abonnement Unibet Coolblue
pi_7383290

* De uitbetaling van de verzekering was enorm, de herbouwingskosten abnormaal, een stuk strand is omgetoverd tot tropische tuin en het geheel kent nu een 2e verdieping welke ook als feestruimte gebruikt kan worden

Alleen ontbijten doen we niet meer! Lunch en de rest maakt nu ook deel uit van de service, alsmede een nieuwe Wurlitzer jukebox die niet om muntjes vraagt (hoogstens om een beetje goede smaak).

Het jasje is dus af, nu de binnenkant nog even afmaken. Lucio is druk bezig de keuken van alle benodigdheden te voorzien en Khalein zit achter de internettafel te Fok!ken
Nieuwe vaste gast is de vogel, die vooralsnog zonder naam door het leven gaat. Suggesties?

De ranjamieren hebben buiten een plekje gekregen waar dagelijks wat ranja gedropt wordt, de nieuwe BrekkieBox Dispenser staat als vanouds op de veranda, de Fok! Videomaat (waar niemand ooit gebruik van maakte, bovendien hebben we een echte videotheek: videotheek "Moviewars") is weg, vervangen door een vriezer vol met vers, tropisch ijs

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 17-12-2002 10:56]

The prettiest people do the ugliest things
pi_7384159
de ninja komt toevallig langs de nieuwe lokatie en ziet tot zijn verbazing dat het het nieuwe pand van khalein betreft ! hee khalein! jeetje wat heb je een mooie zaak er van gemaakt! nou , die zal ik met plezier van de nodige hardware voorzien! ik wil wel eens ervaren hoe het eten hier is!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7384445
U is welkom, zoals u inmiddels wel weet

Het eten is iets uitgebreider, en van dezelfde kwaliteit als voorheen. De komst van Lucio heeft onze selectie geweldige pastagerechten geen verkeerd gedaan...

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 17 december 2002 @ 13:01:17 #4
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_7385669
* TheFes loopt de vernieuwde zaak van Khalein in..

hee, is er nog een tafeltje vrij om te lunchen?

** handtekening **
pi_7386163
De tafels zijn er al ja, nu de keuken nog ff afmaken en het betere werk kan beginnen...

* Khalein wrijft met een pijnlijke blik over zijn pols en mompelt wat over een verkeerde worp met bowlen...

Wat zou je voor de lunch willen hebben? Het zal sowieso iets kouds moeten worden, want de fornuizen zijn nog niet aangesloten. Tenzij je iets van de bbq wilt, die is wel ff aan te fikken

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 17 december 2002 @ 13:27:38 #6
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_7386236
Last van je pols? Ik zal de volgende keer even naar je worp-techniek kijken, misschien dat daar wat aan te verbeteren is zodat je er de volgende keer minder last van hebt..

Maar ik zou wel een club-sandwich lusten.. die vind ik altijd wel goed binnen te houden

** handtekening **
pi_7386433
Dat wordt dan een Cajun Clubsandwich, aangezien de Amerikaanse en Europeese variant gebakken inhoud bevatten...

You like?

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 17 december 2002 @ 13:53:16 #8
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_7386735
ziet er heel lekker uit, denk dat dat me wel gaat bevallen
** handtekening **
pi_7404365
* ninja-mod komt ook weer eens langs de mucherie wat een waaanzinnig mooi plekkie heb je toch maar weer khalein... anyhow ; de server komt vrijdag al! ik kom 'm wel even brengen dan! heb je misschien een extra groot broodjes gezond voor me om mee te nemen? m'n schotel heeft wat kinderziektes en om naar beneden te moeten klimmen kost teveel tijd...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7404596
* TheScienceMan loopt even uit zijn werkvilla, waar hij met de voorbereidingen voor Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002 bezig was, naar de Muncherie om even de honger te stillen.
pi_7404790
Broodjes gezond voor jou ninja-mod? Geen enkel probleem! Hoeveel had je in gedachten? Ach, wacht ff...

* Khalein snelt de keuken in, grijpt wat dingen bijeen en komt vervolgens terug met een mandje met gezonde versnaperingen...

Broodjes gezond zitten er ook in Enjoy!

The prettiest people do the ugliest things
pi_7404808
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:36 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan loopt even uit zijn werkvilla, waar hij met de voorbereidingen voor Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002 bezig was, naar de Muncherie om even de honger te stillen.
Waar kunnen wij u een plezier mee doen op deze ijzelvrije dag?
The prettiest people do the ugliest things
pi_7405038
Een warme hap gaat er wel in. Wat kunt u mij aanraden?
pi_7405181
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:01 schreef TheScienceMan het volgende:
Een warme hap gaat er wel in. Wat kunt u mij aanraden?
Ehm... Een warme hap staat bovenaan het verlanglijstje? Dan hebben we een klein probleem aangezien de keuken nog niet volledig 'operatief' is. Fornuizen e.d. moeten nog aangesloten worden...

* Khalein denkt eens even heel goed na over de mogelijkheden...

Ben je op deze tijd van de dag te porren voor iets van de bbq? Niet je standaard burgers en worsten hoor, maar het is de enige manier om iets warm te krijgen op het moment...

Mocht dat geen optie voor je zijn, kijk dan eens bij... Ehm....

* Denkt na over de andere vreetketen op het eiland... Pannekoeken...
Friture...
McDavids....

Ben ik nou de enige relatief gezonde zaak op het eiland?
Anyways: u zegt het maar!

The prettiest people do the ugliest things
pi_7405843
- Out to lunch -

Laterz!

The prettiest people do the ugliest things
pi_7439687
En weer terug... Beetje laat, maar ik ben d'r wel...

En nu snel door naar het feest!

Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002

The prettiest people do the ugliest things
pi_7472121
Vhere zhe hell ies Khalein? Hie wos suppoost too bee here jesterdeej! Zhis dos not make mie happy at all...
pi_7494985
khalein? ben je er? * de ninja besluit de omgeving eens mooi op zich te laten inwerken terwijl hij op khalein wacht *
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7528481
Elleuh!

Ik wou bij deze iedereen nog even de beste kerstdagen toewensen en ook alvast een zeer goed 2003! Ik hoop jullie dan ook weer regelmatig te mogen verwelkomen in de Mucherie..

The prettiest people do the ugliest things
pi_7644412
* Nu het uitgestorven is op straat, en de Muncherie nagenoeg onzichtbaar is tenmidden van alle tropische planten, grijpt Khalein zijn kans om een kleine verassing voor te bereiden...
The prettiest people do the ugliest things
  woensdag 1 januari 2003 @ 03:54:35 #21
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7647927
* met / in spanning afwacht *
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7648860
* Zeer benieuwd is...
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:00:56 #23
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_7662976
* Meiske78 gaat vast zitten aan een van de tafeltjes om te wachten op wat komen gaat
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_7716836
Oeh... Jullie zijn nieuwsgierig he...

Nou... Het wordt nog even wachten mensen, want de verassing komt het best tot z'n recht wanneer het donker is en het liefst 1 februari
Bij de verassing hoort ook een themadag, iets waar ik tzt meer over ga vertellen!

Tot die tijd.... Wil er iemand iets te eten?

The prettiest people do the ugliest things
pi_7716857
* Khalein brengt de wachtende mensen een glas sap naar keuze...

We hebben trouwens ook iets nieuws voor de zuiveliefhebbers... Peruaanse lamamelk en lamakaas! Apart smaakje, maar prima te doen in combinatie met groente en fruit en italiaanse bollen

The prettiest people do the ugliest things
  zondag 5 januari 2003 @ 18:46:16 #26
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7723272
* ninja-mod is gek op italiaanse bollen! vooral de italiaanse bol gezond is zeker een klapper
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7810213
* Speciaal voor ninja-mod wordt een mandje vol met nieuw-recept italiaanse bollen gemaakt

Je mag ze allemaal zelf uitproberen, of misschien een paar uitdelen aan andere eilanders... Zie maar...

The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 10 januari 2003 @ 10:14:38 #28
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7815355
hee toppertje khalein! de ninja besluit de hongerige mensen in de dojo de heerlijke italiaanse bollen te laten proberen ... dat is vast een dankbaar publiek khalein!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7888132
Goedemorgen meneer Khalein, ik wil graag een uitsmijter salami-oude kaas, is dat mogelijk? O, en een glas verse melk.
pi_7903685
Gegroet, Daron

Bij deze de uitsmijter! 'k Hoop dat 'ie een beetje bevalt...

Wat de melk betreft: je realiseert je dat je kunt kiezen uit 10+ varianten? Waaronder lamamelk??? Aan jou de keuze...

The prettiest people do the ugliest things
pi_7905465
"Doe maar gewoon koeiemelk."

Daron kijkt eens naar de uitsmijter. Dat ziet er goed uit. Hij snijd en neemt een hap.

"Hij is erg goed te eten."
Daron eet de uitsmijter en drinkt de melk op. Dan wordt het tijd om te gaan. "ik zal uw muncherie zeker aanbevelen als iemand er naar vraagt. Hoeveel ben ik u verschuldigd?"

pi_7919746
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 09:44 schreef Daron het volgende:
"Doe maar gewoon koeiemelk."

Daron kijkt eens naar de uitsmijter. Dat ziet er goed uit. Hij snijd en neemt een hap.

"Hij is erg goed te eten."
Daron eet de uitsmijter en drinkt de melk op. Dan wordt het tijd om te gaan. "ik zal uw muncherie zeker aanbevelen als iemand er naar vraagt. Hoeveel ben ik u verschuldigd?"


Mwoah... Alles gaat hier nog steeds tegen kostprijs zo'n beetje... Ziehier de nota, over bedragen praten we eigenlijk niet
The prettiest people do the ugliest things
pi_7932634
zou je wat lekkere hapjes kunnen laten overvliegen naar FC FOK! (deel 4)

dat grieks voer hangt me nu al de keel uit

pi_8080137
Onthoudt iedereen 1 februari, please? Themadag met een waardige afsluiter (tenzij het dan regent, in welk geval ik ga flippen....)

Voor meer info kun je terecht bij Lucio!

The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 24 januari 2003 @ 01:39:58 #35
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8080449
oei , we wachten nog altijd in spanning af khalein!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8080510
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 01:39 schreef ninja-mod het volgende:
oei , we wachten nog altijd in spanning af khalein!
Gna En wachten zullen jullie

But seriously: dank voor uw geduld

volgende keer kondig ik het wel later in de maand aan....

The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 24 januari 2003 @ 07:13:14 #37
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8081685
Ha een ontbijterie net wat ik kan gebruiken

Goedemorgen jongeman, jij moet Khalein zijn *hand schudt* ik ben Faat en ben sinds kort
weer op dit eiland aan het wandelen. Bevalt de woning een beetje?
Ik zal er heel binnenkort eens wat stofrag enzo verwijderen, het zwembad weer schoonmaken en meteen maar eens vol laten lopen, dat duikt zoveel lekkerder

Voor nu, wil ik graag eerst een lekker ontbijtje met volkoren meergranen petit pains met filet
americain en cranberry paté en wat warme kaiser brötchen met vers gemaakte aardbeienjam,
heb je daar ook kruidenthee bij? Welke smaken heb je allemaal?

*Alvast in hoekje neerploft en een oud fokeilandkrantje doorleest

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 24 januari 2003 @ 21:09:07 #38
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8093814
*toch wel beetje hongerig begint te worden

* Naar de keuken sluipt en eigen ontbijtje maakt, tja bloed kruipt waar het niet gaan kan

Voor Faat er erg in heeft staat ze al de hele keuken schoon te maken en drie megalekkere
taarten te bakken. Terwijl de appeltaart, de vanille/hazelnoottaart en de frambozen/kirsch-
taart staan af te koelen op het aanrecht maakt ze een ontbijtje voor zichzelf en perst wat
sinaasappels uit. Dan gooit Faat nog even wat bedorven voedsel en overgebleven resten in de
vuilnisemmers buiten en laat de keuken incl. de heerlijk geurende taarten, weer blinkend achter.

Daarna gaat ze met ontbijtje en nog 26 edities van het fokeiland weer aan tafeltje zitten lezen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_8098259
Goedendag, vrouwe Faat! Welkom in de Muncherie!
U heeft uw eigen eten klaargemaakt? Jamaar... Dat is nou niet bepaald de bedoeling en zo...

(Die taart ziet er trouwens wel ERRUG lekker uit zeg... Receptje bij de hand toevallig? )

LUCIO!!!! Waar zit je, jij luie dreutel!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 25-01-2003 02:08]

The prettiest people do the ugliest things
pi_8098294
Het kan trouwens ook uw goedkeuring wegdragen dat intrek heb genomen in de Villa die uw naam draagt? Tja, het mocht van Kasper, maar of dat in deze volstaat...

please? pretty please with a cherry on top?

Het bevalt mij er iig prima! Afgezien van enig slangvolk is het er fijn toeven. Lekker ruim en met fijne vrouwspersonen in de buurt

The prettiest people do the ugliest things
  zaterdag 25 januari 2003 @ 09:36:27 #41
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8099222
Faat zit nog steeds de fokeilandkrantjes te lezen en lacht als Khalein binnenkomt

* Nee, hoor, ik heb mijn ontbijt niet zelf klaargemaakt, dat kreeg ik net van een engelssprekende
Italiaans uitziende meneer aangeboden. Ik denk dat hij ook diegene is die de taarten gebakken heeft

Ik zou echt niet zomaar in andermans keuken gaan staan hoor, ben wel chefkok, maar zoiets...

Uiteraard vind ik het prima dat je in de Villa je plekje gevonden heb, ik zal er zelf
binnenkort ook weer eens een kijkje gaan nemen, ben even totaal kwijt wie er ook
al weer allemaal wonen, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd zal ik maar zeggen

Zeg trouwens gerust jij tegen me, dat u mag wel als ik de 60 gepasseerd ben

Als Khalein even niet kijkt perst Faat snel nog wat sinaasappeltjes uit en houdt
het vanochtend bij een fruitontbijtje. Nadat de laatste krant is uitgelezen gaat ze weer
eens verder op pad, met achterlating van wat fokeuro's en een flinke fooi op de balie

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 27 januari 2003 @ 08:21:18 #42
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8128011
Maandagmorgen kwart over 8 tijd voor een lekker ontbijtje

Faat komt de Muncherie binnen en groet alle aanwezigen én het bedienend personeel

