Hoe dat juridisch geregeld moet worden zegt hij “niet te weten, maar het is zeker de moeite waard om dat te gaan bestuderen”quote:'Wat mij betreft valt islam niet onder godsdienstvrijheid'
PVV-leider Geert Wilders wil in de wet vastgelegd hebben dat de islam geen godsdienst is maar een volgens hem “totalitaire, gevaarlijke en gewelddadige ideologie, verkleed als een religie.”
Wilders zegt dat in een interview met De Telegraaf (Blendle-link). Hoe dat juridisch geregeld moet worden zegt hij “niet te weten, maar het is zeker de moeite waard om dat te gaan bestuderen”, zegt hij.
Wilders zegt dat “tijdens de regeerperiode van het kabinet Rutte II er 100.000 moslims zijn bijgekomen in Nederland. Dat zijn niet allemaal terroristen of foute mensen, maar het is wel 100.000 keer islam wat Nederland binnenkomt.”
Op de vraag of hij de islam in Nederland wil verbieden antwoordt Wilders: “Ik sluit niet uit dat het op termijn nodig kan zijn. Het gaat dan om de uitingen. Je kunt niet een idee verbieden, dat is onmogelijk. Je kan ook niet het communisme verbieden.”.
http://politiek.tpo.nl/20(...)nederland-verbieden/
Ook zonder Joden natuurlijk?quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:34 schreef JedimindhaX het volgende:
ach, ik zou een nederland zonder islam toejuichen. geloof uberhaupt, maar moslims zijn net ff vervelender over t algemeen. zal er nooit van komen hoor, daar niet van.
Tsja ik ben geen fan van Mein Kampf verbieden, maar als je zo'n boek verbiedt lijken de Abrahamitische religies hun heilige teksten toch wel een logische volgende stap.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:32 schreef deadprez het volgende:
Maar we zijn niet allemaal fascistoide typjes dus daar komt hij goed weg
Mein Kampf is niet verboden.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Ts
[..]
Tsja ik ben geen fan van Mein Kampf verbieden, maar als je zo'n boek verbiedt lijken de Abrahamitische religies hun heilige teksten toch wel een logische volgende stap.
hee geertquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:36 schreef hpeopjes het volgende:
De islam verbieden kan gewoon hoor. Het is gewoon een kwestie van het juiste labeltje erop plakken.
Op dit moment is het zogenaamd nog één van de vele "religies", maar dat is natuurlijk onzin, want de islam is toch echt anders. Plak er dus een ander labeltje op, eentje die wat meer overeenstemt met de waarheid, bijvoorbeeld het labeltje "staatsgevaarlijke terroristische organisatie", en het verbod kan per direct worden doorgevoerd. Het is uiteindelijk allemaal een kwestie van perceptie.
Het mag alleen niet meer afgedrukt worden of in gehandeld worden. Ik noem zoiets verboden. Zelfs een heruitgave met kritische randteksten mocht niet.quote:
Het is wat.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het mag alleen niet meer afgedrukt worden of in gehandeld worden. Ik noem zoiets verboden. Zelfs een heruitgave met kritische randteksten mocht niet.
Hij roept maar wat.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:30 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe dat juridisch geregeld moet worden zegt hij “niet te weten, maar het is zeker de moeite waard om dat te gaan bestuderen”![]()
De semantische argumenten zijn op dus stappen we over op de meest kinderachtige comeback mogelijk afgezien van scheldpartijen.quote:
Wat bijzonder verrassend is, want normaal blinkt de PVV altijd uit in realistische plannen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij roept maar wat.
Juridisch moet de grondwet veranderd worden, dan moeten strafwetten gewijzigd worden, zodat bestaande jurisprudentie , ongewenst voor islamietenonderdrukkers, niet meer gelden.
Nederland moet uit de EU en de euro dumpen, dan nog een serie verdragen opzeggen.
Enfin.... die dictatuur van islamietenhaat is niet realistisch.
Joh Mein Kampf is in dit topic toch ook heul niet relevant verderquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De semantische argumenten zijn op dus stappen we over op de meest kinderachtige comeback mogelijk afgezien van scheldpartijen.
Hoe is het nou om wilders te hebben als je pa.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:36 schreef hpeopjes het volgende:
De islam verbieden kan gewoon hoor. Het is gewoon een kwestie van het juiste labeltje erop plakken.
Op dit moment is het zogenaamd nog één van de vele "religies", maar dat is natuurlijk onzin, want de islam is toch echt anders. Plak er dus een ander labeltje op, eentje die wat meer overeenstemt met de waarheid, bijvoorbeeld het labeltje "staatsgevaarlijke terroristische organisatie", en het verbod kan per direct worden doorgevoerd. Het is uiteindelijk allemaal een kwestie van perceptie.
Wanneer heb jij je laatste boek gelezen?quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Joh Mein Kampf is in dit topic toch ook heul niet relevant verder
Zolang ze achter de voordeur bidden, mogen ze van mij blijven.quote:
quote:
Ga liever gewoon in op de inhoud.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hoe is het nou om wilders te hebben als je pa.
Tegen die holle nietszeggende praatjes valt inderdaad niets zinnigs in te brengenquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
[..]
Ga liever gewoon in op de inhoud.
Maar dat kunnen jullie niet, dat weet ik, want je hebt er simpelweg niks zinnigs tegenin te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |