SPOILER: RoadmapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viacoin is een ondergewaardeerde altcoin. Het project heeft sinds een niet al te lange tijd nieuwe devs (o.a. een Nederlander) en dat is ook terug te zien in de ontwikkeling en prijs. De devs zijn dagelijks bezig met het ontwikkelen van nieuwe dingen. Zo is Segwit al actief en komt bijv. Lightning Network eraan. In de Telegram groep word aardig wat informatie gedeeld en is flink actief. Buy it while it's cheap.
Website
Marketcap
Bitcointalk
TelegramUitvinder van de biersmiley.
twitter:viacoin twitterde op woensdag 20-09-2017 om 15:37:11We have released the new $VIA whitepaper:https://t.co/laV5OWOuL9More announcements coming soon! reageer retweet
Via is Nederlandse trots!!!1111quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:37 schreef kthxbye het volgende:
Kan iemand me vertellen wat VIA nou eigenlijk zo speciaal maakt? Behalve pump en dump voor de devs en insiders die contact hebben met de devs?
Het logo lijkt op een soort elitair automerk, ik kan er niet echt een doelgroep, visie, of plan voor zien. Wat is het nou eigenlijk voor coin en wat heeft het voor bestaansrecht?
De nieuwe whitepaper al eens gelezen? Binnenkort komt er colored coins, atomic swapping gaat de dev vanminddag testen met LTC, komen anonieme transacties en heeft natuurlijk al segwit en lightning network.quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:37 schreef kthxbye het volgende:
Kan iemand me vertellen wat VIA nou eigenlijk zo speciaal maakt? Behalve pump en dump voor de devs en insiders die contact hebben met de devs?
Het logo lijkt op een soort elitair automerk, ik kan er niet echt een doelgroep, visie, of plan voor zien. Wat is het nou eigenlijk voor coin en wat heeft het voor bestaansrecht?
Nee, nog niet. Maar het is heel leuk al die ontwikkelingen, maar daar is Litecoin toch voor.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
De nieuwe whitepaper al eens gelezen? Binnenkort komt er colored coins, atomic swapping gaat de dev vanminddag testen met LTC, komen anonieme transacties en heeft natuurlijk al segwit en lightning network.
Verder heeft de dev niet voor ogen om een vervanger van bitcoin te zijn, maar wil meer het cyberpunk broertje zijn.
Niet helemaal duidelijk. Wat ik begrijp hebben ze een soort underdog/cyber punk coin voor ogen en dus niet mainstream. Ik ben benieuwd waar het heen gaat en wat ze kunnen bereiken. Daarom heeft het mijn interesse. De whitepaper ziet er iig goed uit en ook de de ontwikkelingen zijn goed. En de devs doen heel goed werk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 08:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar het is heel leuk al die ontwikkelingen, maar daar is Litecoin toch voor.
Wat is nou precies het doel voor VIACoin? Waarom is die coin er?! Wat is de use case? Wat is de doelgroep? Wat is de "real world" usage?
Heb je wel de goede whitepaper? In de mijne zijn geen kleurtjes.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:08 schreef ColeJ het volgende:
Niet om je aan te vallen maar wat maakt die whitepaper dan zo goed? Het lettertype en de kleurtjes? Ik mis juist concrete informatie in die whitepaper, het blijft totaal onduidelijk voor mij.
Hoezo doen de devs goed werk dan? Waarom zijn ze beter dan andere devs?
Probeer me te overtuigen want dan stap ik in haha.
Dat is het inderdaad. Technisch kan ik het niet echt uitleggen. Volgens mij wordt het met met een smart contract op de blockchain vast gezet. En als de andere user dan de key krijgt worden beide currencies vrijgegeven.quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kan iemand mij in Jip & Janneke taal uitleggen wat atomic swap precies is? Zoiets als 2 coins van 2 verschillende blockchains toch met elkaar ruilen zonder tussenkomst van een derde partij? Hoe communiceren die 2 blockchains met elkaar?
Ik heb er net ook nog over gelezen en zo komt het op mij ook over inderdaad. Is bedrijf als ARK is toch ook bezig om blockchain met elkaar te gaan connecten? Tenzij zij dit vlotter en efficiënter kunnen dan atomic swaps, lijkt ARK mij overbodig. Of net andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2017 12:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Technisch kan ik het niet echt uitleggen. Volgens mij wordt het met met een smart contract op de blockchain vast gezet. En als de andere user dan de key krijgt worden beide currencies vrijgegeven.
Ark is een tussenpersoon. Met atomic swap is ARK overbodig.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik heb er net ook nog over gelezen en zo komt het op mij ook over inderdaad. Is bedrijf als ARK is toch ook bezig om blockchain met elkaar te gaan connecten? Tenzij zij dit vlotter en efficiënter kunnen dan atomic swaps, lijkt ARK mij overbodig. Of net andersom natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |