abonnement Unibet Coolblue
pi_173791654
OP
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:04:56 #2
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173791675
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het wel goedkoop, al kost het me veel geld per maand.
Mijn poets verdient een stuk meer per uur.
Je poets kan maar 1 huis per uur poetsen. Als je je huis naar haar toe brengt zal het ook vast goedkoper zijn.
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:05:30 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791687
Heb je gelijk in hoor Vanyel. En ik vind het hier ook geweldig om te zien wat ze met Larf doen op de dagen dat ze daar is en de interactie in de groep met de leidsters en de andere kinderen.

Werken met een baby vanaf een maand of acht lijkt me trouwens knap ingewikkeld. Die kruipen en schuiven de hele toko door joh :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173791695
Maar goed, het is op mijn werk dus toevallig heel wat makkelijker en informeler geregeld met werktijden en babies en honden dan bij de meeste bedrijven. *) En voor zover ik heb kunnen uitpluizen zijn er in mijn durpje bepaald geen gillende wachtlijsten, mocht ik tóch gebruik gaan maken van opvang.
Het is iets waar ik me al met al niet bijzonder veel zorgen over maak - ik ben vooral wel benieuwd hoe het straks gaat lopen en waar ik over een paar maanden zodra een beetje aan baby gewend precies wel en geen zin in heb :) Dat ik wat geld wil blijven verdienen staat voor mij vast, maar de manier waarop, dát vlieg ik flexibel aan :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173791702
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:05 schreef Molo het volgende:
Werken met een baby vanaf een maand of acht lijkt me trouwens knap ingewikkeld. Die kruipen en schuiven de hele toko door joh :D
We hebben tegenwoordig traphekjes op kantoor om precies die reden! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173791714
Als ik zulke dingen hoor, weet ik weer waarom ik (nog) geen kinderen wil. Ik ben echt niet klaar voor zulke kosten. Niet werken zou me ongelukkig maken en ik heb 0,0 familie die zou willen inspringen.
pi_173791733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:07 schreef Myraela het volgende:
Als ik zulke dingen hoor, weet ik weer waarom ik (nog) geen kinderen wil. Ik ben echt niet klaar voor zulke kosten. Niet werken zou me ongelukkig maken en ik heb 0,0 familie die zou willen inspringen.
Jij werkt heel veel vanuit huis, toch? Dat scheelt natuurlijk al een berg. :)

Wat niet wegneemt dat je het lekker moet laten als je er geen trek in hebt natuurlijk! :Y ^O^ Zelfs als je daar géén concrete reden voor hebt trouwens.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:10:16 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:06 schreef minilot het volgende:

[..]

We hebben tegenwoordig traphekjes op kantoor om precies die reden! :7
_O- _O- _O-
Godsamme zeg :D Wat een plek.

Ik snap dat je geen flauw idee hebt hoe dingen gaan en kunnen lopen en voelen maar alles is te regelen dus dat komt vanzelf goed enzo.

Eigenlijk moet ik me er totaal niet mee bemoeien maar ik ga het nu toch doen omdat bemoeiziek :')
Maar kind heeft wel wat aandacht nodig. Op werk meenemen vind ik wel wat zielig klinken eigenlijk.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173791771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:08 schreef minilot het volgende:
Jij werkt heel veel vanuit huis, toch? Dat scheelt natuurlijk al een berg. :)
Nu wel. Maar ik wil hier zo snel mogelijk weg. Thuiswerken maakt me al ongelukkig. Ik moet onder de mensen zijn. Dat merk ik heel erg nu ik er niet meer naast studeer.
pi_173791780
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Jij werkt heel veel vanuit huis, toch? Dat scheelt natuurlijk al een berg. :)

Wat niet wegneemt dat je het lekker moet laten als je er geen trek in hebt natuurlijk! :Y ^O^ Zelfs als je daar géén concrete reden voor hebt trouwens.
ik kom er echt niet aan toe om te werken als T thuis is. Tenzij hij de hele dag voor de tv zou zitten. Anders kan T echt geen 20 minuten alleen spelen op het moment...
pi_173791790
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap dat je geen flauw idee hebt hoe dingen gaan en kunnen lopen en voelen.
Exact. Ik heb niet de illusie dat ik me nu kan voorstellen hoe het straks gaat zijn, dus hevige voornemens lijken me zinloos. Ik weet ongeveer wat mijn opties zullen zijn en verder zie ik wel waar het schip strandt. Eerst maar eens kijken hoe dat uberhaupt werkt, van dat kleine grut.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:12:31 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791804
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Exact. Ik heb niet de illusie dat ik me nu kan voorstellen hoe het straks gaat zijn, dus hevige voornemens lijken me zinloos. Ik weet ongeveer wat mijn opties zullen zijn en verder zie ik wel waar het schip strandt. Eerst maar eens kijken hoe dat uberhaupt werkt, van dat kleine grut.
Veel in de wangetjes en spekpootjes knijpen iig zolang ze nog stil kunnen liggen _O- :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173791823
Luitjes JT en Molo, vergeet niet dat jullie inhoudelijk zwaarder werk hebben dan ik hè? Ik heb mijn huidige werk (na een stel banen die véél veeleisender waren) bewust uitgekozen op fors onder mijn niveau. Ik kan driekwart van het werk dat ik doe in praktisch comateuze toestand uitvoeren, ik heb er nul komma nul energie, inspiratie of oplettendheid voor nodig. Ik hou daarom heel veel energie, inspiratie en alerheid over voor andere dingen. Dat is een paar jaar geleden een heel concrete keuze van me geweest, waar ik nog elke dag blij mee ben.
Mijn situatie is niet helemaal te vergelijken met die van jullie. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:17:44 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173791869
LOL, ja ok, maar ik zit nu met een Larf die aan het lopen is geslagen.
Lees: krijsend van pret door de kamer heen lopen met armen in de lucht omdat ze door het dolle heen is dat ze het eindelijk kan, tot daar die deur is (gisteren...dus nu bult op hoofd :') ).
Dan kan ik niet eens hersenloos fokken of een telefoontje aannemen als dat gebeurt :D

En ze zijn ook gewoon superleuk om lekker dingen mee te doen, grappenmakende lachebekjes en zulks O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173791893
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:17 schreef Molo het volgende:
LOL, ja ok, maar ik zit nu met een Larf die aan het lopen is geslagen.
Lees: krijsend van pret door de kamer heen lopen met armen in de lucht omdat ze door het dolle heen is dat ze het eindelijk kan, tot daar die deur is (gisteren...dus nu bult op hoofd :') ).
Dan kan ik niet eens hersenloos fokken of een telefoontje aannemen als dat gebeurt :D

En ze zijn ook gewoon superleuk om lekker dingen mee te doen, grappenmakende lachebekjes en zulks O+
Het is ook geen gewoonte bij ons hè, die babies mee? Het gaat bij de meiden om misschien één dienstje per twee weken ofzo. En op rustige dagen (en dat zijn het meestal) geeft dat ongebreideld veel tijd om aandacht aan de koter te besteden want niemand bij ons verwacht dat je achter je bureau blijft zitten als er op dat moment niets te doen is. :) Maar goed, het gaat dus om af en toe, niet om regulier.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:26:04 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173792001
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Het is ook geen gewoonte bij ons hè, die babies mee? Het gaat bij de meiden om misschien één dienstje per twee weken ofzo. En op rustige dagen (en dat zijn het meestal) geeft dat ongebreideld veel tijd om aandacht aan de koter te besteden want niemand bij ons verwacht dat je achter je bureau blijft zitten als er op dat moment niets te doen is. :) Maar goed, het gaat dus om af en toe, niet om regulier.
Mijn zwager had jarenlang een thuiswerkdag, met 2 a 3 koters om hem heen. Deed natuurlijk geen reet dan en liep regelmatig in de Drievliet dan met die kleintjes.
Schenen op zijn werk er meer te doen. Maar dan word je toch als werkgever zijnde ook opgelicht man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173792005
Ik snap de neiging tot bemoeien overigens wel hoor en aangezien mensen daar al zo'n beetje mee begonnen zijn vanaf het moment dat ik over een teststaafje heenpieste ben ik er zelfs al wel bijna aan gewend. *) Geeft niks, roep gerust. Tot dusver hanteer ik het vooruitzicht op een broedsel echter zoals ik ook de rest van mijn leven hanteer: laid back en niet vooraf al drukte gaan lopen maken over dingen die je toch niet kunt voorspellen.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:28:14 #18
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173792043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef minilot het volgende:
Ik snap de neiging tot bemoeien overigens wel hoor en aangezien mensen daar al zo'n beetje mee begonnen zijn vanaf het moment dat ik over een teststaafje heenpieste ben ik er zelfs al wel bijna aan gewend. *) Geeft niks, roep gerust. Tot dusver hanteer ik het vooruitzicht op een broedsel echter zoals ik ook de rest van mijn leven hanteer: laid back en niet vooraf al drukte gaan lopen maken over dingen die je toch niet kunt voorspellen.
Volgens mij is dat ook de beste manier :)
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:34:14 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173792123
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef minilot het volgende:
Ik snap de neiging tot bemoeien overigens wel hoor en aangezien mensen daar al zo'n beetje mee begonnen zijn vanaf het moment dat ik over een teststaafje heenpieste ben ik er zelfs al wel bijna aan gewend. *) Geeft niks, roep gerust. Tot dusver hanteer ik het vooruitzicht op een broedsel echter zoals ik ook de rest van mijn leven hanteer: laid back en niet vooraf al drukte gaan lopen maken over dingen die je toch niet kunt voorspellen.
Ja ik snap het hoor, vond het zelf ook zoals jij zeik en doe het nu toch zelf ook, bemoeien :')

Maar komt goed, we leven in een meer dan prima land en alle voorwaarden zijn er dus doorvetten die mini en dan gewoon lekker ter wereld komen als blij ei :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:34:29 #20
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173792127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef minilot het volgende:
Ik snap de neiging tot bemoeien overigens wel hoor en aangezien mensen daar al zo'n beetje mee begonnen zijn vanaf het moment dat ik over een teststaafje heenpieste ben ik er zelfs al wel bijna aan gewend. *) Geeft niks, roep gerust. Tot dusver hanteer ik het vooruitzicht op een broedsel echter zoals ik ook de rest van mijn leven hanteer: laid back en niet vooraf al drukte gaan lopen maken over dingen die je toch niet kunt voorspellen.
De eerste tijd slapen die krengen alleen maar. Slapen, eten, poepen, slape, eten, poepen. Meer valt daar niet mee te doen.
pi_173792151
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik kom er echt niet aan toe om te werken als T thuis is. Tenzij hij de hele dag voor de tv zou zitten. Anders kan T echt geen 20 minuten alleen spelen op het moment...
Ook dat verandert. Ik heb er nu een die rustig drie kwartier tot een uur zelf bezig kan zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:38:28 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173792180
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:34 schreef RobinOok het volgende:

[..]

De eerste tijd slapen die krengen alleen maar. Slapen, eten, poepen, slape, eten, poepen. Meer valt daar niet mee te doen.
Jawel joh, in je armen houden en op Shakira meedansen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173792186
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:34 schreef RobinOok het volgende:

[..]

De eerste tijd slapen die krengen alleen maar. Slapen, eten, poepen, slape, eten, poepen. Meer valt daar niet mee te doen.
Voor mensen zonder kinderen lijkt dat zo ja.

Doe missen meestal het stuk janken janken janken janken janken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173792207
Ik vind het altijd wel interessant om te zien hoe iemand zijn leven inricht als er kinderen komen. Zo'n beetje al onze vrienden en kennissen hebben ze en ze doen het allemaal anders. Bij iedereen verloopt het prima als ze eenmaal gewend zijn.
Spoilers!
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:40:00 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173792211
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor mensen zonder kinderen lijkt dat zo ja.

Doe missen meestal het stuk janken janken janken janken janken.
Dat viel hier dan weer mee

Alle ouders anders, alle kinderen anders, alle situaties anders dit dat :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 15 september 2017 @ 14:41:30 #26
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173792239
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor mensen zonder kinderen lijkt dat zo ja.

Doe missen meestal het stuk janken janken janken janken janken.
Minilot maakt geen jankbaby. }:|
Die heeft een zoet, lief kindje in d'r buik dat gewoon altijd content is.

Die ken jij misschien niet, maar die bestaan er heus!
pi_173792340
*zwaait vanuit wachtkamer ziekenhuis (voor mijn moeder, niet voor mij)*

Jinx het nou niet Robin, zul je zien dat ik een voortdurend krijsend kind produceer! :+
Nou ja. Groeit -ie ook wel weer een keer overheen. ^O^ En een beetje gejank hoort erbij hoor. Beetje veel ook. Ik vind het allemaal prima.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173792366
Ik ben overigens (wederom) niet zelf over het kindonderwerp begonnen hè, houdt de SC-notulist dat wel netjes bij? 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173792384
Tevens, Anthraxx, hoe gaat het intussen bij jullie? :*
Gewoon negeren als je er liever niks over zegt, ok? ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_173792406
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:48 schreef minilot het volgende:
Ik ben overigens (wederom) niet zelf over het kindonderwerp begonnen hè, houdt de SC-notulist dat wel netjes bij? 8-)
Hmm hmm }:|
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173792420
Mjan! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:03:12 #32
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173792573
Ik zit mijn extra dag te verlummelen. Zit al 2 uur klaar om boodschappen te gaan doen maar kan niet besluiten wat ik wil eten! :')
Misschien eerst maar eens basis (=groenten) inkopen bij de Turk en gewoon een dikke entrecote meenemen. Lekker makkelijk. En morgen poging 2. Al krijg ik daar zeker spijt van.

(zit met terugwekende kracht reacties op mijn site te beantwoorden. Schandalg zoals ik achter loop ;( )
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:04:27 #33
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173792598
Ik vind kinderen trouwens leuk. (okay, weliswaar slechts tot hun zesde, maar toch)
Maar al vond ik ze niet leuk, ik vind Minilot leuk en dus haar nano ook.
Geldt er voor meer hoor. Niet alleen nano.
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:04:30 #34
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173792599
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:49 schreef minilot het volgende:
Tevens, Anthraxx, hoe gaat het intussen bij jullie? :*
Gewoon negeren als je er liever niks over zegt, ok? ^O^
Oh, ik antwoord niet als ik het niet wil :P

Maar het gaat tot nu toe goed. Weinig bijzonders te melden. Gynaecoloog gesprek volgende week. Verder weinig nieuws. Volgende week is de eerste mijlpaal, want dan is het de datum van onze eerste miskraam. En dat is eigenlijk best stom, omdat wij verder heel nuchter zijn. Maar wij rekenen gewoon in weken en leven van datum naar datum (zoals deze).
pi_173792873
Oh dat lijkt me heel gek, die mijlpaal :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173793141
Oh Anthraxx, wat spannend allemaal.. :*
pi_173793230
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu wel. Maar ik wil hier zo snel mogelijk weg. Thuiswerken maakt me al ongelukkig. Ik moet onder de mensen zijn. Dat merk ik heel erg nu ik er niet meer naast studeer.
Oh, wauw.

ik ben precies het tegenovergestelde. Ik vind mijn thuiswerk echt een zegen en wil nooit meer anders. Kost me ook geen enkele moeite om de discipline op te brengen om te werken.

Heerlijk juist. Ik kan rustig mijn eigen dag plannen zolang ik t maar af krijg.
pi_173793262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:41 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Minilot maakt geen jankbaby. }:|
Die heeft een zoet, lief kindje in d'r buik dat gewoon altijd content is.

Die ken jij misschien niet, maar die bestaan er heus!
Echt wel. Wij hebben er een. En ik was ook zo :)
  vrijdag 15 september 2017 @ 15:44:08 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173793273
Kinderen...
Ik acht mijzelf niet om zo'n wereldburger op te voeden. Dus kinderen prima maar sommige ouders :r

Wij gaan 5 dagen naar Oostenrijk begin januari, mijn man aanmoedigen met schaatsen voor Kika *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173793307
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn zwager had jarenlang een thuiswerkdag, met 2 a 3 koters om hem heen. Deed natuurlijk geen reet dan en liep regelmatig in de Drievliet dan met die kleintjes.
Schenen op zijn werk er meer te doen. Maar dan word je toch als werkgever zijnde ook opgelicht man _O-
Beetje raar wel, dat merk je als werkgever toch aan de productiviteit?

Als ik niets doe heb ik de volgende dag (vijf! ) collega's van kantoor aan de lijn :')
pi_173793361
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:41 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Oh, wauw.

ik ben precies het tegenovergestelde. Ik vind mijn thuiswerk echt een zegen en wil nooit meer anders. Kost me ook geen enkele moeite om de discipline op te brengen om te werken.

Heerlijk juist. Ik kan rustig mijn eigen dag plannen zolang ik t maar af krijg.
Ik heb ook geen moeite met de discipline. Ik werk overigens wel gewoon vaste uren, dus wat dat betreft minder flexibel. Maar thuiswerken heeft echt enorm veel voordelen en ik vond het tijdens m'n studie echt de perfecte bijbaan. Ik zou het bijvoorbeeld wel erg chill vinden om enkele dagen vanuit huis te werken, maar het geeft me zoveel meer energie als ik soms ook even met collega's kan zitten.

Ik voel me thuis ook vaak lui. Ik werk deze week bijvoorbeeld 45 uur, maar heb nog steeds het gevoel dat ik niets bijdraag. Ik werk vandaag 10 uur, maar was vanochtend wel vrij. Dus nu voel ik me schuldig dat ik vanochtend niets in huis heb gedaan.
pi_173793408
Spannende en energieslopende weken Anthraxx!

Thuiswerken, ik doe het soms maar vind het ook wel fijn om (ook al klaag ik wel over regen/wind/hitte) een klein uur fietsbeweging te hebben op een dag. Als ik thuis werk zou ik dat niet zo snel hebben.
Voor gezelligheid van collega's hoef ik het niet te doen. Vandaag had ik 2 anderen op de etage (kunnen er 37-40 zitten). De katten thuis geven haast meer aanspraak.

Uniek, gaat jouw schaatsende meneer weer geld ophalen ook? Laat maar weten (alleen nu even niet na plotselinge aankoop van een nieuwe tablet).

Hier nog even een half uurtje werken (ook al is het heel rustig nu, stilte voor de storm maandag), vriendin komt snel een hapje eten en dan naar de Airborne herdenking. 2 Syrische jongens wilden ook mee. Mooi van ze.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173793439
Als ik jullie zo hoor heb ik het goed getroffen met mijn collega's en functie.

Als ik op kantoor ben is het altijd reuze gezellig, ik heb bijna elke dag aanspraak en als ik niks doe zie ik dus meteen de gevolgen.
pi_173793560
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:53 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Als ik jullie zo hoor heb ik het goed getroffen met mijn collega's en functie.

Als ik op kantoor ben is het altijd reuze gezellig, ik heb bijna elke dag aanspraak en als ik niks doe zie ik dus meteen de gevolgen.
Hier zijn momenteel heel veel enge machtspelletjes aan de gang. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Laat een heleboel incompetentie zien. Men tracht hier over de rug van een ander z'n gelijk te halen/ongelijk te verdoezelen. Ik zit er fysiek ver vanaf gelukkig, en ze komen bij mij praten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173793591
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier zijn momenteel heel veel enge machtspelletjes aan de gang. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Laat een heleboel incompetentie zien. Men tracht hier over de rug van een ander z'n gelijk te halen/ongelijk te verdoezelen. Ik zit er fysiek ver vanaf gelukkig, en ze komen bij mij praten.
Bah. Dat lijkt me dan inderdaad wel een goede reden om te vertrekken, ja :{
pi_173793823
Er gaan wat mensen weg, en hopelijk komt er beter materiaal voor terug. Werk is leuk, maar sommige mensen niet en daar moet wat aan gedaan worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173794176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:52 schreef minilot het volgende:
Mjan! *O*
Mini waar blijft het Kerstdiner-topic? *O*
pi_173794249
Machttspelletjes waren voor mij reden om voor mijzelf te beginnen na een hbo-studie bij 40+
Beste beslssing ooit. B-)
Moest er veel voor laten, fulll time naar school en heel veel thuisstudie.
En toen de mantelzorgperiode aanbrak, was iik mooi baas over mijn eigen agenda.

Affijn...ben benieuwd wat mini gaat doen tzt.
Er staat nog wel een vraag open ( van kaatje): wat mompelde de werkgever, dat hij jou straks een poosje gaat missen...?

En is er een beproefd recept voor scones? Of ga ik deze doen ? https://de-keuken-van-suus.chef99.nl/a/223/scones#comments
pi_173794458
Hey Annex, vraagje: was jij het die Dude briefte gister? Kreeg een heel verhaal van haar via pb over camperbussen en zo, out of the blue :s)
pi_173794518
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Annex, vraagje: was jij het die Dude briefte gister? Kreeg een heel verhaal van haar via pb over camperbussen en zo, out of the blue :s)
NEEN.
pi_173794564
Zo, ik ben in een grote exodus belang geloof ik. Blijkbaar is Limburg saai in het weekend :? Ik hou niet zo van mensen in mijn aura. Nog een uurtje... /Treinleven

Ik vind thuiswerken fijn, zo af en toe. Vooral omdat ik dan geen afspraken heb en dus niet afgeleid word en niet hoef te praten. Ik word soms moe van al dat praten :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173794582
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

NEEN.
Ah nou ja aangezien je mij een link naar haar topic gaf, vandaar dat ik dat dacht. :) Kreeg tips en zo, altijd handig ^O^
pi_173794903
Ik hield net mijn OV-pas voor mijn voordeur. :o :@ 8)7
pi_173794948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Er gaan wat mensen weg, en hopelijk komt er beter materiaal voor terug. Werk is leuk, maar sommige mensen niet en daar moet wat aan gedaan worden.
:D
Ik dacht dat je het over de SC had en we weer in dat festijn beland waren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173794950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:34 schreef RobinOok het volgende:

[..]

De eerste tijd slapen die krengen alleen maar. Slapen, eten, poepen, slape, eten, poepen. Meer valt daar niet mee te doen.
vergeet het huilen niet :D
pi_173794975
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:05 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik ben in een grote exodus belang geloof ik. Blijkbaar is Limburg saai in het weekend :? Ik hou niet zo van mensen in mijn aura. Nog een uurtje... /Treinleven

Ik vind thuiswerken fijn, zo af en toe. Vooral omdat ik dan geen afspraken heb en dus niet afgeleid word en niet hoef te praten. Ik word soms moe van al dat praten :@
Ik word altijd moe van al het praten. Ben dan ook zul op thuis werken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:43:30 #57
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173795092
Ik zou gewoon niet willen werken. Ik smeek al jaren of mijn lief me wilde onderhouden, maar hij weigert. En als ik niet uitkijk ben ik straks nog kostwinner ook.

Thuiswerken is niets voor mij. Ik heb nul zelfdiscipline en zou me constant schuldig voelen.
Gelukkig gelooft mijn baas niet alleen niet in parttime werken, maar ook zeker niet in thuiswerken. Ik heb er trouwens ook slechte ervaringen mee, met collega's die zogenaamd thuiswerken.
pi_173795113
Ik zou bijna wensen wel kinderen te willen, zodat ik een geldig excuus had gewoon niet te werken :@

Werken is voor mij echt een moetje :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:46:33 #59
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173795117
Jippie, volgnend jaar 0,6% erbij. Waar gaan jullie het aan uitgeven? *O*
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:50:06 #60
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173795155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou bijna wensen wel kinderen te willen, zodat ik een geldig excuus had gewoon niet te werken :@

Werken is voor mij echt een moetje :r
Een moetje wat niet meer moet als je een kind zou hebben? :?
pi_173795160
Klopt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:54:00 #62
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173795206
Dan wil ik acuut nu ook een kind! *O*
pi_173795240
Thuiswerken bij ons is de telefoon opnemen als klanten bellen en dan hun acute probleem oplossen. Geen belletjes = doen waar je zin in hebt, mits min of meer in de buurt van telefoon en laptop blijven. ^O^ Niemand die verder piept over productiviteit dus.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:03:52 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173795332
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:56 schreef minilot het volgende:
Thuiswerken bij ons is de telefoon opnemen als klanten bellen en dan hun acute probleem oplossen. Geen belletjes = doen waar je zin in hebt, mits min of meer in de buurt van telefoon en laptop blijven. ^O^ Niemand die verder piept over productiviteit dus.
Zolang de telefoon binnen de KPI tijd wordt opgenomen en het issue ook zo wordt opgelost is de productiviteit prima.
Bij een bep call center dat ik ken zijn er laatst 20 FTE uitgegaan omdat ze 98% score hadden ipv de overeengekomen 80...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:04:47 #65
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173795343
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:46 schreef RobinOok het volgende:
Jippie, volgnend jaar 0,6% erbij. Waar gaan jullie het aan uitgeven? *O*
Het inkomen van mijn man opvangen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:06:39 #66
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173795362


Al denk ik dat je iets anders bedoelt dan je zegt...
pi_173795400
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zolang de telefoon binnen de KPI tijd wordt opgenomen en het issue ook zo wordt opgelost is de productiviteit prima.
Bij een bep call center dat ik ken zijn er laatst 20 FTE uitgegaan omdat ze 98% score hadden ipv de overeengekomen 80...
Naja, wat naar!

Wij zijn razendsnel. :) En als mijn eerstelijnsmeiden het niet meteen kunnen oplossen dan los ik het als tweedelijns op zodra ik in de buurt van een internetverbinding ben, ook als ik eigenlijk geen dienst heb.
Klanten zijn gewoonlijk verzot op ons en dat zou ik ook wezen als ik een klant was! :7
#technischehelpdeskliefde
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:09:31 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173795410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:06 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]

Al denk ik dat je iets anders bedoelt dan je zegt...
Jep, het gebrek aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:16:36 #69
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173795533
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:56 schreef minilot het volgende:
Thuiswerken bij ons is de telefoon opnemen als klanten bellen en dan hun acute probleem oplossen. Geen belletjes = doen waar je zin in hebt, mits min of meer in de buurt van telefoon en laptop blijven. ^O^ Niemand die verder piept over productiviteit dus.
Oh. Dan werk ik altijd. :D
Nou ja, geen klanten, dat scheelt natuurlijk.
En ik krijg er ook niks voor. Ja, een telefoon. Die ik alleen gebruik voor werk.
Oh nee, ook voor google maps! Elke dag. En sinds kort spotify, al wil dat nog niet echt indalen.
Ach, nou ja, ik moet ook niet klagen, gaat al tijden supergoed. Geen gesodemieter 's avonds of 's nachts. Ik heb deze vakantie ook niet de laatste vrijdag "gepikt" zoals ik normaal doe. Normaal 2 weken vrij vragen en dan vrijdag ervoor al wegblijven. :P
pi_173795544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:43 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou gewoon niet willen werken. Ik smeek al jaren of mijn lief me wilde onderhouden, maar hij weigert.
QFT.
Behalve dan dat ik het wel eens liefjes vraag, maar heel goed begrijp dat zij er hetzelfde over denkt.

Agz zij bijna 2x zoveel verdient als ik, heb ik meer recht om thuis te zijn *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:20:18 #71
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173795608
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

QFT.
Behalve dan dat ik het wel eens liefjes vraag, maar heel goed begrijp dat zij er hetzelfde over denkt.
Mijn lief werkt juist heel graag! Werk is hobby of hobby is werk. In ieder geval, die wil juist wel werken. Daarom vind ik het stom dat ie mij niet wilde onderhouden. Nou ja. Waarschijnlijk beter ook, anders waren we nu een stuk minder relaxt, nu zijn baan op de tocht staat. Maar toch. Boehoehoe.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:45:57 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173795988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:20 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn lief werkt juist heel graag! Werk is hobby of hobby is werk. In ieder geval, die wil juist wel werken. Daarom vind ik het stom dat ie mij niet wilde onderhouden. Nou ja. Waarschijnlijk beter ook, anders waren we nu een stuk minder relaxt, nu zijn baan op de tocht staat. Maar toch. Boehoehoe.
Je baan op de tocht hebben en een partner die zijn inkomen en zijn gezondheid verliest is geen prettige situatie om in te zitten. Je bent dan ook heel erg blij als zaken op zijn pootjes landen. Maar dan heb je altijd mensen als jij die dan ff in je nek pissen met een kutopmerking.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173796016
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het inkomen van mijn man opvangen.
Dat klinkt klote. Sterkte.
pi_173796038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:48 schreef minilot het volgende:
Ik ben overigens (wederom) niet zelf over het kindonderwerp begonnen hè, houdt de SC-notulist dat wel netjes bij? 8-)
Volgens mij ben jij de enige die denkt dat deze sc daar een probleem mee heeft. Ik zie nooit iemand klagen en er verwachten maar liefst 3 mensen een nieuwe wereldburger! Lijkt mij dat het onderwerp draagvlak zat heeft. Ik verwacht dan wel niets, maar vind het toch leuk om over te lezen. :* (ook foto's van baby's/kinderen etc heel welkom, echt!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173796057
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je baan op de tocht hebben en een partner die zijn inkomen en zijn gezondheid verliest is geen prettige situatie om in te zitten. Je bent dan ook heel erg blij als zaken op zijn pootjes landen. Maar dan heb je altijd mensen als jij die dan ff in je nek pissen met een kutopmerking.
Bedoel jij met de kutopmerking wat je quote?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:51:06 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173796082
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat klinkt klote. Sterkte.
Hij leeft, is weer gezond, heb een nieuwe baan en een zak geld van mijn vorige werkgever. De problemen zijn te overzien. Ik kan de vaste lasten betalen uit mijn inkomen, alleen luxe als uit eten, speelgoedjes en dure vakanties is ff wat minder
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173796089
Ben overigens dol op mijn werk, maar als het kon zou ik gewoon echt nooit meer werken. Daar moet wel wat voor in de plaats komen, want net als Myraela is werk ook wel weer leuk qua omgaan met collega's. Hier godzijdank geen machtsspelletjes :o Of ik word overal buiten gehouden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173796093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de enige die denkt dat deze sc daar een probleem mee heeft. Ik zie nooit iemand klagen en er verwachten maar liefst 3 mensen een nieuwe wereldburger! Lijkt mij dat het onderwerp draagvlak zat heeft. Ik verwacht dan wel niets, maar vind het toch leuk om over te lezen. :* (ook foto's van baby's/kinderen etc heel welkom, echt!)
Sluit een beetje aan op het fenomeen dat mensen denken dat als je geen kinderen wil je er wel een hekel aan zal hebben :Y :N
Niet dat ik denk dat Mini dat denkt hoor... :s) maar ze zijn er.. in grote getale.
pi_173796105
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij leeft, is weer gezond, heb een nieuwe baan en een zak geld van mijn vorige werkgever. De problemen zijn te overzien. Ik kan de vaste lasten betalen uit mijn inkomen, alleen luxe als uit eten, speelgoedjes en dure vakanties is ff wat minder
Gezondheid en primaire behoeften en van daaruit opbouwen. Herkenbaar, mijn vrouw is chronisch ziek dus het inkomen is bij ons om die reden ook wisselend. Kop omhoog en doorknallen :)
pi_173796108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:

