abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 september 2017 @ 12:07:11 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173770028
Gisteren had ik een kleine aanval van depressiviteit. Er kwam een kinderklasje langs. dus gemengd, jongetjes en meisjes. (Was in mijn kindertijd niet, altijd op school gescheiden klassen voor jongens en meisjes, ook op HBS en zo). Wat mij opviel was dat de kinderen in een rij liepen, twee naast mekaar, en die 2 hielden mekaars hand vast. Verschrikkelij als je zo 2 jongetjes van ergens tussen de 5 en de 10 hand in hand ziet lopen. dat gaat toch in tegen alle natuurlijkheid, aard en instinct van jongens. Braaf in de rij lopen. Die hadden op zijn minst stoeiend meioetn zijn, mekaar duwend, vechtend.
Maar zo wil de huidige maatschappii het hebben. Vrouwen omdat deze gefeminiseerde maatschappij hun natuurlijk ligt, en de overheid om dat je van die makke mannelijke schapen het weinigst van hoeft te vrezen.
Ik maak mij enstig zorgen daardoor. Want voor sex zijn die mannelijke makkelijke schapen dan voor de vrouwen niet interessant. Neen, daar kiezen de vrouwen dan liever interessante macho en foute gozers voor. Die worden dan ook zat ge-importeerd voor hen. En als de brokken komen (in de vorm van kinders) dan mogen de brave mannelijke schapen - mannen het opknappen. die moeten dan de een goed kostwinnaar en lieve papa zijn. Of, als de vrouw dat niet lukt er zo een te krijgen, of als ze dat liever niet heeft, is de maatschappij er wel die de functies van de echtgenoot of vaste mannelijke partner overneemt. Bijstand, kindergeld, huur en studie toelages, las laatst zelfs je kunt een dikke 100 ¤ pp. krijgen om leuke dingen te doen, of voor sportclub van het kind enz. Voor de sex kan een vrouw op iedere staarthoek terecht, al dan niet bij stoute mannen. Zo krijg je een maatschappij waar mannen alleen omdat ze mannen zijn hun hele leven tweede rangs burgers zijn.
Zouden het vrouwen zijn, of bepaalde rassen, dan zou men er zich wel druk om maken. Maar het zijn toch maar mannen. Waarom maakt niemand zich druk om het feit dat mannen gemiddeld 5 jaar korter leven dan vrouwen? Dat kuikens uit het ei ge-sexed worden, dus op sexe gescheiden en de mannetjes (haantjes) dan de shredder ingaan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 14 september 2017 @ 12:12:12 #2
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173770111
Alsof in jouw tijd, toen meisjes en jongens nog apart gehouden werden, het wel toegestaan was om stoeiend en vechtend rond te lopen onder toeziend oog van de leraar.
Toen kreeg je slaag als je niet netjes in de pas liep, of druk was in de klas.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 14 september 2017 @ 12:13:19 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_173770128
Nergens last van als man hier. Maar ik behoor dan ook niet tot de kliek van zielige mannen waar jij je hele verhaal over loopt te huilen en waar je voor kiest om jezelf toe te laten behoren.

Misschien dat we je nog wat toeschuiven als ze midden dertig zijn, aan de leg willen en hun mooie uiterlijk wat aan her verliezen zijn TS.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 14 september 2017 @ 12:14:05 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_173770139
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Alsof in jouw tijd, toen meisjes en jongens nog apart gehouden werden, het wel toegestaan was om stoeiend en vechtend rond te lopen onder toeziend oog van de leraar.
Toen kreeg je slaag als je niet netjes in de pas liep, of druk was in de klas.
En als dat wel mocht heeft het nou ook niet bepaald een stoere bink gemaakt van TS. :') Dus daar zal het allemaal wel niet aan liggen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_173770280
Klinkt als de zoveelste "ik ben een verliezer en vrouwen willen me niet maar dat komt niet door mij maar door de maatschappij".
Conscience do cost.
pi_173770300
"Want voor de seks zijn die mannelijke makke schapen niet interessant" dit maak jij ervan! Want toevallig dacht ik gisteren nog "waren er maar meer mannen die gewoon wat meer meegaand waren, zoals meisjes eerder wordt geleerd, gewoon respect hebben voor vrouwen ipv iedereen te willen domineren en daarin altijd maar ongeduldig zijn. Als zulke mannen er al zijn, hebben ze meestal een geestelijke handicap of zo of zijn ze gay en dat is jammer. Mannelijke haantjes in de shredder, dat is heel erg ja en dat wil ik ook zeker niet bagatelisseren, maar zo ken ik er ook nog wel een paar,
https://www.trouw.nl/home(...)eaborteerd~a66b997f/
http://www.digibron.nl/se(...)sjes-in-azerbeidzjan

[ Bericht 19% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-09-2017 12:29:21 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173770374
:')_____________
pi_173770383
TS is het fucking schoolvoorbeeld van een nice guy.
  donderdag 14 september 2017 @ 12:32:50 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173770417
Deze TS _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 september 2017 @ 12:33:05 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173770419
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:30 schreef LurkJeRot het volgende:
TS is het fucking schoolvoorbeeld van een nice guy.
Als je met een Nice Guy een zure gast die kotst op vrouwen die een keuze hebben bedoeld wel ja.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173770946
Onderliggende diepgewortelde klacht: TS is het afdankertje geweest. ):O
  donderdag 14 september 2017 @ 13:08:07 #12
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173771027
Ik dacht dat de oplossing was: "Gewoon naar Azië gaan en daar alles neuken wat los en vast zit"?!
Dat roept hij in ieder ander topic van mannen die over hetzelfde zeuren.

Hoezo zijn mannen tweede rangs burgers? Als je soms ziet hoe sommige mannen de vrouwen behandelen ("ze draagt een kort rokje, dus ze vraagt erom" ) zou je haast denken dat de vrouwen nergens anders goed voor zijn dan om te neuken. Over tweede rangs gesproken :{w

En die haantjes hebben er niets mee te maken...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_173771113
TS mag wat beter zijn best doen op een OP, met meer onderbouwde stellingen, buiten zijn onderbuik.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')