abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:21:25 #101
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174445847
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Kansloze vergelijking, snap je zelf ook wel.
Ikoverdrijf graag. Maar als er een Nederlandse trouwstoet luid loopt te tüteren dan had er echt geen maand over doorgeouwehoerd geworden hoor. Waarom is iedereen zo zuur?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174445876
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:07 schreef Bugno het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het wel een non-issue. Mensen zijn uitgelaten vanwege een bruiloft en daardoor heb je of een paar minuten vertraging, of je moet omrijden. Boehoehoe. En dan verbaasd zijn dat Nederlanders bij allochtonen bekend staan als zure, serieuze regelneukertjes.
Heb je die beelden wel gezien van dit weekend België? Ben je zelf een Marokkaan of gewoon een wegkijker die in de verdedigingsmodus springt zodra het woord Marokkaan valt? Een normaal denkend mens gaat deze gevaarlijke capriolen zelf nooit goedpraten. Het is levensgevaarlijk en gaat niet om een paar minuten, de openbare straat is geen racebaan waar je wheelies en burnouts kunt uitvoeren, er lopen daar mensen en kinderen.
pi_174445895
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:21 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ikoverdrijf graag. Maar als er een Nederlandse trouwstoet luid loopt te tüteren dan had er echt geen maand over doorgeouwehoerd geworden hoor. Waarom is iedereen zo zuur?
Omdat Nederlanders dit niet doen, of misschien incidenteel, bij Marokkaanse en Turkse stoeten is het de normaalste zaak van de wereld aan het worden.
pi_174445922
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:21 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ikoverdrijf graag. Maar als er een Nederlandse trouwstoet luid loopt te tüteren dan had er echt geen maand over doorgeouwehoerd geworden hoor. Waarom is iedereen zo zuur?
Ze knallen met wagens over het trottoir waar mensen moeten wegspringen, wou je echt beweren dat dit normaal is?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174446017
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:21 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ikoverdrijf graag. Maar als er een Nederlandse trouwstoet luid loopt te tüteren dan had er echt geen maand over doorgeouwehoerd geworden hoor. Waarom is iedereen zo zuur?
Het gaat dan ook niet om toeteren. Je slaat weer volledig de plank mis.
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:34:32 #106
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_174446035
Hier om de hoek vorig jaar ook. Gingen zelfs vuurwerk afsteken :')

:')
pi_174446088
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 07:58 schreef MadameMossel het volgende:
Een tijdje terug dik 20 minuten in de file door dit soort idioten.
Een maandje geleden misschien?
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:49:59 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174446270
Paupers
pi_174446436
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:07 schreef Bugno het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het wel een non-issue. Mensen zijn uitgelaten vanwege een bruiloft en daardoor heb je of een paar minuten vertraging, of je moet omrijden. Boehoehoe. En dan verbaasd zijn dat Nederlanders bij allochtonen bekend staan als zure, serieuze regelneukertjes.
Ik ben ook weleens uitgelaten. Dan heb ik me toch nog steeds aan de regels te houden. Als iedereen die uitgelaten is een vrijbrief heeft om de regels aan de laars te lappen wordt het natuurlijk een zooitje. Verder heb ik er natuurlijk helemaal niets mee te maken dat neef Hassan zijn achterlijke nicht uit het rifgebergte trouwt, daar wil ik dus zeker geen last van hebben. En met een beetje toeteren heb ik geen moeite, maar als ik op een slechte dag 3 van die trouwstoeten tegenkom zou ik (en honderden andere weggebruikers)dus maar even 30 minuten extra reistijd in moeten calculeren voor bruiloften waar ik niets mee te maken heb? Nog los van dat de hulpdiensten ook slecht op de plaats van bestemming kunnen komen.

En dat wij zure regeltjesneukers zijn is 1 van de redenen waarom het hier zo goed toeven is en men massaal uit Marokko hier komt wonen. Als je dan de marokkaanse achterlijkheid hier ook toelaat zijn wij binnen 2 generaties vervallen tot een soort marokko.

Ik ben zelf overigens ook allochtoon.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174446520
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:21 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ikoverdrijf graag. Maar als er een Nederlandse trouwstoet luid loopt te tüteren dan had er echt geen maand over doorgeouwehoerd geworden hoor. Waarom is iedereen zo zuur?
Ik heb nog nooit een luid toeterende Nederlandse, Surinaamse, molukse trouwstoet gezien. die hebben namelijk wel het besef dat niet heel Nederland last hoeft te hebben van hun trouwerij. Nee, je hoort het al van verre en het zijn altijd turkse of marokkaanse trouwstoeten. Waarbij de marokkaanse trouwstoet vaak gepaard gaat met heel veel asociaal of agressief gedrag en de turkse met lachwekkend vlagvertoon.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174446890
Volgende keer graag een dronken Poolse vrachtwagenchauffeur er doorheen laten rijden.
pi_174447822
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:50 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ze vertonen geen levensgevaarlijk gedrag. Ze blokkeerde de 'ingang' van de snelweg (wat iedereen van te voren ziet) en gingen langzaam rijden op de snel (waar andere dus op dienen te anticiperen).

Het is hinderlijk, puberaal gedrag. Laten we het niet groter maken dan het is.
Totdat iemand er vol achterin rijdt. Idioot gedrag op de weg mag wat mij betreft in alle gevallen zwaar bestraft worden, ook in dit geval.
pi_174449997
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Volgende keer graag een dronken Poolse vrachtwagenchauffeur er doorheen laten rijden.
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:11:35 #114
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174450072
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:50 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ze vertonen geen levensgevaarlijk gedrag. Ze blokkeerde de 'ingang' van de snelweg (wat iedereen van te voren ziet) en gingen langzaam rijden op de snel (waar andere dus op dienen te anticiperen).

Het is hinderlijk, puberaal gedrag. Laten we het niet groter maken dan het is.
Ongelooflijk deze post :') _O- elke dag weer verbaast hier hoeveel debielen er eigenlijk leven op deze aarde.

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:00 schreef Rangono het volgende:
Leuk altijd dat je hier direct bevestigd wordt in je mening. Ik ben een Marokkaan omdat ik niet hysterisch doe over de rebelsheid van wat Neder-Marokkanen in dit kikkerlandje..
Ah, dat verklaart het.

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:21 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ikoverdrijf graag. Maar als er een Nederlandse trouwstoet luid loopt te tüteren dan had er echt geen maand over doorgeouwehoerd geworden hoor. Waarom is iedereen zo zuur?
Als dit geen troll is dan... damn... fucking dom en mist het hele punt totaal :') :'(


Vast geen toeval dat beide heren die ik quote marokkaan zijn :') _O-

[ Bericht 24% gewijzigd door 2NutZ op 16-10-2017 13:16:52 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174450100
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ongelooflijk deze post :') _O- elke dag weer verbaast hier hoeveel debielen er eigenlijk leven op deze aarde.
Hetzelfde slag mensen vindt dat Anne Faber zelf schuldig was door in het donker alleen te gaan fietsen.
pi_174450167
Iesj kultoer!
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:17:26 #117
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174450180
quote:
9s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Hetzelfde slag mensen vindt dat Anne Faber zelf schuldig was door in het donker alleen te gaan fietsen.
Compleet krankzinnig die logica en redenering. Echt dan zit je tegen een psychose aan hoor :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174450193
En mensen snappen ook niet waarom dit niet gewoon moet kunnen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174450439
Nee niet gevaarlijk hoor:

http://www.dumpert.nl/med(...)feest_op_straat.html

:')

Ow en het lijkt Marokko of Turkije gezien de vele hoofddoeken op straat, maar dit is gewoon Antwerpen hoor. :P
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:31:53 #120
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174450461
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nee niet gevaarlijk hoor:

http://www.dumpert.nl/med(...)feest_op_straat.html

:')

Ow en het lijkt Marokko of Turkije gezien de vele hoofddoeken op straat, maar dit is gewoon Antwerpen hoor. :P
Moet gewoon kunnen joh, als er doden vallen kunnen we altijd onze mening even bijstellen en dan schande er over spreken :) maar nu zijn er geen doden dus ach wees niet zo zuur joh, stel je aan :)
:)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zondag 4 maart 2018 @ 20:06:13 #121
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177608151
https://www.vkmag.com/mag(...)lucht_gooien_kan_wel

En ja hoor. Onze Noord Afrikaanse vriendjes laten zich weer van hun beste kant zien.

Trouwens ook zo leuk.. Dit volk verneukt ook de boel voor anderen. Ik ga deze zomer trouwen en wil foto's maken in een mooi bos. Sinds vorig jaar mag je daar niet meer met de auto in rijden, want onze getinte vriendjes deden dat ook, alleen konden ze hun toeter niet met rust laten. Er werd dus ( logisch ook ) geklaagd door de enkele bewoners die daar wonen ( in hun huis wat natuurlijk flink duur is ) en nu mogen er dus geen auto's meer het bos in. Op meerdere populaire plaatsen waar je dus mooie foto's kunt maken is dit verbod al van kracht.

Bedankt tuig.. Bedankt..... :( !
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_177609665
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)lucht_gooien_kan_wel

En ja hoor. Onze Noord Afrikaanse vriendjes laten zich weer van hun beste kant zien.

Trouwens ook zo leuk.. Dit volk verneukt ook de boel voor anderen. Ik ga deze zomer trouwen en wil foto's maken in een mooi bos. Sinds vorig jaar mag je daar niet meer met de auto in rijden, want onze getinte vriendjes deden dat ook, alleen konden ze hun toeter niet met rust laten. Er werd dus ( logisch ook ) geklaagd door de enkele bewoners die daar wonen ( in hun huis wat natuurlijk flink duur is ) en nu mogen er dus geen auto's meer het bos in. Op meerdere populaire plaatsen waar je dus mooie foto's kunt maken is dit verbod al van kracht.

Bedankt tuig.. Bedankt..... :( !
Dit klinkt echt als een bullshitverhaal.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 4 maart 2018 @ 21:14:50 #123
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177609782
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit klinkt echt als een bullshitverhaal.
Waarom dan?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_177609835
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:14 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Waarom dan?
Boswegen afgesloten omdat mensen gingen toeteren. Geef maar eens een bron.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 4 maart 2018 @ 21:20:24 #125
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177609911
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Boswegen afgesloten omdat mensen gingen toeteren. Geef maar eens een bron.
Het werd mij verteld door een eigenaar van een trouwauto-bedrijf. Ik zou niet weten wat hij er beter van wordt om te liegen. Hij zegt zelf ook regelmatig deze cultuurverrijkers te mogen vervoeren en dat de volgauto's zich lekker misdragen.. Tja.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')