abonnement Unibet Coolblue
pi_175533018
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jouw walletadres wordt beheerd door Bittrex. Bittrex kan jouw coins overmaken naar een ander adres. Dat depositadres is een walletadres van Bittrex, niet van jou. Jij kan niet bij je bitcoins zonder medewerking van Bittrex. Ik denk zelfs dat als je je depositadres in een blockexplorer invoert, je zal zien dat er nul bitcoins op staan. Dat komt omdat Bittrex je coins naar hun eigen wallet doorstuurt zodra ze worden ontvangen.
wait whut dat is fucked up.. is dat bij blockchain ook zo?
pi_175533801
Electrum natuurlijk.
pi_175535361
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:25 schreef KromBuiten het volgende:
Electrum natuurlijk.
Ik kan mijn electrum niet verbinden met het internet, heb je soms hetzelfde probleem?
pi_175537112
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:26 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik kan mijn electrum niet verbinden met het internet, heb je soms hetzelfde probleem?
Geen idee. Mooie van dit systeem is echter wel dat als je slechts bitcoins wilt ontvangen je geen verbinding met het internet nodig hebt. Hij genereert immers off-line aan de hand van de seed altijd 20 adressen waarnaar je iemand anders bitcoins kunt laten overmaken.
pi_175537173
Trezor
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175542378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Trezor
Tevreden mee?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175543411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tevreden mee?
Yep, werkt makkelijk en snel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175543564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:44 schreef g60forced het volgende:

[..]

wait whut dat is fucked up.. is dat bij blockchain ook zo?
Nee, zo werken exchanges en dat is ook logisch. Zij matchen buy- en sellorders in hun orderboek en moeten dus coins van de ene account naar de andere kunnen schuiven. Dat gaat niet als je de private keys niet hebt, dus maak je je coins aan de exchange over als je wilt handelen.


• Als je de private keys hebt heb je controle over je wallet
• Een account bij een exchange is geen wallet
pi_175545770
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, zo werken exchanges en dat is ook logisch. Zij matchen buy- en sellorders in hun orderboek en moeten dus coins van de ene account naar de andere kunnen schuiven. Dat gaat niet als je de private keys niet hebt, dus maak je je coins aan de exchange over als je wilt handelen.

• Als je de private keys hebt heb je controle over je wallet
• Een account bij een exchange is geen wallet
ok gelukkig :) thnx
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:06:48 #60
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175573083
Blockchain
pi_175590139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Yep, werkt makkelijk en snel.
Ik heb twee van die nieuwe apparaatjes besteld, worden volgende maand geleverd als het goed is. Waarschijnlijk ga ik één van de twee verkopen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175595795
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef Welvaert het volgende:

[..]

ja oke maar dit is verder wel gewoon veilig toch? Heb ook maar omgerekend 250 euro aan altcoins daar op de exhange staan (playmoney) en las verder dat Bittrex gewoon een hele degelijke source is?
Het hele idee van bitcoin is, is dat je het zelf in beheer hebt omdat het zeer veilig is. Nu moet je maar vertrouwen op een Amerikaans bedrijf of ze hun zaakjes goed op orde hebben. Het is in het verleden al gebleken dat mensen hun geld kwijt zijn geraakt omdat een exchange zijn zaakjes niet op orde had.
Op dit moment is het niet van jou. Jij hebt alleen een opdracht uitgegeven aan de exchange om wat bitcoins te kopen. Maar momenteel zit je echt zonder geld.
Dit is anders dan wanneer je je geld bij een bank zou hebben of een Nederlandse stockexchange. Daar blijft het geld van jou.
pi_175595851
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:44 schreef g60forced het volgende:

[..]

wait whut dat is fucked up.. is dat bij blockchain ook zo?
Dat geld voor elke exchange. Als jij echt bitcoin wil hebben moet je gewoon een wallet hebben waar coins naar toe kunnen. Als het je doel is te handelen er mee, dan is een exchange ideaal. Maar gaat om alleen wat bitcoins te kopen, dan raad ik eerder zoiets als bitonic.nl aan waar je gewoon direct wat bitcoins kan kopen die je kan versturen naar je eigen wallet ( op je computer, mobiel, etc) . Als je wilt weten hoe je veilig een eigen wallet beheert moet je daar even naar googlen.
Zelf heb ik jarenlang het op mijn mobiel gehad, wel met de kans dat op het moment dat die kapot is, ik gewoon de sjaak was. Maar toen was ik nog onwetend en was het vooral ideaal voor een paar pizzas. :p
pi_175597170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat geld voor elke exchange. Als jij echt bitcoin wil hebben moet je gewoon een wallet hebben waar coins naar toe kunnen. Als het je doel is te handelen er mee, dan is een exchange ideaal. Maar gaat om alleen wat bitcoins te kopen, dan raad ik eerder zoiets als bitonic.nl aan waar je gewoon direct wat bitcoins kan kopen die je kan versturen naar je eigen wallet ( op je computer, mobiel, etc) . Als je wilt weten hoe je veilig een eigen wallet beheert moet je daar even naar googlen.
Zelf heb ik jarenlang het op mijn mobiel gehad, wel met de kans dat op het moment dat die kapot is, ik gewoon de sjaak was. Maar toen was ik nog onwetend en was het vooral ideaal voor een paar pizzas. :p
bedankt voor de info...
mijn Blockchain werkt zowel Mobiel / PC als Offline
daar heb ik wel vertrouwen in...

net even naar die site gekeken, ziet er goed uit maar kwam er wel direct achter
dat toen ik een testje wilde doen voor 10euro aan BTC er een melding kwam voor minimaal 0.01
wat vervolgens gelijk staat aan 200euro
voor een simpele test, nu even niet haalbaar voor mij
maar het iDeal verhaal staat me wel aan :)
pi_175646802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het hele idee van bitcoin is, is dat je het zelf in beheer hebt omdat het zeer veilig is. Nu moet je maar vertrouwen op een Amerikaans bedrijf of ze hun zaakjes goed op orde hebben. Het is in het verleden al gebleken dat mensen hun geld kwijt zijn geraakt omdat een exchange zijn zaakjes niet op orde had.
Op dit moment is het niet van jou. Jij hebt alleen een opdracht uitgegeven aan de exchange om wat bitcoins te kopen. Maar momenteel zit je echt zonder geld.
Dit is anders dan wanneer je je geld bij een bank zou hebben of een Nederlandse stockexchange. Daar blijft het geld van jou.
Zo ben ik het schip in gegaan bij mintpal en cryptsy voo 10 BTC
  maandag 11 december 2017 @ 15:27:01 #66
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175646824
Ledger Nano S
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_175646880
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:27 schreef mstx het volgende:
Ledger Nano S
Als dat apparaatje stuk gaat ben je dan al je coins kwijt?
pi_175646934
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:29 schreef Skiet het volgende:

[..]

Als dat apparaatje stuk gaat ben je dan al je coins kwijt?
Nee.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175646965
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee.
Ik probeer op hun website iets wijzer te worden, maar wilt niet echt lukken. Kan je kort uitleggen hoe dat dan werkt?
  maandag 11 december 2017 @ 15:34:30 #70
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175647013
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik probeer op hun website iets wijzer te worden, maar wilt niet echt lukken. Kan je kort uitleggen hoe dat dan werkt?
Bij het installeren toont de Ledger 24 woorden, die schrijf je op en daarmee kun je je wallet herstellen op een ander apparaat.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 11 december 2017 @ 15:36:20 #71
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175647050
Ik heb ze helaas allemaal verkocht voor de helft van de waarde wat ze nu waard zijn...al met al wel dik verdiend maar als ik dit had geweten :(
pi_175647051
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:34 schreef mstx het volgende:

[..]

Bij het installeren toont de Ledger 24 woorden, die schrijf je op en daarmee kun je je wallet herstellen op een ander apparaat.
Ok duidelijk, ik ga even alle video's bekijken op hun site
  maandag 11 december 2017 @ 15:37:51 #73
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175647087
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:34 schreef mstx het volgende:

[..]

Bij het installeren toont de Ledger 24 woorden, die schrijf je op en daarmee kun je je wallet herstellen op een ander apparaat.
ben dan wel benieuwd.. hoeveel woorden kunnen er worden gegenereerd? Als in hoeveel combinaties vallen er te maken
Ik ben geil
  maandag 11 december 2017 @ 15:42:50 #74
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175647196
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:37 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

ben dan wel benieuwd.. hoeveel woorden kunnen er worden gegenereerd? Als in hoeveel combinaties vallen er te maken
https://github.com/bitcoin/bips/blob/master/bip-0039/english.txt

2048 woorden
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_175648908
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik heb ze helaas allemaal verkocht voor de helft van de waarde wat ze nu waard zijn...al met al wel dik verdiend maar als ik dit had geweten :(
Tja over een jaar kan het misschien weer dubbel zijn. Zou er niet om treuren :P .
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')