WIE gaat er naar de release party????
IK! en wie volgt??
Ik VREES voor de nieuwe Osdorp na DefP en de Beatbusters
Liefdaderheid
Zoals de briljante rijm :
En dan dat gelul over Mensenrechten:
Jullie vechten meer voor de rechten van de slechten !
Ik vond het harde leuk aan ze, de letterlijke vertaling van hardcore rap naar het Nederlands.
Edit:
mmm, ik zie nu pas dat het hierboven ookal was vermeld...
*shame*
even offtopic ik wil stoppen met www.nederhop.org als iemand het over wil nemen neem contact met me op via vampiertje@hotmail.com. Het is een betaald domein.
Ik heb vorige week de CD + T-Shirt bij RAMP besteld
Nu maar w88....
oja en vampier, doe nou niet zo moeilijk en link um gewoon naar ons door
[Dit bericht is gewijzigd door dapozza op 22-01-2003 20:19]
quote:Werd er nog veel gebeukt/gedanst ?
Op zondag 26 januari 2003 21:11 schreef damienfromhell het volgende:
Gister dan naar het optreden geweest. Was zekerz vet! Relaxte show vooral de vooroptredens waren lekker: Casto, Moordgasten, Gekste Negers uit Adam, Mach&Jesse en nog 1tje.
Alleen de terugweg was wat minder. Laatste trein naar Lelystad gemist, alle kroegen in adam dichtdusmaar 4! uur op CS gezworven
maar verder was het een relaxt dagje
quote:haha, ik was lekker met de auto
Op zondag 26 januari 2003 21:11 schreef damienfromhell het volgende:
Gister dan naar het optreden geweest. Was zekerz vet! Relaxte show vooral de vooroptredens waren lekker: Casto, Moordgasten, Gekste Negers uit Adam, Mach&Jesse en nog 1tje.
Alleen de terugweg was wat minder. Laatste trein naar Lelystad gemist, alle kroegen in adam dichtdusmaar 4! uur op CS gezworven
maar verder was het een relaxt dagje
quote:ik heb niet gezien dat de OP kado's kreeg, maar er werd wel regelmatig gebeukt en gesprongen. Er werd ook behoorlijk veel hollandse groenten gerookt, zelfs een manneke dat ik niet ouder inschatte dan 15! Maar het optreden was gewoon vet
Op zondag 26 januari 2003 21:26 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Werd er nog veel gebeukt/gedanst ?
En wat voor kado's kreeg de O.P. ?
Iets met weed misschien ?
Wat me wel opviel aan die trailer was het wederom overmatig terugverwijzen naar oude teksten. Voortborduren op oude nummers enzo. Dit schijnt wel vaker voor te komen met hiphop, ik hoop niet dat ze dat op de rest van de cd ook doen.
Voor de rest vond ik de trailer wel ok, wat minder van het “wij zijn de beste nederhop band van nederland“-retoriek. Daar wil de OP weleens last van hebben, het constant hebben over hun eigen superioriteit aan andere bands. Dis dan specifieke bands, dat is veel leuker
Oude OP vind nog steeds het beste, met name Vlijmscherp en Briljant, Hard En Geslepen. Osdorp Stijl is ook wel goed, maar het nieuwe materiaal vind ik alleen bij vlagen goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |