Beter laat dan nooitquote:Op zondag 17 september 2017 20:29 schreef potjecreme het volgende:
Verstaat er hier iemand Fins?
https://www.instagram.com/p/BZJmiohFtWx/?taken-by=f1
Hij mag opzij gaan en hij mag knijpen, het wordt pas verboden als die echt geen ruimte meer geeft... en dat is precies wat er is gebeurtquote:Op zondag 17 september 2017 22:44 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Naar mijn mening zit Vettel er al voor en mag hij dit doen.
Zonder raikkonen had max eieren voor zijn geld moeten kiezen op dat moment.
Dat het niet netjes etc is ben ik met je eens, maar het is niet verboden.
quote:Op zondag 17 september 2017 23:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit
Gestolen van een Fin op reddit:
"Try being here now (="I'm trying but it's difficult") when buddy just threw a kite right there next to me. But well... well... so, from sixth to third".
"Buddy threw some kites" (slang for farting),
Nogmaals, wat heeft de stand in het kampioenschap ermee te maken?quote:Op zondag 17 september 2017 19:56 schreef XL het volgende:
Vettel had hier echt wel straf gekregen als ze hem hadden kunnen straffen op een manier die niks aan de strijd om het kampioenschap had veranderd
Je kunt toch strafpunten op je licentie krijgen? Dat staat helemaal los van het kampioenschap. Maar een kampioenschap mag nooit de reden zijn om iemand geen straf te geven.quote:Op zondag 17 september 2017 23:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heeft de stand in het kampioenschap ermee te maken?
Mag je dan alles flikken wat een ander niet mag????
Maar Vettel heeft al zoveel zegels verzameld dat hij wel eens voor een volgende race niet mee mag doen.quote:Op zondag 17 september 2017 23:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je kunt toch strafpunten op je licentie krijgen? Dat staat helemaal los van het kampioenschap. Maar een kampioenschap mag nooit de reden zijn om iemand geen straf te geven.
Vettel moet eens stoppen met op andere auto's insturen. En om dat te bewerkstelligen moeten er een keer wat gevolgen aan zijn acties worden gehangen. Als het de eerste keer zou zijn, was het nog discutabel, maar dit is al de zoveelste keer. Kijk er maar eens wat On boards van terug wat hij doet met auto's die hij in haalt. Misselijk mannetje is het wat dat betreft.quote:Op zondag 17 september 2017 23:26 schreef DaMook het volgende:
In mijn ogen is Max en Kimi een race incident, Max stuurt heel lichtjes naar links (uitwijken voor Vettel) en Kimi naar rechts (anders kan ie de bocht niet goed nemen of gaat ie de muur in??). MAAR dat race incident wordt veroorzaakt door Vettel die hem in mijn ogen veelste heftig naar links stuurt en dus deze aanrijding veroorzaakt omdat Max wel uit moest wijken om een aanrijding met Vettel te voorkomen, wat goed was gekomen als Kimi er niet zat. IK denk dat Vettel niet in de gaten had dat Kimi daar zat en dacht dat Max wel kon uitwijken (zo groot zijn die spiegels nu ook weer niet).
In MIJN ogen is een race incident dus terecht. Vettel zag niet dat Kimi er als een speer aankwam en zag alleen Max, dus niets te verwijten. Max zat er tussenin en zelf om te remmen had hij geen tijd en Kimi had gewoon een te goede start.
En ja ik gun Max meer en ben fan en had heel hoge verwachtingen toen de race begon.
Fixedquote:Op zondag 17 september 2017 23:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misselijk mannetje is het wat dat bijna alles betreft.
Normaal is hij aardig vocaal richting anderen met veel gebaren ja, dat hij nu zo koeltjes is zegt genoeg.quote:Op zondag 17 september 2017 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het feit dat hij niemand de schuld geeft zegt ook dat hij eigenlijk zichzelf de schuld geeft (maar dat nooit openlijk zal zeggen en dat snap ik ook best).
Dat is min of meer wat ik zeg . Enige is dat hij Kimi wrs niet gezien heeft. Of hij anders gereden zou hebben als hij die evt wel zag weten we nooit. Gewoon erg zure crash voor alle drie iig. Vier als ik Alonso meetel zelfs.quote:Op zondag 17 september 2017 23:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vettel moet eens stoppen met op andere auto's insturen. En om dat te bewerkstelligen moeten er een keer wat gevolgen aan zijn acties worden gehangen. Als het de eerste keer zou zijn, was het nog discutabel, maar dit is al de zoveelste keer. Kijk er maar eens wat On boards van terug wat hij doet met auto's die hij in haalt. Misselijk mannetje is het wat dat betreft.
Jup. Anders was het podium geweest denk ik nog steeds.quote:
Definieer hard werken,quote:Op zondag 17 september 2017 19:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Niet met tegenzin naar je werk gaan = niet hard werken?
Nou boeh!quote:Op zondag 17 september 2017 23:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je kunt toch strafpunten op je licentie krijgen? Dat staat helemaal los van het kampioenschap. Maar een kampioenschap mag nooit de reden zijn om iemand geen straf te geven.
Niet dat ik de details weet maar volgens mij trainen ze veel meer dan dat jij in je voorbeeld aanhaalt.quote:Op maandag 18 september 2017 03:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Definieer hard werken,
een gemiddelde week van een F1 coureur.
dag 1 handtekeningen uitdelen
dag 2 feestjes geven
dag 3 DJ spelen, demonstraties geven, gekke spelletjes doen. reclame maken.
dag 4 veel reizen
dag 5 alleen je nekspieren trainen ( G krachten )
dag 6 vrije trainingen, kwalificatie
dag 7 racen en interviews geven.
Tussendoor heel veel computerspelletjes spelen op de simulator, wat nou niet bepaald een straf is.
Volgens mij ziet een week er ongeveer zo uit bij een F1 coureur.
Die lui trainen alleen hard om de nek sterk te maken, voor de rest is het fit blijven en heel veel trainen op de simulator.
Een schaker moet ook hard trainen, dat wil nog niet zeggen dat hij hard moet werken. Dit geldt ook voor een F1 coureur, zijn prioriteiten liggen anders dan bij een atleet.
Misschien een hele domme theorie maar wat ik ook ergens anders heb gepost is het volgende:quote:Op maandag 18 september 2017 03:44 schreef opreis het volgende:
De enige out die ik zie om Vettel geen straf te geven is dat Max en Kimi elkaar eerst raken. Hadden max en vettel elkaar geraakt had je waarschijnlijk niet om een straf heen gekunt. Nu gewoon oerdom van Vettel hij weer niet door heeft dat ze er met ze 3en zitten
Een extreem domme theorie.quote:Op maandag 18 september 2017 03:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien een hele domme theorie maar wat ik ook ergens anders heb gepost is het volgende:
Wat nou als Kimmi de opdracht had gekregen om Max er uit te rijden en dat de clash met Seb per ongeluk was en geen onderdeel van het plan?
Ik vind het namelijk voor een extreem ervaren coureur zoals Kimmi nogal apart om zo'n "fout" te maken.
Kan er niks aan doen maar denk echt aan opzet waarbij het plannetje mislukt is en Seb per ongeluk ook geraakt is.
Zo heel dom is het niet als je de startposities van de Ferarri's tov de rest nog even bekijkt.quote:Op maandag 18 september 2017 04:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Een extreem domme theorie.
Vettel zou er meer aan hebben als hij gewoon 1ste zou worden (waar hij goed genoeg voor is) en dan Kimi en Max tussen hem en Hamilton in (wat geen rare uitslag zou zijn op Singapore). Met jouw theorie geef je Hamilton gratis punten. Of je kan ook denken. Waarom laat je Kimi Hamilton niet uitschakelen?
Echt ik heb mn best gedaan maar de logica ontgaat me
Jawel het is wel dom. idd leek mercedes geen bedreiging voor ferrari en ook niet voor RB die een goede pace hadden. Vettel kan WK worden dus het is belangrijk dat de dreiging van HAMILTON weg is. Hoe doe je dat? Zo veel mogelijk auto's tussen hem en Vettel in hebben.quote:Op maandag 18 september 2017 04:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo heel dom is het niet als je de startposities van de Ferarri's tov de rest nog even bekijkt.
Mercedes was niet echt een bedreiging, zo leek het iig na Q3. Ze startten dus ook achter RB en Ferrari.
Vettel kan WK worden dus is het belangrijk dat de dreiging in de wedstrijd weg is dus geef die RB's een beuk Kimi!
Alleen kreeg Vettel hier ook mee te maken.
Nee, zo heel stom vind ik mijn theorie niet.
De tering.quote:Op maandag 18 september 2017 03:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Definieer hard werken,
een gemiddelde week van een F1 coureur.
dag 1 handtekeningen uitdelen
dag 2 feestjes geven
dag 3 DJ spelen, demonstraties geven, gekke spelletjes doen. reclame maken.
dag 4 veel reizen
dag 5 alleen je nekspieren trainen ( G krachten )
dag 6 vrije trainingen, kwalificatie
dag 7 racen en interviews geven.
Tussendoor heel veel computerspelletjes spelen op de simulator, wat nou niet bepaald een straf is.
Volgens mij ziet een week er ongeveer zo uit bij een F1 coureur.
Die lui trainen alleen hard om de nek sterk te maken, voor de rest is het fit blijven en heel veel trainen op de simulator.
Een schaker moet ook hard trainen, dat wil nog niet zeggen dat hij hard moet werken. Dit geldt ook voor een F1 coureur, zijn prioriteiten liggen anders dan bij een atleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |