abonnement Unibet Coolblue
pi_173795416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn echtgenoot zei op vrijdag dat ie nog even bij vrienden langs ging. s Avonds laat kreeg ik een berichtje dat hij tevee had gedronken en daarom bleef slapen. Prima, op zich.
Op zaterdag kreeg ik een telefoontje van de meneer van dat bevriende stel dat ie tijdelijk niet meer thuis woonde en of ik wist dat mijn echtgenoot nu bij zijn mevrouw was? Ik zei dat ik dat inderdaad wist en me geen zorgen maakte. Toen ik echter de hele zaterdag niets van mijn echtgenoot hoorde en ook op zondag geen contact met hem kreeg (zijn telefoon stond uit), heb ik maar even naar de mevrouw gebeld. Ik hoorde van haar dat het 'heel gezellig was', met zo;n giecheltje erachteraan. Daarop ben ik mijn echtgenoots spullen gaan inpakken en heb ze in de tuin gezet.

Toen hij uiteindelijk zondagavond thuis kwam, de kinderen lagen op bed, de afwas was gedaan, zat ik op mijn gemakje buiten met een glaasje wijn. Hij begroette me vrolijk en op mijn vraag of de seks goed was kreeg hij rode wangen. ' Uhm ja, was leuk' . Ik heb hem toen gezegd vooral lekker terug naar haar te gaan, heb de mevrouw gebeld dat hij eraan kwam ('ja maar nee dat kan niet want *naam haar echtgenoot* komt zo terug) en heb daarna mijn echtgenoot geholpen alle ingepakte spullen in zijn auto te laden. Daarna heb ik de rest van de fles leeggedronken (oeps).
De volgende maandagmorgen heb ik hem overal uitgeschreven (verzekeringen enzo) en een advocaat gebeld. De scheiding was drie maanden later definitief.
Deze is echt fantastisch _O_ goed gedaan dame, wat een klasse _O_
  vrijdag 15 september 2017 @ 21:59:36 #102
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_173799811
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wist je al dat ze uit elkaar waren en dat de meneer van het stel niet meer thuis woonde voordat de meneer van dat stel jou belde op zaterdag?
Het ging hier toch enkel over hoe het uit ging? Ik vind het niet zo nodig om nadere tekst en uitleg te geven.
Prrrrr
pi_173904666
Het ging al een hele tijd niet goed, we bleven botsen op te veel vlakken.
Het voelde al niet meer als een relatie maar als een verstandshouding.
Dus dat heb ik hem een poosje geleden ook zo gezegd.....
pi_173904673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 07:57 schreef Luuntje het volgende:
Het ging al een hele tijd niet goed, we bleven botsen op te veel vlakken.
Het voelde al niet meer als een relatie maar als een verstandshouding.
Dus dat heb ik hem een poosje geleden ook zo gezegd.....
Was hij toen mad of zei hij dat ie het ook wel zo ervaarde?
pi_173904720
Ik had mijn pik afgeveegd aan haar K3 truitje, en daarna heb ik niets meer vernomen. :'(
pi_173905228
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 07:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Was hij toen mad of zei hij dat ie het ook wel zo ervaarde?
Hij was niet kwaad, effe verbaasd maar legde er zich gauw bij neer en ging meteen op huizenjacht.
Ja dan weet je wel genoeg.
Ook voor hem was het wel over.
pi_174052868
5 jaar terug
De jongen waarmee ik een jaartje 'omging' was bij mij thuis, en zou blijven eten. Hij is ftm, en mijn ouders wisten dit niet. Hij zat al een tijd in het traject dus je zag het ook niet meer op 1 lichaamsdeel na. Ik lag tussen zijn benen en toen deed m'n moeder de deur open. Uit schrik kwam ik overeind waardoor mn moeder hem daar zag. Ze was een paar seconden in shock. Ik heb hem nooit meer gesproken. Best jammer, vraag me nog altijd af hoe het met hem gaat.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 28 september 2017 @ 19:36:02 #108
357044 Budapestenaar
pi_174058231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:41 schreef Doodvermoeiend het volgende:
5 jaar terug
De jongen waarmee ik een jaartje 'omging' was bij mij thuis, en zou blijven eten. Hij is ftm, en mijn ouders wisten dit niet. Hij zat al een tijd in het traject dus je zag het ook niet meer op 1 lichaamsdeel na. Ik lag tussen zijn benen en toen deed m'n moeder de deur open. Uit schrik kwam ik overeind waardoor mn moeder hem daar zag. Ze was een paar seconden in shock. Ik heb hem nooit meer gesproken. Best jammer, vraag me nog altijd af hoe het met hem gaat.
Ik kan me de verbazing bij je moeder wel voorstellen. Maar ik snap niet helemaal waarom dat het einde van de relatie was.
pi_174065569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:41 schreef Doodvermoeiend het volgende:
5 jaar terug
De jongen waarmee ik een jaartje 'omging' was bij mij thuis, en zou blijven eten. Hij is ftm, en mijn ouders wisten dit niet. Hij zat al een tijd in het traject dus je zag het ook niet meer op 1 lichaamsdeel na. Ik lag tussen zijn benen en toen deed m'n moeder de deur open. Uit schrik kwam ik overeind waardoor mn moeder hem daar zag. Ze was een paar seconden in shock. Ik heb hem nooit meer gesproken. Best jammer, vraag me nog altijd af hoe het met hem gaat.
ftm :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174065581
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

ftm :?
Female to male
pi_174065685
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:38 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Female to male
:')

Ok, trans is wat minder duidelijk ja, heerlijk de details nu te weten :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174065703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:51 schreef Hi_flyer het volgende:
12 jaar relatie, waarvan ruim 8 getrouwd, drie kindjes en nu blijkt mevrouw al vier jaar uitgewoond te worden door een aarslelijke dikke gast. Enfin, scheiding is bijna rond, maar ze woont nog wel bij me tot ze een woning heeft. Geen ideale situatie kan ik je vertellen, maar wel fijn dat ze zo makkelijk te verleiden is dat ik toch nog zo nu en dan er overheen kan. _O-

Enfin, heb nu een week vrij intensief contact met een meisje waarmee het op alle vlakken enorm goed klikt. Wel m'n verstand erbij houden natuurlijk en haar niet als rebound gebruiken nu je emotioneel toch even wat minder stabiel bent. Gewoon veel meer tijd gebruiken om het contact op te bouwen en het fysieke minder de boventoon laten voeren. Ik denk dat het daardoor vaak fout gaat.
Toch wel weer duidelijk dat vrouwen vreemdgaan goed kunnen verbergen _O_

Maar, hoe liep ze tegen de lamp dan, of bekende ze zelf doodleuk? :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 29 september 2017 @ 08:52:21 #113
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_174067272
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Toch wel weer duidelijk dat vrouwen vreemdgaan goed kunnen verbergen _O_

Maar, hoe liep ze tegen de lamp dan, of bekende ze zelf doodleuk? :{
Kwestie van haar telefoon in de gaten houden toen ik haar gedrag verdacht begon te vinden ;) Ze had al een keer een kans gehad...
pi_174067305
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:51 schreef Hi_flyer het volgende:
12 jaar relatie, waarvan ruim 8 getrouwd, drie kindjes en nu blijkt mevrouw al vier jaar uitgewoond te worden door een aarslelijke dikke gast. Enfin, scheiding is bijna rond, maar ze woont nog wel bij me tot ze een woning heeft. Geen ideale situatie kan ik je vertellen, maar wel fijn dat ze zo makkelijk te verleiden is dat ik toch nog zo nu en dan er overheen kan. _O-

Enfin, heb nu een week vrij intensief contact met een meisje waarmee het op alle vlakken enorm goed klikt. Wel m'n verstand erbij houden natuurlijk en haar niet als rebound gebruiken nu je emotioneel toch even wat minder stabiel bent. Gewoon veel meer tijd gebruiken om het contact op te bouwen en het fysieke minder de boventoon laten voeren. Ik denk dat het daardoor vaak fout gaat.
Zijn je kinderen wel allemaal van jou dan?
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:24:58 #115
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_174068662
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Zijn je kinderen wel allemaal van jou dan?
Alleen de jongste valt in de te betwijfelen periode, maar dat is echt een kopie van mij. Ik twijfel daar niet aan.
pi_174068780
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Kwestie van haar telefoon in de gaten houden toen ik haar gedrag verdacht begon te vinden ;) Ze had al een keer een kans gehad...
Dan ben je best sloom, na 4 jaar pas iets verdacht vinden
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:59:12 #117
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_174069203
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan ben je best sloom, na 4 jaar pas iets verdacht vinden
Mannen zijn sloom op dat vlak.... Net als hints, zien we verdacht gedrag niet zo snel.
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:22:38 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174069522
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:57 schreef Sarasi het volgende:
Tja. Hij werd steeds negatiever, tot op het depressieve af, maar hij kon het allemaal zelf wel af, vond hij. Er was alleen nooit meer ruimte voor mijn emoties, want als ik blij was deed hij er alles aan om me naar beneden te halen, en als ik eens een dipje had, was dat niets in vergelijking met wat hij doormaakte. Natuurlijk. Ik kreeg op den duur ook alleen nog maar negatieve berichten gedurende de dag, waarop ik vroeg of hij me één positief berichtje per dag wilde sturen. Volgende dag kreeg ik iets over de mooie zonsopgang. Ik helemaal blij. Drie uur (! :') ) later kreeg ik een lap tekst over dat hij het helemaal niet echt een mooie zonsopgang had gevonden en dat hij zo het gevoel had dat hij z'n gevoel niet meer bij me kwijt kon en dat ik niet luisterde etc etc. Godmanmanman.

