Prima biertje, beetje vroeg nog.quote:Op donderdag 14 september 2017 10:08 schreef Handleiding het volgende:
Even rustig lezen dit #acclimatiseren #lidlbier
[ afbeelding ]
ja hoor.quote:Op donderdag 14 september 2017 10:10 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Prima biertje, beetje vroeg nog.
Sfeervolquote:Op donderdag 14 september 2017 10:08 schreef Handleiding het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die sigaar aan een hond gegeven ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2017 10:08 schreef Handleiding het volgende:
[ afbeelding ]
nee hij heeft hem in zijn lidl bier laten vallenquote:Op donderdag 14 september 2017 10:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Heb je die sigaar aan een hond gegeven ofzo?
Empathie is je vreemd hè?quote:Op donderdag 14 september 2017 10:05 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht
Deze man met een bijstandsuitkering die klaagt dat hij niet of nauwelijks kan rondkomen en dus maar naar de voedselbank voor dieren gaat om een steuntje in de rug te krijgen als het op het eten voor zijn kat aankomt terwijl elk weldenkend mens weet dat katten ook jagers zijn van muizen en dus heel goed voor zichzelf kunnen zorgen als ze trek hebben en worden vrijgelaten.
Bedoel,jezelf ondergeschikt maken qua levensonderhoud aan je huisdier, is gewoon van de gekke. En als mensen opperen dat je de kat ook kan wegdoen om voor jezelf wat meer financiele draagkracht te hebben, dan dit pareren met: " Maar wat moet ik dan met mijn leven."
![]()
Zo dan..Yvonne eens in een topic van mij.quote:
Blik voer kost inderdaad 40 cent ofzo..quote:Op donderdag 14 september 2017 12:09 schreef valentijn101 het volgende:
Hmm, pakje shag kost ¤7,80 daar kun je heel wat goedkoop kattenvoer voor kopen. Tijd voor Tonnie om zijn prioriteiten goed te zetten.
Moet je nagaan hoeveel dieren er onnodig in een asiel zitten omdat Iwanius dure sigaren wil roken.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blik voer kost inderdaad 40 cent ofzo..
Voor 1 pak shag kun je je kat meer dan de helft van de maand voeden.:D
Ze hebben ook elke dag brokjes nodig toch? Geen idee hoe duur dat is.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blik voer kost inderdaad 40 cent ofzo..
Voor 1 pak shag kun je je kat meer dan de helft van de maand voeden.:D
TR gemachtquote:Op donderdag 14 september 2017 13:38 schreef Harvest89 het volgende:
Kap toch eens met die elitaire kuttopics in KLB man.
Ga wat pics posten in CUL, waar je jezelf vet het mesten bent met Thaise bowls en flessen champagne.
Ja hoi ironisch, ik leef nogquote:Op donderdag 14 september 2017 12:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan..Yvonne eens in een topic van mij.Je leeft dus nog...
Empathie is altijd goed. Maar je eigen levensonderhoud achterstellen t.o.v. die van een huisdier,dan klopt er iets niet., ongeacht hoe sterk de band tussen mens en dier is. Het is geen mens uiteindelijk.
Weggeklikt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |