abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:14:49 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173798733
Het is opmerkelijk te noemen dat de West-Europese landen die de niet-duurzame massa-immigratie-ideologie aanhangen, bijzonder veel kinderloze leiders tellen:
quote:
EUROPE’S CHILDLESS LEADERS
James McPherson, writing in the Washington Examiner, makes a remarkable observation: the leaders of Europe have no children. France’s Emmanuel Macron has none. Same with German Chancellor Angela Merkel, British prime minister Theresa May, Italian prime minister Paolo Gentilon, Holland’s Mark Rutte, Scotland’s Nicola Sturgeon, and Jean-Claude Juncker, president of the European Commission. Sweden’s prime minister Stefan Lofven has no biological children.

The prime minister of Luxembourg is also childless. I mention him not to cherry pick, but because it means that of the six founding members of what evolved into the European Union, five are now led by childless prime ministers or presidents
http://www.powerlineblog.(...)hildless-leaders.php

Mensen mét kinderen zijn via hen verbonden met de toekomst. In principe mogelijk tot in alle eeuwigheid. Mensen zonder kinderen alleen met het verleden. Zou het kunnen dat kinderloze leiders niet verder kijken dan hun eigen levensduur? Zijn zij van nature meer gericht op de korte termijn? Ik kan me ook niet voorstellen dat deze leiders zo dom of naïef zijn dat ze niet inzien dat het huidige immigratiebeleid zal leiden tot een totale demografische omwenteling in Noord-West Europa en een uiterst onstabiele periode zal inleiden. Willen zij hun nooit-geboren kinderen hiertegen beschermen?


Slecht kaartje van de landen met kinderloze leiders

Correleert met elkaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door LXIV op 15-09-2017 21:20:10 ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173798892
de regel is: hoe minder men te verliezen heeft hoe linkser men is op het vraagstuk multiculturalisme.

dus we zien natuurlijk dat mensen met kinderen rechtser stemmen. mensen bij defensie stemmen rechtser. politie stemt rechtser. eigenlijk iedereen die door omstandigheden wel realist moet zijn stemt rechts.

zonder kinderen blijft het voor elitaire linksen utopisch gefilosofeer met het volk als proefkonijnen. mocht het niet goed uitpakken dan hebben ze geen schade. ze hebben toch de middelen om te verhuizen.
pi_173799440
Er is nauwelijks correlatie in je plaatje, zie België/Ierland/Kroatië/Spanje. Als er al correlatie is dan is het progressief VS achterlijk Europa.

Duidelijk dat je jezelf weer laat lijden door je beperkte vermogens.
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:49:12 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173799525
quote:
Washington Examiner
_O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 15 september 2017 @ 22:24:47 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173800449
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

_O-.
Die leiders zijn kinderloos, dat kun je zelf ook op de individuele wiki-pagina's opzoeken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173800499
Mensen die carrière maken hebben vaak echtgenoten of -tes die ook carrière maken, en die krijgen nou eenmaal minder kinderen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 15 september 2017 @ 22:29:53 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173800576
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die carrière maken hebben vaak echtgenoten of -tes die ook carrière maken, en die krijgen nou eenmaal minder kinderen?
Rutte is pas onze eerste kinderloze premier zover ik weet. En in andere landen hebben de regeringsleiders wel gewoon kinderen. Het is een typisch fenomeen van het Noord-West Europa van deze tijd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173800906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Rutte is pas onze eerste kinderloze premier zover ik weet. En in andere landen hebben de regeringsleiders wel gewoon kinderen. Het is een typisch fenomeen van het Noord-West Europa van deze tijd.
Waarmee je direct aantoont wat een belachelijke maatstaf de oorspronkelijke lidstaten zijn. Want destijds waren er heel andere leiders en oorspronkelijke lidstaten hebben verder geen speciale machtspositie.
pi_173800978
Veelzeggend inderdaad. Het toont vooral dat ze weten waarmee ze bezig zijn. Dat ligt anders voor bakfietsmoeder met Vera en Sterre.
pi_173801023
Zij zijn minder chantabel en hebben meer tijd te besteden.

Denken dat mensen zonder kinderen alleen aan zichzelf denken en niet over de toekomst van anderen is verbazingwekkend.
  vrijdag 15 september 2017 @ 22:52:15 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173801091
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:42 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Waarmee je direct aantoont wat een belachelijke maatstaf de oorspronkelijke lidstaten zijn. Want destijds waren er heel andere leiders en oorspronkelijke lidstaten hebben verder geen speciale machtspositie.
???
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 september 2017 @ 22:53:01 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173801106
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:46 schreef LelijKnap het volgende:
Veelzeggend inderdaad. Het toont vooral dat ze weten waarmee ze bezig zijn. Dat ligt anders voor bakfietsmoeder met Vera en Sterre.
De Waarom-vraag blijft hiermee echter nog steeds onbeantwoord
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173801236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Waarom-vraag blijft hiermee echter nog steeds onbeantwoord
Tja, vraag is ook of ze het zelf wel weten. Maar je maakt mij niet wijs dat iemand met een proefschrift in Quantum chemie niet kan voorzien waar 1+1 op uitkomt. Sterker nog, betreffende heeft die conclusie jaren geleden zelfs uitgesproken.
pi_173801517
Merkel is als enige vrouw in dat clubje het meest destructief en verwoestend bezig. Misschien zegt dat ook nog iets. Wellicht een soort onbewuste wraak voor het feit dat ze kinderloos is?
  zaterdag 16 september 2017 @ 01:13:59 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173803095
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die leiders zijn kinderloos, dat kun je zelf ook op de individuele wiki-pagina's opzoeken.
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173803161
Ah, het is weer tijd voor het tweedaagse altright-kneuzenverzameltopic.
pi_173803223
Als ze wel kinderen hadden gehad dan hadden die kinderen ook bij de elite gehoord en dus ook grotendeels veilig geweest van de gevolgen van het beleid van hun ouder. Dus nee, ik denk dat de reden veel meer voor de hand ligt; om de top in de politiek te bereiken heb je weinig tijd voor een partner en/of kinderen. Daarbij zal statistisch gezien een percentage van die mensen niet-hetero zijn en is het voor een aantal van hen nog lang niet te laat om kinderen te krijgen qua leeftijd. Occam's razor.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator zaterdag 16 september 2017 @ 01:40:30 #18
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173803247
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ah, het is weer tijd voor het tweedaagse altright-kneuzenverzameltopic.
Het zou fijn zijn als ze gewoon in NWS bleven, dan weet je welk sub forum je moet vermijden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173803382
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ah, het is weer tijd voor het tweedaagse altright-kneuzenverzameltopic.
Goh. Nu zijn we opeens weer 'Alt-Right' (wat dat ook moge zijn). :O

Naja, weer eens wat anders dan het obligate 'racist', 'nazi' of 'bruinhemd'. Ik vind 'm leuk.
pi_173804582
Welke leiders hangen concreet die de niet-duurzame massa-immigratie-ideologie aan? En waar blijkt dat dan uit?
Of ben je weet aan het trollen / fantaseren / de extreemrechtse wappie uithangen?
pi_173804829
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2017 01:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ah, het is weer tijd voor het tweedaagse altright-kneuzenverzameltopic.
Ik krijg eerder het idee dat dit dagelijkse kost is op dit forum.

Het gehalte fascisten op fok is schrikbarend hoog. :{
pi_173804846
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:22 schreef wazzbeer het volgende:
de regel is: hoe minder men te verliezen heeft hoe linkser men is op het vraagstuk multiculturalisme.

dus we zien natuurlijk dat mensen met kinderen rechtser stemmen. mensen bij defensie stemmen rechtser. politie stemt rechtser. eigenlijk iedereen die door omstandigheden wel realist moet zijn stemt rechts.

zonder kinderen blijft het voor elitaire linksen utopisch gefilosofeer met het volk als proefkonijnen. mocht het niet goed uitpakken dan hebben ze geen schade. ze hebben toch de middelen om te verhuizen.
_O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173804849
Is dit ONZ?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:05:41 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173805505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:14 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Merkel is als enige vrouw in dat clubje het meest destructief en verwoestend bezig. Misschien zegt dat ook nog iets. Wellicht een soort onbewuste wraak voor het feit dat ze kinderloos is?
Jezuschristus :')
pi_173807723
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:57 schreef xpompompomx het volgende:
Is dit ONZ?
Goh. Nu zijn we opeens weer 'ONZ' (wat dat ook moge zijn). :O

Naja, weer eens wat anders dan het obligate 'racist', 'nazi' of 'bruinhemd'. Ik vind 'm leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')