abonnement Unibet Coolblue
pi_173813024
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze medicatie? Voel me al een tijd levenloos, nergens zin in, onrustig (vooral in bijzijn van anderen. Leef in een behoorlijk isolement, laaggeschoold werk en niet mogelijk om opleiding te volgen in deze staat.

Wat ervaringsdeskundigheid en tips zijn welkom?

Wat voel je zodra deze medicatie begint te werken?
Ben 25 jaar overigens.

[ Bericht 6% gewijzigd door Renegadee1992 op 16-09-2017 18:34:35 ]
pi_173813142
Hey Renegadee1992,

Ik slik sinds een jaar of 7 Sertraline. Deels vanwege depressie, deels vanwege angststoornis. Heb geen noemenswaardige bijwerkingen van deze medicatie. Ik heb ook niet direct het idee dat het "werkt" maar weet wel dat als ik het 1 dag vergeet dat ik een klote dag heb en alleen maar in bed lig.
pi_173813178
Hoi.. Ik heb ervaring met verschillende antidepressiva.
Ik slik op het moment Wellbutrin, ik heb daarvoor heel lang Prozac geslikt, en dat heeft mij toen heel goed geholpen. Alleen na verloop van tijd werd de depressie toch weer erger, (terugval) En bleek Prozac (zat al aan de maximale dosering) niet meer voldoende Eh daarna met tig andere begonnen, om vervolgens daarna weer af te bouwen... Eh ja, het is echt een beetje een zoektocht. :')
pi_173813184
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:34 schreef Mutiilation het volgende:
Hey Renegadee1992,

Ik slik sinds een jaar of 7 Sertraline. Deels vanwege depressie, deels vanwege angststoornis. Heb geen noemenswaardige bijwerkingen van deze medicatie. Ik heb ook niet direct het idee dat het "werkt" maar weet wel dat als ik het 1 dag vergeet dat ik een klote dag heb en alleen maar in bed lig.
Bij mij werkte setraline niet, had verder ook geen bijwerkingen. Ik zit nu aan de citalopram, duurt nog ff eer het gaat werken (net begonnen).

Welke dosis heb jij?
Hey
pi_173813225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:37 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Bij mij werkte setraline niet, had verder ook geen bijwerkingen. Ik zit nu aan de citalopram, duurt nog ff eer het gaat werken (net begonnen).

Welke dosis heb jij?
's Ochtends slik ik 3 tabletten van 50 mg.

Antidepressiva gaat inderdaad vaak pas na enkele weken werken. In 2010 (toen ik ermee begon) heb ik echt 2 hele slechte weken gehad.
pi_173813268
Lekker een verslaving erger dan heroine op doktersvoorschrift

jeweetochzelluf
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_173813337
Pep werkt daar ook tegen.
pi_173813404
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:42 schreef deadprez het volgende:
Lekker een verslaving erger dan heroine op doktersvoorschrift

jeweetochzelluf
Als dit me leven op een positieve manier beinvloed, neem ik die verslaving op de koop toe.
pi_173813422
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:51 schreef Renegadee1992 het volgende:

[..]

Als dit me leven op een positieve manier beinvloed, neem ik die verslaving op de koop toe.
oke

nou veel succes ermee dan

:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_173813467
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:51 schreef Renegadee1992 het volgende:

[..]

Als dit me leven op een positieve manier beinvloed, neem ik die verslaving op de koop toe.
Ja, je gevoel is afgevlakt en je libido trouwens ook.
pi_173813494
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:55 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja, je gevoel is afgevlakt en je libido trouwens ook.
Ja, is misschien wel fijn als de scherpe randjes van de depressieve gevoelens gehaald worden.
Van onbehandelde depressie kan ook zelfmoord komen he...
pi_173813514
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:56 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Ja, is misschien wel fijn als de scherpe randjes van de depressieve gevoelens gehaald worden.
Van onbehandelde depressie kan ook zelfmoord komen he...
Een depressie verhelp je niet door jezef enkel maar vol te proppen met pillen die je een afgevlakte zombie maken.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 16 september 2017 @ 20:07:23 #13
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_173814966
Zou eerst hulp zoeken voordat je aan de pillen begint
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_173815072
TS, wat voor hulp heb je al gevraagd of welke stappen heb je ondernomen om je leven te verbeteren?
Hell To The Liars
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:03:22 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173816517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:42 schreef deadprez het volgende:
Lekker een verslaving erger dan heroine op doktersvoorschrift

jeweetochzelluf
Zet je aluhoedje maar weer op, want blijkbaar weet je totaal niet waar je het over hebt.

OT:

TS, ik heb er in totaal drie soorten gehad. Op dit moment niks meer. En afbouwen was een fluitje van een cent. Twee dagen grieperig en that's it (wat nou verslaving). In het begin moet je wel wennen aan de bijwerkingen, maar dat trekt na twee weken weg. Echter zijn antidepressiva niet genoeg. Het zijn hulpmiddelen om je op gang te helpen, zodat je energie hebt om uit jezelf je leven te fixen. Neem ernaast dus therapie erbij.
pi_173816603
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Zet je aluhoedje maar weer op, want blijkbaar weet je totaal niet waar je het over hebt.
Oh oke. De meeste soorten antidepressiva zijn inderdaad niet dusdanig lichamelijk verslavend dat cold turkey stoppen behoorlijk gevaarlijk kan zijn. Het feit dat je moet afbouwen zegt ook niet voldoende verder. Hoeft bij heroine niet, is meer de GHB-kant van verslavingen op.

Maar jij had geen moeite met afbouwen (let wel: afbouwen, niet stoppen) dus stelt niets voor joh kan ts gwn beste gister al mee beginnen
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:11:47 #17
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173816744
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oh oke. De meeste soorten antidepressiva zijn inderdaad niet dusdanig lichamelijk verslavend dat cold turkey stoppen behoorlijk gevaarlijk kan zijn. Het feit dat je moet afbouwen zegt ook niet voldoende verder. Hoeft bij heroine niet, is meer de GHB-kant van verslavingen op.

Maar jij had geen moeite met afbouwen (let wel: afbouwen, niet stoppen) dus stelt niets voor joh kan ts gwn beste gister al mee beginnen
Cold turkey stoppen kan ook, maar dan ben je wel een week ziek. Afbouwen is alleen om de ontwenningsverschijnselen af te zwakken, meer niet. En dan kan je met je laatste zin wel lekker cynisch doen, maar ik heb duidelijk aangegeven dat antidepressiva niet de ultieme oplossing zijn. Iets wat jij voor het gemak hebt weggelaten door selectief te quoten.
pi_173816786
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Cold turkey stoppen kan ook, maar dan ben je wel een week ziek. Afbouwen is alleen om de ontwenningsverschijnselen af te zwakken, meer niet. En dan kan je met je laatste zin wel lekker cynisch doen, maar ik heb duidelijk aangegeven dat antidepressiva niet de ultieme oplossing zijn. Iets wat jij voor het gemak hebt weggelaten door selectief te quoten.
Oh excuus, dat was omdat k alleen het stuk dat aan mij gericht was gequote had, was zonder bijbedoelingen verder.

Maar ja, dus wat is nou precies het verschil met een verslaving aan heroine volgens jou en wat klopte er dus niet aan mijn eerste post hierż
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:18:50 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173816931
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oh excuus, dat was omdat k alleen het stuk dat aan mij gericht was gequote had, was zonder bijbedoelingen verder.

Maar ja, dus wat is nou precies het verschil met een verslaving aan heroine volgens jou en wat klopte er dus niet aan mijn eerste post hierż
Oh ok, prima.

Ik ben geen arts, maar volgens mij kan je verslaving definiëren als een afhankelijkheid van een stof dat bij onthouding zorgt voor een lichamelijke of geestelijke ontwenning. En die is bij harddrugs extremer. Ik vind in ieder geval dat er ongenuanceerd hysterisch wordt gedaan over antidepressiva. Het zijn veilige stoffen die levens hebben gered. Je moet het natuurlijk wel met beleid toepassen.
pi_173817002
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh ok, prima.

Ik ben geen arts, maar volgens mij kan je verslaving definiëren als een afhankelijkheid van een stof dat bij onthouding zorgt voor een lichamelijke of geestelijke ontwenning. En die is bij harddrugs extremer. Ik vind in ieder geval dat er ongenuanceerd hysterisch wordt gedaan over antidepressiva. Het zijn veilige stoffen die levens hebben gered. Je moet het natuurlijk wel met beleid toepassen.
Heroine breekt af tot morfine in je lichaam. Krijg je gewoon in het ziekenhuis ingespoten hoor. Dus de grens tussen "harddrugs" en "medicatie" die je legaal voorgeschreven krijgt is nogal vaag en wat mij betreft nietbestaand
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_173817121
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou eerst hulp zoeken voordat je aan de pillen begint
dit, als je met antidepressiva begint krijg je een periode extra energie terwijl je je nog wel zwaar kut voelt. Het suïciderisico is dan veel groter. Daarom is het fijn om een psycholoog of psychiater te hebben om dat te kunnen bespreken als die gevoelens zich ontwikkelen. Alleen n huisarts is dan niet voldoende. Sterkte ts :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173817168
Na 8 maanden welbutrin ben ik 1x cold turkey gestopt.. liep helemaal fout.

1 maand later ben ik onder toezicht gaan afbouwen.
dat ervaarde ik echt als een junkie die aan het afkicken was, 4 dagen drama.. of er olifant op mijn borst liep, transpireren, verhoogde hartslag.

kan bij iedereen anders zijn hoor, sommige mensen zullen het niet hebben..
maar de vergelijking met heroine vind ik persoonlijk geen verkeerde vergelijking
Hell To The Liars
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:28:42 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173817178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heroine breekt af tot morfine in je lichaam. Krijg je gewoon in het ziekenhuis ingespoten hoor. Dus de grens tussen "harddrugs" en "medicatie" die je legaal voorgeschreven krijgt is nogal vaag en wat mij betreft nietbestaand
Er kan toch een onderscheid gemaakt worden tussen mate van afhankelijkheid? En morfine krijg je ook niet maanden toegediend. Antidepressiva op dezelfde lijn stellen als heroïne heeft gewoon de negatieve bijklank dat het extreem verslavende en gevaarlijke stoffen zijn. Bij Kassa werd dat ook gedaan en een psychiater had daar destijds terecht kritiek op gegeven.
pi_173817213
Mag ik deze er weer ingooien

:)

aangezien er ook flink stuk over heroine/ morfine inzit en waarom je oma niet verslaafd raakt als ze haar heup breekt en morfine krijgt
Hell To The Liars
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:31:08 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173817247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:28 schreef Droopie het volgende:
Na 8 maanden welbutrin ben ik 1x cold turkey gestopt.. liep helemaal fout.

1 maand later ben ik onder toezicht gaan afbouwen.
dat ervaarde ik echt als een junkie die aan het afkicken was, 4 dagen drama.. of er olifant op mijn borst liep, transpireren, verhoogde hartslag.

kan bij iedereen anders zijn hoor, sommige mensen zullen het niet hebben..
maar de vergelijking met heroine vind ik persoonlijk geen verkeerde vergelijking
Is inderdaad bij iedereen anders. Ik heb ook Wellbutrin geslikt en heb er absoluut geen problemen mee gehad, ook niet bij cold turkey stoppen.
pi_173818227
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:27 schreef Renegadee1992 het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze medicatie? Voel me al een tijd levenloos, nergens zin in, onrustig (vooral in bijzijn van anderen. Leef in een behoorlijk isolement, laaggeschoold werk en niet mogelijk om opleiding te volgen in deze staat.

Wat ervaringsdeskundigheid en tips zijn welkom?

Wat voel je zodra deze medicatie begint te werken?
Ben 25 jaar overigens.
Gebruik hier al een paar jaar citralopram, wat mij redelijk stabiel houd en voorkomt dat ik lang in depri bui blijft hangen en in dat ik combinatie met therapie. in het begin af en toe raar gevoel in hoofd gehad, maar dat is weg.
Maar ik raad je aan om eerst therapie bij een psychiater te gaan doen, want misschien is therapie alleen al voldoende om jezelf er uit te trekken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_173818448
als je problemen hebt zorg dan dat je die stapje voor stapje oplost.
medicatie lost geen problemen voor je op.
pi_173819472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 22:15 schreef fespo het volgende:
als je problemen hebt zorg dan dat je die stapje voor stapje oplost.
medicatie lost geen problemen voor je op.
Soms zijn dingen helaas niet op te lossen zonder medicatie.
pi_173820621
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:27 schreef Renegadee1992 het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze medicatie? Voel me al een tijd levenloos, nergens zin in, onrustig (vooral in bijzijn van anderen. Leef in een behoorlijk isolement, laaggeschoold werk en niet mogelijk om opleiding te volgen in deze staat.

Wat ervaringsdeskundigheid en tips zijn welkom?

Wat voel je zodra deze medicatie begint te werken?
Ben 25 jaar overigens.
Antidepressiva zijn alleen aantoonbaar effectief bij ernstige depressies. Je kunt niet zelf bepalen of daar wel/niet sprake van is. Het probleem met de huidige zorg is dat huisartsen er niet goed zijn in het inschatten in de ernst ervan; enkel in het vaststellen of er wel/niet sprake is van een depressie. Maar als die jou doorverwijst naar de GGZ kun je God weet hoe lang wachten totdat je behandeld wordt.

Je kunt vrij eenvoudig zelf de symptomen verlichten door 3x per week 20 minuten te gaan sporten (als je dat nog niet doet), etc. Needless to say heeft dit niet de nare bijwerkingen die antidepressiva kunnen hebben.
pi_173820631
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 23:06 schreef Asil het volgende:

[..]

Soms zijn dingen helaas niet op te lossen zonder medicatie.
wat voor dingen?
ik kan alleen een chronische depressie die geen aanleiding heeft bedenken.
of een zeer zware depressie waar je totaal van de wereld bent.

aan TS zijn postgeschiedenis te zien heeft hij voornamelijk problemen en komt hij de deur nog wel uit.
problemen zijn er om op te lossen.

je krijgt geen beter werk, vrienden etc. door medicatie gebruik.

been there, done that.
in de jaren dat ik medicatie gebruikte stond mijn leven stil.
afgelopen jaar heb ik meer bereikt dan alle jaren medicatie gebruik.

ik zou heel goed nadenken voor je aan medicatie begint.
pi_173820655
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 00:25 schreef fespo het volgende:

[..]

wat voor dingen?
ik kan alleen een chronische depressie die geen aanleiding heeft bedenken.
of een zeer zware depressie waar je totaal van de wereld bent.

aan TS zijn postgeschiedenis te zien heeft hij voornamelijk problemen en komt hij de deur nog wel uit.
problemen zijn er om op te lossen.

je krijgt geen beter werk, vrienden etc. door medicatie gebruik.

been there, done that.
in de jaren dat ik medicatie gebruikte stond mijn leven stil.
afgelopen jaar heb ik meer bereikt dan alle jaren medicatie gebruik.

ik zou heel goed nadenken voor je aan medicatie begint.
Je snapt dat jouw ervaring niet generaliseerbaar is?
pi_173820937
quote:
5s.gif Op zondag 17 september 2017 00:28 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Je snapt dat jouw ervaring niet generaliseerbaar is?
TS vraagt om ervaringen.
pi_173821547
medicatie is geen ehhhh wondermiddel
lekker je huisarts bellen en een afspraak maken, zeg dat je hulp nodig hebt en zorg dat je een gesprek met psych krijgt.
^O^
pi_173821697
Ik heb ervaring met citalopram. Maar dat slik ik nu niet meer.
Voor mij betekende het een heel nuttig opstapje op dat moment, in die fase, waarin ik op dat moment verkeerde.
Maar zodra ik eruit was, heb ik het ook weer losgelaten.
Ook niet meer nodig gehad verder.
  zondag 17 september 2017 @ 02:46:05 #35
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_173821709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:42 schreef deadprez het volgende:
Lekker een verslaving erger dan heroine op doktersvoorschrift

jeweetochzelluf
kk op als je nergens verstand van hebt.
🙈 🙉 🙊
  zondag 17 september 2017 @ 02:46:46 #36
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_173821713
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Een depressie verhelp je niet door jezef enkel maar vol te proppen met pillen die je een afgevlakte zombie maken.
Rot op lul
🙈 🙉 🙊
  zondag 17 september 2017 @ 02:48:38 #37
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_173821722
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oh excuus, dat was omdat k alleen het stuk dat aan mij gericht was gequote had, was zonder bijbedoelingen verder.

Maar ja, dus wat is nou precies het verschil met een verslaving aan heroine volgens jou en wat klopte er dus niet aan mijn eerste post hierż
Deze lul weet elk topic te venaggelen samen met zijn holmaatje guus pech 6 dit duo heeft ook de ondergang van KLB ingeleid met hun negatief gelul.
🙈 🙉 🙊
pi_173822129
Zelf slik ik een behoorlijke cocktail aan medicatie voor mijn psyche en antidepressivum zit in het pretpakket.
Ik ben iemand die zonder antidepressivum op een dag, in een half uur zelfs, meerdere malen kan wisselen van heel erg depressief/suïcidaal naar (haast) een hypomanie. Door mijn medicatie is dat wat gelijkmatiger. Mijn gevoelens zijn adequaat bij de situatie nu en stabiel (ish) voor mijn doen (in de ogen van anderen ben ik nog wel erg kwetsbaar en labiel).
In het begin was het een drama, ik werd erg agressief van de medicatie (tot thee gooien naar mensen aan toe), maar dat was na de gewenningsperiode weggegaan. Wel is afgesproken omdat ik er op die manier op reageer dat ik bij eventuele ophoging opgenomen wordt (in die situatie ben ik ook aan het middel gestart), om het veilig voor mezelf en mijn omgeving te houden. Alleen lang niet iedereen wordt er agressief van en lang niet alle antidepressiva veroorzaakt dat.

Alleen medicatie is een ondersteuning, geen wondermiddel. Je moet zelf wat aan je patronen en gedrag veranderen, wil het goed werken. Als je denkt depressief te zijn moet je hulp zoeken, ipv enkel een pilletje slikken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173822186
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:56 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Ja, is misschien wel fijn als de scherpe randjes van de depressieve gevoelens gehaald worden.
Van onbehandelde depressie kan ook zelfmoord komen he...
Ook met medicijnen had ik dezelfde gevoelens, dat m'n pik ook niet meer omhoog kwam maakte die gevoelens niet beter.
pi_173822437
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 05:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je denkt depressief te zijn moet je hulp zoeken, ipv enkel een pilletje slikken.
Dit vat het goed samen. ^O^
pi_173834823
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 08:09 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Dit vat het goed samen. ^O^
Heb binnenkort een afspraak. Denk dat het een combinatie word van therapie en medicatie.
pi_173834965
Ik denk dat een depressie het best behandeld kan worden met medicatie, en therapie. Iniedergeval helpt alleen medicatie niet. Was het maat zo'n feest. -O-
pi_173838262
Ken persoonlijk 3 vrienden die aan de anti-depressiva hebben gezeten of zitten, en twee kwamen er meer verneukt uit dan dat ze erin gingen. Geen idee welke ze namen. Werd wel naar qua omgang, niks boeide ze meer. Lijkt mij behoorlijk raar als je niks meer voelt qua emotie. Ook geen idee of ze dat daadwerkelijk erg vinden binnen die zombie modus. :')
  zondag 17 september 2017 @ 19:14:54 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173838313
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:13 schreef Faeroer het volgende:
Ken persoonlijk 3 vrienden die aan de anti-depressiva hebben gezeten of zitten, en twee kwamen er meer verneukt uit dan dat ze erin gingen. Geen idee welke ze namen. Werd wel naar qua omgang, niks boeide ze meer. Lijkt mij behoorlijk raar als je niks meer voelt qua emotie. Ook geen idee of ze dat daadwerkelijk erg vinden binnen die zombie modus. :')
Tja, de keuze tussen niks voelen en je constant kut voelen en er een einde aan willen maken, is snel gemaakt.
pi_173838335
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 19:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tja, de keuze tussen niks voelen en je constant kut voelen en er een einde aan willen maken, is snel gemaakt.
Begrijp ik, kan mij er zelf alleen geen voorstelling van maken. Er is altijd hoop ja tog??
  zondag 17 september 2017 @ 19:19:00 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173838402
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:15 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Begrijp ik, kan mij er zelf alleen geen voorstelling van maken. Er is altijd hoop ja tog??
Ja, voor een buitenstaander is er altijd hoop. Maar als je er eenmaal in zit, is zelfmoord geen oplossing, maar een uitweg van het lijden. Nu ik uit die depressie ben, kan ik het me ook steeds moeilijker voorstellen waarom ik destijds zo kon denken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')