Bij de club waar ik fitness draaien ze altijd radio 538, en vaak zitten daar nog leuke nummers bij die ik nog niet in mijn collectie heb zitten. Alleen dan hoor ik de titel net niet, of wordt ie niet gezegt ofzo.
Maar ik zit nu al een tijdje te zoeken op de site van radio 538 en ik kan daar geen playlist vinden. Ligt dat nou aan mij of hebben ze er echt geen.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 10:51 schreef Peter01 het volgende:
Tip: Ga naar wat anders luisteren....
quote:Natuuuuuuuuuurlijk... Dit is dus volledige onzin, volgens mij ben je in de war met skyradio.:{
Op dinsdag 17 december 2002 10:46 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb al vaak genoeg de hele dag naar 538 geluisterd en tijdens 1 van die keren kwam ik erachter dat ze een playlist hebben die ze alstie af is gelopen gewoon opnieuw draaien. amateurs. prutsers.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 10:51 schreef Peter01 het volgende:
Tip: Ga naar wat anders luisteren....
quote:Nou, af en toe gebeurt het wel dat ik binnen 1 week tijd een aantal keren dezelfde plaat op EXACT hetzelfde tijdstip hoor (Evers heeft er nogal een handje van). Verder best een geinige zender, alleen mag er wel iets meer variatie in (en minder cliché).
Op dinsdag 17 december 2002 10:53 schreef micha het volgende:
Natuuuuuuuuuurlijk... Dit is dus volledige onzin, volgens mij ben je in de war met skyradio.:{
quote:Ja er zijn een aantal hits die opgelegd vaker gedraaid moeten worden. Evers heeft een hekel aan house, dus die zal best vaak op hetzelfde tijdstip denken van nou, het moet maar.
Op dinsdag 17 december 2002 10:59 schreef MSXUser het volgende:
Nou, af en toe gebeurt het wel dat ik binnen 1 week tijd een aantal keren dezelfde plaat op EXACT hetzelfde tijdstip hoor (Evers heeft er nogal een handje van). Verder best een geinige zender, alleen mag er wel iets meer variatie in (en minder cliché).
quote:* Kijkt naar icoon... Van Inkel??
Op dinsdag 17 december 2002 11:08 schreef Puur het volgende:
[verhaal...]
quote:LOL, Inkel in z'n icon en dan 538 afzeiken. Haha
Op dinsdag 17 december 2002 11:09 schreef MSXUser het volgende:[..]
* Kijkt naar icoon... Van Inkel??
(ik kan er natuurlijk naast zitten)
Ik moet hierbij maar denken aan een oud Feyenoord voorzitter. Die verkondigde de ene week het een, de andere week het precies tegenovergestelde. Als verdediging zei hij iets in de trant van: "Ik heb ook nooit gezegt dat ik consequent ben".
Maar da's een hoop slap gelul, ik ga op zoek lekker op zoek naar een nieuwe foto.
quote:Moah...nix mis met de Mac
Ik hoop echt dat die etherfreq. van 538 wordt afgepakt. Die gasten hebben toch echt helemaal niets te melden. Ik wordt er echt triest van als ik er aan denk dat er weer kinderen naar 538 zitten te luisteren en dan denken dat dat muziek is. Al die recyclepop is niet echt goed voor je muzikale ontwikkeling. 538 roept bij mij gevoelens van Britney Spears, McDonalds en George Bush enzo op. Raar natuurlijk, maar dat gevoel krijg ik er altijd bij.
quote:Gelukkig denk ik bij 538 niet meteen aan Bush, anders had ik allang een nieuwe radiozender opgezocht!
Ik hoop echt dat die etherfreq. van 538 wordt afgepakt. Die gasten hebben toch echt helemaal niets te melden. Ik wordt er echt triest van als ik er aan denk dat er weer kinderen naar 538 zitten te luisteren en dan denken dat dat muziek is. Al die recyclepop is niet echt goed voor je muzikale ontwikkeling. 538 roept bij mij gevoelens van Britney Spears, McDonalds en George Bush enzo op. Raar natuurlijk, maar dat gevoel krijg ik er altijd bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |