abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173745812
quote:
Emile Ratelband en zijn 41 jaar jongere vriendin Linda Snel zijn uit elkaar. Na twee jaar hebben de twee een punt achter hun relatie gezet.
"Ze is net 27 jaar geworden en is nu op zoek naar een serieuze relatie", aldus Ratelband (68) in gesprek met De Telegraaf. "Zij wil een toekomst opbouwen met een jongere man. Ze wil een huisje kopen, ze wil fulltime werken, ik pas niet meer in het plaatje."

Het stel sprak over trouwen en samen een kind krijgen, maar uiteindelijk vond Snel hem toch te oud, zo concludeert de positiviteitsgoeroe. "Ik ben natuurlijk al 68, als het kindje zou komen zou ik zeventig jaar zijn. Te oud voor haar. Natuurlijk ben ik wel verdrietig, maar het leven gaat door. Dit overleef ik ook wel weer. Ik wil nog steeds de oudste vader van Nederland worden."

Volgens Ratelband was de relatie tot kort geleden nog "top". Dat Snel op zichzelf ging wonen heeft de relatie echter niet goed gedaan. "Dat het uit is gegaan komt misschien ook omdat we niet meer samenwoonden. Ze werkt drie dagen per week, dan was ze de andere dagen bij mij, of ik ging naar haar toe. Maar het is bijna twee uur rijden van Bergen op Zoom naar Maastricht, dat heeft er allemaal niet bij geholpen.’
68 zijn en dan een jong dingetje hebben van 27 :') Tjakka!
pi_173745839
Op je 68ste nog een kind willen krijgen. Dan ben je dus 0,0 met de belangen van je kindje bezig.
Schandalig.
  woensdag 13 september 2017 @ 08:35:29 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173745877
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:31 schreef 8777 het volgende:
Op je 68ste nog een kind willen krijgen. Dan ben je dus 0,0 met de belangen van je kindje bezig.
Schandalig.
Wat zijn de belangen van een kind?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173745888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat zijn de belangen van een kind?
Opgroeien met twee ouders, en geen pa die 80 is als het kind 12 is.
  woensdag 13 september 2017 @ 08:40:18 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173745930
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:36 schreef 8777 het volgende:

[..]

Opgroeien met twee ouders, en geen pa die 80 is als het kind 12 is.
En dat bepaal jij? Knul toch :D _O-

Onderzoeken en interviews met kinderen met (zeer) oude ouders laten namelijk naar voren komen dat het die kinderen geen fuck uitmaakt. Omstanders zijn degene die zich druk maken. Kortzichtige figuren zoals jij dus.

Als ik het zelf voor het kiezen had zou ik ook eerder een normaal bij verstand zijnde ouwe bok als vader kiezen boven een conservatief en klein van geest zijnde jonge 'god'.

"Belangen van het kind" :') Manmanman.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173745954
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:40 schreef Dven het volgende:

[..]

En dat bepaal jij? Knul toch :D _O-

Onderzoeken en interviews met kinderen met (zeer) oude ouders laten namelijk naar voren komen dat het die kinderen geen fuck uitmaakt. Omstanders zijn degene die zich druk maken. Kortzichtige figuren zoals jij dus.

Als ik het zelf voor het kiezen had zou ik ook eerder een normaal bij verstand zijnde ouwe bok als vader kiezen boven een conservatief en klein van geest zijnde jonge 'god'.

"Belangen van het kind" :') Manmanman.
Kom maar met een bron.
  woensdag 13 september 2017 @ 08:48:18 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173745998
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:42 schreef 8777 het volgende:

[..]

Kom maar met een bron.
Je gelooft zelf toch ook niet dat ik mij genoodzaakt voel jou hierin te voorzien, toch? Je kan zelf ongetwijfeld heel erg goed googelen. Succes!

Ouders worden beoordeeld om hoe ze met hun kinderen omgaan. In hoeverre zich in hun kind kunnen verplaatsen en verstand hebben van de wereld rondom het kind.

Gelukkig is het een enorm afglijdende schaal. Figuren zoals jij riepen 50 jaar geleden over een 35-jarige dat hij/zij véél te oud is voor kinderen. Duurt gelukkig niet al te lang meer voor jullie 'uitgestorven' zijn. Op waarschijnlijk een paar randfiguren na. Tabé he!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 13 september 2017 @ 08:51:14 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173746030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:27 schreef Handleiding het volgende:

[..]

68 zijn en dan een jong dingetje hebben van 27 :') Tjakka!
Jezelf geen jong blaadje als exemplaar zoeken wanneer je zelf oud en verlept bent :')



_O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173746048
Ik ben verbaasd dat hij weer een vrouw gevonden had die zo gek was zijn vriendin te worden. Dat het uit is is dan weer geen verrassing.
  woensdag 13 september 2017 @ 08:54:12 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173746072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:52 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben verbaasd dat hij weer een vrouw gevonden had die zo gek was zijn vriendin te worden. Dat het uit is is dan weer geen verrassing.
Zou z'n dingetje om steeds weer in financiële problemen te geraken er iets mee te maken hebben?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173746244
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Je gelooft zelf toch ook niet dat ik mij genoodzaakt voel jou hierin te voorzien, toch? Je kan zelf ongetwijfeld heel erg goed googelen. Succes!

Ouders worden beoordeeld om hoe ze met hun kinderen omgaan. In hoeverre zich in hun kind kunnen verplaatsen en verstand hebben van de wereld rondom het kind.

Gelukkig is het een enorm afglijdende schaal. Figuren zoals jij riepen 50 jaar geleden over een 35-jarige dat hij/zij véél te oud is voor kinderen. Duurt gelukkig niet al te lang meer voor jullie 'uitgestorven' zijn. Op waarschijnlijk een paar randfiguren na. Tabé he!
Tot je 50ste kun je als man nog prima vader worden, maar niet op je 68ste.
Maar natuurlijk staat het je vrij om op een leeftijd dat je al bijna bejaard bent nog een vrouw zwanger te prikken hoor. Ik denk alleen niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten, zo ook de vriendin van Emile.
pi_173746333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Je gelooft zelf toch ook niet dat ik mij genoodzaakt voel jou hierin te voorzien, toch? Je kan zelf ongetwijfeld heel erg goed googelen. Succes!

Ouders worden beoordeeld om hoe ze met hun kinderen omgaan. In hoeverre zich in hun kind kunnen verplaatsen en verstand hebben van de wereld rondom het kind.

Gelukkig is het een enorm afglijdende schaal. Figuren zoals jij riepen 50 jaar geleden over een 35-jarige dat hij/zij véél te oud is voor kinderen. Duurt gelukkig niet al te lang meer voor jullie 'uitgestorven' zijn. Op waarschijnlijk een paar randfiguren na. Tabé he!
verkeerde been uit bed gestapt?
  woensdag 13 september 2017 @ 09:16:05 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173746366
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:36 schreef 8777 het volgende:

[..]

Opgroeien met twee ouders, en geen pa die 80 is als het kind 12 is.
Zegt iemand die zijn eigen kind op de dag van geboorte wil mishandelen. :').
And so is the past
pi_173746381
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zegt iemand die zijn eigen kind op de dag van geboorte wil mishandelen. :').
En waar zeg ik dat?
pi_173746709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Jezelf geen jong blaadje als exemplaar zoeken wanneer je zelf oud en verlept bent :')

[ afbeelding ]

_O_
Ronnie schijnt kanker te hebben gehad en de man loopt nog steeds rechtop ^O^

En Tjakka! de zoveelste relatie van Ratelband naar de knoppen. Ik dacht dat het liefdeskoppel net samenwoonden maar kan het ook verkeerd gelezen hebben.
Och, volgende maand heeft hij weer een nieuwe liefde voor het leven gevonden. Die man kan niet zonder vrouw, hij moet toch iemand hebben om zijn agressie op af te kuren.. :X
´
pi_173746940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:40 schreef Dven het volgende:

[..]

En dat bepaal jij? Knul toch :D _O-

Onderzoeken en interviews met kinderen met (zeer) oude ouders laten namelijk naar voren komen dat het die kinderen geen fuck uitmaakt. Omstanders zijn degene die zich druk maken. Kortzichtige figuren zoals jij dus.

Als ik het zelf voor het kiezen had zou ik ook eerder een normaal bij verstand zijnde ouwe bok als vader kiezen boven een conservatief en klein van geest zijnde jonge 'god'.

"Belangen van het kind" :') Manmanman.
Ik geloof best dat leeftijd niet zo'n punt is, maar de kans is redelijk groot dat pa dood is voor het kind 10 is. Dat is dan wel weer van belang.
pi_173747767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Zou z'n dingetje om steeds weer in financiële problemen te geraken er iets mee te maken hebben?
Dan was ze wel bij hem gebleven toch.
pi_173757792
Wat zullen haar ouders rouwen om dit nieuws :D *O*
Alius aliud dicit
pi_173757832
Iemand een foto van der?
pi_173757846
Never mind. Beetje zo'n wijf met een oudere kop.
pi_173763310




pi_174064368
TSJAKKAA!! Als je denkt dat je vandaag alles wel hebt gehad in SHObizzland met de geboorte van de nieuwe Rens telg, krijgen we dit ook nog op ons bord..

Emile vraagt gemeente leeftijd met 20 jaar te verlagen

De 68-jarige Emile Ratelband wil dat de gemeente Arnhem zijn leeftijd met twintig jaar naar beneden bijstelt zodat hij weer gemakkelijker aan het werk kan. Tevens zou hij zijn oog hebben laten vallen op een meisje van 21, bij wie hij meer kans denkt te maken als hij op papier jonger is.

De positiviteitsgoeroe diende zijn, op zijn zachtst gezegd bijzondere verzoek vandaag in en deelde de betreffende brief aan de gemeente op Facebook.
Zijn verzoek is naar eigen zeggen een manier om problemen rond leeftijdsdiscriminatie aan te stippen. „Ik stoor me aan de huidige discussie over genderneutraliteit. Iedereen kan zijn geslacht veranderen als hij dat wil. En vluchtelingen die Nederland binnenkomen, kunnen ’gewoon’ een leeftijd opgeven. Waarom ik niet? Ik stond voor de spiegel en besloot dat ik niet meer 68 maar 48 jaar oud wil zijn. Ik kan ook gebaat zijn bij een lagere leeftijd, bijvoorbeeld bij een sollicitatiegesprek.”


https://www.telegraaf.nl/(...)-20-jaar-te-verlagen

;( :') _O-
´
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2017 @ 08:34:15 #23
368283 ato
pi_174067083
Zucht, waarom zit deze man ook alweer altijd in mijn irritatiegrens.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174067273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Je gelooft zelf toch ook niet dat ik mij genoodzaakt voel jou hierin te voorzien, toch? Je kan zelf ongetwijfeld heel erg goed googelen. Succes!

Ouders worden beoordeeld om hoe ze met hun kinderen omgaan. In hoeverre zich in hun kind kunnen verplaatsen en verstand hebben van de wereld rondom het kind.

Gelukkig is het een enorm afglijdende schaal. Figuren zoals jij riepen 50 jaar geleden over een 35-jarige dat hij/zij véél te oud is voor kinderen. Duurt gelukkig niet al te lang meer voor jullie 'uitgestorven' zijn. Op waarschijnlijk een paar randfiguren na. Tabé he!
natuurlijk houdt n kind van zn ouders en maakt de leeftijd hen niet uit..
Hij wil alleen wel zn ouders levend hebben en de kans dat een 75-jarige overlijdt is groter dan n 30-jarige.

In die zin denk je dan mi echt wel te weinig aan het kind.
compact en kleverig.
pi_174069054
gisteren in blvd zei hij dat hij dat 21 jarige meisje in de kerk heeft ontmoet en dat ze de zijne wordt maar dat zelf nog niet weet?!
hij verwacht met het verminderen van z'n leeftijd haar te overtuigen

oh en hij zei ook dat hij nog heel veel kindjes wil

:') :X 8)7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')