abonnement Unibet Coolblue
pi_174609742
Ok mensen gaan mij hier voor gek verklaren maar ik vind het helemaal niks orale seks 'krijgen.
Mn ex gaf het me een keer tijdens het douchen (1e keer ooit overigens) en ik had zoiets van 'is dit nu wat mensen lekker vinden :') '
ik zei maar om haar een goed gevoel te geven dat het tof was enzo maar vond het maar vreemd, onnatuurlijk.. en in geen enkel geval werkte het op me.

Daarintegen is orale seks geven voor mij eerder een doelstelling dan een bijzaak. :P

Mits geen visjeskraam en geen gekke baconrandjes als vagijn.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  maandag 23 oktober 2017 @ 18:36:49 #152
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_174609792
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:33 schreef Peachbird het volgende:
Ok mensen gaan mij hier voor gek verklaren maar ik vind het helemaal niks orale seks 'krijgen.
Mn ex gaf het me een keer tijdens het douchen (1e keer ooit overigens) en ik had zoiets van 'is dit nu wat mensen lekker vinden :') '
ik zei maar om haar een goed gevoel te geven dat het tof was enzo maar vond het maar vreemd, onnatuurlijk.. en in geen enkel geval werkte het op me.

Daarintegen is orale seks geven voor mij eerder een doelstelling dan een bijzaak. :P

Mits geen visjeskraam en geen gekke baconrandjes als vagijn.
Nou ja ieder zijn voorkeur, toch :)
With the stars as her umbrella
  maandag 23 oktober 2017 @ 19:42:56 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174611249
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:36 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou ja ieder zijn voorkeur, toch :)
Baconrandjes :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 23 oktober 2017 @ 22:14:42 #154
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174615781
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:33 schreef Peachbird het volgende:
Ok mensen gaan mij hier voor gek verklaren maar ik vind het helemaal niks orale seks 'krijgen.
Mn ex gaf het me een keer tijdens het douchen (1e keer ooit overigens) en ik had zoiets van 'is dit nu wat mensen lekker vinden :') '
ik zei maar om haar een goed gevoel te geven dat het tof was enzo maar vond het maar vreemd, onnatuurlijk.. en in geen enkel geval werkte het op me.

Daarintegen is orale seks geven voor mij eerder een doelstelling dan een bijzaak. :P

Mits geen visjeskraam en geen gekke baconrandjes als vagijn.
Die chick kon gewoon niet pijpen dus.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 23 oktober 2017 @ 22:24:56 #155
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174616159
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:33 schreef Peachbird het volgende:
Ok mensen gaan mij hier voor gek verklaren maar ik vind het helemaal niks orale seks 'krijgen.
Mn ex gaf het me een keer tijdens het douchen (1e keer ooit overigens) en ik had zoiets van 'is dit nu wat mensen lekker vinden :') '
ik zei maar om haar een goed gevoel te geven dat het tof was enzo maar vond het maar vreemd, onnatuurlijk.. en in geen enkel geval werkte het op me.

Daarintegen is orale seks geven voor mij eerder een doelstelling dan een bijzaak. :P

Mits geen visjeskraam en geen gekke baconrandjes als vagijn.
Daar bedoel je grotere schaamlippen mee? En Vagijn wat een woord ik droog spontaan op! :P
Sweet but not that sweet !
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:41:10 #156
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174622014
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 22:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Daar bedoel je grotere schaamlippen mee? En Vagijn wat een woord ik droog spontaan op! :P
Dit :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:28:14 #157
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174622755
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:44 schreef RanjaCup het volgende:

[..]

Ik snap dat jij mij snapt ;)
Vrouwen komen inderdaad wat minder snel in the mood dan mannen..
Ik heb de geur van haar poes maar nodig om een stijve te krijgen.. En te gaan..
Maar zo gemakkelijk gaat het bij haar niet.. Ze had ook wat drank nodig om zich te laten gaan toen ik haar voor het eerste befte.. En daar heeft ze tot aan de dag van vandaag geen spijt van.. :)
Fijn dat je mij snapt :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174622829
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:33 schreef Peachbird het volgende:
Ok mensen gaan mij hier voor gek verklaren maar ik vind het helemaal niks orale seks 'krijgen.
Mn ex gaf het me een keer tijdens het douchen (1e keer ooit overigens) en ik had zoiets van 'is dit nu wat mensen lekker vinden :') '
ik zei maar om haar een goed gevoel te geven dat het tof was enzo maar vond het maar vreemd, onnatuurlijk.. en in geen enkel geval werkte het op me.