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 27 januari 2003 @ 09:36:18 #43
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8128470
net als faat aankomt komt ook de ninja net binnen ; dag faat , heb jij ook zo'n trek?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  maandag 27 januari 2003 @ 10:51:39 #44
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8129165
Nou ik lust inderdaad wel wat, maar Khalein houdt er wat alternatieve openingstijden
op na voor zijn Muncherie

* maar wacht, ik sluip wel weer naar de keuken en ga wat lekkers maken, denk er alleen
wel om dat je het Khalein niet verteld, hij houdt niet van pottebakkers in zijn keuken

Even later komt Faat terug met een paar heerlijke Italiaanse bollen, eentje belegd
met kip Tandori en ijsbergsla, eentje met verse zalm, uitjes, mierikswortel en veldsla,
eentje met Italiaanse kaas, salami en pesto, en eentje met rollade en mangochutney

Welke wil jij ninja? Ik heb er ook nog verse meloensap bij

Voor ninja kan antwoorden heeft Faat de bol met zalm al verorberd, ohw sworry *hap* *slik*
Met volle mond mompelt, had jij deze gewild? Helaas ben je te laat!!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 27 januari 2003 @ 11:27:06 #45
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8129720
Inmiddels heeft Faat ook de bol met kip tandori en de italiaanse kaas op en
slaat haar meloensap in één keer achterover

Dan staat ze op drinkt nog snel een half glas van ninja op die beetje voor zit uit zit te suffen

Nou doei hoor, die laatste bol en dat halve glaasje zijn voor jou, was weer
gezellig, maar ik ga eens het fokeiland onveilig maken, duffe bende hier

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 27 januari 2003 @ 12:09:34 #46
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8130415
de ninja is verbaast door de enorme eetlust van faat en eet rustig verder , na een tijdje van de rust te hebben genoten verlaat hij de muncherie ook weer en besluit eens te kijken wat er verder voor de rest te beleven is....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8130535
* Bij terugkomst in de Muncherie ziet Khalein her en der wat afwas staan. De aanblik van gebruikte borden en glazen wordt vergezeld door de geur van verse Italiaanse bollen...

Het zou te gemakkelijk zijn om Lucio als de verantwoordelijke hiervoor aan te wijzen. Bovendien zou hij niets laten staan aangezien het mannetje vreselijk opruimerig is....

Khalein vraagt zich af waar Lucio eigenlijk is dezer dagen. Het is alweer een paar weken geleden dat hij zijn gezicht heeft laten zien in de Muncherie. Misschien dat hij terug is naar Italië? Het zou kunnen, vooral na de arrestatie van zijn broer in Venetië en het feit dat hij het Nederlands maar niet onder de knie kon krijgen en zich daardoor nogal eenzaam voelde....

Hmmmm... Ik had Lucio wel wat meer mogen helpen eigenlijk...

* Khalein vraagt zich af of hij misschien Spoorloos in moet schakelen...

The prettiest people do the ugliest things
pi_8219902
* En toen was het eindelijk zover: 1 februari... Zoals beloofd is het vandaag een speciale dag in en om de Muncherie. Alles staat in het teken van het Chinese nieuwjaar!

Misschien dat de overgang van het jaar van het paard naar het jaar van de geit niet de meeste wenselijke is, maar de kans om eens flik uit te pakken laat Khalein iig niet liggen...

Er is uiteraard gezorgd voor een enorme hoeveelheid Chinees eten en drinken, maar ook voor entertainment! Zonder de traditionele drakendans zou het niet sowieso niet kloppen, dus daar begint het vandaag allemaal mee! Daarna is er tijd voor veel muziek, hapjes, dans en cultuurproeverij. De dag wordt afgesloten met een (hopelijk) indrukwekkend staaltje vuurwerk

Dus mensen... Dat was in het kort de planning voor vandaag! Mag ik u allen uitnodigen mee te feesten?

Gung Hay Fat Choy! of Xin nian yu kuai!

The prettiest people do the ugliest things
pi_8220418
Mag ik even voorstellen: mijn goede vriend en mentor (wat bepaalde recepten betreft ), meneer Tran... Deze lieve oude meneer zit tot aan het vuurwerk in de achtertuin bij de Muncherie en vertelt aan een ieder die het graag hoort oude Chinese verhalen!
The prettiest people do the ugliest things
pi_8230748
* Ondanks dat de vaste bezoekers van de Muncherie het een beetje hebben laten afweten vandaag, was het toch een goedbezochte en gezellige dag! Veel mensen waren nog niet echt bekend met het Chinese nieuwjaar, maar na deze viering is dat wel anders... Ook de verhalen van meneer Tran hebben velen een nieuwe kijk op China, de Chinese cultuur en de bevolking gegeven.

De dag en de feestelijkheden worden afgesloten met een denderend vuurwerkspektakel zoals dat zelden op het eiland vertoond is
Khalein bedankt iedereen die van vandaag een speciale dag hebben gemaakt...

ThX, everybody! Nogmaals de beste wensen voor het nieuwe jaar en tot de volgende viering! Enneh... Neem nu alstublieft afstand van de tuinen en zoek een goede plek op het strand op. Het is namelijk tijd voor het vuurwerk...

The prettiest people do the ugliest things
  zondag 2 februari 2003 @ 13:59:44 #51
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_8235624
* Fikkie loopt binnen. Ze is erg dorstig en hoopt dat Khalein een bakje water voor haar heeft. Ze gaat zitten en begint zachtjes te blaffen.
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_8245482
* Het duurde even eer Khalein doorhad dat het een hondje was dat zat te blaffen. De nieuwe vleeswarenkoelkast staat niet helemaal waterpas en maakt daardoor een vergelijkbaar geluid wanneer de motor aanslaat....

Dag klein hondje Zeg het eens... Wat kan ik voor je doen?

* Khalein heeft bijzonder weinig verstand van honden, maar zijn inziens kan het beestje wel wat te eten en drinken gebruiken. Een snelle duik in de keuken levert wat lekkere restjes Chinees eten op en een grote bak vers water!

Ik hoop dat dit iets is waar ik jou een lol mee doe, kleine Enjoy!

The prettiest people do the ugliest things
pi_8245671
quote:
Op zondag 2 februari 2003 23:30 schreef Khalein het volgende:
* Het duurde even eer Khalein doorhad dat het een hondje was dat zat te blaffen. De nieuwe vleeswarenkoelkast staat niet helemaal waterpas en maakt daardoor een vergelijkbaar geluid wanneer de motor aanslaat....

Dag klein hondje Zeg het eens... Wat kan ik voor je doen?

* Khalein heeft bijzonder weinig verstand van honden, maar zijn inziens kan het beestje wel wat te eten en drinken gebruiken. Een snelle duik in de keuken levert wat lekkere restjes Chinees eten op en een grote bak vers water!

Ik hoop dat dit iets is waar ik jou een lol mee doe, kleine Enjoy!


misschien dat je het diertje het beste naar de kinderboerderij kan brengen
pi_8246044
quote:
Op zondag 2 februari 2003 23:43 schreef AirRaid het volgende:
misschien dat je het diertje het beste naar de kinderboerderij kan brengen
Dat is een idee ja... Maar ik denk dat ik eerst maar eens kijk of het wil eten en of er iemand komt om het op te halen/zoeken... Zo niet, dan ach, tja, nja... Een hondje bij de Muncherie zou eigenlijk wel leuk zijn
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 3 februari 2003 @ 10:25:46 #55
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_8249688
* Fikkie schrokt het eten naar binnen en drinkt van het water. Ze kwispelt dankbaar naar Khalein. En blaft een keer. Haar 'woef' klinkt ineens als dankjewel. Dan wandelt ze weer verder op het eiland. Fikkie is een allemansvriend en zou niet op één plaats kunnen wonen. Maar deze eilander en deze plek zal ze niet vergeten. Hier komt ze nog weleens terug.
[I]Daar wassik weer![/I]
  maandag 17 februari 2003 @ 00:35:20 #56
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8527770
niet druk hier
  maandag 17 februari 2003 @ 01:16:21 #57
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_8528237
quote:
Op maandag 17 februari 2003 00:35 schreef -Sum- het volgende:
niet druk hier
Meneer Khalein is verslaafd aan VV
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 17 februari 2003 @ 11:23:33 #58
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8531753
quote:
Op maandag 17 februari 2003 01:16 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Meneer Khalein is verslaafd aan VV


geheel begrijpelijk
pi_8661014
* Schuldig voelen doet...

Hoe ga ik dit goedmaken bij de eilandbewoners? Suggesties zijn welkom!

The prettiest people do the ugliest things
pi_8661784
Feestje?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_8663118
quote:
Op zondag 23 februari 2003 08:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Feestje?
* Noteert: feest 1x

The prettiest people do the ugliest things
pi_8663138
Doet u mij maar eens een lekker broodje kaas
pi_8663192
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:11 schreef -Mk- het volgende:
Doet u mij maar eens een lekker broodje kaas
Een goedenmiddag, heer -Mk-

Een broodje kaas zeg je? Geen probleem! Vraag is nu alleen nog wat voor kaas je wilt. En wat voor brood, want we hebben weer eens een enorm assortiment...

Mag ik iets voorstellen? Wat te denken van een dubbele panini met Bolognaise en Mozzarella en een paar schijfjes courgette om het af te maken Even een paar minuten in de over en daarna munchen maar!
Ohwja: wat wil je d'r bij drinken?

The prettiest people do the ugliest things
pi_8663206
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:16 schreef Khalein het volgende:

[..]

Een goedenmiddag, heer -Mk-

Een broodje kaas zeg je? Geen probleem! Vraag is nu alleen nog wat voor kaas je wilt. En wat voor brood, want we hebben weer eens een enorm assortiment...

Mag ik iets voorstellen? Wat te denken van een dubbele panini met Bolognaise en Mozzarella en een paar schijfjes courgette om het af te maken Even een paar minuten in de over en daarna munchen maar!
Ohwja: wat wil je d'r bij drinken?


Goedemiddag

Klinkt goed hoor, doe mij dat maar
Geef me maar wat vers geperste sinaasappelsap

pi_8663296
* Presenteert -Mk- z'n ontbijt/lunch/avondmaal...

Enjoy! Ik duik weer ff de keuken in om ook voor mij wat te eten te maken...

The prettiest people do the ugliest things
pi_8663619
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:26 schreef Khalein het volgende:
* Presenteert -Mk- z'n ontbijt/lunch/avondmaal...

Enjoy! Ik duik weer ff de keuken in om ook voor mij wat te eten te maken...


Mijn dank is groot Het was lekker!

  zondag 23 februari 2003 @ 15:41:01 #67
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_8666753
Khaleintje !!!
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_8666952
quote:
Op zondag 23 februari 2003 15:41 schreef Sitethief het volgende:
Khaleintje !!!
Gegroet, heer Sitethief!

Tja, eigenlijk is het zondag enzo, maar voor bepaalde mensen maak je een uitzondering en open je de zaak....

The prettiest people do the ugliest things
pi_8671463
Opeens waggelt er een pinguin langs Khalein. Het blijkt Sjaak de Pinguin, mascotte vna FC Fok! te zijn, die weer eens op zoek is naar lekkers.
alleen als hij ijs en ijs koud is
pi_8677580
Waarmee kan ik een pinguin gelukkig maken? Normaal gesproken zou ik vis zeggen, maar hier op het eiland willen dingen nog wel eens afwijken van de normale gang van zaken...

Eens kijken waar ik jou mee kan vrolijk maken, kleine vriend...

* Houdt de pinguin een stuk haring voor...
zonder uitjes btw...

The prettiest people do the ugliest things
pi_8678708
na een tijdje niet meer te zijn langsgeweest komt de ninja weer eens naar de ontbijterie... khalein? ben je er wel?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8679697
quote:
Op maandag 24 februari 2003 00:46 schreef Khalein het volgende:
Waarmee kan ik een pinguin gelukkig maken? Normaal gesproken zou ik vis zeggen, maar hier op het eiland willen dingen nog wel eens afwijken van de normale gang van zaken...

Eens kijken waar ik jou mee kan vrolijk maken, kleine vriend...

* Houdt de pinguin een stuk haring voor...
zonder uitjes btw...


* Sjaak vis lekker vinden

haring

alleen als hij ijs en ijs koud is
pi_8684994
Wat moet een mens doen om hier wat chocoladecake te krijgen?
pi_8685094
Eeyn ghute morghenn alln! Fanndaaig ies Khalein err neejt, maarr neejm iek de honneurrs vaar...

Munjeer Nienja Modd, vaarmeej kann iek uw fan diensjt sein?

Ende munjeer Carbaash! Uw filt chocolatte ceejk? No problema! Pakt uw eejn shtoul en gaat sjitten!

pi_8685142
* Voor de Muncherie ziet Lucio een pinguin vis eten... Niet wetende dat Khalein het beestje gevoerd heeft, aarzelt hij geen moment en gaat hij het arme diertje met een koekenpan achterna...
pi_8685190
quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:21 schreef Lucio het volgende:
* Voor de Muncherie ziet Lucio een pinguin vis eten... Niet wetende dat Khalein het beestje gevoerd heeft, aarzelt hij geen moment en gaat hij het arme diertje met een koekenpan achterna...
* Sjaak zet het op een lopen
alleen als hij ijs en ijs koud is
pi_8685250
* In afwachting van zijn chocoladecake, kijk Garbage met de nodige verbazing naar hetgeen zich voor zijn ogen afspeelt... Een pinguin die achterna wordt gezeten door een Italiaan met een koekenpan in de hand en een Duits accent tussen zijn pogingen Nederlands te spreken door...

Freaky

pi_8685385
* Lucio heeft de grootst mogelijke moeite de pinguin te pakken, om over het uitdelen van een mep met de koekenpan nog maar niet te spreken.

In een poging de pinguin te vroeg af te zijn, springt Lucio over een tafel om op het laatste moment een stoel te raken en ongenadig hard op de grond te landen...

OUCH!!!

pi_8690425
de ninja ziet het lucio nogal hard crashen en neemt maar eens polshoogte...
zeg lucio ; sjaak is niet voor consumptie bestemd hoor... misschien kun je je beter op wat anders richten...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8690872
quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:30 schreef Lucio het volgende:
* Lucio heeft de grootst mogelijke moeite de pinguin te pakken, om over het uitdelen van een mep met de koekenpan nog maar niet te spreken.

In een poging de pinguin te vroeg af te zijn, springt Lucio over een tafel om op het laatste moment een stoel te raken en ongenadig hard op de grond te landen...

OUCH!!!


* jan-jaap komt langs lopen en ziet Lucio achter de pinguin aan lopen en denkt

lukt hem toch niet het is een jackass pinguin en die is hem toch te snel af

pi_8729058
* Khalein komt ff polshoogte nemen in de Muncherie. Het is voor het eerst dat hij Lucio de zaak een hele dag laat beheren...

Bij aankomst weet hij niet goed wat hij moet denken. Lucio hupt mank achter een pinguin aan, klanten zitten op hun eten te wachten en anderen proberen de pinguin te redden door Lucio uit te leggen dat het beestje niet in de pan hoort. Probleem met Lucio is dat 'ie eigenlijk niet zo goed luistert tenzij het over vrouwen of bestellingen gaat...

Moeder van God wat een zooi...

The prettiest people do the ugliest things
pi_9026277
* Lichtelijk verveeld zit Khalein uit te kijken over het water... Het uitzicht vanaf de veranda is onveranderd adembenemend, maar het kan vanavond om de een-of-andere reden gewoon niet boeien.

De Muncherie draait op zich goed, Lucio raakt steeds beter ingeburgerd (hoewel z'n kennis van de Nederlandse nog beroerder is dan ooit tevoren) en het soutterain in Villa Faat is inmiddels prima ingericht. Je zou zeggen dat alles prima in orde is, maar het moge duidelijk zijn dat de realiteit anders is...

We kunnen ons afvragen wat er mis is... Zou Khalein het jagen op harige beestjes missen? Mist hij de mieren die sinds de verbouwing nergens meer te bekennen zijn? Mist hij Antonio??? Nee, dat laatste zou erg onwaarschijnlijk zijn, aangezien hij de oude Ontbijterie in de fik had gestoken.

Mist hij iemand om van te houden? Twee zachte armen om hem heen? Het antwoord laat op zich wachten, helaas...

Zucht...

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 11 maart 2003 @ 07:21:59 #83
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_9027516
de ninja komt sinds lange tijd weer eens langs in de onbijterie en ziet khalein in gedachten verzonken.... dag khalein ; hoe gaat het ermee? je ziet er niet echt happy uit? is er iets mis?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_9476377
Heb je ook shoarma? .

Bah .

  maandag 31 maart 2003 @ 00:28:35 #85
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9476470
Wat een leuke post ineens tussen alle heisa door
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9476484
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:28 schreef Faat het volgende:
Wat een leuke post ineens tussen alle heisa door
Ach er moet ook brood op de plank komen he .
  maandag 31 maart 2003 @ 00:31:08 #87
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9476504
Zo is dat, wellicht dat Khalein nog wat zoete broodjes voor ons wil bakken
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9476540
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:22 schreef -Mk- het volgende:
Heb je ook shoarma? .

Bah .


Indien je shoarma zou willen hebben, dan hebben wij de kennis in huis om dat nagenoeg perfect klaar te maken

Dus... U zegt het maar

The prettiest people do the ugliest things
pi_9476571
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:31 schreef Faat het volgende:
Zo is dat, wellicht dat Khalein nog wat zoete broodjes voor ons wil bakken
Wat voor zoete broodjes? Er zijn oneindig veel varianten zoete broodjes te bedenken, dus iets specifieker zou handig zijn Maar wat de keuze ook wordt: weet dat het met zorg en liefde wordt gemaakt door een overmatig vriendelijke Italiaan die permanent complimentjes tekort komt
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 31 maart 2003 @ 00:43:52 #90
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9476664
Khalein!! Je bent er weer, wat leuk

Nou doe mij maar een Duivelse kater met Maasdammer
gatenkaas alsjeblieft en een wodkaatje erbij, lekker

[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 31-03-2003 00:46]

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9476675
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:33 schreef Khalein het volgende:

[..]

Indien je shoarma zou willen hebben, dan hebben wij de kennis in huis om dat nagenoeg perfect klaar te maken

Dus... U zegt het maar


Kan je voor morgenvroeg m'n ontbijt klaarzetten? Ik moet nu slapen namelijk .

Maak er maar wat van .

.

pi_9476774
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:43 schreef Faat het volgende:
Khalein!! Je bent er weer, wat leuk

Nou doe mij maar een Duivelse kater met Maasdammer gatenkaas alsjeblieft
en een wodkaatje erbij, voor Craziest mag je een biertje inschenken die komt ook zo


Of ik er weer ben wordt nog bekeken eerlijk gezegd... Ik kijk al langere tijd eens naar de toegevoegde waarde van een eetkeet op het eiland en de enige manier, mijn inziens, om het leuk te houden voor zowel de eilanders als de schrijver is het bedenken van een interessante verhaallijn. Mijn eerdere poging met een gremlin was redelijk geslaagd, maar er was meer mogelijk. Als ik niet een interactief 'meer' kan verzinnen, dan is het gedaan met de Muncherie

Anyways... Zover is het nog niet, getuige de bestelling die nu voor U op tafel wordt gezet: een duivelse kater met Maasdammer gatenkaas, een wodkaatje én een extraatje voor jou: een stukkie Australische quiche...

Enjoy!

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 31-03-2003 01:00]

The prettiest people do the ugliest things
  maandag 31 maart 2003 @ 00:56:20 #93
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9476829
Oe, jij bent langzaam met quoten

Zou je één en ander even willen veranderen, zie mijn veranderde quote?
Ik sprak een beetje voor mijn beurt

Broodje smaakt trouwens prima

Met volle mond vraagt: kom je ook nog naar de meeting? Zie topic

Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, maar haast je vol = vol

Ik ben nu slapen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9476878
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:56 schreef Faat het volgende:
Oe, jij bent langzaam met quoten

Zou je één en ander even willen veranderen, zie mijn veranderde quote?
Ik sprak een beetje voor mijn beurt

Broodje smaakt trouwens prima

Met volle mond vraagt: kom je ook nog naar de meeting? Zie topic

Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, maar haast je vol = vol

Ik ben nu slapen


Ik ben niet langzaam hoor, ik doe meerdere dingen tegelijk hier...

Graag gedaan

Meeting huh? Vast weer ergens hier ver, ver vandaan Nja, ik kijk wel even ThX voor de tip iig

Slaap lekker

The prettiest people do the ugliest things
pi_9484470
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:44 schreef -Mk- het volgende:
Kan je voor morgenvroeg m'n ontbijt klaarzetten? Ik moet nu slapen namelijk .

Maak er maar wat van .

.


En wie was er vanmorgen NIET om zijn ontbijt op te halen? Hmmmmmm?
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 31 maart 2003 @ 15:50:30 #96
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9485172
Khalein ben je er?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9488730
quote:
Op maandag 31 maart 2003 15:19 schreef Khalein het volgende:

[..]

En wie was er vanmorgen NIET om zijn ontbijt op te halen? Hmmmmmm?


Ik had me verslapen, dus moest zonder ontbijt naar m'n school .
pi_9500349
quote:
Op maandag 31 maart 2003 15:50 schreef Faat het volgende:
Khalein ben je er?
* Khalein huppelt aan het einde van de dag nog ff de Muncherie binnen om de kas op te maken en de boel op te ruimen...

Eyh, Faat! Wat kan ik voor je betekenen?

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 1 april 2003 @ 00:21:08 #99
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_9500590
terwijl chrisJX met kabuto_raiger bezig is in de dojo loopt de ninja even snel naar de ontbijterie om te zien over er nog vol aanwezig is... en met succes!
dag khalein ! *hand geeft* hoe staat het ermee? zeg ; ik heb wat gasten in de dojo en we hebben eingelijk best wel trek ; kun je misschien iets lekkers regelen wat ik kan meenemen? ik heb nog geen tijd om boodschappen te doen ; vandaar
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_9500782
* Khalein ziet Ninja-mod de Muncherie binnenkomen, hetgeen een smile op zijn smoel tovert...

Een goedendag, heer ninja-mod! Hier is alles best hoor Maarreh, wat is dat rumoer daar verderop op het eiland? Het lijkt wel alsof er een rel gaande is...

Anyways: iets te eten. Zoals je ziet ben ik de boel aan het afsluiten, maar voor jou is er doorgaans wel iets te regelen hoor Vind je het erg als het niet allemaal ovenvers en net geplukt is enzo? Want in dat geval heb ik binnen een paar minuutjes een zeer uitgebreid pakket samengesteld dat tegen een bodemprijs de deur uit kan

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:41:57 #101
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_9525922
na een tijdje neemt de ninja een zeer ruim assortiment met allerlei lekkers in ontvangst ; na een kort gesprek vertrekt de ninja weer naar de dojo... dag khalein!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_9527125
Boehoehoe Ik was een halve dag in quarantaine geplaatst door de crew .

Mag ik nu iets lekkers? .

pi_10085375
is het hier nog open?
ik sterf bijna van de honger
pi_16271980
* Slecht nieuws heeft weinig tijd nodig om de verste uithoeken te bereiken. Zo ook het gat in een berg in de Andes waar Khalein het afgelopen jaar aan een nieuwe hamburger heeft gewerkt.

Om de ramp voor te zijn én nog een beetje amusement en warmte te bieden, besluit hij om de Muncherie op te blazen. De reis naar het eiland duurt aanzienlijk langer dan het plaatsen van de explosieven, hetgeen inhoudt dat er nog ruimschoots tijd is om marshmellows, fridrank en bier te halen.

Met één druk op een knopje knalt de Muncherie uiteen, het strand daardoor bedekkend met een vrachtlading smeulende puzzelstukjes...

Dusssss... Biertje?

The prettiest people do the ugliest things
pi_16383577
*afscheid komt nemen van de muncherie*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')