abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 18 september 2017 @ 21:05:37 #176
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173860130
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 21:04 schreef Szura het volgende:

[..]

Mike is ook gewoon een domme boer. 'Ik ga me niet tot z'n niveau verlagen', nee waar is ie daar aan tafel dan mee bezig _O-.
Voor Mike wel lekker dat Phil ermee kapt. Zijn grote angstgegner weg
  maandag 18 september 2017 @ 22:04:37 #177
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_173861845
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 21:04 schreef Szura het volgende:
Mike is ook gewoon een domme boer. 'Ik ga me niet tot z'n niveau verlagen', nee waar is ie daar aan tafel dan mee bezig _O-.
Hoezo hij zegt daar aan tafel nog niks geks? Alleen dat Taylor met z'n jatten van z'n spullen moet afblijven. Is niks mis mee lijkt me.
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
  maandag 18 september 2017 @ 22:07:35 #178
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173861914
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoezo hij zegt daar aan tafel nog niks geks? Alleen dat Taylor met z'n jatten van z'n spullen moet afblijven. Is niks mis mee lijkt me.
Houd het daar dan bij ipv ook nog te gaan jammeren over dat ie als mens tegenvalt en maar moet stoppen. Dat is net zo'n laag niveau.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 18 september 2017 @ 22:12:08 #179
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_173862004
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:07 schreef Szura het volgende:

[..]

Houd het daar dan bij ipv ook nog te gaan jammeren over dat ie als mens tegenvalt en maar moet stoppen. Dat is net zo'n laag niveau.
Ohzo. Mjah. Maar evengoed niet spectaculair.
Van Gelder ging er ook niet echt op door.
Taylor is gewoon een vervelend mannetje die in een voor hem goede tijd z'n titels heeft gewonnen. Dat gedrag van hem zorgt er alleen maar voor dat iedereen blij is dat hij afscheid neemt. Toch wel jammer, want is en blijft een legende.
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
pi_173862031
Taylor is een seniele ouwe man die niet tegen z'n verlies kan. De enige reden dat hij met z'n jatten aan Mike's spullen komt is om te zieken. Dat Taylor daarover na de wedstrijd liegt maakt hem alleen maar zieliger. Geef het dan gewoon toe. Zielige Quasimodo dat het is. Hij had al veel eerder moeten stoppen, en daarin heeft van Gerwen gewoon gelijk.
  maandag 18 september 2017 @ 22:14:11 #181
168304 Mani89
We try not to sexualize him.
pi_173862051
MVG grote praatjes maar toch weer klop gekregen van de oude meester die nogmaals bewijst wie de echte G.O.A.T. van het darten is.
White J's, White Porsche,
White Wrist, White Horse.
Hi Bitch. Hi Bitch. Hi Bitch. Hi Bitch
pi_173862061
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:07 schreef Szura het volgende:

[..]

Taylor zette na de wedstrijd toch ook een grote bek op over van Gerwen. En dat Taylor hem dat nog wel ff ging vertellen. Dat is niet van een laag niveau?
  maandag 18 september 2017 @ 22:18:06 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173862149
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Taylor zette na de wedstrijd toch ook een grote bek op over van Gerwen. En dat Taylor hem dat nog wel ff ging vertellen. Dat is niet van een laag niveau?
Wat zegt het gedeelte 'net zo'n laag niveau'?
Lijkt me duidelijk genoeg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173865398
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 22:18 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat zegt het gedeelte 'net zo'n laag niveau'?
Lijkt me duidelijk genoeg.
Van Gerwen mag toch gewoon zeggen wat hij vindt?
Taylor gebruikt vieze spelletjes tijdens de wedstrijd, als van Gerwen daar iets van zegt, dan kan Taylor daar niet tegen. van Gerwen verlaagt zich niet tot dat niveau (smerige trucjes tijdens de wedstrijd) en zegt er gewoon iets van, en geeft zijn mening na de wedstrijd.

Hoezo is dat net zo'n laag niveau?
Taylor heeft dit soort ongein nooit nodig gehad, en als van Gerwen dit soort ongein nodig zou hebben om zichzelf beter te voelen, dan zou hij ermee stoppen. Logisch toch dat van Gerwen mag vinden dat het beter is dat Taylor stopt. Van de almachtige Taylor die iedereen in zijn zak had en waarbij je al met 3-0 achter stond voordat je was begonnen is niks meer over. Vandaar dat Taylor dit soort ongein gaat uithalen op het podium.

En ja, dan mag Taylor droeftoeteren dat van Gerwen een slechte verliezer is, maar van Gerwen verliest tenminste nog zonder vieze trucjes.

Dan daarbij is het ronduit asociaal om met je jatten aan andermans spullen te komen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')