abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173764879
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:43 schreef Elan het volgende:
Mensen die vanavond genoten hebben zullen zichzelf ook wel krassen. Of zo.
2e helft heb ik dat bij vlagen wel eigenlijk. Maar misschien meer omdat de 1e helft zo'n deceptie was dat je alles aangrijpt om je beter te voelen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173764902
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij komt hier wel vaker trollen, onze "grote fan van Feyenoord". :')
Tsja je moet wat. Vreselijk vond ik dat altijd. Ajax en/of PSV Europees tegen mooie tegenstanders en Feyenoord moest dan altijd tegen FC Bal op het dak uit het Oostblok. Dus ik begrijp het wel.

Verder vond ik de sfeer vanavond echt mega kut. Heeft ook met het wedstrijdverloop te maken natuurlijk. 2e helft was al iets minder kut. Hoop echt niet dat die lichtjes een ding wordt. Pleurt op. Bij mij op Q zaten er een hoop mensen op de trap. Zal naast het vuurwerk ook wel weer een dikke boete worden. Verder wel een soort van genoten van City. Die gasten kunnen zo verschrikkelijk goed voetballen. Hoe die corners worden genomen bijvoorbeeld :D :D
pi_173764913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:17 schreef H.FR het volgende:
Als we het niveau vd 2e helft volhouden worden we 3e in de poule en dat is prima. Opletten bij korte corners vereist. Niet iedereen is daar zo slecht in als wij, zo bleek.
3de? Je gaat kansloos 4de worden. Napoli is nog veel beter dan City (voetballend gezien). Shakhtar ga je ook niet winnen. Jammer gewoon een kut poule voor Feyenoord.
  donderdag 14 september 2017 @ 00:33:44 #154
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_173764914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:21 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Opstelling Manchester City: Hart, Richards, Kompany, Lescott, Clichy; Milner, Barry, Nasri, Y. Toure; Agüero, Dzeko

Totaal niet te vergelijken.

[..]

Wat ben jij heerlijk simpel.
Ze waren wel wat minder, dat moet ik toegeven. Maar ze waren gewoon kampioen van Engeland hoor. En 3-1 en 0-4 is ook een erg groot verschil. Enige is dat ik had gehoopt op meer. Puntjes sprokkelen in de eigen kuip en dan wel zien wat het uit gaat worden. Maar ondanks dat er pas 1 duel gespeeld is durf ik mijn hand er al bijna voor in het vuur te steken dat het een 4e plek gaat worden en dat vind ik wel droevig. Vind toch dat je wel iets meer mag verwachten als fan ook al speel je tegen een grotere club. Net als Ajax tegen Madrid trouwens hoor. Dat was ook gewoon slecht, ook al domineert Real echt de cl natuurlijk. Ajax won dan nog wel thuis van Barca in een ander jaar gelukkig. Maar ja goed, we hebben er alles aan gedaan en meer zat er gewoon niet in. Dit is het nou eenmaal
  donderdag 14 september 2017 @ 00:38:09 #155
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173764945
Ja wat de fuk is dat met die lichtjes trouwens?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 14 september 2017 @ 00:41:23 #156
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173764966
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ze waren wel wat minder, dat moet ik toegeven. Maar ze waren gewoon kampioen van Engeland hoor. En 3-1 en 0-4 is ook een erg groot verschil. Enige is dat ik had gehoopt op meer. Puntjes sprokkelen in de eigen kuip en dan wel zien wat het uit gaat worden. Maar ondanks dat er pas 1 duel gespeeld is durf ik mijn hand er al bijna voor in het vuur te steken dat het een 4e plek gaat worden en dat vind ik wel droevig. Vind toch dat je wel iets meer mag verwachten als fan ook al speel je tegen een grotere club. Net als Ajax tegen Madrid trouwens hoor. Dat was ook gewoon slecht, ook al domineert Real echt de cl natuurlijk. Ajax won dan nog wel thuis van Barca in een ander jaar gelukkig. Maar ja goed, we hebben er alles aan gedaan en meer zat er gewoon niet in. Dit is het nou eenmaal
ow ja dat barcelona verhaal, wat al lang en breed geplaatst was en het allemaal wel best vond.
pi_173764969
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ze waren wel wat minder, dat moet ik toegeven. Maar ze waren gewoon kampioen van Engeland hoor. En 3-1 en 0-4 is ook een erg groot verschil. Enige is dat ik had gehoopt op meer. Puntjes sprokkelen in de eigen kuip en dan wel zien wat het uit gaat worden. Maar ondanks dat er pas 1 duel gespeeld is durf ik mijn hand er al bijna voor in het vuur te steken dat het een 4e plek gaat worden en dat vind ik wel droevig. Vind toch dat je wel iets meer mag verwachten als fan ook al speel je tegen een grotere club. Net als Ajax tegen Madrid trouwens hoor. Dat was ook gewoon slecht, ook al domineerd Real echt de cl natuurlijk. Ajax won dan nog wel thuis van Barca in een ander jaar gelukkig. Maar ja goed, we hebben er alles aan gedaan en meer zat er gewoon niet in. Dit is het nou eenmaal
Ajax en PSV gaan er tegen dit City met minstens dezelfde cijfers kansloos vanaf. Als je op meer had gehoopt ben je totaal niet realistisch. Het is toch geen schande om van dit City te verliezen. De manier waarop je vanavond hebt verloren had misschien iets anders gekund maar na 90 seconden werd duidelijk dat het een hele zware avond ging worden :D
  donderdag 14 september 2017 @ 00:54:39 #158
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173765048
quote:
5s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:38 schreef MPC60 het volgende:
Ja wat de fuk is dat met die lichtjes trouwens?
Toneelstukje. De hondstrouwe supporter acteren.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 14 september 2017 @ 00:55:56 #159
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173765055
Wat me wel verbaasde was hoe kwetsbaar Feyenoord was voor hoge ballen.

Ieder luchtbombardement van City was een voltreffer.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 00:56:18 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173765058
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ze waren wel wat minder, dat moet ik toegeven. Maar ze waren gewoon kampioen van Engeland hoor. En 3-1 en 0-4 is ook een erg groot verschil. Enige is dat ik had gehoopt op meer. Puntjes sprokkelen in de eigen kuip en dan wel zien wat het uit gaat worden. Maar ondanks dat er pas 1 duel gespeeld is durf ik mijn hand er al bijna voor in het vuur te steken dat het een 4e plek gaat worden en dat vind ik wel droevig. Vind toch dat je wel iets meer mag verwachten als fan ook al speel je tegen een grotere club. Net als Ajax tegen Madrid trouwens hoor. Dat was ook gewoon slecht, ook al domineert Real echt de cl natuurlijk. Ajax won dan nog wel thuis van Barca in een ander jaar gelukkig. Maar ja goed, we hebben er alles aan gedaan en meer zat er gewoon niet in. Dit is het nou eenmaal
trollololol :')
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173765064
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:55 schreef Morendo het volgende:
Wat me wel verbaasde was hoe kwetsbaar Feyenoord was voor hoge ballen.

Ieder luchtbombardement van City was een voltreffer.
Ik denk dat Gio ook flink op dit soort dingen heeft gehamerd. Helemaal para werd ik ervan.
pi_173765066
City heeft wel echt een heerlijk team godverdomme.
pi_173765069
Die pass van De Bruyne bijna uit stand met een snelheid van 300 km/h :D :D :D
pi_173765073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:59 schreef Maastoren het volgende:
Die pass van De Bruyne bijna uit stand met een snelheid van 300 km/h :D :D :D
Wat een speler is dat he. Tering.
pi_173765075
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:59 schreef Maastoren het volgende:
Die pass van De Bruyne bijna uit stand met een snelheid van 300 km/h :D :D :D
Plofte ook gewoon perfect neer bij de tweede paal daar. Pure klasse, daar moet je - ondanks de oorwassing- van kunnen genieten. Na 2 min was het toch al klaar.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173765090
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:01 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Wat een speler is dat he. Tering.
Ongekend.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:01 schreef Keyos het volgende:

[..]

Plofte ook gewoon perfect neer bij de tweede paal daar. Pure klasse, daar moet je - ondanks de oorwassing- van kunnen genieten. Na 2 min was het toch al klaar.
Moet je ook van genieten. Zo'n elftal ga je niet heel vaak meer in de Kuip zien. Vond City ook niet echt een vervelend elftal. Was de wedstrijd ook niet naar natuurlijk.
pi_173765194
edit
pi_173765217
Al met al wel genoten van City. Gewoon een geweldige ploeg. Het verschil van die top is echt mega groot geworden. Dat zag je gisteren ook al bij PSG. Helaas, maar realiteit. Nederlandse ploegen hebben gewoon niks meer te zoeken in de CL.

Over Feyenoord: Gio heeft gefaald. Ze hadden in mijn ogen hun eigen spel moeten blijven spelen met alleen een voetballende spits. LuchtDuels(Kramer :') ) win je toch niet, en in 3 dagen tijd kan je geen ander systeem aanbrengen. Ik had Toornstra als valse spits neergezet, en Amrabat op t middenveld. De 2e helft zag je meteen dat het wat beter ging. Laat het een leermoment zijn. Natuurlijk: dit is achteraf makkelijk praten.

Slaap lekker!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 14 september 2017 @ 01:42:04 #169
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173765259
Die openingsfase :')

Helemaal overdonderd en de tactiek werkte voor geen meter. En dan ook nog afgetroefd worden op het enige wat je wel zou moeten kunnen winnen tegen die kleine aanvallers en middenvelders: voorzetten en kopduels. Wat een verschil in kwaliteit. Gelukkig nam City op een gegeven moment wat gas terug waardoor we wat meer in de wedstrijd kwamen, anders had het een nog grotere afstraffing kunnen worden. Sfeer viel door die teleurstelling in het begin ook nogal tegen.

Vond een aantal spelers wel knap overeind blijven, vooral Amrabat en St. Juste, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.

Ik zie ons ook echt nog wel een paar puntjes pakken, dit was de lastigste thuiswedstrijd en dan ook nog met een groep spelers die nooit Champions League hebben gespeeld. Hier moet je van leren en dan snel vergeten. Maar mensen die liever in de EL hadden gespeeld :')
pi_173765404
Dit is gewoon het verschil tussen aankopen met 20 miljoen en 200 miljoen, ja dan ben je ook 10 keer beter.

Is gewoon geen eer aan te behalen en hoef je je ook niet slecht om te voelen hoor feyenoord, prachtig samengekocht team hoor dat City.
pi_173765427
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 02:27 schreef skysherrif het volgende:
Dit is gewoon het verschil tussen aankopen met 20 miljoen en 200 miljoen, ja dan ben je ook 10 keer beter.

Is gewoon geen eer aan te behalen en hoef je je ook niet slecht om te voelen hoor feyenoord, prachtig samengekocht team hoor dat City.
feyenoord kan het city best moeilijker maken dan ze nu hebben gedaan, maar dan moet je je niet zo onderdanig opstellen. bij shaktar zullen ze het niet zo makkelijk hebben.
pi_173765434
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:42 schreef hhh38 het volgende:
Die openingsfase :')

Helemaal overdonderd en de tactiek werkte voor geen meter. En dan ook nog afgetroefd worden op het enige wat je wel zou moeten kunnen winnen tegen die kleine aanvallers en middenvelders: voorzetten en kopduels. Wat een verschil in kwaliteit. Gelukkig nam City op een gegeven moment wat gas terug waardoor we wat meer in de wedstrijd kwamen, anders had het een nog grotere afstraffing kunnen worden. Sfeer viel door die teleurstelling in het begin ook nogal tegen.

Vond een aantal spelers wel knap overeind blijven, vooral Amrabat en St. Juste, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.

Ik zie ons ook echt nog wel een paar puntjes pakken, dit was de lastigste thuiswedstrijd en dan ook nog met een groep spelers die nooit Champions League hebben gespeeld. Hier moet je van leren en dan snel vergeten. Maar mensen die liever in de EL hadden gespeeld :')
Speel liever EL waar de kans groter is dat je een paar rondes verder komt i.p.v. (kansloos) vierde worden in de poule. Want dat gaat gebeuren ben ik bang. Maar misschien is dat te negatief.

Maar begrijp best dat CL voor échte supporters wel aantrekkelijker is ja :P
pi_173765435
Los van het team van City speelde Feyenoord gewoon bar slecht.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 14 september 2017 @ 02:48:09 #174
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173765447
quote:
15s.gif Op donderdag 14 september 2017 02:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Los van het team van City speelde Feyenoord gewoon bar slecht.
Jon Taffer bellen dan.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173765557
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:42 schreef hhh38 het volgende:
Die openingsfase :')

Helemaal overdonderd en de tactiek werkte voor geen meter. En dan ook nog afgetroefd worden op het enige wat je wel zou moeten kunnen winnen tegen die kleine aanvallers en middenvelders: voorzetten en kopduels. Wat een verschil in kwaliteit. Gelukkig nam City op een gegeven moment wat gas terug waardoor we wat meer in de wedstrijd kwamen, anders had het een nog grotere afstraffing kunnen worden. Sfeer viel door die teleurstelling in het begin ook nogal tegen.

Vond een aantal spelers wel knap overeind blijven, vooral Amrabat en St. Juste, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.

Ik zie ons ook echt nog wel een paar puntjes pakken, dit was de lastigste thuiswedstrijd en dan ook nog met een groep spelers die nooit Champions League hebben gespeeld. Hier moet je van leren en dan snel vergeten. Maar mensen die liever in de EL hadden gespeeld :')
Morgen even shaktar terugkijken, maar het zou me echt niets verbazen als een gelijkspel tegen shaktar thuis het enige puntje is wat je pakt.

Wat gewoon kan in deze poule en mag.
pi_173765703
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2017 04:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Morgen even shaktar terugkijken, maar het zou me echt niets verbazen als een gelijkspel tegen shaktar thuis het enige puntje is wat je pakt.

Wat gewoon kan in deze poule en mag.
Ah rot op man. Dat je geen punten pakt tegen een City en Napels zal op zich geen schande zijn, maar zoals je gister aan de kant gezet werd is wel echt heel pijnlijk. City zette geen eens aan en je werdt al kinderlijk opzij gezet. En dan vooral bedenken dat Feyenoord thuis veel beter is dan uit.

Als je straks uit bij City of Napels speelt en die zetten echt aan en Feyenoord speelt zoals gister, dan wordt verliezen met dubbele cijfers heel reeël. En van dit Sjachtar ga je op deze manier ook 2x ongelofelijk hard af. Maar dat lijkt de tendens van Nederlandse ploegen in Europa te zijn dit jaar.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173765705
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 05:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ah rot op man. Dat je geen punten pakt tegen een City en Napels zal op zich geen schande zijn, maar zoals je gister aan de kant gezet werd is wel echt heel pijnlijk. City zette geen eens aan en je werdt al kinderlijk opzij gezet. En dan vooral bedenken dat Feyenoord thuis veel beter is dan uit.
Dit. En ja, heb vrijwel de hele wedstrijd gezien.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173765709
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2017 02:48 schreef Morendo het volgende:

[..]

Jon Taffer bellen dan.
Ik ken alleen Dahl Tomasson... :@

En De Wolf, maar die heeft een haatje meer.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173765712
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 05:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ah rot op man. Dat je geen punten pakt tegen een City en Napels zal op zich geen schande zijn, maar zoals je gister aan de kant gezet werd is wel echt heel pijnlijk. City zette geen eens aan en je werdt al kinderlijk opzij gezet. En dan vooral bedenken dat Feyenoord thuis veel beter is dan uit.

Als je straks uit bij City of Napels speelt en die zetten echt aan en Feyenoord speelt zoals gister, dan wordt verliezen met dubbele cijfers heel reeël. En van dit Sjachtar ga je op deze manier ook 2x ongelofelijk hard af. Maar dat lijkt de tendens van Nederlandse ploegen in Europa te zijn dit jaar.
Rot op man

Het kwam natuurlijk ook omdat de bal in de 2e minuut al erin vloog op een ongelukkige manier

Dan is gelijk al het vertrouwen al weg omdat de buitenwacht al over grote uitslagen had en kom je gewoon nooit meer fatsoelijk in deze wedstrijd.

Feyenoord speeld ook gewoon zijn eigen spel niet .

OPstelling en tactiek aanpasen had ik aalgegeven paar dagen geleden moet je nooit doen, je graaft gewoon je eigen graf.

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 14-09-2017 05:53:36 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173765718
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 05:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Rot op man

Het kwam natuurlijk ook omdat de bal in de 2e minuut al erin vloog op een ongelukkige manier

Dan is gelijk al het vertrouwen al weg omdat de buitenwacht al over grote uitslagen had en kom je gewoon nooit meer fatsoelijk in deze wedstrijd.

Feyenoord speeld ook gewoon zijn eigen spel niet .

OPstelling aanpasen had ik aalgegeven paar dagen geleden moet je nooit doen, je graaft gewoon je eigen graf.
Nee vriend, niks ongelukkig. Waren gewoon jongetjes die niks te vertellen hadden. Als score echt representatief was geweest had het gewoon 0-8 moeten zijn. Maar whatever makes you sleep at night. Toen Ajax er af ging bij Real en PSV af bij Bayern werd er ook schande gesproken over hoe kinderlijk het was.

En nu is dit opeens 'ongelukkig' en moeten we maar genieten van de absolute top in de Kuip. Ga alsjeblieft weg, dit is nog geen eens de absolute top. Barca, Real en Bayern zijn nog echt wel een stapje hoger. Gio moet zich schamen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173765726
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 05:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Nee vriend, niks ongelukkig. Waren gewoon jongetjes die niks te vertellen hadden. Als score echt representatief was geweest had het gewoon 0-8 moeten zijn. Maar whatever makes you sleep at night. Toen Ajax er af ging bij Real en PSV af bij Bayern werd er ook schande gesproken over hoe kinderlijk het was.

En nu is dit opeens 'ongelukkig' en moeten we maar genieten van de absolute top in de Kuip. Ga alsjeblieft weg, dit is nog geen eens de absolute top. Barca, Real en Bayern zijn nog echt wel een stapje hoger. Gio moet zich schamen.
Je heb wel een grote bek 020 boy

maar ajax heeft in een jaar tijd geloof ik een stuk of 9 europacup wedstrijden VERLOREN en kwam met mazzel in de finale en verloor ook kansloos

Je moet wel debiel zijn dat je wedstrijd van gisteren niet snapt...... Het was vooraf al door iedereen voorspetd dat dit kon gaan gebeuren. Realistische ook wat een schandalige vertoningen ajax en psv lieten zien tegen DERDERANGSCLUBJES in europa l

Feyenoord speelde tenminste nog tegen de duurste selectie in de wereld en ging af.

WHATS THE POINT? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 september 2017 @ 06:50:32 #182
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173765769
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je heb wel een grote bek 020 boy

maar ajax heeft in een jaar tijd geloof ik een stuk of 9 europacup wedstrijden VERLOREN en kwam met mazzel in de finale en verloor ook kansloos

Je moet wel debiel zijn dat je wedstrijd van gisteren niet snapt...... Het was vooraf al door iedereen voorspetd dat dit kon gaan gebeuren. Realistische ook wat een schandalige vertoningen ajax en psv lieten zien tegen DERDERANGSCLUBJES in europa l

Feyenoord speelde tenminste nog tegen de duurste selectie in de wereld en ging af.

WHATS THE POINT? :)
Euh? Door iedereen voorspeld? Volgens jou kon Feyenoord winnen...

Nou, dat kon dus niet.
pi_173765788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:31 schreef satecl het volgende:
Al met al wel genoten van City. Gewoon een geweldige ploeg. Het verschil van die top is echt mega groot geworden. Dat zag je gisteren ook al bij PSG. Helaas, maar realiteit. Nederlandse ploegen hebben gewoon niks meer te zoeken in de CL.

Over Feyenoord: Gio heeft gefaald. Ze hadden in mijn ogen hun eigen spel moeten blijven spelen met alleen een voetballende spits. LuchtDuels(Kramer :') ) win je toch niet, en in 3 dagen tijd kan je geen ander systeem aanbrengen. Ik had Toornstra als valse spits neergezet, en Amrabat op t middenveld. De 2e helft zag je meteen dat het wat beter ging. Laat het een leermoment zijn. Natuurlijk: dit is achteraf makkelijk praten.

Slaap lekker!
eigen spel van Feyenoord is ook te kansloos voor woorden om dat elke keer te benoemen. Alsof je dan wel wint, City zal zeker geïmponeerd raken als ze er vol op kletsen, nee dan zouden ze nog harder weg gespeeld worden.
pi_173765803
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Euh? Door iedereen voorspeld? Volgens jou kon Feyenoord winnen...

Nou, dat kon dus niet.
Zelfs mancity zal dit seizoen een ploeg zijn die een offday kan hebben.....

Voor de rest is het potentiele winnaar van de cl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173765827
Door iedereen voorspeld :D Klaas je maakt jezelf weer belachelijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173765867
Voorspelbare nederlaag, alleen bij een off day van City en een top dag van Feyenoord kan een stunt erin zitten, verschil is te groot en dat is geen schande desondanks is de manier hoe je bent weggespeeld wel schrijnend maar dat geeft het niveau aan van het Nederlandse voetbal dat zagen we al eerder bij PSV en Ajax tegen laagvliegers in de Europa League
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 07:35:04 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173765886
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:10 schreef F.M.D. het volgende:
5-2-3

Gio heeft vandaag tactisch een hele slechte beurt gemaakt. Ook bij zijn spelers.
Met minder middenvelders aantreden in een Champions League tegen een ploeg van Pep Guardiola is een redelijke blunder te noemen ja. Wat bezielde Gio :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173765914
quote:
15s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Met minder middenvelders aantreden in een Champions League tegen een ploeg van Pep Guardiola is een redelijke blunder te noemen ja. Wat bezielde Gio :?
Dat vroeg ik me ook af ja. Hij gooide het op het vasthouden aan bepaalde vastigheden, zoals een man in de punt. Dat had dus totaal geen zin, zeker niet met Kramer. Maar anders had je deze tegengoal in minuut 2 ook gehad. Vilhena staat weer eens te slapen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173765960
Het was wel echt fucking stil in de Kuip toen ik inschakelde. Beetje teleurgesteld in het Legioen.
  donderdag 14 september 2017 @ 07:54:57 #190
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_173765961
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je heb wel een grote bek 020 boy

maar ajax heeft in een jaar tijd geloof ik een stuk of 9 europacup wedstrijden VERLOREN en kwam met mazzel in de finale en verloor ook kansloos

Je moet wel debiel zijn dat je wedstrijd van gisteren niet snapt...... Het was vooraf al door iedereen voorspetd dat dit kon gaan gebeuren. Realistische ook wat een schandalige vertoningen ajax en psv lieten zien tegen DERDERANGSCLUBJES in europa l

Feyenoord speelde tenminste nog tegen de duurste selectie in de wereld en ging af.

WHATS THE POINT? :)
Zo veel arrogante Feyenoorders die dachten dat ze een kans maakten. Zowel hier op fok als op fr12 als irl. Feyenoord ging gewoon gigantisch af. 72ste minuut lekker massaal het stadion verlaten :') het overhypte legioen werd ook overstemd door de city supporters. Prutsclub
  donderdag 14 september 2017 @ 08:02:03 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173765993
Feyenoord ook weer terug op aarde, was wel te verwachten al had ik wel op iets meer weerstand gerekend.
  donderdag 14 september 2017 @ 08:04:49 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173766011
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 07:54 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Zo veel arrogante Feyenoorders die dachten dat ze een kans maakten. Zowel hier op fok als op fr12 als irl. Feyenoord ging gewoon gigantisch af. 72ste minuut lekker massaal het stadion verlaten :') het overhypte legioen werd ook overstemd door de city supporters. Prutsclub
nogmaals, ik heb hier helemaal niks van gezien. Ik heb geen massale mensenmassa weg zien gaan. Uit mijn vak niet en onder me, de uitgang voor de hele kant, heb ik ook geen massa gespot. Dus waar baseer je dit op?
Laffe huichelaar
  donderdag 14 september 2017 @ 08:09:15 #193
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173766029
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

nogmaals, ik heb hier helemaal niks van gezien. Ik heb geen massale mensenmassa weg zien gaan. Uit mijn vak niet en onder me, de uitgang voor de hele kant, heb ik ook geen massa gespot. Dus waar baseer je dit op?
TV.
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 08:12:07 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173766042
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

nogmaals, ik heb hier helemaal niks van gezien. Ik heb geen massale mensenmassa weg zien gaan. Uit mijn vak niet en onder me, de uitgang voor de hele kant, heb ik ook geen massa gespot. Dus waar baseer je dit op?
Ik weet niet waar jij staat, maar ik stond op Y1. Heb dat ook niet gezien. Wellicht op de gele zijde of zo.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 14 september 2017 @ 08:12:27 #195
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173766044
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij staat, maar ik stond op Y1. Heb dat ook niet gezien. Wellicht op de gele zijde of zo.
W3
Laffe huichelaar
pi_173766049
Enige leermoment is dat je volgend seizoen weer wat spelers kan door selecteren. Kramer, Nelom, van der Heijden komen zwaar tekort Europees en spelen in de eredivisie al boven hun niveau.
Van Geel weet alvast wat te doen: nieuwe spits en linker centrale verdediger halen, hopelijk komt Malacia door als back up (misschien na de winter al of keert Woudenberg terug die het prima doet bij Heerenveen.)
  donderdag 14 september 2017 @ 08:13:30 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173766055
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

TV.
Ahhh duidelijk. TV laat een paar supporters zien die opstaan en het is meteen massaal.

Ik dacht even dat het iets was wat we serieus moesten nemen
Laffe huichelaar
pi_173766059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Enige leermoment is dat je volgend seizoen weer wat spelers kan door selecteren. Kramer, Nelom, van der Heijden komen zwaar tekort Europees en spelen in de eredivisie al boven hun niveau.
Van Geel weet alvast wat te doen: nieuwe spits en linker centrale verdediger halen, hopelijk komt Malacia door als back up (misschien na de winter al of keert Woudenberg terug die het prima doet bij Heerenveen.)
Want met vervangers voor die spelers had je gisteravond wel gewonnen _O-
pi_173766067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Want met vervangers voor die spelers had je gisteravond wel gewonnen _O-
Nee sufferd, maar deze spelers kosten je ook in de eredivisie punten en hun zwaktes kwamen nu 10x zo hard binnen.
  donderdag 14 september 2017 @ 08:15:07 #200
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173766072
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 08:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Enige leermoment is dat je volgend seizoen weer wat spelers kan door selecteren. Kramer, Nelom, van der Heijden komen zwaar tekort Europees en spelen in de eredivisie al boven hun niveau.
Van Geel weet alvast wat te doen: nieuwe spits en linker centrale verdediger halen, hopelijk komt Malacia door als back up (misschien na de winter al of keert Woudenberg terug die het prima doet bij Heerenveen.)
Nelom viel me gisteren helemaal niet tegen. Botteghin, Vilhena, Jan-Arie. Die vielen tegen
Laffe huichelaar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')