abonnement Unibet Coolblue
pi_173939388
Cad is trouwens kattengek :)

Ik vind ondanks alles Cad (Control Alt Delete) wel een heel interresant mens. Zou graag een een keer thee willen drinken met haar en van gedachten wisselen.

Haar taalgebruik is ook iets waarvan ik wel vrolijk wordt :)
  zaterdag 23 september 2017 @ 00:02:23 #127
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173939392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:59 schreef Vance het volgende:

[..]

Je gelooft het niet misschien Chris maar ik heb ooit ook slangen, vogelspinnen etc etc gehad.. lang geleden. Nu niet meer want ik ben nu van mening dat exoten niet meer geimporteerd moeten worden. Ooit een kubieke meter water gezien bij aankomst met meer dan 100 dode koraalduivels.

kan er nog steeds tranen van in mijn ogen krijgen.

Zelfde met aapjes tijgertjes en leeuwtjes die oo zo lief zijn als ze klein zijn en net geboren...
zoveel onwetende mensen die totaal niet weten waar ze aan beginnen .. en wat een ellende levert dat op later!

er zijn eigenlijk maar 2 huisdieren en dat zijn de kat en de hond. die hebben zichzelf aan mensen gebonden. en de rest is eigenlijk geen huisdier.

ja ik weet het dat ik tegen zere benen schop van mensen die oa varkentjes enzo hebben.. maar ik denk dat het niet hoort thuis in huis. kat en Hond! dat zijn de 2 die zichzelf ooit hebben gebonden aan de mens.. en de mens maakt er een puinzooi van (Helaas).
100% eens.
pi_173939431
ik heb vandaag een hele rij spinnen gezien rond de 5 cm ofzo. Stonden bij de voortuinen van een paar huizen paar buurtjes verderop
pi_173939482
Gaaf he Blaadjes die 2 merels.. Ik zie aan je post dat je er van geniet!

Hopelijk slaat de merel ziekte niet toe bij jullie!

Ik kan er ook zo van genieten!!! ik werk onregelmatig (Ploegendienst) dus de ene keer kom ik om 07.00 thuis en de andere keer om 02.00 en dan weer om 23,00 altijd heerlijk om buiten te zitten!

als het gaat schemeren heb ik vleermuisjes boven de vijver. Supergaaf!
pi_173939493
Roland kwamen ze aanvliegen ? :)
pi_173939550
De vrouwtjes spinnen zijn trouwens die je nu ziet (kruisspinnen) web weven.. de mannetjes gaan met gevaar cvoor eigen leven op zoek naar ze :) :P

het is wel spinnen tijd nu trouwens,, heel veel kruisspinnen en vergis je niet als je ze eng vindt ze zijn super super nuttig!
pi_173939594
Ik moet ineens aan Copycat denken (Kruisspin) hihi vraag me niet waarom.
pi_173939702
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:59 schreef Vance het volgende:

[..]

er zijn eigenlijk maar 2 huisdieren en dat zijn de kat en de hond. die hebben zichzelf aan mensen gebonden. en de rest is eigenlijk geen huisdier.

Hier wil ik klein en best wel zielig verhaaltje over schrijven.

Ik had een grasparkiet. zodra het kon uit nest. pucky. super lief beest maar, zoals achteraf te verwachten, eenzaam met alle gevolgen van dien.
Hij mocht altijd los hoor dus had de ruimte maar ging schreeuwen en als je een tomaat in zijn kooi deed begon hij erop te rijden nadat hij ervan gegeten had.

Hij was super tam maar het leek me toch beter een huis te zoeken met soortgenoten. zo gezegd zo gedaan.
bij mijn vader in de voliere samen met een vrouwtje. ging prima met alle andere vogels. amadines. goudbuikje, astrilde kanaries. prachtig.
toen gingen ze neuken. niet een beetje maar zoveel als het kon. resultaat. nieuwe kids.

Blijkbaar gingen ze daarna door. 14 jongen in verschillende broedhuisjes. mijn vader verkocht de jongen van de 1e broed en verkocht toen ook per ongeluk de moeder.
gewoon een ongewild foutje bij het vangen, ze zagen er al uit als volwassenen.

mijn pucky heeft toen 3 nesten voorzien van voedsel en toen dat klaar was viel hij letterlijk van zijn stok.

hij was er voor zijn kroost maar kwam ook tot het laatste moment richting het gaas als ik er stond. kon hem gewoon aaien als ik zou willen.