Sluit een beetje aan op het fenomeen dat mensen denken dat als je geen kinderen wil je er wel een hekel aan zal hebben :Y :N
Niet dat ik denk dat Mini dat denkt hoor... :s) maar ze zijn er.. in grote getale.
Ik heb absoluut geen hekel aan kinderen! En dat ik geen kinderen wil, betekent niet dat niemand kinderen mag. Of zoiets absurds :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:53:08 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173796114
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bedoel jij met de kutopmerking wat je quote?
Nee, Robin vond nodig mij een handophouder te noemen omdat ik keihard had onderhandeld over mijn vertrek en geld meekreeg.
Toen ik in de Thesaurus een antoniem van Empathie zocht zag ik daar een foto van haar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 18:53:49 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173796131
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gezondheid en primaire behoeften en van daaruit opbouwen. Herkenbaar, mijn vrouw is chronisch ziek dus het inkomen is bij ons om die reden ook wisselend. Kop omhoog en doorknallen :)
Jep
Hij is alweer bezig een nieuw bedrijf op te bouwen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173796152
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb absoluut geen hekel aan kinderen! En dat ik geen kinderen wil, betekent niet dat niemand kinderen mag. Of zoiets absurds :D
Nee precies. maar dat moet je mensen soms (nog verrassend vaak) wel even uitleggen :+
pi_173796207
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:

Nee precies. maar dat moet je mensen soms (nog verrassend vaak) wel even uitleggen :+
Raar eigenlijk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173796253
Ik heb wel een beetje een hekel aan kinderen :@

Maar eigenlijk meer aan ouders :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173796266
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel een beetje een hekel aan kinderen :@

Maar eigenlijk meer aan ouders :Y
Dat laatste herken ik dan weer wel 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173796293
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je baan op de tocht hebben en een partner die zijn inkomen en zijn gezondheid verliest is geen prettige situatie om in te zitten. Je bent dan ook heel erg blij als zaken op zijn pootjes landen. Maar dan heb je altijd mensen als jij die dan ff in je nek pissen met een kutopmerking.
Net alsof jij altijd zo lekker tactisch uit de hoek komt ouwe zeiksnor.
pi_173796296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat laatste herken ik dan weer wel 8-)
Ik herken het ook en om te voorkomen dat ik een hekel aan mezelf ga krijgen probeer ik al te grenzeloos geblaat over mijn voortplanting simpelweg wat binnen de perken te houden. That's all. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173796297
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel een beetje een hekel aan kinderen :@

Maar eigenlijk meer aan ouders :Y
Ik heb een hekel aan sommige kinderen. En iets vaker aan ouders. Vind overigens kinderen vooral leuk boven de 9 jaar ongeveer, liefst 12+
pi_173796299
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, Robin vond nodig mij een handophouder te noemen omdat ik keihard had onderhandeld over mijn vertrek en geld meekreeg.
Toen ik in de Thesaurus een antoniem van Empathie zocht zag ik daar een foto van haar.
Dat heb ik meegekregen. Is al een tijd geleden.
Op deze meelezer zonder belang kwam dat heel anders over.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173796302
Ik heb vooral niets met baby's. Zodra het wat groter is, vind ik het al leuker. Maar zo'n lelijk hoopje dat nog niets kan of zegt, vind ik echt geen zak aan.
pi_173796308
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel een beetje een hekel aan kinderen :@

Maar eigenlijk meer aan ouders :Y
:{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_173796321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel een beetje een hekel aan kinderen :@

Maar eigenlijk meer aan ouders :Y
Ik wou net zeggen. Jij doet heel stoer over je hekel aan kinderen maar eigenlijk ben je gewoon een softe kussiekroel.
:*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173796327
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel een beetje een hekel aan kinderen :@
ik ook :P
pi_173796332
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:03 schreef Tally het volgende:

[..]

:{w
Jij bent de moeder van double penetration?
pi_173796457
Die knoertharde buiken direct na klaarkomen zijn trouwens wel echt gaaf! Net beton! Wen ik vast ook wel weer aan, maar voor nu vind ik het knap fascinerend. *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:13:25 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173796472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannende en energieslopende weken Anthraxx!

Thuiswerken, ik doe het soms maar vind het ook wel fijn om (ook al klaag ik wel over regen/wind/hitte) een klein uur fietsbeweging te hebben op een dag. Als ik thuis werk zou ik dat niet zo snel hebben.
Voor gezelligheid van collega's hoef ik het niet te doen. Vandaag had ik 2 anderen op de etage (kunnen er 37-40 zitten). De katten thuis geven haast meer aanspraak.

Uniek, gaat jouw schaatsende meneer weer geld ophalen ook? Laat maar weten (alleen nu even niet na plotselinge aankoop van een nieuwe tablet).

Hier nog even een half uurtje werken (ook al is het heel rustig nu, stilte voor de storm maandag), vriendin komt snel een hapje eten en dan naar de Airborne herdenking. 2 Syrische jongens wilden ook mee. Mooi van ze.
Collega's zijn zo belangrijk! Hoop dat dat weer goed komt.. Volgens mij kan het aan jou sowieso niet liggen O+

Meneer R gaat inderdaad weer bedelen maar wij willen niks van jou want je had allang dubbel gedaan vorig jaar. Echt hoor, ik wil verdorie een tientje van mijn broer die zelf een dochter heeft verloren aan kanker.. maar nee...

Kaatje beloof je dat? Je bent een lieverd O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:15:22 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173796514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:46 schreef RobinOok het volgende:
Jippie, volgnend jaar 0,6% erbij. Waar gaan jullie het aan uitgeven? *O*
zorgpremie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173796673


Sniiiif. Vaarwel Cassini-sonde! O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:34:31 #100
63722 z80
I fink you freaky
pi_173796855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:46 schreef RobinOok het volgende:
Jippie, volgnend jaar 0,6% erbij. Waar gaan jullie het aan uitgeven? *O*
Aan vakantie ver weg natuurlijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 19:52:37 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173797122
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:46 schreef RobinOok het volgende:
Jippie, volgnend jaar 0,6% erbij. Waar gaan jullie het aan uitgeven? *O*
Coke en hoeren
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173797327
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:56 schreef minilot het volgende:
Thuiswerken bij ons is de telefoon opnemen als klanten bellen en dan hun acute probleem oplossen. Geen belletjes = doen waar je zin in hebt, mits min of meer in de buurt van telefoon en laptop blijven. ^O^ Niemand die verder piept over productiviteit dus.
Ik ben social media manager, als ik niet de likes en uitnodigingen + klantenservice van onze pagina's regel ziet iedereen die bij het paginabeheer kan meteen dat ik geen reet uitvoer.

En als onze stichting opeens geen tweets meer verzend of instagram niets meer doet, is er ook maar een aan te wijzen. Moi dus,

Op die manier werkt thuiswerken echt wel ;)

En ja, soms hoef ik een tijdje niks te doen. Maar ik zit ook zo s'nachts te werken.
pi_173797416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

zorgpremie
Ditto.. Werk wel maar ben chronisch ziek dusss betalen maar.
pi_173797438
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:02 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]
Maar ik zit ook zo s'nachts te werken.
:o
In die Tweets en Instagram-posts toch wél als 's nachts geschreven, mag ik hopen?
o|O

En geen ongure d/t-fouten?

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 15-09-2017 20:18:23 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_173797455
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:09 schreef minilot het volgende:

[..]

:o
In die Tweets en Instagram-posts toch hopelijk wél als 's nachts geschreven, mag ik hopen?
o|O
Haha ja hoor :D

Maar hier mag ik best een beetje moe zijn na dag werken en zorgen voor ziek guppie :)
pi_173797479
Okee, dan zie ik het voor deze keer door de vingers. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173797495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:11 schreef minilot het volgende:
Okee, dan zie ik het voor deze keer door de vingers. 8-)
Ik ga hier niet opletten hoor :6

Heb in 10 maanden nog nooit kritiek gehad op mijn spelling voor werkgerelateerde zaken, dus ik neem aan dat het wel goed zit.
pi_173797555
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:38 schreef Tree het volgende:

[..]

Mini waar blijft het Kerstdiner-topic? *O*
Oooh, 'r' in de maand! Er één dezer dagen eens voor gaan zitten, bedankt voor de reminder. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173797707
Ook moe en koud en op na een werkdag :Y Gelukkig is het weekend. Ik hoop dat het op den duur wat lichter gaat voelen allemaal.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173797730
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooh, 'r' in de maand! Er één dezer dagen eens voor gaan zitten, bedankt voor de reminder. :)
Ik heb al een leuke tip *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:27:21 #111
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173797805
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je baan op de tocht hebben en een partner die zijn inkomen en zijn gezondheid verliest is geen prettige situatie om in te zitten. Je bent dan ook heel erg blij als zaken op zijn pootjes landen. Maar dan heb je altijd mensen als jij die dan ff in je nek pissen met een kutopmerking.
Sorry. Ik had een soort punt wat niet is overgekomen en ook niet eens erg belangrijk was en dus is het enige wat overblijft iets wat jij ervaart als een piskutopmerking in je nek. Sorry.
pi_173797917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:23 schreef Lot_1 het volgende:
Ook moe en koud en op na een werkdag :Y Gelukkig is het weekend. Ik hoop dat het op den duur wat lichter gaat voelen allemaal.
Sterkte :*
pi_173797931
Trouwens AH verkoopt nu Godiva chocolade.. Lekerrr O+
pi_173797983
Ik werk nu al maanden thuis en snak naar collega's. Ik ben erg blij dat we in Berlijn wonen, maar ik heb onderschat hoe moeilijk thuis werken is voor zo'n lange periode. Gelukkig zit het er bijna op,en dan ben ik gewoon werkeloos.
pi_173797993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:23 schreef Lot_1 het volgende:
Ook moe en koud en op na een werkdag :Y Gelukkig is het weekend. Ik hoop dat het op den duur wat lichter gaat voelen allemaal.
Kun je in het weekend wel een beetje uitrusten? :*

Benieuwd naar je kersttip!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173797998
Wat een vleermuisdrukte boven de achtertuin! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173798010
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Gelukkig zit het er bijna op,en dan ben ik gewoon werkeloos.
Heb je al een plan? :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:39:12 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173798028
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:37 schreef minilot het volgende:
Wat een vleermuisdrukte boven de achtertuin! O+
O+ O+ O+ O+
Kan uren naar fladdermuizen kijken.
Vind dat zulke keigave beesten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173798068
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Kan uren naar fladdermuizen kijken.
Vind dat zulke keigave beesten
Gothboks! *O* ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173798075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik werk nu al maanden thuis en snak naar collega's. Ik ben erg blij dat we in Berlijn wonen, maar ik heb onderschat hoe moeilijk thuis werken is voor zo'n lange periode. Gelukkig zit het er bijna op,en dan ben ik gewoon werkeloos.
Werkeloos ben je wel nog alleeniger ;(
pi_173798089
Meh. Wat zit ik er even doorheen. Ben dat gezeur van domme mensen even zo zat. Nog 2 uur te gaan. :') Dan nog twee dagen werken, ben blij als ik dinsdagochtend in het vliegtuig zit.
pi_173798115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:42 schreef Myraela het volgende:
Meh. Wat zit ik er even doorheen. Ben dat gezeur van domme mensen even zo zat. Nog 2 uur te gaan. :') Dan nog twee dagen werken, ben blij als ik dinsdagochtend in het vliegtuig zit.
Wat voor domme mensen? Collega's? :*
pi_173798122
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Kan uren naar fladdermuizen kijken.
Vind dat zulke keigave beesten
Het zijn soort van mijn lievelingsdieren O+

Ik heb net TAV een dorp verderop gedropt en mezelf met een grote pot thee, borduurwerk en seizoen 5 van Buffy op de bank genesteld onder een dekentje O+ Over 2,5 uur pik ik hem wel weer op of zo :P
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:45:01 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173798144
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Gothboks! *O* ;)
In het historische binnenstadhuis waar ik vroeger woonde hing een straatlantaarn aan de gevel. Daar vlogen in de zomer veel insecten omheen en dus ook massas vleermuizen, zat wel eens op mijn stoepje snachts daar naar te kijken. Buren bezorgt, alles okay piet? Ja hoor, ik zit naar de vleermuizen te kijken. De ene helft begreep dat en reageerden, oh ja, mooi he? Die natuur in de binnenstad, andere helft dacht dat ik stoned, dronken en verslaafd was.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173798160
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooh, 'r' in de maand! Er één dezer dagen eens voor gaan zitten, bedankt voor de reminder. :)
Jaaaa! Ik ga alvast op zoek naar potentiële recepten *)
pi_173798209
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb je al een plan? :)
Nee. Ik weet ook niet hoeveel werkgevers er op een zes maanden zwangere vrouw zitten te wachten.
pi_173798213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:46 schreef Tree het volgende:

[..]

Jaaaa! Ik ga alvast op zoek naar potentiële recepten *)
Heb vandaag voor t eerst in een maand de slowcooker aangezet. Het weer is er echt weer naar O+

Ik hou van de herfst. Pompoenen, Halloween, Verjaardag van mn meisje en veel vrienden, kaarsen en knusheid..
pi_173798235
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:43 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Wat voor domme mensen? Collega's? :*
Nee, klanten. En dat hoort er een beetje bij, maar soms heb ik m'n target gezeur op een dag wel gehaald.
pi_173798251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:49 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Heb vandaag voor t eerst in een maand de slowcooker aangezet. Het weer is er echt weer naar O+

Ik hou van de herfst. Pompoenen, Halloween, Verjaardag van mn meisje en veel vrienden, kaarsen en knusheid..
Mmmmm meteen zin in stoofvlees!
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:55:55 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173798367
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee. Ik weet ook niet hoeveel werkgevers er op een zes maanden zwangere vrouw zitten te wachten.
Oeh. Je tweede kind, wordt financieel aantrekkelijk in Duitsland te blijven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 september 2017 @ 20:56:15 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173798372
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Kan uren naar fladdermuizen kijken.
Vind dat zulke keigave beesten
Precies ditte!
Weekenddienst dus Trusten. Fijne avond jongelui :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173798388
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Precies ditte!
Weekenddienst dus Trusten. Fijne avond jongelui :*
Werkze :W
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:01:30 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173798462
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Precies ditte!
Weekenddienst dus Trusten. Fijne avond jongelui :*
Truste!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173799208
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:

Oeh. Je tweede kind, wordt financieel aantrekkelijk in Duitsland te blijven.
Beetje te laat huh :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:37:49 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173799236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje te laat huh :P
I Know
Maar 388 euro in de maand kindergeld voor twee kinderen en dan nog 12 maanden Elterngeld tot 1800 euro netto

[ Bericht 9% gewijzigd door Pietverdriet op 15-09-2017 21:46:52 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173801050
Nee Uniek, ik beloof niets :P

En de sfeer op kantoor ligt niet aan mij gelukkig.

Lig al in bed ijskoud te zijn bbbrrrr. Vanavond naar de Airborne herdenking geweeest en daarna even naar het bridge to liberation spektakel. Maar zo'n last van mijn knie en zoooo koud (verkeerde jas aan). Maar als altijd weer mooi, ca 20 veteranen nog, gisteren heeft er één van 95 nog een parasprong gemaakt. En vanavond waren ze er weer bij. *;
We have far more in common than that which devides us..
pi_173801098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:12 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ik ga hier niet opletten hoor :6


Dus wij zijn niet belangrijk?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173801143
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het zijn soort van mijn lievelingsdieren O+

Ik heb net TAV een dorp verderop gedropt en mezelf met een grote pot thee, borduurwerk en seizoen 5 van Buffy op de bank genesteld onder een dekentje O+ Over 2,5 uur pik ik hem wel weer op of zo :P
Zo weinig tijd om Glory te kijken?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173801196
Werkzoekend JT , werkzoekend (8>
En voorlopig hoef je je niet vervelen, toch : trouwen - promoveren - verhuizen - nestelen - tot rust komen-.
Dat vul ik maar even in voor je.

Vanavond voor mijzelve gekookt en lekker gegeten: kofte in paprikasaus.
Gister Kabeljauw. :Y)
Home alone en allerlei klusjes. Niet eens tijd en rust voor bingen van series. -O-
pi_173801277
Jullie weten nog van de bestelde rode wollen wintermantel.
Kreeg bericht van levering en ws is-tie meer cyclaam van kleur. 8)7
Ik ga het zien...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 23:05:51 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173801347
Fijne avond in de Schouwburg O+
Kaandorp _O_
Verder Hans Klok, Ruth Jacott, Carry Tefsen eva. _O_
Daarnaast nog een hoop lokale artiesten.

Mooie opening van het seizoen.

[ Bericht 3% gewijzigd door borisz op 15-09-2017 23:45:38 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173802004
eva...Klok zit nu bij Pauw.

Borisz...ik moest aan je denken vanmiddag.
Bij kruitvat hadden ze betaalbare mooie bamboe houten snijplanken...voor je uitzet (8>

Nou ja...voor alle cul'lers eigenlijk...
pi_173802777
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

QFT.
Behalve dan dat ik het wel eens liefjes vraag, maar heel goed begrijp dat zij er hetzelfde over denkt.

Agz zij bijna 2x zoveel verdient als ik, heb ik meer recht om thuis te zijn *)
Als ja?
Spoilers!
pi_173802797
Ik ging film kijken bij een vriend. We zijn tot de helft gekomen. Daarna kreeg ik college over de Bitcoin en vooral Etherion.
Spoilers!
pi_173802809
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kijk nou, nog een nieuwe deze week. Leuk :)
Spoilers!
pi_173804098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:12 schreef minilot het volgende:
Die knoertharde buiken direct na klaarkomen zijn trouwens wel echt gaaf! Net beton! Wen ik vast ook wel weer aan, maar voor nu vind ik het knap fascinerend. *O*
ik zie helemaal voor me hoe jij direct na de seks zo enthousiast bent dat je dit gelijk komt melden :D

Vandaag weer een prachtig strand bezocht. Eindeloos gezwommen in het turquoise water. Was helemaal gelukkig O+
En er waait nu eindelijk ook een windje. Morgen alweer laatste hele dag. Gaan nog ff naar Willemstad (3e keer) en hopelijk nog ergens anders zwemmen. Bloedheet maar toch liever dit dan dat ellendige depressieve weer in NL.

Straks maar naar bed, morgenochtend weer rond 8u baantjes zwemmen in het zwembad direct voor ons huisje O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173804100
Logisch Anthraxx dat je van dag tot dag leeft. Iedere week is een kleine 'overwinning' :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173804599
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo weinig tijd om Glory te kijken?
-O- 3 afleveringen maar..

gelukkig kijk ik zo door de week genoeg ;) ben nog niet lang geleden bij seizoen 1 begonnen, het schiet lekker op O-)
pi_173804649
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173804661
Jij ook zo vroeg :W
pi_173804664
:W

Snel gegaan je vakantie, FFT! En hier alleen maar regen regen regen. Oh, en wind. Mijn vader zei gisteren nog dat het vorig jaar die dag 30 graden was :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173804679
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:36 schreef Isabeau het volgende:
:W

Snel gegaan je vakantie, FFT! En hier alleen maar regen regen regen. Oh, en wind. Mijn vader zei gisteren nog dat het vorig jaar die dag 30 graden was :')
het is morgen weer tijd voor de DamtotDam loop en vorig jaar was het idd heel mooi en warm (bijna te warm voor de soms slecht getrainde lopers)
pi_173804685
Ik ben dolblij dat het nu koel en bewolkt is. Ga zo naar hardlooptraining en dan kom ik tenminste normaal vooruit zonder flauwtes en zo..
pi_173804742
Geef mij maar zon -O- Maar voor hardlopen is het al snel te heet en dan is regen zelfs heerlijk O+ Vond het altijd fijn, hardlopen in de regen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173804753
Ik vind hardlopen nooit fijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173804824
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dus wij zijn niet belangrijk?
Ik ben hier om te ontspannen.
pi_173804837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Geef mij maar zon -O- Maar voor hardlopen is het al snel te heet en dan is regen zelfs heerlijk O+ Vond het altijd fijn, hardlopen in de regen.
Hardlopen .. A lady walks but never runs is altijd mijn motto geweest ;)
pi_173804848
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:55 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Hardlopen .. A lady walks but never runs is altijd mijn motto geweest ;)
Jij mag blijven.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173804853
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 04:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik zie helemaal voor me hoe jij direct na de seks zo enthousiast bent dat je dit gelijk komt melden :D

Vandaag weer een prachtig strand bezocht. Eindeloos gezwommen in het turquoise water. Was helemaal gelukkig O+
En er waait nu eindelijk ook een windje. Morgen alweer laatste hele dag. Gaan nog ff naar Willemstad (3e keer) en hopelijk nog ergens anders zwemmen. Bloedheet maar toch liever dit dan dat ellendige depressieve weer in NL.

Straks maar naar bed, morgenochtend weer rond 8u baantjes zwemmen in het zwembad direct voor ons huisje O+
Wauw dat klinkt heerlijk FFT O+

Wel jammer dat het de laatste dag is..
pi_173804860
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jij mag blijven.
O+ ;)
pi_173804879
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:55 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Hardlopen .. A lady walks but never runs is altijd mijn motto geweest ;)
Ik hou van jou! Gaat ook mijn motto worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_173804900
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik hou van jou! Gaat ook mijn motto worden
Bedankt :*

Nou mensen mijn weekend begint goed zo, bedankt hoor!

Goed voor mijn humeur om op zaterdagochtend bedolven te worden onder de liefde van volslagen onbekenden O+
pi_173804952
zoveel vragen voor vandaag.
Wat zal ik eens ontbijten?
Maar vooral: Wat zal ik eens DOEN vandaag?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173804970
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:11 schreef Lonaa het volgende:
zoveel vragen voor vandaag.
Wat zal ik eens ontbijten?
Maar vooral: Wat zal ik eens DOEN vandaag?
Wedervraag; wat heb je in huis?

En twee, lekker cocoonen? Dat is mijn plan in ieder geval. Ik ril al als ik naar buiten kijk en ik moet morgen voor de stichting naar een evenement in een koude fabriekshal ;(
pi_173804975
Bedgroet! Ik hou wél van hollen maar ik ben er belabberd in en voel me er inderdaad weinig damesachtig bij. :7

FFT, wat een kort reisje! Nou ja, in elk geval toch even een dosis lekker weer gehad :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173804982
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:14 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Wedervraag; wat heb je in huis?

En twee, lekker cocoonen? Dat is mijn plan in ieder geval. Ik ril al als ik naar buiten kijk en ik moet morgen voor de stichting naar een evenement in een koude fabriekshal ;(
Vrij veel. Dingen voor tosti. Dingen voor yoghurt met dingen.

En ja, misschien moet ik mn onesie (I know) maar weer aantrekken en lekekr binnen blijven. De hond wil ook niet naar buiten. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173804983
Wat voor soort stichting en wat voor soort evenement, Lilith? :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:17:55 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805006
Moggel!
Heerlijk uitgeslapen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:18:34 #169
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173805015
Goedemorgen!

Zo, 2e wasmachine aan, nu dochter aan het ontbijt, daarna een paar klusjes en diepvries inventariseren. Eindelijk weer eens een weekend thuis. *O*
Siesta & Fiesta!
pi_173805017
Ik ga pas ontbijten als mijn dude wakker is en dat kan nog even duren want die had tot láát een feestje. :)
Verder weet ik het nog niet zo. In elk geval werken van 13:00 tot 19:00 vandaag. Daarna zien we wel!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:20:08 #171
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173805028
Ik ga dit weekend ook nog Goth 7 kijken. *O*
Siesta & Fiesta!
pi_173805029
Twéé wasmachines ja, Bramito? Zoveel was? :o
Of draai je gewoon het tweede wasje van de dag? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805033
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:15 schreef minilot het volgende:
Wat voor soort stichting en wat voor soort evenement, Lilith? :)
Ik sta op een event voor mensen met een duurzame levensstijl http://www.puur-fair.nl/ . En ik werk voor een van de bedrijfjes die daar staan om duurzaam en regionaal voedsel te promoten :)

Nee, ik zeg niet welke gewoon omdat ik al eerder heb gehad dat ik teveel over mijn werk schreef op internet en toen te horen kreeg dat mijn baas mijn mening liever persoonlijk hoorde :')
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:21:16 #174
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173805035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:20 schreef minilot het volgende:
Twéé wasmachines ja, Bramito? Zoveel was? :o
Dat zijn de eerste 2 daarna nog 2.... en mijn machine is 9 kg inhoud 😁
Siesta & Fiesta!
pi_173805041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:20 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet welke gewoon omdat ik al eerder heb gehad dat ik teveel over mijn werk schreef op internet en toen te horen kreeg dat mijn baas mijn mening liever persoonlijk hoorde :')
Hehe, snap ik. Maar leuk! En zowaar een CUL-gerelateerde baan dus! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:22:26 #176
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173805046
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:20 schreef minilot het volgende:
Twéé wasmachines ja, Bramito? Zoveel was? :o
Of draai je gewoon het tweede wasje van de dag? :)
_O- 2e wasje. Ik was te snel.
Siesta & Fiesta!
pi_173805053
Ok, tijd om aan te kleden, ik krijg het koud :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173805054
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, snap ik. Maar leuk! En zowaar een CUL-gerelateerde baan dus! ^O^
Ja :) Ik kom hier niet voor niets binnen. I love food O+ en vooral goed voedsel :9
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:25:02 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:55 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

.. A lady walks but never runs
Lady Violet, is that you?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173805099
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lady Violet, is that you?
I am a woman, Piet, I can be as contrary as I choose O+
  zaterdag 16 september 2017 @ 09:36:50 #182
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173805181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:55 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Hardlopen .. A lady walks but never runs is altijd mijn motto geweest ;)
Oh, ik zeg altijd "Ik ben toch geen paard?!"
(en dat op zijn Brabants)
pi_173805245
Hallo SC O+
Spoilers!
pi_173805283
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:36 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oh, ik zeg altijd "Ik ben toch geen paard?!"
(en dat op zijn Brabants)
Robin, wat kun je met kutweer buiten binnen doen in 010.
pi_173805335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Robin, wat kun je met kutweer buiten binnen doen in 010.
Ga naar Mother! in de bios dan! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805339
Zo. *rekt uit*
Uit bed. -ish.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Ga naar Mother! in de bios dan! :9
Ik wil oohook ;( Maar kan dus niet.

Hoop dat ie woensdag nog draait..
pi_173805408
Oeeeeee, ik ga morgen in Lantaren/Venster naar The Beguiled! Eindelijk weer eens een nieuwe Sofia Coppola! *O* *O* *O* #filmfap
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:00:03 #189
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805421
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:58 schreef minilot het volgende:
Oeeeeee, ik ga morgen in Lantaren/Venster naar The Beguiled! Eindelijk weer eens een nieuwe Sofia Coppola! *O* *O* *O* #filmfap
Is Pim daar nog bedrijfsleider?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173805430
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is Pim daar nog bedrijfsleider?
Geen idee! Ik ga er alleen naar de bios. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805439
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:54 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ik wil oohook ;( Maar kan dus niet.

Hoop dat ie woensdag nog draait..
Ik zou niet weten waarom niet - hij ging deze week pas in première!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805481
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:04:52 #193
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen idee! Ik ga er alleen naar de bios. :)
Ah okay,
Vroegah zat daar ook een surinaamse tranny achter de kassa waar ik nog verliefd op was. Hele lieve jongen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173805497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet - hij ging deze week pas in première!
Onze pathe draait veel films maar een week.. Maar goed ik ga er bij deze vanuit dat het inderdaad wel wat langer moet zijn.
pi_173805501
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805507
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah okay,
Vroegah zat daar ook een surinaamse tranny achter de kassa waar ik nog verliefd op was. Hele lieve jongen
Oh, er werkt in elk geval nog steeds een wat oudere, exotische transseksueel(meneer met baard en rokjes en hoge hakken - ik weet niet hoe -ie zichzelf identificeert :)), dus da's vast geen toeval! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:05 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Onze pathe draait veel films maar een week.. Maar goed ik ga er bij deze vanuit dat het inderdaad wel wat langer moet zijn.
Dan nog zou -ie dus woensdag nog wel moeten draaien, aangezien de premières op donderdag zijn :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805515
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah okay,
Vroegah zat daar ook een surinaamse tranny achter de kassa waar ik nog verliefd op was. Hele lieve jongen
Die werkt nu bij een AH in Den Haag.
pi_173805520
En mensen, mensen..
Er was natuurlijk maar één Downton Abbey-personage dat er echt toe deed en dat was Mary. Oh Mary! _O_ ;( O+
#Maryfan
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:08:28 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805530
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, er werkt in elk geval nog steeds een wat oudere, exotische transseksueel, dus da's vast geen toeval! :D
Zou zomaar dezelfde kunnen zijn. Ach, hoe snel de tijd vergaat, was lang lang geleden, was toen nog jong en mooi, nu ben ik alleen nog maar "en"
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:10:05 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805544
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:07 schreef minilot het volgende:
En mensen, mensen..
Er was natuurlijk maar één Downton Abbey-personage dat er echt toe deed en dat was Mary. Oh Mary! _O_ ;( O+
#Maryfan
Was wel een vals kreng
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173805548
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was wel een vals kreng
Maar niet zomaar!
Mary was fantastisch. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805552
Ja, mensen, nu wil ik Downton Abbey bingewatchen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173805586
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ja, mensen, nu wil ik Downton Abbey bingewatchen ;(
Zie daar je weekendplanning. >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Zie daar je weekendplanning. >:)
Zo comfortabel. O+ Met thee en een dekentje. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173805618
Ik heb vandaag voor het eerst weer echte 'herfstkleren' aan. Een veel te grote bruine zak-jurk en een paarse maillot. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173805636
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst weer echte 'herfstkleren' aan. Een veel te grote bruine zak-jurk en een paarse maillot. :7
Klinkt fijn en herfstig. Ik moet aankleden en boodschappen doen. Maar wil niet ;(
pi_173805655
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:18 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Klinkt fijn en herfstig. Ik moet aankleden en boodschappen doen. Maar wil niet ;(
Gisteren boodschappen gedaan #slim.

