abonnement Unibet Coolblue
pi_173832386
Goedemorgen,

Twee weken geleden had ik een date met een leuke jongeman. Dit was hartstikke leuk. Ook de daaropvolgende date (1 dag later) was leuk. Dermate fijn dat we met elkaar naar bed zijn gegaan. En daarna hebben we nog 3 keer afgesproken en ook 2x bij elkaar geslapen. Ergens gegeten, gedronken en verder thuis dus fijn gehad :).

En dan het vreemde; ik hoorde sinds 4 dagen niks meer van hem. Meestal stuurde ie elke dag appjes of belde hij, en nu niets. Ik heb dus 2 dagen gelegen zelf een berichtje gestuurd en kreeg geen antwoord terwijl hij het wel had gelezen. Kutstreek, dus ik heb hem maar verwijderd en ben doorgegaan met mijn leven. Ik had toch geen gevoelens ofc, vond hem alleen maar leuk, grappig en zeer aantrekkelijk. Af en toe een kriebeltje in mijn buik, maar nog geen verliefdheid. Het boeide me verder ook niet zo, behalve dat ik het niet netjes vond. Ok dus dat is dat.

Krijg ik gisteravond een berichtje van wat ik aan het doen ben, dus ik beantwoord met wat zoek je nu contact? Na 4 dagen niks? Krijg ik een heel verhaal met dat ie het leuk met mij heeft en ie het niks vindt dat ik seks heb met meerdere mannen, daardoor nog niet toe ben aan serieus afspreken om te kijken of het wat kan worden tussen ons. En dat ie dat niet wil als ik met hem date omdat hij serieus een kans ziet, want hij voelde dé klik. Dus ik belde hem in al mijn emotie op en heb hem uitgescholden voor alles en nog wat. Waarom weet ik niet en ik heb er nu ook spijt van. Maar het was meer van; wat flik je me nou na 4 dagen niets laten horen.

Ik kreeg terug dat ik me goed anderen voor kan doen, ik niet spoor en daar kon ik het mee doen. Begrijp ik best, maar ik was op mijn teentjes getrapt door hoe hij zich gedraagt en waar hij mij van beticht. Ook voel ik me naar omdat ie zegt dat ik me heel andere voordoe en niet spoor. En al is het waar dat ik best wat seks heb, toch wil ik mij binden aan de juiste persoon. En heel eerlijk gezegd was hij wel iemand waar ik soms een kriebel van in mijn buik kreeg, super aantrekkelijk is, grappig, intelligent met sociaal leven en goede functie. En dan stoot ik hem zo van me af.. aan de andere kant; misschien zoek ik op papier en voor de buitenwereld wel gewoon de meest geschikte partner, ofzo...

Dus ik heb een beetje spijt van mijn uitbarsting naar hem toe. Maar volgens mij heb ik het best wel grandioos verknald bij hem. Twijfel of ik nog een berichtje moet doen met sorry of dat ik het erbij moet laten omdat ik al gek genoeg overkom.
pi_173832494
Dus je flipt omdat hij 4 dagen niets laat horen?

Ja, dat is normaal hoor. :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_173832764
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef probeer het volgende:
Dus je flipt omdat hij 4 dagen niets laat horen?

Ja, dat is normaal hoor. :')
Ik ben OP niet, had ik misschien erbij moeten zeggen voor de duidelijkheid.
pi_173832880
Aha, dit is deel 2
Zolang er was is, is er leven.
pi_173833133
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 16:13 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik ben OP niet, had ik misschien erbij moeten zeggen voor de duidelijkheid.
beetje raar om een topic te openen voor een ander.
pi_173833142
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 16:24 schreef isax het volgende:

[..]

beetje raar om een topic te openen voor een ander.
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 16:16 schreef Dinus het volgende:
Aha, dit is deel 2
pi_173833171
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:29 schreef Dven het volgende:
Hoi. Goed verhaal. Zal over vier dagen reageren.
:')
Hallon!
pi_173833173
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 16:24 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

[..]

tis ook niet dinus topic dus geen idee wat je hiermee wil zeggen.
  zondag 17 september 2017 @ 16:26:38 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173833207
Originele TS kan een deel twee openen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')