Daarintegen is orale seks geven voor mij eerder een doelstelling dan een bijzaak. :P

Mits geen visjeskraam en geen gekke baconrandjes als vagijn.
Persoonlijk is het voor mij ook niks. Geven bij mijn vriend is wel weer fijn :9 geil om te zien hoe hij kan genieten.
Geen interesse.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:44:47 #159
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174623085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:31 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Persoonlijk is het voor mij ook niks. Geven bij mijn vriend is wel weer fijn :9 geil om te zien hoe hij kan genieten.
Waarom vind jij het persoonlijk niks? als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174623125
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Waarom vind jij het persoonlijk niks? als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen :@
Voel er fysiek bijna niks van en het doet me gewoon vrij weinig verder.
Geen interesse.
pi_174623137
Als ik een kater heb vind ik pijpen niet echt chill.

Voor de rest is ontvangen en geven chill
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:49:56 #162
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174623177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:47 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Voel er fysiek bijna niks van en het doet me gewoon vrij weinig verder.
Oh ok :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:50:51 #163
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174623198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:48 schreef 2682000 het volgende:
Als ik een kater heb vind ik pijpen niet echt chill.

Voor de rest is ontvangen en geven chill
Sowieso een kater hebben is niet chill :D :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174623255
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Sowieso een kater hebben is niet chill :D :+
Hahaha dat is waar.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:57:57 #165
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174623325
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:54 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Hahaha dat is waar.
Maar verder ben ik het eens: Geven en ontvangen is lekker :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174623990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:31 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Persoonlijk is het voor mij ook niks. Geven bij mijn vriend is wel weer fijn :9 geil om te zien hoe hij kan genieten.
Dat vind ik dus ook! Wordt zo bloedje geil van het feit dat ik mijn vriendin kan laten kronkelen met mijn tong..
pi_174623998
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:28 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Fijn dat je mij snapt :P
Whaha, en mensen maar zeggen dat beide geslachten problemen hebben om elkaar te snappen :P
pi_174624122
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:58 schreef puzziepie het volgende:
Pijpen is erg lekker en geil, gelikt worden ook. Ik kijk er wel van op dat sommige vrouwen daar niet veel aan vinden :@
Ik ben ze ook nog niet tegengekomen en mag ik natuurlijk graag denken dat dat aan mijn talenten ligt. Anderzijds heb ik wel gemerkt hoe verschillend vrouwen kunnen zijn.

Maar ik denk dat er tegenwoordig ook veel jongens/mannen zijn die het doen omdat ze denken dat het erbij hoort. Toen ik begin twintig was had ik vrienden die het helemaal niks leek en het ook niet zouden doen, het lijkt mij dat als je zo in elkaar zit en het onder invloed van wat normaal is toch doet, dan zie ik niet hoe dat iets kan worden. Het komt niet vaak voor maar ik kan me niet voorstellen hoe ik zou moeten beffen zonder dat ik er echt zin in heb.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:07:32 #169
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174626287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik ben ze ook nog niet tegengekomen en mag ik natuurlijk graag denken dat dat aan mijn talenten ligt. Anderzijds heb ik wel gemerkt hoe verschillend vrouwen kunnen zijn.
Dit geldt ook voor mannen natuurlijk. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een man niet wilde beffen. Wel dat ik het zelf vroeger soms wat lastig vond om me te durven laten gaan,meer aan de tijd dacht dat iemand al bezig was,in de 'stress'raakte en het zelf dan al afkapte.
quote:
Maar ik denk dat er tegenwoordig ook veel jongens/mannen zijn die het doen omdat ze denken dat het erbij hoort.
Dat zou ik niet weten eigenlijk maar het hoort er ook bij ,het is net zo normaal als pijpen bijvoorbeeld
quote:
Toen ik begin twintig was had ik vrienden die het helemaal niks leek en het ook niet zouden doen, het lijkt mij dat als je zo in elkaar zit en het onder invloed van wat normaal is toch doet, dan zie ik niet hoe dat iets kan worden
. Ik weet wel dat toen ik ongeveer die leeftijd had het veel gebeurde dat mannen absoluut niet wilden beffen,het maar smerig vonden,maar wel gepijpt wilden worden. Dat vond ik toch wel heel erg vreemd.
Ik heb ook wel verhalen van vriendinnen gehoord waar ik niet vrolijk van werd.Gelukkig zijn de tijden veranderd in positieve zin en hoor ik tegenwoordig dat mannen het lekker en geil vinden en leuk vinden om te doen
quote:
Het komt niet vaak voor maar ik kan me niet voorstellen hoe ik zou moeten beffen zonder dat ik er echt zin in heb.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je niet iets tegen je zin gaat doen. Ik hoef ook echt niet iedere keer als ik seks heb gebeft te worden, datzelfde heb ik ook met pijpen.Maar ik doe het graag en ik krijg het ook graag, zeg maar :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174627507
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dit geldt ook voor mannen natuurlijk. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een man niet wilde beffen. Wel dat ik het zelf vroeger soms wat lastig vond om me te durven laten gaan,meer aan de tijd dacht dat iemand al bezig was,in de 'stress'raakte en het zelf dan al afkapte.

[..]

Dat zou ik niet weten eigenlijk maar het hoort er ook bij ,het is net zo normaal als pijpen bijvoorbeeld
Ik vind geen van beide erbij horen. Voor mij hoort beffen erbij omdat ik het lekker vind, maar het gaat eigenlijk best ver en het lijkt me ook heel normaal om dat vies te vinden.

quote:
. Ik weet wel dat toen ik ongeveer die leeftijd had het veel gebeurde dat mannen absoluut niet wilden beffen,het maar smerig vonden,maar wel gepijpt wilden worden. Dat vond ik toch wel heel erg vreemd.
Ik heb ook wel verhalen van vriendinnen gehoord waar ik niet vrolijk van werd.Gelukkig zijn de tijden veranderd in positieve zin en hoor ik tegenwoordig dat mannen het lekker en geil vinden en leuk vinden om te doen
Ik denk dat mensen gewoon heel verschillend in elkaar zitten en dat modes daarin wel een positief effect kunnen hebben op de remmingen van mensen, maar er zijn ook zat mensen die een prima seksleven hebben zonder ooit aan orale seks te hebben gedaan. Niet omdat ze een remming hebben, maar gewoon omdat het ze niks leek. Nu hoor je vaak van jongens die haar goor vinden en alleen helemaal kaal willen likken, en dan ook echt likken bedoelen. Een beetje lafjes met je tong langs de clitoris van een kaal kutje gaan is natuurlijk wat anders dan je hele mond gebruiken op een hele ongeschuren kut. Dan denk ik als je er zo weinig enthousiasme voor hebt dan doe je het omdat je denkt dat het zo hoort, en had je in een andere tijd geleefd had je het bij je handen gelaten. En dan bak je er waarschijnlijk dus niet zoveel van, en zijn er dus veel vrouwen die er niet zoveel aan vinden om gelikt te worden. Ik heb ook wel eens pijpbeurten gehad waarvan ik dacht, ik hoop maar dat het gebrek aan techniek ipv gebrek aan enthousiasme is, want anders gaat het niet echt wat worden.