Vandaag iig dingen met de was, en ik moet de hond straks nog overhalen om te wandelen.
Misschien vanavond nog even bandjes kiekn
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173805671
Ik ga in ieder geval even mijn plicht vervullen. Later allemaal :W
pi_173805677
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst weer echte 'herfstkleren' aan. Een veel te grote bruine zak-jurk en een paarse maillot. :7
Hela, dat klinkt als iets dat ik ooit aan had voor een studieprojectje van J.! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:22 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Ik ga in ieder geval even mijn plicht vervullen. Later allemaal :W
Succes in de fabriekshal! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805692
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Succes in de fabriekshal! :)
Dat is morgen gelukkig pas ;) Ik hoop dat het dan minder koud is..
pi_173805700
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Hela, dat klinkt als iets dat ik ooit aan had voor een studieprojectje van J.! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat project. :D

Ongeveer. Mijn bruine ding heeft lange mouwen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:24:46 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805702
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Ja, mensen, nu wil ik Downton Abbey bingewatchen ;(
Wij zijn net door Lucifer heen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173805706
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ja dat project. :D

Ongeveer. Mijn bruine ding heeft lange mouwen.
Zien!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173805713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wij zijn net door Lucifer heen.
Wij bjina. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173805719
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Zien!
Ik zal zo eem foto maken dan. Eerst even roken :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 16 september 2017 @ 10:28:42 #218
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173805767
Zijn aan The Expanse begonnen, en er is een nieuw seizoen the Americans en een nieuw seizoen Narcos.
Voorlopig genoeg te kijken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173806031
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 00:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als ja?
Jazeker als. Meer dan, keer zoveel als.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173806103
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jazeker als. Meer dan, keer zoveel als.
:|W
Spoilers!
pi_173806330
Spuit elf
Kwak
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:03:06 #222
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173806363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Robin, wat kun je met kutweer buiten binnen doen in 010.
En dat vraag je aan mij? :?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 11:08:08 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173806449
Ik ga morgen naar Rotterdam. Hopelijk is het een beetje droog...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173806530
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:08 schreef borisz het volgende:
Ik ga morgen naar Rotterdam. Hopelijk is het een beetje droog...
Ga je triathlonnen?
pi_173806534
Nou ja...toen ging ik maar door: koffiemachine ontkalkt at last - kookplaat gereinigd - vaatwasser idem - wasje gedraaid - toen ook maar de vriezer aangepakt...hâchee dd . april 2014 in de kliko.
Zaterdagochtend en het moet nog 12 uur worden...

Vorig jaar 30 graden ja!?
Nu inderdaad winterkleding en shawls tevoorschijn gehaald.

En inderdaad: FFT wat een reis voor en week.
Waarom gaan jullie dan geen twee weken?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 11:16:44 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173806567
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:14 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga je triathlonnen?
Nee. Opening Krajicek Playground op Zuid :). De grootste van het land. Tevens 20 jaar Krajicek fnd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173806729
God bezig Anne. Ik ga ook maar eens aan de slag. Dat kan ik best namelijk.
Spoilers!
pi_173806770
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Geef mij maar zon -O- Maar voor hardlopen is het al snel te heet en dan is regen zelfs heerlijk O+ Vond het altijd fijn, hardlopen in de regen.
Het was heerlijk fris O+ Nu mag van mij het zonnetje wel weer doorbreken :Y ;)
pi_173806848
Bij de kapper nu waar de planning niet helemaal op orde is volgens mij. Dat duurt nog wel even
We have far more in common than that which devides us..
pi_173806892
Ik las iets over Downton en nu mis ik ze -O- -O- toch maar eens de blueraybox aan gaan schaffen..
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:41:50 #231
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173806957
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het was heerlijk fris O+ Nu mag van mij het zonnetje wel weer doorbreken :Y ;)
perfect hardloopweer dus. Ik ga vanmiddag voor een lang stuk richting Posbank en als het goed is ook weer terug. Volgende maand een halve marathon :o
pi_173806964
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:41 schreef Vork het volgende:

[..]

perfect hardloopweer dus. Ik ga vanmiddag voor een lang stuk richting Posbank en als het goed is ook weer terug. Volgende maand een halve marathon :o
:o wow!! Moedig!! Ik ben nog steeds de 5km als doel :') :+
pi_173807034
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:41 schreef Vork het volgende:

[..]

perfect hardloopweer dus. Ik ga vanmiddag voor een lang stuk richting Posbank en als het goed is ook weer terug. Volgende maand een halve marathon :o
ik heb ooit Posbankloop gedaan (toen ik nog rende) en daar zitten heftige stukken in
pi_173807072
Mijn hardloopmaatje gaat eind volgende maand mee doen aan de Diepe Hel loop.. ik heb haar voor gek verklaard :7 maar goed, zij loopt een stuk makkelijker dan ik en traint inmiddels een groep hoger (of eigenlijk ben ik een groep afgezakt :') )
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:57:17 #235
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173807224
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o wow!! Moedig!! Ik ben nog steeds de 5km als doel :') :+
Goed doel en dat moet je ook niet willen haasten. Ik ben al drie jaar aan het opbouwen naar afstanden die langer zijn dan 10km en die kan ik ook pas dit jaar een beetje aan, zonder stuk te gaan aan blessures en alles.
pi_173807267
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:57 schreef Vork het volgende:

[..]

Goed doel en dat moet je ook niet willen haasten. Ik ben al drie jaar aan het opbouwen naar afstanden die langer zijn dan 10km en die kan ik ook pas dit jaar een beetje aan, zonder stuk te gaan aan blessures en alles.
Ja ik heb ook geen haast. Ik wil gewoon lekker op mijn dooie akkertje 5km kunnen lopen en met de trainingen lekker mee komen, en bij voorkeur blessurevrij blijven. Dan ben ik al dik tevreden :)
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:59:42 #237
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173807271
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik heb ooit Posbankloop gedaan (toen ik nog rende) en daar zitten heftige stukken in
Ik ken de omgeving en de route. De loop zelf heb ik nooit gedaan en ook dit jaar niet (ik kan die dag niet). Mijn eerste halve marathon is in 't park de Hoge Veluwe, dus ook niet vlak, maar dat vind ik veel leuker dan een of andere polderloop waar een keer een dijkje op de grootste klim van het parcours is.
pi_173807302
Ik ga zo iig wel lekker tosti's bouwen.. krijg je trek van dat gehobbel in de frisse buitenlucht :9
pi_173807308
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik ken de omgeving en de route. De loop zelf heb ik nooit gedaan en ook dit jaar niet (ik kan die dag niet). Mijn eerste halve marathon is in 't park de Hoge Veluwe, dus ook niet vlak, maar dat vind ik veel leuker dan een of andere polderloop waar een keer een dijkje op de grootste klim van het parcours is.
oh dat klinkt heel goed! Niet zo massaal ook denk ik?
Mijn laatste loop voordat ik stopte was 7 heuvelen, dat was best een hel
  zaterdag 16 september 2017 @ 12:06:42 #240
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173807369
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

oh dat klinkt heel goed! Niet zo massaal ook denk ik?
Mijn laatste loop voordat ik stopte was 7 heuvelen, dat was best een hel
Ja, zeker, ik had ook voor Eindhoven kunnen kiezen (wat een aantal anderen van de groep waar ik wel eens mee loop doen), maar ik wil gewoon dat hele eind lekker rustig door de natuur kunnen lopen.

Dat hele drukke, massale van de Zevenheuvelenloop, daar zie ik wel een beetje tegenop. Maar ik ga 'm wel lopen dit jaar.

Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt?
pi_173807374
Hier lokaal, georganiseerd door de vereniging waar ik bij loop is een crossloop, 3x in het jaar, 5km, te doen als competitie. 14 oktober de 1e maar ik weet niet of ik dat al haal dan. Mag mee doen, ik ben automatisch ingeschreven omdat ik lid werd na de clinic. Maar even kijken of dat uberhaupt een optie is tegen die tijd..
pi_173807433
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:06 schreef Vork het volgende:

[..]

Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt?
te veel blessures door scheve bouw (lichte scoliose).
Vind het wel jammer, want ik vond het heerlijk altijd - vooral door de duinen lopen op zaterdag.
pi_173807479
Ik wil shoppen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173807720
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil shoppen. :7
Altijd leuk ja; gister gedaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173808444
Wat kocht je, fiets?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173808617
Ik heb nog niets gedaan vandaag :o Heb ook niet al te veel op de planning.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173808841
Tijd voor een kantoorfilm - ik ben de laatste tijd wat wazige classics aan het inhalen. Vandaag: David Cronenbergs Dead Ringers uit 1988, met Jeremy Irons.
:W
Let me see you stripped down to the bone
pi_173809251
Fijn naargeestig thema ook in mijn huidige toestand. :') Wat een toffe, ongure film! O+ Waarom zag ik deze nooit eerder?! *kijkt verder*
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:21:17 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173809324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:45 schreef minilot het volgende:
Tijd voor een kantoorfilm - ik ben de laatste tijd wat wazige classics aan het inhalen. Vandaag: David Cronenbergs Dead Ringers uit 1988, met Jeremy Irons.
:W
Wow, een "Blast from the past"
Geweldig vreemde film
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173809357
Jeremy Irons hierin is echt fantastisch! _O_ O+ :9 Wat een bazenfilm! (plaspauze nu)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173809393
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:|W
:* :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173809479
Stel je hebt een beschuit met hagelslag, een beschuit met kaas en een beschuit met aardbeien voor je staan. In welke volgorde eet je ze dan op? #levensvragen
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_173809494
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:32 schreef Lot_1 het volgende:
Stel je hebt een beschuit met hagelslag, een beschuit met kaas en een beschuit met aardbeien voor je staan. In welke volgorde eet je ze dan op? #levensvragen
hagelslag wegdonderen, kaas opeten, daarna aardbeien.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173809506
Aardbeien, kaas, hagelslag. Zoet/hartig om en om, eindigen met zoet. Aardbeien en hagelslag eventueel inwisselbaar qua positie, afhankelijk van waar ze zitten tussen zoet en zuur. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173809517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:32 schreef Lot_1 het volgende:
Stel je hebt een beschuit met hagelslag, een beschuit met kaas en een beschuit met aardbeien voor je staan. In welke volgorde eet je ze dan op? #levensvragen
eerst kaas. Ben opgevoed met eerst hartig beleg en dan zoet en dat krijg ik er nooit meer uit
pi_173809579
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:35 schreef minilot het volgende:
Aardbeien, kaas, hagelslag. Zoet/hartig om en om, eindigen met zoet. Aardbeien en hagelslag eventueel inwisselbaar qua positie, afhankelijk van waar ze zitten tussen zoet en zuur. :7
klinkt logisch. Ik dacht juist: zoet bij elkaar en dan kiezen of ik met hartig of zoet begin. Ben begonnen met kaas. Denk dat ik nu hagelslag neem om te eindigen met het meest lekkere :9

HMK, ik ben niet met die regel opgegroeid gelukkig ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:41:15 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173809617
Aardbeien, kaas, hagelslag
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173809688
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

eerst kaas. Ben opgevoed met eerst hartig beleg en dan zoet en dat krijg ik er nooit meer uit
Wat een kutregel vond ik dat, ging je bij vriendjes eten vroeger moest je eerst kaas of worst op je brood doen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2017 14:48:11 ]
pi_173809722
Kaas, hagelslag omkiepen op de aardbeien, dat opeten en lege beschuit weggooien.
Spoilers!
pi_173809743
Aardbeien wegdonderen, hagelslag in de yoghurt mikken en de beschuitjes allemaal met kaas beleggen :Y
  zaterdag 16 september 2017 @ 14:50:07 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173809760
Kaas precies met de ronding van beschuit mee snijden _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173809914
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:50 schreef Molo het volgende:
Kaas precies met de ronding van beschuit mee snijden _O_
Nee joh! Dan mis je juist het snoepen van de stukjes kaas die buiten de beschuit uit steken :9
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:00:52 #263
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173809928
Kaas is niet lekker. Waar hebben jullie het over?
pi_173809942
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Kaas is niet lekker. Waar hebben jullie het over?
over heerlijke kaas
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:02:55 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173809953
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:59 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Nee joh! Dan mis je juist het snoepen van de stukjes kaas die buiten de beschuit uit steken :9
Apart opvreten jonguh!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173809987
Aardbeien eerst, anders word je beschuit zacht.

Daarna kaas. Daarna hagelslag.

Maar ik zou dat allemaal niet op een beschuit doen. Maar goed, ik eet nooit beschuit :')
pi_173809989
Kaas in rondje met beschuit mee snijden en afsnijdsels verdelen over beschuit. Uiteraard. Stelletje mafkezen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173809996
Goh. Ik geloof dat ik al in geen jaren een beschuit gegeten heb! :D Zin om een pak te halen. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173810051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:06 schreef minilot het volgende:
Goh. Ik geloof dat ik al in geen jaren een beschuit gegeten heb! :D Zin om een pak te halen. :+
Laatste keer voor mij was met de geboorte van t feetje.

En daarvoor een keer in een ziekenhuis geloof ik. Ik vind t niet vies ofzo. Maar ik koop het gewoon nooit.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:34 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173810115
Beschuit :{. Maak er maar direct paneermeel van :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:13:44 #271
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173810120
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Kaas is niet lekker. Waar hebben jullie het over?
Kaas is baas!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 15:15:00 #272
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173810143

:9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173810290
Kaas is geloof ik wel een van de lekkerste voedingsmiddelen die er bestaat.

Ik zou niet zonder mijn wekelijkse mooie stukje boerenkaas willen O+

En dingen als buffelmozzarella, halloumi, feta, roomkaas etc maken het leven een feestje hoor :)
  zaterdag 16 september 2017 @ 15:45:32 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173810683
Als ik vrij ben eet ik altijd een boterham en een beschuit :D
Beschuit vaak met achterham of kipfilet of gekookt ei met daaronder een plakje rookvlees, of plakjes kaas inderdaad.
Aardbeien liever op brood, hagelslag liever gehusseld met roomboter en dippen met melbatoast
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173811177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:06 schreef minilot het volgende:
Goh. Ik geloof dat ik al in geen jaren een beschuit gegeten heb! :D Zin om een pak te halen. :+
alvast met pak muisjes
  zaterdag 16 september 2017 @ 16:11:26 #276
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173811209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat een kutregel vond ik dat, ging je bij vriendjes eten vroeger moest je eerst kaas of worst op je brood doen. :')
En daar trapje jij in? :)
  zaterdag 16 september 2017 @ 16:13:34 #277
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173811254
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:06 schreef minilot het volgende:
Kaas in rondje met beschuit mee snijden en afsnijdsels verdelen over beschuit. Uiteraard. Stelletje mafkezen.
Maar dan wel onderop, dat je ze niet ziet, die lelijke hoeken.
Maar beter zoals Molo, gewoon los opeten en beschuit mooi houden.
pi_173811454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
hagelslag liever gehusseld met roomboter en dippen met melbatoast
Whut? Hoe ben je daar ooit op gekomen? :P
pi_173811552
Wat een fantastische film. _O_
Ik moet nu wel even iets anders en vrolijks en luchtigs kijken.. *huiver*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173811562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Maar dan wel onderop, dat je ze niet ziet, die lelijke hoeken.
Ik geloof niet dat ik me daar druk over maak bij een belegd beschuitje dat ik niet van plan ben op de foto te zetten. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 16 september 2017 @ 16:46:09 #281
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173811678
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik me daar druk over maak bij een belegd beschuitje dat ik niet van plan ben op de foto te zetten. :)
Belachelijk! Ben je wel goed wijs? Je gaat toch geen mooi, rond beschuitje eten met vieze, lelijke driehoeken erop? Nou jaaaaaaa.

:P
pi_173811707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:46 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Belachelijk! Ben je wel goed wijs? Je gaat toch geen mooi, rond beschuitje eten met vieze, lelijke driehoeken erop? Nou jaaaaaaa.

:P
Ik geloof niet dat ik ooit geopperd heb goed wijs te zijn, dus ja, ik eet gerust wel zo een beschuitje. Ik snap dat het lelijk is, maar ik vind het niet erg dat het lelijk is. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173811761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ooit geopperd heb goed wijs te zijn, dus ja, ik eet gerust wel zo een beschuitje. Ik snap dat het lelijk is, maar ik vind het niet erg dat het lelijk is. :7
Ik eet vaak lelijke dingen. Als ze maar lekker zijn.
pi_173811861
Ik eet en maak graag mooie dingen, maar bij een beschuitje met kaas boeit het me niet. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173811994
Kroketten.Zeeuwse bolussen. Friet met stoofvlees. Uitlopende stinkkaas. Hele forel gevuld met knoflook en citroen van de grill. Kalfslever met gebakken uien. Bietensalade. Inktvisjes. Sardines. Kreeft.

Lelijker is er niet veel. Maar ik zou niet zonder willen :9
pi_173812029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:10 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Kroketten.Zeeuwse bolussen. Friet met stoofvlees. Uitlopende stinkkaas. Hele forel gevuld met knoflook en citroen van de grill. Kalfslever met gebakken uien. Bietensalade. Inktvisjes. Sardines. Kreeft.

Lelijker is er niet veel. Maar ik zou niet zonder willen :9
O+

Bietjesstamppot, ik vind het heerlijk, maar als er iets niet fotogeniek is :D Zou een prijsvraag moeten zijn! Maak een foto van bietjesstamppot waarbij het eten er appetijtelijk uitziet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173812079
Wat is er lelijk aan kroketten?! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_173812104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:21 schreef minilot het volgende:
Wat is er lelijk aan kroketten?! :o
Met wat voorstellingsvermogen ziet het er net als een frikandel, uit als iets wat je in het park aan kan treffen. Zeker met de vulling als die zichtbaar is :+
  zaterdag 16 september 2017 @ 17:24:29 #289
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173812108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:10 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Kroketten.Zeeuwse bolussen. Friet met stoofvlees. Uitlopende stinkkaas. Hele forel gevuld met knoflook en citroen van de grill. Kalfslever met gebakken uien. Bietensalade. Inktvisjes. Sardines. Kreeft.

Lelijker is er niet veel. Maar ik zou niet zonder willen :9
Ook dat hoeft niet lelijk te zijn. :N
pi_173812199
'..wat je in het park aan kan treffen'.

Wat een merkwaardigheid bij Lilith vandaag! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_173812320
Volgens mij bedoelt ze drollen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173812821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:32 schreef minilot het volgende:
'..wat je in het park aan kan treffen'.

Wat een merkwaardigheid bij Lilith vandaag! :D
Ik denk nu eenmaal raar, wen er maar aan >:O

Ik ben niet gek, je kan mij ook in t park aantreffen :P

Nee, ik heb niks op. Ik ben gewoon een beetje een vreemde vogel
pi_173812827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij bedoelt ze drollen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
pi_173812959
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij bedoelt ze drollen!
Wat op zijn minst vragen oproept over de kroketten die ze eet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:38:49 #295
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173813201
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat op zijn minst vragen oproept over de kroketten die ze eet.
Of wat voor soort drollen dat ze draait.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:39:13 #296
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173813207
Vanavond een stoofpotje van hert in rode wijn, met serviettenknoedel van bretzeln en doppertjes
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173813341
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een stoofpotje van hert in rode wijn, met serviettenknoedel van bretzeln en doppertjes
verkeerde topic
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:01:39 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173813582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:46 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Belachelijk! Ben je wel goed wijs? Je gaat toch geen mooi, rond beschuitje eten met vieze, lelijke driehoeken erop? Nou jaaaaaaa.

:P
Dit ja :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:07:39 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173813674
Ha, ik lees zo ongelooflijk veel goede verhalen van ons hotel op Madeira, over hun gastvrijheid enzo.. dus ik ga gewoon een zak pepernoten voor hun meenemen als Hollandse lekkernij :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:09:01 #300
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173813689
Vol?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:09:17 #301
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173813695
Nu wel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')