27 Jan. komt het nieuwe Album van Osdorp Posse uit: Tegenstrijd.
Dit beloofd weer een briljant album te worden met de beste muziektexten!
Dus ik d8 laat ik maar ff een topicjuh openen, kunnen OP-Fans met elkaar praten!
Greetz
Morph
Ennuh koop de CD Rampselectie eens, 5 Euro bij de Free Record Shop, staan allemaal Nederhop nummers op, kickuh CD!
quote:Jah zag 'm net op nlhiphop.nl, ga 'm wel halen denk ik!
Op dinsdag 17 december 2002 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke dan!!
Ennuh koop de CD Rampselectie eens, 5 Euro bij de Free Record Shop, staan allemaal Nederhop nummers op, kickuh CD!
"Ik nam je bitch mee op een picknick,
we aten visstick, ik dronk een pickwick,
toen werd m'n pik dik, ik kreeg een piklik
en toen spoot ik haar hele mik wit."
- Yo Def P, stop wat is dit?
Maar de echte kenners weten wel beter....
Ik zat weer eens op een verjaardagsfeest.....
Heb em nu 3x live gezien en dhij eed GVD 3x precies dezelfde nummers en alleen maar de gare commerciele!
Ik vindt wel dat op z'n CD goede nummers staan met goede texten.
Uiteraard is Def P de beste tekstschrijver ooit!
OP 4-Ever
Greetz
Morph
quote:Verschrikkelijk
Op dinsdag 17 december 2002 11:58 schreef RZA het volgende:
Wat vind jij van dat hele gedoe met de beatbusters?
Maar ik ga wel naar het optreden in januari, terwijl ik OP eig nix aan vind
Maar ik stel me open voor Nederhop en ik zal me vast wel vermaken, hoewel ik dus geen enkele tekst ken
quote:Waarschijnlijk kennen heel weing mensen die teksten, want het is van hun nieuwe cd....
Op dinsdag 17 december 2002 12:24 schreef damienfromhell het volgende:[..]
Verschrikkelijk
Maar ik stel me open voor Nederhop en ik zal me vast wel vermaken, hoewel ik dus geen enkele tekst ken
quote:Def P & De Beatbusters is ook errug strak! Lekkere vrolijk muziek waar je relaxt op kan dansen!
Op dinsdag 17 december 2002 11:58 schreef RZA het volgende:
Wat vind jij van dat hele gedoe met de beatbusters?
quote:Pfffffff ga dan niet, er zijn al zo weinig kaarten (ik was te laat met bestellen)
Verschrikkelijk
Dus al die nep-fans kunnen beter plaats maken voor de echte fans (zoals ik)
quote:ik wil je kaartje wel overkopen...
Verschrikkelijk
quote:Ik was ook te laat, dacht dat die kaarten sowieso naar de winkel gingen, maar ja, ze waren allemaal al via internet al verkocht...
Op dinsdag 17 december 2002 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Pfffffff ga dan niet, er zijn al zo weinig kaarten (ik was te laat met bestellen)
Dus al die nep-fans kunnen beter plaats maken voor de echte fans (zoals ik)
Ik heb er wel zin in iig. Blowtje biertje rap
Afslag Osdorp, Geendagsvlieg en Briljant hard en geslepen vind ik nog steeds de beste platen.
Oja, en de soloplaat van Def P Cryptokilostijl is ook wel erg prettig om te luisteren.
quote:Dat was wel een aardig tussendoortje inderdaad. Een aantal nummers komt wel mooi uit in de nieuwe versie, hoewel ik die nieuwe versie van Abstract met tact dan weer wat overbodig vind.
Op dinsdag 17 december 2002 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En wat d8 je van Oud & Nieuw + Boek?
Ach, vroeger was ik ook behoorlijk fan van de OP. Nu vind ik het gewoon leuk en ik volg het nog wel een beetje. Die laatste cd van hen heb ik toen nog gekocht omdat ik een prijsvraag had gewonnen waardoor ik een gratis CD mocht uitzoeken. Maar als die nieuwe cd van dezelfde kwaliteit is, dan zal ik hem niet meer halen.
Maar ze hebben belooft dat de nieuwe weer een lekker oldskool CD wordt dus zoals Afslag Osdorp, Osdorp Stijl & Geendagsvlieg!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |