abonnement Unibet Coolblue
pi_173834180
Hallo allemaal.

Ik ben een jongen en ik ben in de pubertijd. Ik ben erg onzeker over mijn geaardheid.

Heel simpel... ik word verliefd op meisjes ik voel me seksueel aangetrokken tot meisjes. Maar als ik opgewonden ben (alleen dan!!) Voel ik me ook seksueel aangetrokken tot jongens. Ik heb nu wat seksuele handelingen gedaan met een jongen en daar heb ik veel spijt van. Ik doe het alleen omdat ik op dat moment heel opgewonden ben. Maar daarna... :( voel ik me slecht. Nu heb ik lichamelijk contact gehad met een meisje. Niet veel beetje aan elkaar zitten. Van dat werd ik ook wel opgewonden.

Ohja ik ben nooit verliefd op een jongen geweest en als je tegen me zegt: zie je het zitten om hand in hand te lopen met een jongen...? Dan weet ik het wel.. nee!

Kunnen jullie me alsjeblieft verder op weg helpen. Erg bedankt alvast :)
pi_173834343
Je vindt jongens ook leuk voor seks. Simpeler kan niet toch?
pi_173834354
(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173834449
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef Blaadjes het volgende:
(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.
"'Keep my decrees. "'Do not mate different kinds of animals. "'Do not plant your field with two kinds of seed. "'Do not wear clothing woven of two kinds of material.

:') god was een downie.
pi_173834762
Elke man vindt het stiekem lekker om te seksen met een vent, maar dat maakt je nog geen homo.
Homo ben je pas als je je nichterig gedraagt en ook wilt samenwonen met een vent.
pindazakje
pi_173834852
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Elke man vindt het stiekem lekker om te seksen met een vent, maar dat maakt je nog geen homo.
Homo ben je pas als je je nichterig gedraagt en ook wilt samenwonen met een vent.
:')
  zondag 17 september 2017 @ 17:22:57 #7
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_173835084
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 16:58 schreef Kipkorn1234 het volgende:
Kunnen jullie me alsjeblieft verder op weg helpen. Erg bedankt alvast :)
Niet alles meteen in een hokje willen stoppen en het zwart-wit zien. Voorzichtig beetje ontdekken is niets mis mee. Het karakter van de persoon waarmee je bent is belangrijker dan het geslacht.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  zondag 17 september 2017 @ 17:31:39 #8
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173835404
Jep, je bent homo. Gefeliciteerd!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173835503
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 16:58 schreef Kipkorn1234 het volgende:
Hallo allemaal.

Maar als ik opgewonden ben (alleen dan!!) Voel ik me ook seksueel aangetrokken tot jongens. Ik heb nu wat seksuele handelingen gedaan met een jongen
Overduidelijk homo :)
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 17 september 2017 @ 17:51:55 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173836051
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 17:31 schreef richolio het volgende:
Jep, je bent homo. Gefeliciteerd!
Dit. Verder niets mis mee :)

Veel plezier in POL
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173836113
Heteroromantisch en biseksueel
pi_173836222
Denk dat tijd hier je grote vriend is. Niet te druk over maken. Go with the flow. Dingen vallen vaak prachtig op hun plek als je het de tijd gunt. En er is niets mis met welke seksuele geaardheid dan ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173836257
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat tijd hier je grote vriend is. Niet te druk over maken. Go with the flow. Dingen vallen vaak prachtig op hun plek als je het de tijd gunt. En er is niets mis met welke seksuele geaardheid dan ook.
DIt, en het leven duurt niet lang, is vooral tegenslagen en moeilijk gedoe. Maak je niet druk om dingen als geaardheid, doe dat waar je blij van wordt.
pi_173836328
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Elke man vindt het stiekem lekker om te seksen met een vent, maar dat maakt je nog geen homo.
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:46:08 #15
470312 Jan-wandelaar
Never walk alone.
pi_173869333
Klinkt alsof je je schaamt en dat geeft een rotgevoel. Misschien is dat de spijt die je bedoelt? Doe wat je gelukkig maakt, geef het de tijd zoals anderen zeggen. Je weet zelf het beste of je een liefdesrelatie met een man of een vrouw wil. Beide opties zijn ok. Helaas doen Veel mensen moeilijk over gay relaties. Maar in angst leven kost je meer energie dan gelukkig zijn.
The only chances you get are these you take.
pi_173879033
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Elke man vindt het stiekem lekker om te seksen met een vent, maar dat maakt je nog geen homo.
Homo ben je pas als je je nichterig gedraagt en ook wilt samenwonen met een vent.
Jezelf 'elke man' noemen :')
pi_173881254
Biseksueel, duidelijk toch?
pi_173881486
Beetje aftrekken en pijpen is normaal bij de huidige hetrosexuele man. Hoort bij de getrimde baard en skinny jeans trend.

Ik heb gisteren nog een barbier afgezogen om zo korting te krijgen voor het uitbranden van m'n neusharen.
U MAD?
pi_173882174
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 16:58 schreef Kipkorn1234 het volgende:
Hallo allemaal.

Ik ben een jongen en ik ben in de pubertijd. Ik ben erg onzeker over mijn geaardheid.

Heel simpel... ik word verliefd op meisjes ik voel me seksueel aangetrokken tot meisjes. Maar als ik opgewonden ben (alleen dan!!) Voel ik me ook seksueel aangetrokken tot jongens. Ik heb nu wat seksuele handelingen gedaan met een jongen en daar heb ik veel spijt van. Ik doe het alleen omdat ik op dat moment heel opgewonden ben. Maar daarna... :( voel ik me slecht. Nu heb ik lichamelijk contact gehad met een meisje. Niet veel beetje aan elkaar zitten. Van dat werd ik ook wel opgewonden.

Ohja ik ben nooit verliefd op een jongen geweest en als je tegen me zegt: zie je het zitten om hand in hand te lopen met een jongen...? Dan weet ik het wel.. nee!

Kunnen jullie me alsjeblieft verder op weg helpen. Erg bedankt alvast :)
Zegt de term 'bi' je iets ;)
Heb zelf ook sex met vrouwen en mannen. Ik zou echter nooit een relatie met een man willen. En heb enkel relaties met vrouwen gehad. Mannen zijn leuk om mee te spelen. Alleen met vrouwen kan ik een diepe band opbouwen. Zet je zelf-veroordelende opvattingen aan de kant en geniet van je lichaam.
pi_173882190
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef Blaadjes het volgende:
(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.
En nu verder met pijpen.
pi_173899861
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje aftrekken en pijpen is normaal bij de huidige hetrosexuele man. Hoort bij de getrimde baard en skinny jeans trend.

Ik heb gisteren nog een barbier afgezogen om zo korting te krijgen voor het uitbranden van m'n neusharen.
Je kan ook gewoon niks zeggen -.-
pi_173899883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:58 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Zegt de term 'bi' je iets ;)
Heb zelf ook sex met vrouwen en mannen. Ik zou echter nooit een relatie met een man willen. En heb enkel relaties met vrouwen gehad. Mannen zijn leuk om mee te spelen. Alleen met vrouwen kan ik een diepe band opbouwen. Zet je zelf-veroordelende opvattingen aan de kant en geniet van je lichaam.
Ja... ik zal denk hetzelfde hebben. Dankje:)
pi_173906468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:09 schreef Cockwhale het volgende:
Biseksueel, duidelijk toch?
Ik zou zeggen: zoekende. TS is 17, laat hem lekker proberen. Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt.
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_173910647
TS is bi-nieuwsgierig. Vrij normaal verschijnsel tijdens de puberteit. TS zal uiteindelijk 'gewoon' een vriendin vinden en in een heteroseksuele relatie belanden.
pi_173911977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:32 schreef Onaniem het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: zoekende. TS is 17, laat hem lekker proberen. Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt.
Hij komt op beide klaar, dus bi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')