abonnement Unibet Coolblue
pi_173865343
Een jaguar en een eend. En aardig wat slakken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173866236
Een konijntje tussen de spaken van mijn racefiets.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_173877068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:38 schreef raptorix het volgende:
Een konijntje tussen de spaken van mijn racefiets.
Hoe zag die er naderhand uit?
pi_173877195
Een keer een kraai tegen mijn brommerhelm. Gelukkig leefde hij nog, hij was eerder weer in de vleugels dan ik.

Per auto een keer een kleine vogel en een keer een klein nachtdier. En een merel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173877411
Een eend. Met de fiets. Hij zat tussen de spaken en is toen dus soort van geplet...

Ook een keer een kat. Niet te ontwijken.
Whatever...
pi_173877844
Ik heb een kat aangereden. Niet dood, want ik hoorde later van mijn vriend die ik gelijk geappt had dat er onder een viaduct een kat dood lag. Waarschijnlijk na mijn klap flink mank gelopen waardoor een andere auto frontaal op hem geklapt is.

Na het incident direct ergens mijn auto neer gezet, maar het was donker en ik zag hem nergens meer. Op mijn werk eerst een potje gejankt. Van de schrik, maar ook voor dat arme beestje :'(
pi_173877942
Duif - Rip motorkap
Fazant - Beetje schade motorkap
Ander vaag vogelbeest wat te dom was om opzij te vliegen/lopen toen ik met 5km/h aankwam.

Alle 3 hartstikke dood.

Ohja en als kind een keer over een kat heengereden met de fiets, maar die overleefde dat. Was net alsof ik over een steen heenreed.
pi_173880506
Een keer een duif onthoofd in het voorwiel van mijn fiets. Zielig voor de duif, maar ook een nogal smerige ransboel op mijn kleren.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_173881817
Hmm.. nog nooit een aanrijding opzich gehad. Wel veel konijnen moeten ontwijken, vol op de rem dus

en 1x een kat die het verstandig vond om langs mij scooter te rennen terwijl ik aan kwam rijden.. bijna tegen een paal gereden ook omdat ik alles deed om hem te ontwijken, volle snelheid en vol op de rem en een zwam aan t stuur.. :D
pi_173882763
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:37 schreef hb64 het volgende:
Een rat die de snelweg overstak, eerst onder de voorband, toen ook nog onder de achterband. Die was echt wel plat.
Ik moest lachen en het even nóg een keer lezen... :D Dacht eerst even dat je bedoelde dat je achterband plat was in plaats van die rat, haha. _O-
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 07:39:05 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_173882809
Een eend. Op een donkere, mistige ochtend op de weg naast de Bosbaan. Kon hem niet meer ontwijken ;(
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173886959
Twee keer een blauwe vinvis
pi_174025401
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:29 schreef Krollie het volgende:

[..]

Hoe zag die er naderhand uit?
Normaal, lag beetje te spartelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 27 september 2017 @ 12:49:13 #64
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_174029230
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:29 schreef Krollie het volgende:
Serieus nog geen één. Afgezien van insecten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 27 september 2017 @ 20:13:03 #65
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174038791
Een duif op de scooter, zat een hele groep op het fietspad en deze duif steeg op en vloog met me mee ter hoogte van het voorwiel. So dar so good tot ie ineens naar rechts ging en eigenlijk best zacht(zo leek het) tegen de voorpoot aankwam. Ik stoppen, beestje duidelijk naar de kloten maar leefde nog wel net. Ik denk nek gebroken ofzo. Die heb ik toen maar zelf afgemaakt. Hoewel het zo beter was, vond ik het best wel zielig.

En een keer een konijn geramd met bijna 100 op de teller, die heeft wel 100 rondjes gedraait zag ik in de spiegel. Die was wel in een klap dood :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_174038824
quote:
Op woensdag 27 september 2017 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Een duif op de scooter, zat een hele groep op het fietspad en deze duif steeg op en vloog met me mee ter hoogte van het voorwiel. So dar so good tot ie ineens naar rechts ging en eigenlijk best zacht(zo leek het) tegen de voorpoot aankwam. Ik stoppen, beestje duidelijk naar de kloten maar leefde nog wel net. Ik denk nek gebroken ofzo. Die heb ik toen maar zelf afgemaakt. Hoewel het zo beter was, vond ik het best wel zielig.

En een keer een konijn geramd met bijna 100 op de teller, die heeft wel 100 rondjes gedraait zag ik in de spiegel. Die was wel in een klap dood :P
Als een ware straatcommando. _O_
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 27 september 2017 @ 20:23:50 #67
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174039128
quote:
6s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:14 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Als een ware straatcommando. _O_
Het zou je verbazen hoe weinig mensen dat kunnen willen of durven. Nee, zo'n beest in de berm flikkeren en hem daar langzaam laten sterven is menselijk :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_174039275
quote:
Op woensdag 27 september 2017 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Het zou je verbazen hoe weinig mensen dat kunnen willen of durven. Nee, zo'n beest in de berm flikkeren en hem daar langzaam laten sterven is menselijk :P
Ik ben zelf één van die laffe donders. :@

Waarom loopt Imgur nou te kutkammen. Ik heb enkele OT foto's.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 27 september 2017 @ 20:30:27 #69
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174039337
quote:
6s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:28 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik ben zelf één van die laffe donders. :@

Waarom loopt Imgur nou te kutkammen. Ik heb enkele OT foto's.
Rijd er dan gewoon nog een keer overheen als je het niet met je handen wil doen, wat ik best snap. :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_174039476
OT:



Nou ja; niet ik zelf, maar toch een verre collega.
En laten we eerlijk wezen: brute -eigen- foto.
pi_174042996
quote:
6s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
OT:

[ afbeelding ]

Nou ja; niet ik zelf, maar toch een verre collega...
Arend Jan Boekesteijn?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174048777
Iets groots, dat 2000 euro schade veroorzaakte. Een hond of vos ofzo, maar ging te snel om te zien wat.
pi_174048888
Tijdens één van mijn eerste rijlessen pakte een meeuw en stuk brood van de weg voor mijn auto. Hij liet hem echter weer vallen en besloot om er achteraan te gaan.

Ik bedacht me heel bewust dat ik hem dan maar dood moest rijden en waas daar vrij kalm onder maar mijn rijinstructeur had verwacht dat ik of op de rem zou stappen of uit zou wijken wat in beide gevallen tot een botsing had geleid.

Die was wel even zenuwachtig geweest
pi_174048947
Een naaktslak. Ik heb er nog steeds nachtmerries over soms. :'(
pi_174058732
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 08:17 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Een jaguar en een eend. En aardig wat slakken.
Ik heb wel betere auto's in elkaar gefrommeld. :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')