Eerlijk en oprechte klassiekers:quote:Alles over Billy
Billy was inwoner van Utopia van het eerste uur. Ze verliet Utopia voor de liefde toen haar vriend Ruud in oktober 2014 naar huis werd gestemd. De liefde tussen de twee houdt echter geen stand en Billy vertrekt naar Sint-Maarten. Terugkijkend op deze periode heeft Billy spijt, ze beseft achteraf pas hoeveel pijn ze Ruud heeft gedaan met haar plotselinge vertrek. Ze wil het dan ook graag goedmaken met hem.
Billy heeft sinds haar vertrek altijd het gevoel gehouden dat ze Utopia niet heeft kunnen afmaken. Ze ziet Utopia als de plek waar ze hoort te zijn: “het is mijn thuis”. Ze weet dan ook zeker dat ze dit keer hier is om te blijven, zolang Utopia duurt en laat zich door niets of niemand tegenhouden.
Billy is een kunstenaar en denkt graag na over de diepere vragen van het leven. In Utopia wil ze haar goedlopende handel in zelfgemaakte schilderijen weer oppakken.
Utopia is voor Billy geslaagd wanneer ze alles eruit heeft gehaald wat er in zit en ze haar talent voor kunst grootschalig heeft benut.
Bron: Talpa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on Huhuhuhuhuhhuhuhuhuh!
[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 16-09-2017 00:17:07 ]SOONY
Euh,Dotteke.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:27 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Stijfje door Trol![]()
Gemaakt door: Poezeligding
Ik ben benieuwd of je er een weet te maken. 😃 Ik zou onder de indruk ziknquote:Op donderdag 21 september 2017 17:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieve utopiafans
Weet je wat eens een uitdaging is...eens een week foto's te posten van onze Bil waar ze er goed/mooi opstaat![]()
Ik ben benieuwd....let's go.![]()
![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 21 september 2017 17:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieve utopiafans
Weet je wat eens een uitdaging is...eens een week foto's te posten van onze Bil waar ze er goed/mooi opstaat![]()
Ik ben benieuwd....let's go.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |