Tijd voor een weer een update. (als er nu nog mensen reageren dan weet ik ook dat ik het nog voor iemand doe dat updaten ;-)
Inmiddels liggen boven alle kamers in puin. De achterste zijn zoals eerder gezegd zo goed als stucadoorsklaar. Al willen we de balken wel een eerste keer gaan schuren voordat de stucadoor komt. Maar dat noemen we kleine dingetjes.
Zoals in het vorige topic gezegd, Inmiddels ook gaan slopen in de voorste drie kamers. kamer 3 staat in het vorige topic, en dit is kamer 2, omdat de kasten gescheurd waren gaan we deze helemaal verwijderen.
![kbgheeah6subl.jpg]()
![x1o27tlwaswh8.jpg]()
![nmmawwraxduqk.jpg]()
En ook het kleine kamertje voor gaat eraan.
![2ngpiywtfysdk.jpg]()
Kamer 1 en 2 gaan we met elkaar verbinden zodat het als het ware 1 grote kamer wordt. In eerste instantie zal het kleine kamertje dienen als walkin closet (voor niemand die erin slaapt maar achja, beetje ruimte-overschot zullen we maar zeggen). uiteindelijke bedoeling is namelijk om er ooit een 2e badkamer van te maken, ik ga dus al wel de leidingen in de vloer/muur leggen, maar vanwege het budget, stucken we hem nu gewoon strak en doen we er verder niks aan.
Morgen ga ik het gat zagen.
![tutbof0jbxjuo.jpg]()
By the way, zou ik een latei moeten plaatsen, het is geen dragende muur, dus het lijkt me niet. of zie ik iets over het hoofd.
Daarnaast zijn we afgelopen vrijdagavond naar een badkamerman geweest. We hebben inmiddels de volgende combi uitgezocht.
![j3xbodydwfjqo.jpg]()
Bovenaan de accent tegel die op de badombouw en de achterwand van de douche komen.
De grijze tegel gaan we op de muur en vloer gebruiken. Het meest rechtse houtmotiefje gaat gebruikt worden voor het badmeubel waar twee losse waskommen op komen.
![olvxcfm2usau2.jpg]()
Inmiddels ook druk bezig met het uitzoeken van de groepenkast en alles wat daar bijhoort.
Er moet inmiddels gas geven worden want de stucadoor komt dichterbij.