abonnement Unibet Coolblue
pi_173786043
Bart van Merwijk, in 2010 nog de coach van een prachtig sprankelend Nederland dat de wereldtitel verdiende, en hij haalde nog een keer de UEFA Cup met Feyenoord omdat ie toevallig Pi-air in zijn selectie had en Inter een off-day had. Díe van Marwijk wilde financieel nog wat ondersteuning en ging derhalve naar Saoedi-Arabië. Prachtig land, mooie historie, en de politiek loopt daar vanzelfsprekend op rolletjes.

Zei niemand ooit. Maaar Bertje was financieel binnen. En hij deed het best goed. Bracht een matig team van Saoedi's naar het WK, door onder andere Australië voor te blijven. Een keurige prestatie van Bert van Oranje, coach zonder franje.

Maar nu is er wat bonje in de Saoedische bond. Bert moet ineens 23 dagen per maand in Saoedi-Arabië zijn en mag alleen weg als hij speciaal toestemming kreeg. Bertje was het hier niet mee eens en moest dus maar oprotten. Slim van die Saoedi's. Gelukkig moeten wij zo gastvrij zijn tegen dat volk.

Klacht lijkt me duidelijk.

Oh en dit lijkt me niet de goede plek :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:25:08 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173786105
In dit geval is Bert slim. Een normaal denkend iemand wil niet in een achterlijk land wonen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_173786129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:25 schreef Megumi het volgende:
In dit geval is Bert slim. Een normaal denkend iemand wil niet in een achterlijk land wonen.
ik snap niet dat hij er überhaupt aan begonnen is.
eigenlijk snap ik het wel, maar daar heb ik dan wat minder respect voor...
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:27:38 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173786134
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:25 schreef Megumi het volgende:
In dit geval is Bert slim. Een normaal denkend iemand wil niet in een achterlijk land wonen.
Daarom, risico van het vak..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173786152
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:25 schreef Megumi het volgende:
In dit geval is Bert slim. Een normaal denkend iemand wil niet in een achterlijk land wonen.
Ben het ook met Bertje eens hoor. Vind het dom van de mensen in die bananenrepubliek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:38:58 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173786239
Kwalificeer je zo'n land met voetbalnitwit's voor het WK voor het eerst in 12 jaar weer, word je eruit gekankerd.

Rare jongens daar. Bert zal het ongetwijfeld niet veel boeien, die heeft een beste zak geld opgehaald waar ie nog wel even mee vooruit kan.
Laffe huichelaar
pi_173788425
Die kijken daar ook VI natuurlijk.
pi_173790005
Op aanvraag van GC naar VBL verplaatst, maar er was al een topic :')

VBL / Van Marwijk niet langer bondscoach Saoedi-Arabië
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')