abonnement Unibet Coolblue
pi_173832524
Hoi,

Ik wil mezelf graag laten inspireren door jullie.. Na 10 december heb ik tot aan eind augustus veel vrije tijd en wil een paar wedstrijden bezoeken! Wel graag binnen europa!

Geweest :
Barnsley - Huddersfield
Manchester United - Manchester City

Al geboekt :
Chelsea - Southampton
Liverpool - Everton

Op de planning :
Atletico CL (als ze doorkomen)

Ik zou graag nog naar een mooie Engelse wedstrijd willen ( championship, league One/Two)
Maar zoals ik al zei als jullie mooie andere ideeën voor mij hebben graag!!
pi_173832541
Millwall - West Ham, indien die in de beker elkaar tegenkomen.
pi_173832706
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 16:07 schreef Vanillekwark het volgende:
Millwall - West Ham, indien die in de beker elkaar tegenkomen.
Dat zou inderdaad geweldig zijn, Maar denk als het bij Millwall is onmogelijk om kaarten te krijgen ?! Ik wou ook naar Sheffield W tegen Sheffield U lukte helaas niet.
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 11:30:28 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173849216
Sevilla - Betis.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173849544
Ga een wedstrijdje van Mansfield Town kijken in de League Two _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173849552
Inter-Milan
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173849594
Ik ga zelf altijd graag naar Sunderland - Newcastle.
Sowieso ga ik graag naar Sunderland, maar de wedstrijden tegen Newcastle zijn altijd wel lekker beladen :)

Alleen zal je daar dit seizoen niets aan hebben, misschien volgend jaar weer :)
pi_173850007
Op 28 april moet je gewoon naar het Telstarstadion.

[ Bericht 13% gewijzigd door Idisrom op 18-09-2017 12:43:26 ]
pi_173850223
Tvp
  maandag 18 september 2017 @ 13:45:18 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_173851325
Donderdag 7 december: Arsenal - BATE Borisov
Vrijdag 8 december: Dagje chillen
Zaterdag 9 december: Charlton Athletic - Portsmouth / Fulham - Birmingham City / QPR - Leeds / Tottenham - Stoke / Crystal Palace - Bournemouth / West Ham United - Chelsea (kies er maar een uit :+)
Zondag 10 december: Liverpool - Everton

Zou weekendjes nemen met zulke combi-achtige dingen. Een EL-wedstrijdje, en dan twee leuke potjes op zaterdag en zondag.

Of donderdag 7 december: Hertha BSC - Östersunds
Zaterdag 9 december: RB Leipzig - Mainz
Zondag 10 december: Union Berlin - Dynamo Dresden
Gourmetten of steengrillen?
pi_173851629
Crystal Palace. Volgens mij een van de weinige clubs in de Premier League met een sfeervak en ultra's.
pi_173861924
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Sevilla - Betis.
Ga ik zeker even naar kijken. Toevallig is een vriend van mij spaans en zijn familie die hard Betis fans dus misschien ook makkelijk aan kaarten te komen als het bij Betis is.

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga een wedstrijdje van Mansfield Town kijken in de League Two _O_
Ik ben ooit bij Port Vale geweest (helaas werd de wedstrijd afgelast) kan ik het daarmee vergelijken? Of heeft Mansfield Town iets speciaals?

quote:
2s.gif Op maandag 18 september 2017 11:54 schreef Hallojo het volgende:
Inter-Milan
Zeker een goeie optie! Tenue van Inter en AC zijn ook elk seizoen mooi. Deze noteer ik ook thanks.
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 11:57 schreef Xlarge het volgende:
Ik ga zelf altijd graag naar Sunderland - Newcastle.
Sowieso ga ik graag naar Sunderland, maar de wedstrijden tegen Newcastle zijn altijd wel lekker beladen :)

Alleen zal je daar dit seizoen niets aan hebben, misschien volgend jaar weer :)
Inderdaad dit is mij al een keer eerder verteld (ik woon in Beverwijk dus naar IJmuiden toe voor de boot naar Newcastle is voor mij echt 10 minuten. Alleen altijd gedacht van naja het komt er wel van nu al 2 jaar niet haha. Hopelijk inderdaad volgend jaar maar ben bang van niet.. Hopelijk gaat het niets als Bolton,Wigan,Charlton worden dat ze naar de npower league 1 gaan... Bedankt in ieder geval.
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:59 schreef HarveySpecter het volgende:
Crystal Palace. Volgens mij een van de weinige clubs in de Premier League met een sfeervak en ultra's.
Ik zal hem ook noteren, even kijken als Palace een mooie derby heeft!

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:32 schreef Idisrom het volgende:
Op 28 april moet je gewoon naar het Telstarstadion.
Zat te kijken maar zag een uitwedstrijd bij Cambuur nu inderdaad de return. Ik ga regelmatig naar Telstar, want het is bij mij om de hoek
ik moet zeggen dat Telstar voor het eerst in 100 jaar oprecht een leuk goed team hebben haha..
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:45 schreef Silenus het volgende:
Donderdag 7 december: Arsenal - BATE Borisov
Vrijdag 8 december: Dagje chillen
Zaterdag 9 december: Charlton Athletic - Portsmouth / Fulham - Birmingham City / QPR - Leeds / Tottenham - Stoke / Crystal Palace - Bournemouth / West Ham United - Chelsea (kies er maar een uit :+)
Zondag 10 december: Liverpool - Everton

Zou weekendjes nemen met zulke combi-achtige dingen. Een EL-wedstrijdje, en dan twee leuke potjes op zaterdag en zondag.

Of donderdag 7 december: Hertha BSC - Östersunds
Zaterdag 9 december: RB Leipzig - Mainz
Zondag 10 december: Union Berlin - Dynamo Dresden
Goed idee! Heb ik ook naar zitten kijken maar aangezien ik pas in 2018 kan beginnen zal ik nog even moeten wachten met een planning maken met de lotingen van de 1/16 finales maar in ieder geval mooie voorbeelden!! Bedankt voor het idee.
pi_173861943
As Roma-Lazio en Koln- BMG. 2 heerlijke derby's. PL vooral niet doen. Alleen maar toeristen.
pi_173862176
Ik vond Roma - Lazio en Inter - AC ietwat tegenvallen. Als je het over Italiaanse derby's hebt kan je misschien wel het beste Genoa - Samp pakken

Althans, die staat bovenaan mijn verlanglijst.

Sowieso is dat echt een heerlijk stadion en dito stadje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173862629
Jong Almere City FC - Jong FC Volendam

en anders Dortmund - Schalke
of Athletic Club - Real Sociedad
pi_173862704
Inter- ac Milan. Ben ik geweest als niet liefhebber. Was mooi stadion en goede sfeer.

Barca was ook leuk. Weet niet eens tegen wie ze speelden.
Whatever...
pi_173864287
25 november is Mansfield - Chesterfield. Schijnt aardig verhit te zijn, vanwege het mijnwerkersverleden. Stakers versus niet-stakers. Ook al een aantal jaar niet gespeeld.

Zal over een paar dagen, als ik weer thuis ben, nog wat tips opschrijven.
pi_173864717
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:47 schreef Spanky78 het volgende:
Inter- ac Milan. Ben ik geweest als niet liefhebber. Was mooi stadion en goede sfeer.

Barca was ook leuk. Weet niet eens tegen wie ze speelden.
Barca? Dat is echt verschrikkelijk juist.
pi_173868269
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:08 schreef Beverwijker het volgende:

....knip-....
[..]

Zat te kijken maar zag een uitwedstrijd bij Cambuur nu inderdaad de return. Ik ga regelmatig naar Telstar, want het is bij mij om de hoek
ik moet zeggen dat Telstar voor het eerst in 100 jaar oprecht een leuk goed team hebben haha..

....knip....
Mocht je wel naar de uitwedstrijd willen gaan, neem dan voor gezelligheid Borisz mee. Want vorig seizoen had Telstar namelijk geen uitsupporters mee naar Cambuur.
pi_173868852
Real Betis na de winterstop, dan speelt Jørgensen daar in het shirt van die club :)..
pi_173869237
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 05:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Barca? Dat is echt verschrikkelijk juist.
Blijkbaar niet voor hem, want hij heeft zich vermaakt.
Oh.
pi_173871436
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 05:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Barca? Dat is echt verschrikkelijk juist.
Ik.vond het wel leuk. Heel anders dan het heel hoge ruimteschip San siro. Camp nou lijkt maar klein gek genoeg.
Whatever...
pi_173880667
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:09 schreef hafcfan het volgende:
As Roma-Lazio en Koln- BMG. 2 heerlijke derby's. PL vooral niet doen. Alleen maar toeristen.
Lijken mij ook 2 heerlijke wedstrijden alleen jammer dat Koln niet zo super begonnen is!
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik vond Roma - Lazio en Inter - AC ietwat tegenvallen. Als je het over Italiaanse derby's hebt kan je misschien wel het beste Genoa - Samp pakken

Althans, die staat bovenaan mijn verlanglijst.

Sowieso is dat echt een heerlijk stadion en dito stadje
Ik hoorde inderdaad dat Genoa echt een hele mooie stad is! Dus deze noteer ik ook even!
De wedstrijd die eigenlijk boven aan mijn verlanglijst staat is Boca Juniors - River Plate helaas zijn net de 2 parels van Boca vertrokken! Ik hoop deze wedstrijd echt binnen 5 jaar bezocht te hebben!

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:41 schreef silverhill het volgende:
Jong Almere City FC - Jong FC Volendam

en anders Dortmund - Schalke
of Athletic Club - Real Sociedad
Dortmund - Schalke met de Gelbe Wand lijkt mij inderdaad ook fantastisch en ook makkelijk met de auto te doen. Athletic Real Sociedad, Sociedad is dacht ik het seizoen goed begonnen dus misschien wel het seizoen voor de ideale derby?! Deze noteer ik ook!

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:47 schreef Spanky78 het volgende:
Inter- ac Milan. Ben ik geweest als niet liefhebber. Was mooi stadion en goede sfeer.

Barca was ook leuk. Weet niet eens tegen wie ze speelden.
Inter - Ac Milan ja dat zijn toch altijd de derby's die vaak genoemd worden en zeker wel 1 keer gezien moet hebben, Nu Ac Milan weer een (top) goed team heeft en Inter ook een stijgende lijn heeft gepakt misschien wel tijd voor.. Alleen bij AC Milan verlang ik toch atlijd naar seedorf rivaldo kaka shevchenko.. Inter onder Mourinho... Maarja wie weet worden deze tijden nog overtroffen!!

Barcelona, ja mijn droom is om een keer naar Barcelona - Real madrid te gaan en andersom! Ik zal een goede baan moeten vinden om deze droom werkelijk te maken! Ik moet Messi & Ronaldo live gezien hebben.. Ik heb elk europees seizoen een passe partout van Ajax en ik heb precies Barcelona en Madrid gemist... haha ja pech noem ik het maar..

quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:12 schreef Befbekje het volgende:
Real Betis na de winterstop, dan speelt Jørgensen daar in het shirt van die club :)..
Hopelijk speelt hij daar.. Keizer snel weg bij Ajax en ik zie hopelijk weer een landstitel onze kant op komen haha!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:41 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Mocht je wel naar de uitwedstrijd willen gaan, neem dan voor gezelligheid Borisz mee. Want vorig seizoen had Telstar namelijk geen uitsupporters mee naar Cambuur.
Nog nooit uitwedstrijd van Telstar geweest haha! Wel thuiswedstrijden vaak, vorig jaar nog de Visserderby tegen volendam haha.. sloeg nergens op, echt slecht van beide kanten. wedstrijd kibbeling eten in de pauze :p

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 00:47 schreef Grifte het volgende:
25 november is Mansfield - Chesterfield. Schijnt aardig verhit te zijn, vanwege het mijnwerkersverleden. Stakers versus niet-stakers. Ook al een aantal jaar niet gespeeld.

Zal over een paar dagen, als ik weer thuis ben, nog wat tips opschrijven.
Deze wedstrijd trekt mij wel! Ik zal dan alleen voor de return moeten gaan die is in April! Kan helaas pas na de maand december een halfjaar reizen wanneer ik wil!
pi_173908502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 22:38 schreef Beverwijker het volgende:

[..]

Lijken mij ook 2 heerlijke wedstrijden alleen jammer dat Koln niet zo super begonnen is!

[..]

Ik hoorde inderdaad dat Genoa echt een hele mooie stad is! Dus deze noteer ik ook even!
De wedstrijd die eigenlijk boven aan mijn verlanglijst staat is Boca Juniors - River Plate helaas zijn net de 2 parels van Boca vertrokken! Ik hoop deze wedstrijd echt binnen 5 jaar bezocht te hebben!

[..]

Dortmund - Schalke met de Gelbe Wand lijkt mij inderdaad ook fantastisch en ook makkelijk met de auto te doen. Athletic Real Sociedad, Sociedad is dacht ik het seizoen goed begonnen dus misschien wel het seizoen voor de ideale derby?! Deze noteer ik ook!

[..]

Inter - Ac Milan ja dat zijn toch altijd de derby's die vaak genoemd worden en zeker wel 1 keer gezien moet hebben, Nu Ac Milan weer een (top) goed team heeft en Inter ook een stijgende lijn heeft gepakt misschien wel tijd voor.. Alleen bij AC Milan verlang ik toch atlijd naar seedorf rivaldo kaka shevchenko.. Inter onder Mourinho... Maarja wie weet worden deze tijden nog overtroffen!!

Barcelona, ja mijn droom is om een keer naar Barcelona - Real madrid te gaan en andersom! Ik zal een goede baan moeten vinden om deze droom werkelijk te maken! Ik moet Messi & Ronaldo live gezien hebben.. Ik heb elk europees seizoen een passe partout van Ajax en ik heb precies Barcelona en Madrid gemist... haha ja pech noem ik het maar..

[..]

Hopelijk speelt hij daar.. Keizer snel weg bij Ajax en ik zie hopelijk weer een landstitel onze kant op komen haha!

[..]

Nog nooit uitwedstrijd van Telstar geweest haha! Wel thuiswedstrijden vaak, vorig jaar nog de Visserderby tegen volendam haha.. sloeg nergens op, echt slecht van beide kanten. wedstrijd kibbeling eten in de pauze :p

[..]

Deze wedstrijd trekt mij wel! Ik zal dan alleen voor de return moeten gaan die is in April! Kan helaas pas na de maand december een halfjaar reizen wanneer ik wil!
Waarom ga je niet gewoon voor eeuwig weg uit Beverwijk?

Ook een idee..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')