quote:
Ik vind het niet meer dan logisch dat je niet iets tegen je zin gaat doen. Ik hoef ook echt niet iedere keer als ik seks heb gebeft te worden, datzelfde heb ik ook met pijpen.Maar ik doe het graag en ik krijg het ook graag, zeg maar :)
Ik sla het bij even ruw nemen op de keukentafel ook wel over, maar als ik er bij gewoon uitgebreide seks niet geil genoeg voor ben dan ben ik eigenlijk in het algemeen niet geil genoeg. Het is gewoon onderdeel van mijn verlangen. Ik neem gewoon geen genoegen meer met halfgeile halfslachtige seks, dan maar even seksuele energie opsparen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:28:40 #171
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174629920
Blij toe ... Dat ik niet enige ben die niet zo van gebeft worden houdt
Sweet but not that sweet !
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:32:53 #172
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174630005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Blij toe ... Dat ik niet enige ben die niet zo van gebeft worden houdt
Ik kan me het gewoon niet voorstellen...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:44:01 #173
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174630206
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik vind geen van beide erbij horen. Voor mij hoort beffen erbij omdat ik het lekker vind, maar het gaat eigenlijk best ver en het lijkt me ook heel normaal om dat vies te vinden.
Ik denk daar dan idd heel anders over , ik vind het namelijk wel normaal. Seks is normaal

quote:
Ik denk dat mensen gewoon heel verschillend in elkaar zitten en dat modes daarin wel een positief effect kunnen hebben op de remmingen van mensen, maar er zijn ook zat mensen die een prima seksleven hebben zonder ooit aan orale seks te hebben gedaan. Niet omdat ze een remming hebben, maar gewoon omdat het ze niks leek
Als beiden er zo over denken dan is dat prima, Ik kan me dat iig helemaal niet voorstellen,maar dat ligt dan aan mij.
quote:
Nu hoor je vaak van jongens die haar goor vinden en alleen helemaal kaal willen likken, en dan ook echt likken bedoelen. Een beetje lafjes met je tong langs de clitoris van een kaal kutje gaan is natuurlijk wat anders dan je hele mond gebruiken op een hele ongeschuren kut
Eens
quote:
Dan denk ik als je er zo weinig enthousiasme voor hebt dan doe je het omdat je denkt dat het zo hoort, en had je in een andere tijd geleefd had je het bij je handen gelaten. En dan bak je er waarschijnlijk dus niet zoveel van, en zijn er dus veel vrouwen die er niet zoveel aan vinden om gelikt te worden. Ik heb ook wel eens pijpbeurten gehad waarvan ik dacht, ik hoop maar dat het gebrek aan techniek ipv gebrek aan enthousiasme is, want anders gaat het niet echt wat worden
Ik heb het zelf nooit meegemaakt maar idd als mannen het doen omdat ze denken dat het moet dan wordt het nooit wat.
quote:
Ik sla het bij even ruw nemen op de keukentafel ook wel over, maar als ik er bij gewoon uitgebreide seks niet geil genoeg voor ben dan ben ik eigenlijk in het algemeen niet geil genoeg. Het is gewoon onderdeel van mijn verlangen. Ik neem gewoon geen genoegen meer met halfgeile halfslachtige seks, dan maar even seksuele energie opsparen
Eens! Ik heb de tijd van de snelle halfbakken seks wel gehad, ik ga ook niet meer voor het halfslachtige gebeuren.Liever minder vaak maar geil en lekker dan vaak zonder dat je er echt zin in hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:44:49 #174
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174630220
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:32 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ik kan me het gewoon niet voorstellen...
Ik ook niet maar dat zegt dan wat over mij denk ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174632774
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik denk daar dan idd heel anders over , ik vind het namelijk wel normaal. Seks is normaal

[..]

Als beiden er zo over denken dan is dat prima, Ik kan me dat iig helemaal niet voorstellen,maar dat ligt dan aan mij.
Ik vind het normaal om te doen wat je lekker lijkt en te laten wat je vies vindt. Als je plasseks lekker lijkt dan vind ik het normaal dat je het doet maar ik pas ervoor. Verder is er geen normaal want het gaat slechts om mij en mijn bedpartner en zo'n beetje de meest persoonlijke en intieme dingen.

Als ik het er dan vroeger met vrienden over had dan vonden sommigen daarvan het idee van beffen heel vies, en dat gaat dan ook weer niet helemaal buiten mijn voorstellingsvermogen. Ik zie het meer als dat bij mij vies lekker wordt bij ernstige geilheid. Dus dan had je beffers en niet-beffers, prima verder, maar als zo'n niet-beffer van toen nu begin twintig zou zijn en zou denken dat beffen er sowieso bijhoort dan kan ik me voorstellen dat er jonge vrouwen zijn die daar niet erg van genieten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')