[edit] en tevens staat de tegenwicht voor evenwicht van maandag online[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-01-2003 12:05]
[edit]en aangezien er geen url mag staan mag je de url eerder in dit topic opzoeken of in mun profiel kijken, qyroz zeg er eens wat van [/edit]
quote:Thnx
Op woensdag 29 januari 2003 12:11 schreef dapozza het volgende:
bigs toch dit is geen spammen, dit is iets wat OP fans vast wel koel vinden en dat weet je bestlastigvallerd
[edit]en aangezien er geen url mag staan mag je de url eerder in dit topic opzoeken of in mun profiel kijken, qyroz zeg er eens wat van
[/edit]
review van tegenstrijd: -edit: spam-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-01-2003 13:35]
tis niet eens mijn site, ik verwijs naar een review van het onderwerp, beetje overdreven maarja het zal wel weer
mag ik nog wel verwijzen naar reviews op de frontpage of mag je helemaal nergens meer naar verwijzen?
quote:De persoon die een aantal posts boven je staat, heeft wé betrekkingen met die site en maakt er hier reclame voor, ik haal zijn link niet weg, zodat jij hem hier nog een keer kunt plaatsen.
Op woensdag 29 januari 2003 13:38 schreef ArTiC het volgende:
wtf seb?
mag ik wel verwijzen naar -edit: niet dus- dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-01-2003 13:48]
Hoewwww sentiment
quote:Kabouter Dap ook weer van de partij
Op woensdag 29 januari 2003 13:52 schreef dapozza het volgende:
hehe tis al goed joh, mensen weten de url wel als ze het willen checken. Beetje erg kritisch wordt er ge-mod maar ok.
quote:Verwijs jij nou maar gewoon nederhop.org naar ons door, jij wil 'm toch niet meer
Op woensdag 29 januari 2003 18:28 schreef Vampier het volgende:[..]
Kabouter Dap ook weer van de partij
Zelfs nog een stukje FOK erop
quote:Laat me gaan ik sta op de disstip
Op dinsdag 17 december 2002 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damswer heeft een goede text bij z'n signature staan"Ik nam je bitch mee op een picknick,
we aten visstick, ik dronk een pickwick,
toen werd m'n pik dik, ik kreeg een piklik
en toen spoot ik haar hele mik wit."- Yo Def P, stop wat is dit?
De neukende beukende kreukende deukende Posse uit West,
hebben de dope hebben de poen hebben de macht hebben de rest.
Dus niemand fokkerdefokt met de Def P,
want geen moederneukende punk wil een Pepsi -- fles --
In zijn aars aan diggelen je reet gaat wiggelen,
terwijl de aambeien uit je endeldarm biggelen -- bitch --
Ik open je knopen, je rits,
we rukkende bukkende fukkende sukkende maken d'r mee nog de blits.
Want wij pakken je snol, kwakken d'r vol,
krikkende bikkende dick in d'r hol.
We pakkende bakkende kakker die hoge hakken takkensnol
De dominante, interessante, irritante, militante,
bijdehande, scherpgetande, echte slechte, hecht gebande
Posse uit West, fokken de rest, fokken de best,
nemen de test, lachen het lest,
want we doen de doperdedoperde dingen het best. -- hoor --
Hebben de O.P. haters dat gehoord ?
Ze noemen ons gek en zwaar gestoord,
we hebben toch het laatste woord woord woord..
quote:en de shampoo, maar nu even geen antiklit!
Op dinsdag 18 februari 2003 16:05 schreef Malle_Eppo het volgende:
Op pinkpop had DefP het over een verborgen boodschap in Chillen....verpakt in een commercieel hitje. Heeft iemand deze boodschap al ontdekt? Als ik het MP3tje achterstevoren afspeel hoor ik alleen maar "doe hip en vul me knip"
Het bubbelbad is de industrie, de bubbels de pop- en filmsterren, die opstijgen tot de bubbels weer uit een spatten! Omdat het in wezen alleen maar lucht is.
En hij zit er tussen, tussen al die bekende filmsterretjes en droomt van een hit, maar dan maakt zijn vriendin hem wakker.
Ja heel verborgen lijkt het me niet
quote:Ja en de pizzahut van Eric Dikep gaat over eten of gegeten worden in de platenindustrie.
Op dinsdag 18 februari 2003 16:56 schreef Mennosson het volgende:[..]
en de shampoo, maar nu even geen antiklit!
Omdat ik het waard ben, een vakantiehit!
En eindelijk zat ik er dan echt fijn middenin
En opeens werd ik wakker geschud door mijn vriendin
Ze zei: Ik dacht dat je een nachtmerrie had!
Nou, ik zei verstoord: Je wordt bedankt lieve schat!
Chillen in een bubbel bubbel bubbelbad
Tot dat in ene weer een bubbel spat...Het bubbelbad is de industrie, de bubbels de pop- en filmsterren, die opstijgen tot de bubbels weer uit een spatten! Omdat het in wezen alleen maar lucht is.
En hij zit er tussen, tussen al die bekende filmsterretjes en droomt van een hit, maar dan maakt zijn vriendin hem wakker.
Ja heel verborgen lijkt het me niet
quote:Hee, bubbelbad is een parodie op de platebbizz en al dat gedoe met die lekkere wijfen in videoclips van zgn hiphoppers als P.Diddy en meer van dat tuig!!!!
Op woensdag 19 februari 2003 13:53 schreef Malle_Eppo het volgende:[..]
Ja en de pizzahut van Eric Dikep gaat over eten of gegeten worden in de platenindustrie.
Sla je arm om me heen - Bonnie St. Clair gaat over het gooise matras
ennuh.....Icequeen van Within temptation gaat over het vastzitten aan een imago enne de kabouterdans van kabouterplop gaat over het dansen voor de duivel en zo valt er voor ieder nummertje wel een link naar de platenbuzz te bedenken. (voel ik hier een topic aankomen??)
Osdorp Blijft de ondergrond regeren
quote:Oke sta ik toch even uitgeluld hier.
Op woensdag 19 februari 2003 13:53 schreef Malle_Eppo het volgende:[..]
Ja en de pizzahut van Eric Dikep gaat over eten of gegeten worden in de platenindustrie.
Sla je arm om me heen - Bonnie St. Clair gaat over het gooise matras
ennuh.....Icequeen van Within temptation gaat over het vastzitten aan een imago enne de kabouterdans van kabouterplop gaat over het dansen voor de duivel en zo valt er voor ieder nummertje wel een link naar de platenbuzz te bedenken. (voel ik hier een topic aankomen??)
In het geval dat alles letterlijk is wat er geschreven is dan vrees ik het ergste. Komt Def P toch een keer met een bulldozer mensen letterlijk platwalsen in doodlopende stegen.
Ik vind het echt helemaal niets in vergelijking met het Afslag en Briljant, Hard en Geslepen. Er staan wel weer paar aardige tracks op en dat rechtvaardigt in ieder geval mijn uitgave van 8 euro, maar over het algemeen vind ik het vrij belachelijk klinken. Normaal gesproken zou je verwachten dat artiesten volwassener worden als ze ouder worden, bij de Osdorp Posse wacht ik met smart op het eerste duet met Bert en Ernie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |