abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2017 @ 14:40:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173809591
Zacht van binnen. De titel van zijn eerste avondvullende theatervoorstelling gaat over Peter Pannekoek zelf. Zijn grappen kunnen hard zijn, maar eigenlijk is het een lieve jongen, stelt hij zelf. De voorstelling is een mix van snelle grappen en een theatrale vertelling van zijn angsten en de dood van zijn vader. Grappen maken is wel aan Pannekoek besteed, gezien zijn geschiedenis als stand-upcomedian. Theater maken doet hij nog niet zo lang. 'Hij vertelt over licht verteerbare onderwerpen als seks, liefde en samenwonen zonder te veel in clichés te vervallen. Maar hij slaagt er ook in om met rake observaties zijn angsten onze zorgen te laten zijn als hij het heeft over de dood, inspraakavonden, geweld tegen vrouwen, homofobie en racisme', aldus NRC.



Er is een grote kans dat veel mensen Peter Pannekoek kennen van zijn optredens bij De wereld draait door. De Hilversumse stand-up comedian en tekstschrijver was twee jaar lang wekelijks te zien bij het actualiteitenprogramma van Matthijs van Nieuwkerk. Ook schreef hij teksten voor Koefnoen en Dit was het nieuws. In 2015 maakte hij zijn theaterdebuut met Zacht van binnen. Inmiddels legt de 31-jarige Pannekoek de laatste hand aan zijn tweede theatervoorstelling Later was alles beter. Van januari tot en met mei 2018 speelt hij try-outs en in oktober van dat jaar schakelt hij over naar de grote zalen.

Peter Pannekoek: Zacht van Binnen op NPO 3, zondag 17 september om 22:30 tot 23:30

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zaterdag 16 september 2017 @ 14:41:17 #2
58651 crew  murp
murp
pi_173809619
Ik ben bij zijn show geweest. Erg leuk
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2017 @ 14:53:10 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_173809813
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:41 schreef murp het volgende:
Ik ben bij zijn show geweest. Erg leuk
Ik vond hem wel ok in DWDD. Wat voor een cijfer geef je deze show ? Waar of met wie is het te vergelijken ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')