Moraal van het verhaal? wil je geen hond of kat? neem een grasparkiet maar dan wel als hij heel jong is. dat kan echt een maatje worden.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173939720
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:08 schreef Vance het volgende:
Gaaf he Blaadjes die 2 merels.. Ik zie aan je post dat je er van geniet!

Hopelijk slaat de merel ziekte niet toe bij jullie!

Ik kan er ook zo van genieten!!! ik werk onregelmatig (Ploegendienst) dus de ene keer kom ik om 07.00 thuis en de andere keer om 02.00 en dan weer om 23,00 altijd heerlijk om buiten te zitten!

als het gaat schemeren heb ik vleermuisjes boven de vijver. Supergaaf!
die ene merel ziet er heel slecht uit maar hij lijkt op te knappen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173939731
Anyway

Take care allemaal . ik ga nog even een uurtje buiten zitten met bodywarmer aan. Hopelijk zie ik een paar egels en wie weet een ree of vos voorbij scharrelen.

en en en.. ik heb vaak een uil in de boom zitten:) met HELE GROTE ogen :)

Bye allemaal fijne dag toegewenst,
pi_173939775
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:23 schreef Vance het volgende:
Anyway

Take care allemaal . ik ga nog even een uurtje buiten zitten met bodywarmer aan. Hopelijk zie ik een paar egels en wie weet een ree of vos voorbij scharrelen.

en en en.. ik heb vaak een uil in de boom zitten:) met HELE GROTE ogen :)

Bye allemaal fijne dag toegewenst,
jij ook fijne avond!
Ich hock in meinem Bonker
pi_173941278
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Leuke en betaalbare dingen hebben ze daar toch he?
IKEA *O*

Lekker alles zelf in elkaar monteren. :P
  zaterdag 23 september 2017 @ 08:36:26 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173941755
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

IKEA *O*

Lekker alles zelf in elkaar monteren. :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173942373


_O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_173942414
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mijn kat ligt ook heel graag zoals jouw kat op de bovenste foto. Zou dat een teken zijn dat ze het enorm naar hun zin hebben?
En zijn jouw katten goede vrienden samen? Ze liggen wel naast elkaar he?
hoe vreemder een kat ligt hoe meer hij/zij op z'n gemak is. Bij enige twijfel zullen ze altijd liggen in een houding van waaruit ze direct in actie kunnen komen.

Op de rug slapen is het ultieme bewijs van zichzelf veilig voelen zonder angst voor gevaar.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173944938
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hoe vreemder een kat ligt hoe meer hij/zij op z'n gemak is. Bij enige twijfel zullen ze altijd liggen in een houding van waaruit ze direct in actie kunnen komen.

Op de rug slapen is het ultieme bewijs van zichzelf veilig voelen zonder angst voor gevaar.
Dat is fijn om te lezen want dat doet hij zó vaak. Ik kan hem zelfs over zijn buikje aaien zonder dat hij zijn nagels in me slaat.
pi_173944958
Ik ga weekendje naar strand
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:49:55 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173944978
quote:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:56:59 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173945119
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Asieldieren altijd +1

Ze zien er tevreden uit
Uhuh :Y
Mijn asiel huistijger:


Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_173945272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uhuh :Y
Mijn asiel huistijger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een heel stoere kop. Kun je echt zien dat het een roofdier is dat afstamt van de leeuwen en tijgers.
pi_173945399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft een heel stoere kop. Kun je echt zien dat het een roofdier is dat afstamt van de leeuwen en tijgers.
ik heb een robot kat, die luistert altijd :D
pi_173945406
Waarom zijn er niet meer vrouwen op bnw? dan konden ze ook foto's maken van hun poesjes.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173945422
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:17 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom zijn er niet meer vrouwen op bnw? dan konden ze ook foto's maken van hun poesjes.
o|O
pi_173945433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb een robot kat, die luistert altijd :D
Serieus. Een kat die luistert! Dat is uniek :Y
pi_173945434
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uhuh :Y
Mijn asiel huistijger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom heb jij 2 scrollwieltjes? 1 voor naar boven 1 voor naar beneden?
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')