milzinkquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:22 schreef Roces18 het volgende:
Wie is Sophie milz..? Kan rest niet lezen op mobiel.
Vlogging, not even oncequote:Op dinsdag 12 september 2017 22:21 schreef NoFrauds het volgende:
Geen idee wie dit is, maar het ziet er wel aardig fucked up uit ja.
K, probably behoor ik niet tot haar doelgroepquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vlogging, not even once
Op de titel naar links of rechts vegen, dan komt de rest in beeldquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:22 schreef Roces18 het volgende:
Wie is Sophie milz..? Kan rest niet lezen op mobiel.
Ja ik weet ook niet wat ze verder doet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:30 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
K, probably behoor ik niet tot haar doelgroep
Mwoh, kan, maar ze ziet er een beetje te ordinair uit voor beautyvloggerquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat ze verder doet hoorIk gok zo dat ze 'beauty' vlogger is, wat al die meiden tegenwoordig als loopbaan ambiëren
Ze weet het zelf niet eens volgens mij wat ze isquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:41 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Mwoh, kan, maar ze ziet er een beetje te ordinair uit voor beautyvlogger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ze weet het zelf niet eens volgens mij wat ze isZe is gewoon een vrouwelijke Enzo Knol. Niet echt een beauty/travel/food niche ofzo, gewoon algemene vlogger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou niet van fraude.
Ah ja, ik begrijp het nooit dat mensen die onzin kijken, maar goed, ieder zijn ding... Het is in ieder geval wel duidelijk dat die roem der geen goed gedaan heeft.quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:45 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Ze is gewoon een vrouwelijke Enzo Knol. Niet echt een beauty/travel/food niche ofzo, gewoon algemene vlogger.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ah ja, ik begrijp het nooit dat mensen die onzin kijken, maar goed, ieder zijn ding... Het is in ieder geval wel duidelijk dat die roem der geen goed gedaan heeft.
Nee zij is geen vrouwelijke Enzo Knol.quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:45 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Ze is gewoon een vrouwelijke Enzo Knol. Niet echt een beauty/travel/food niche ofzo, gewoon algemene vlogger.
Zo iemand zonder potentie die in deze huidige tijd met onzin makkelijk kan cashenquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:45 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zij is geen vrouwelijke Enzo Knol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |