de stand in het kampioenschap ermee te maken?
Mag je dan alles flikken wat een ander niet mag????
Je kunt toch strafpunten op je licentie krijgen? Dat staat helemaal los van het kampioenschap. Maar een kampioenschap mag nooit de reden zijn om iemand geen straf te geven.
  zondag 17 september 2017 @ 23:34:45 #282
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173844852
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 23:29 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je kunt toch strafpunten op je licentie krijgen? Dat staat helemaal los van het kampioenschap. Maar een kampioenschap mag nooit de reden zijn om iemand geen straf te geven.
Maar Vettel heeft al zoveel zegels verzameld dat hij wel eens voor een volgende race niet mee mag doen.

En dat beīnvloed het kampioenschap wel, en daarom geen straf. Van de pot gerukt is het.

Ik zie bepaalde users niet meer posten die meenden dat Hamilton altijd de hand boven het hoofd werd gehouden. Typisch?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173844891
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Ricci-lucky-ardo
Max-B100-Verstappen.
  zondag 17 september 2017 @ 23:37:11 #284
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173844902
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 23:26 schreef DaMook het volgende:
In mijn ogen is Max en Kimi een race incident, Max stuurt heel lichtjes naar links (uitwijken voor Vettel) en Kimi naar rechts (anders kan ie de bocht niet goed nemen of gaat ie de muur in??). MAAR dat race incident wordt veroorzaakt door Vettel die hem in mijn ogen veelste heftig naar links stuurt en dus deze aanrijding veroorzaakt omdat Max wel uit moest wijken om een aanrijding met Vettel te voorkomen, wat goed was gekomen als Kimi er niet zat. IK denk dat Vettel niet in de gaten had dat Kimi daar zat en dacht dat Max wel kon uitwijken (zo groot zijn die spiegels nu ook weer niet).

In MIJN ogen is een race incident dus terecht. Vettel zag niet dat Kimi er als een speer aankwam en zag alleen Max, dus niets te verwijten. Max zat er tussenin en zelf om te remmen had hij geen tijd en Kimi had gewoon een te goede start.

En ja ik gun Max meer en ben fan en had heel hoge verwachtingen toen de race begon.
Vettel moet eens stoppen met op andere auto's insturen. En om dat te bewerkstelligen moeten er een keer wat gevolgen aan zijn acties worden gehangen. Als het de eerste keer zou zijn, was het nog discutabel, maar dit is al de zoveelste keer. Kijk er maar eens wat On boards van terug wat hij doet met auto's die hij in haalt. Misselijk mannetje is het wat dat betreft.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 17 september 2017 @ 23:42:56 #285
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_173845047
Gewoon fucking zuur voor Max
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173845148
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 23:37 schreef daNpy het volgende:

[..]

Misselijk mannetje is het wat dat bijna alles betreft.
Fixed :P
  Redactie Frontpage maandag 18 september 2017 @ 00:25:55 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173845592


Alonso _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173845628
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Het feit dat hij niemand de schuld geeft zegt ook dat hij eigenlijk zichzelf de schuld geeft (maar dat nooit openlijk zal zeggen en dat snap ik ook best).
Normaal is hij aardig vocaal richting anderen met veel gebaren ja, dat hij nu zo koeltjes is zegt genoeg.
Max had niets te verliezen, zuur voor ons en Max, maar op naar Maleisië.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 18 september 2017 @ 00:43:19 #289
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_173845703
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 23:37 schreef daNpy het volgende:

[..]

Vettel moet eens stoppen met op andere auto's insturen. En om dat te bewerkstelligen moeten er een keer wat gevolgen aan zijn acties worden gehangen. Als het de eerste keer zou zijn, was het nog discutabel, maar dit is al de zoveelste keer. Kijk er maar eens wat On boards van terug wat hij doet met auto's die hij in haalt. Misselijk mannetje is het wat dat betreft.
Dat is min of meer wat ik zeg ;) . Enige is dat hij Kimi wrs niet gezien heeft. Of hij anders gereden zou hebben als hij die evt wel zag weten we nooit. Gewoon erg zure crash voor alle drie iig. Vier als ik Alonso meetel zelfs.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 18 september 2017 @ 00:43:51 #290
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_173845711
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 23:42 schreef ondeugend het volgende:
Gewoon fucking zuur voor Max
Jup. Anders was het podium geweest denk ik nog steeds.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_173846070
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:22 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Niet met tegenzin naar je werk gaan = niet hard werken?
Definieer hard werken,

een gemiddelde week van een F1 coureur.

dag 1 handtekeningen uitdelen
dag 2 feestjes geven
dag 3 DJ spelen, demonstraties geven, gekke spelletjes doen. reclame maken.
dag 4 veel reizen
dag 5 alleen je nekspieren trainen ( G krachten )
dag 6 vrije trainingen, kwalificatie
dag 7 racen en interviews geven.

Tussendoor heel veel computerspelletjes spelen op de simulator, wat nou niet bepaald een straf is.

Volgens mij ziet een week er ongeveer zo uit bij een F1 coureur.

Die lui trainen alleen hard om de nek sterk te maken, voor de rest is het fit blijven en heel veel trainen op de simulator.

Een schaker moet ook hard trainen, dat wil nog niet zeggen dat hij hard moet werken. Dit geldt ook voor een F1 coureur, zijn prioriteiten liggen anders dan bij een atleet.
pi_173846090
Is het uberhaubt toegestaan iemand af te snijden wanneer je er niet voor 100% langs bent ?
Lijkt me niet toch, dan is VET toch gewoon schuldig ?
pi_173846113
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 23:29 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je kunt toch strafpunten op je licentie krijgen? Dat staat helemaal los van het kampioenschap. Maar een kampioenschap mag nooit de reden zijn om iemand geen straf te geven.
Nou boeh!
En wat nou als Verstappen door die idiote acties van Ferrari een andere bak moet hebben en weer 5 plaatsen gridstraf krijgt?
Klinkt niet echt rechtvaardig of wel dan?
pi_173846114
De enige out die ik zie om Vettel geen straf te geven is dat Max en Kimi elkaar eerst raken. Hadden max en vettel elkaar geraakt had je waarschijnlijk niet om een straf heen gekunt. Nu gewoon oerdom van Vettel hij weer niet door heeft dat ze er met ze 3en zitten
pi_173846115
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 03:09 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Definieer hard werken,

een gemiddelde week van een F1 coureur.

dag 1 handtekeningen uitdelen
dag 2 feestjes geven
dag 3 DJ spelen, demonstraties geven, gekke spelletjes doen. reclame maken.
dag 4 veel reizen
dag 5 alleen je nekspieren trainen ( G krachten )
dag 6 vrije trainingen, kwalificatie
dag 7 racen en interviews geven.

Tussendoor heel veel computerspelletjes spelen op de simulator, wat nou niet bepaald een straf is.

Volgens mij ziet een week er ongeveer zo uit bij een F1 coureur.

Die lui trainen alleen hard om de nek sterk te maken, voor de rest is het fit blijven en heel veel trainen op de simulator.

Een schaker moet ook hard trainen, dat wil nog niet zeggen dat hij hard moet werken. Dit geldt ook voor een F1 coureur, zijn prioriteiten liggen anders dan bij een atleet.
Niet dat ik de details weet maar volgens mij trainen ze veel meer dan dat jij in je voorbeeld aanhaalt.
pi_173846116
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 03:44 schreef opreis het volgende:
De enige out die ik zie om Vettel geen straf te geven is dat Max en Kimi elkaar eerst raken. Hadden max en vettel elkaar geraakt had je waarschijnlijk niet om een straf heen gekunt. Nu gewoon oerdom van Vettel hij weer niet door heeft dat ze er met ze 3en zitten
Misschien een hele domme theorie maar wat ik ook ergens anders heb gepost is het volgende:
Wat nou als Kimmi de opdracht had gekregen om Max er uit te rijden en dat de clash met Seb per ongeluk was en geen onderdeel van het plan?
Ik vind het namelijk voor een extreem ervaren coureur zoals Kimmi nogal apart om zo'n "fout" te maken.
Kan er niks aan doen maar denk echt aan opzet waarbij het plannetje mislukt is en Seb per ongeluk ook geraakt is.
pi_173846135
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 03:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

Misschien een hele domme theorie maar wat ik ook ergens anders heb gepost is het volgende:
Wat nou als Kimmi de opdracht had gekregen om Max er uit te rijden en dat de clash met Seb per ongeluk was en geen onderdeel van het plan?
Ik vind het namelijk voor een extreem ervaren coureur zoals Kimmi nogal apart om zo'n "fout" te maken.
Kan er niks aan doen maar denk echt aan opzet waarbij het plannetje mislukt is en Seb per ongeluk ook geraakt is.
Een extreem domme theorie.
Vettel zou er meer aan hebben als hij gewoon 1ste zou worden (waar hij goed genoeg voor is) en dan Kimi en Max tussen hem en Hamilton in (wat geen rare uitslag zou zijn op Singapore). Met jouw theorie geef je Hamilton gratis punten. Of je kan ook denken. Waarom laat je Kimi Hamilton niet uitschakelen?
Echt ik heb mn best gedaan maar de logica ontgaat me
pi_173846147
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 04:22 schreef opreis het volgende:

[..]

Een extreem domme theorie.
Vettel zou er meer aan hebben als hij gewoon 1ste zou worden (waar hij goed genoeg voor is) en dan Kimi en Max tussen hem en Hamilton in (wat geen rare uitslag zou zijn op Singapore). Met jouw theorie geef je Hamilton gratis punten. Of je kan ook denken. Waarom laat je Kimi Hamilton niet uitschakelen?
Echt ik heb mn best gedaan maar de logica ontgaat me
Zo heel dom is het niet als je de startposities van de Ferarri's tov de rest nog even bekijkt.
Mercedes was niet echt een bedreiging, zo leek het iig na Q3. Ze startten dus ook achter RB en Ferrari.
Vettel kan WK worden dus is het belangrijk dat de dreiging in de wedstrijd weg is dus geef die RB's een beuk Kimi!
Alleen kreeg Vettel hier ook mee te maken.
Nee, zo heel stom vind ik mijn theorie niet.
pi_173846151
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 04:40 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zo heel dom is het niet als je de startposities van de Ferarri's tov de rest nog even bekijkt.
Mercedes was niet echt een bedreiging, zo leek het iig na Q3. Ze startten dus ook achter RB en Ferrari.
Vettel kan WK worden dus is het belangrijk dat de dreiging in de wedstrijd weg is dus geef die RB's een beuk Kimi!
Alleen kreeg Vettel hier ook mee te maken.
Nee, zo heel stom vind ik mijn theorie niet.
Jawel het is wel dom. idd leek mercedes geen bedreiging voor ferrari en ook niet voor RB die een goede pace hadden. Vettel kan WK worden dus het is belangrijk dat de dreiging van HAMILTON weg is. Hoe doe je dat? Zo veel mogelijk auto's tussen hem en Vettel in hebben.
Als je naar de start posities kijkt en ze zo zouden finishen (of iig Vet 1ste en ham 5de, wat dus niet ondenkbaar was) dan loopt Vettel 15 punten uit. Haal je daar Kimi en Max tussen uit dan loopt hij er 10 uit. + de drama die een bewuste actie op zou leveren.
Ik ga er nu ook gewoon niet verder op in want dommer dan dit kan bijna niet
  maandag 18 september 2017 @ 06:31:06 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173846200
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 03:09 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Definieer hard werken,

een gemiddelde week van een F1 coureur.

dag 1 handtekeningen uitdelen
dag 2 feestjes geven
dag 3 DJ spelen, demonstraties geven, gekke spelletjes doen. reclame maken.
dag 4 veel reizen
dag 5 alleen je nekspieren trainen ( G krachten )
dag 6 vrije trainingen, kwalificatie
dag 7 racen en interviews geven.

Tussendoor heel veel computerspelletjes spelen op de simulator, wat nou niet bepaald een straf is.

Volgens mij ziet een week er ongeveer zo uit bij een F1 coureur.

Die lui trainen alleen hard om de nek sterk te maken, voor de rest is het fit blijven en heel veel trainen op de simulator.

Een schaker moet ook hard trainen, dat wil nog niet zeggen dat hij hard moet werken. Dit geldt ook voor een F1 coureur, zijn prioriteiten liggen anders dan bij een atleet.
De tering. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')