abonnement Unibet Coolblue
pi_173837146
Ze weet dat ze Billy batsbak wordt genoemd. Vindt ze wel leuk.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837273
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:06 schreef Injetta het volgende:
Ben benieuwd of Beau de hele winter in die blote hempjes en ontblote shcouder blijft lopen. Het is echt ziekelijk dat bloot willen lopen.
Ja hoor, zolang de styliste van de Febo dat voorschrijft
pi_173837297
Linda puffend: ik zit vol!!
Romy wil haar bord meenemen naar de keuken. Onmiddellijk grijpt ze het botd vast en schept nog een stuk op.

En maar rebbelen over het eten....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837320
Rene vindt het niet normaal lekker.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837333
Madi krijgt het tweede bord niet op...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837396
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
GD,een pacmankikker. 8)7 8)7 8)7
:D
pi_173837397
Wat heeft Linda gemaakt :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173837440
Ik zie nu dat Linda voortdurend start met praten over haarzelf of waar ze mee bezig is. Steeds uit the blind zegt ze iets..Oh ik zit vol, oh ik heb hoofdpijn, oh ik ga straks even naar buiten, oh we hebben rijst besteld..., oh ik weet dat het niet genoeg is.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837449
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:41 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Linda gemaakt :Y)
Lasagna...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837453
ai,poolse hoer.Johan wordt steeds leuker. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_173837458
Hahaha Johan begon over Bil haar rol in "gesloten deuren" Was leuk om te doen zegt Bil. Zoveel moeite kost het je niet zo te zien Johan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173837473
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
ai,poolse hoer.Johan wordt steeds leuker. *O*
Die is geland ja :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 17 september 2017 @ 18:43:47 #213
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_173837478
Nu Linda aan het fluisteren....
Madi: Hij komt ook niet echt uit met zijn geld...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_173837479
Linda nu fluisteren over Bas. Ze heeft genoeg van hem over het eten. Ze is er klaar mee.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837511
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:43 schreef Injetta het volgende:
Linda nu fluisteren over Bas. Ze heeft genoeg van hem over het eten. Ze is er klaar mee.
En nu gewoon tegen hem zelf zeggen. Die klaploper.
  zondag 17 september 2017 @ 18:45:03 #216
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_173837513
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:43 schreef Injetta het volgende:
Linda nu fluisteren over Bas. Ze heeft genoeg van hem over het eten. Ze is er klaar mee.
In plaats van een dankjewel voor het koken en dat ze rekening houdt met de veganist heeft hij elke keer commentaar ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_173837524
Ok wie is Richard hier, Billie Batsbak
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173837535
Bas gaat nu demonstratief nu zelf nog iets eten omdat er geen bonen in zaten?
Wat een naar walgelijk ventje is het toch, iedereen zat te smullen en hij zeiken over bonen.
BTW Bonen in de lasagna.. :r
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837548
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:45 schreef Injetta het volgende:
Bas gaat nu demonstratief nu zelf nog iets eten omdat er geen bonen in zaten?
Wat een naar walgelijk ventje is het toch, iedereen zat te smullen en hij zeiken over bonen.
BTW Bonen in de lasagna.. :r
Er waren vleesvervangers voor in de lasagna besteld maar die zijn al opgegeten
pi_173837556
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:45 schreef snetje het volgende:

[..]

In plaats van een dankjewel voor het koken en dat ze rekening houdt met de veganist heeft hij elke keer commentaar ....
Echt walgelijk.. dan vreet hij het maar niet.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837568
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:46 schreef moffel33 het volgende:

[..]

Er waren vleesvervangers voor in de lasagna besteld maar die zijn al opgegeten
:D Het is niet te geloven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173837611
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:46 schreef moffel33 het volgende:

[..]

Er waren vleesvervangers voor in de lasagna besteld maar die zijn al opgegeten
Daar kan Linda toch niets aan doen?
Bas is een naar en onsympathiek persoon.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173837662
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 18:48 schreef Injetta het volgende:

[..]

Daar kan Linda toch niets aan doen?
Bas is een naar en onsympathiek persoon.
Wat heb ik een hekel aan hem :r
  zondag 17 september 2017 @ 18:50:26 #224
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_173837664
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 18:48 schreef Injetta het volgende:

[..]

Daar kan Linda toch niets aan doen?
Bas is een naar en onsympathiek persoon.
En dan zeggen dat Linda steeds klaagt daar ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_173837678
Ik vind dat bestellen maar een chaotisch gebeuren. Totaal,onduidelijk wat voor de hele groep is en wat voor individueel. Onduidelijk wat er wel of niet nodig is.
Al 4 jaar lukt het niet om het boodschappen doen te stroomlijnen en goed in te schatten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')