Gedurende die afzakperiode heb ik regelmatig aangegeven dat het zo voor mij niet werkte en dat er iets moest veranderen, en hem ook concrete handvatten aangereikt (zoals één positief berichtje per dag). Dus ik vond het wel mooi geweest. Een paar dagen na die lap tekst heb ik hem op een stoel gezet en gezegd dat ik er klaar mee was. Of hij zou professionele hulp gaan zoeken, of het was over. "Ik ga niet naar een psycholoog, en al helemaal niet voor jou." was het antwoord. :{

Nou prima. DAAG! :W Dat was natuurlijk weer niet de bedoeling, huilen, alles, natuurlijk zou hij naar een psycholoog gaan, hij zou alles voor me doen, blablabla. Kans gehad, kans verspeeld, dus ik heb geen millimeter toegegeven. Uiteindelijk het huis uit gewerkt, een paar dagen later op zijn verzoek nog die kant op gegaan om het er nog eens rustig over te hebben en mijn kant van het verhaal uit te leggen, maar daar kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd dat hij had besloten dat er een ander was. Ik ging vreemd, dat moest wel, er was geen andere reden te bedenken waarom ik het "zomaar, opeens" uit zou maken. Wtf? Die gast had gewoon nooit naar me geluisterd, blijkbaar. :') Toen was ik er wel echt heel erg klaar mee, overal geblokkeerd en verwijderd en daarmee finito.

Achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen, maar goed. Het is ook een jaar heel leuk geweest samen. De anderhalf jaar daarna werd alleen steeds minder.

Inmiddels alweer drie jaar een andere, hele lieve, leuke, sexy, vrolijke vriend met twee goed functionerende oren. :+
Oh, de herkenning! Heb jij verkering gehad met mijn ex?
Resistance is futile.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 september 2017 @ 11:24:50 #119
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174069563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn echtgenoot zei op vrijdag dat ie nog even bij vrienden langs ging. s Avonds laat kreeg ik een berichtje dat hij tevee had gedronken en daarom bleef slapen. Prima, op zich.
Op zaterdag kreeg ik een telefoontje van de meneer van dat bevriende stel dat ie tijdelijk niet meer thuis woonde en of ik wist dat mijn echtgenoot nu bij zijn mevrouw was? Ik zei dat ik dat inderdaad wist en me geen zorgen maakte. Toen ik echter de hele zaterdag niets van mijn echtgenoot hoorde en ook op zondag geen contact met hem kreeg (zijn telefoon stond uit), heb ik maar even naar de mevrouw gebeld. Ik hoorde van haar dat het 'heel gezellig was', met zo;n giecheltje erachteraan. Daarop ben ik mijn echtgenoots spullen gaan inpakken en heb ze in de tuin gezet.

Toen hij uiteindelijk zondagavond thuis kwam, de kinderen lagen op bed, de afwas was gedaan, zat ik op mijn gemakje buiten met een glaasje wijn. Hij begroette me vrolijk en op mijn vraag of de seks goed was kreeg hij rode wangen. ' Uhm ja, was leuk' . Ik heb hem toen gezegd vooral lekker terug naar haar te gaan, heb de mevrouw gebeld dat hij eraan kwam ('ja maar nee dat kan niet want *naam haar echtgenoot* komt zo terug) en heb daarna mijn echtgenoot geholpen alle ingepakte spullen in zijn auto te laden. Daarna heb ik de rest van de fles leeggedronken (oeps).
De volgende maandagmorgen heb ik hem overal uitgeschreven (verzekeringen enzo) en een advocaat gebeld. De scheiding was drie maanden later definitief.
Jij bent een held O+
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 29 september 2017 @ 11:25:33 #120
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174069578
Ze was op reis en kon haar benen niet bij elkaar houden. Doei :W
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:40:26 #121
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174069903
Ik ben voor haar teruggegaan van mijn vrienden elke week te zien naar hooguit een paar keer per maand. Dat was niet genoeg. Ik mocht alleen nog maar gaan wanneer zij er ook bij was :')

Op een gegeven moment verbood ze me om een lang weekend met ze naar een festival gegaan. Ik mocht niet. Ik was er toen al een tijdje helemaal klaar mee dus deze ruzie aangepakt om haar te dumpen. had ik veel eerder moeten doen. Leuk weekend gehad overigens.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 12:04:13 #122
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174070473
Relatie van 3 jaar. S'morgens een tent gekocht (voorgaande jaren hadden we altijd die van haar ouders geleend) en nog wat kampeerspullen want we zouden de week erop weer gaan kamperen en bergwandelen in Zwitserland (iets waar zij mij een jaar eerder enthousiast voor had gemaakt). Terug op de parkeerplaats net voordat ik de auto start zegt ze: "Ik moet je iets vertellen... ik heb een ander".

Compleet out of the blue! We hadden het altijd leuk samen en ik had geen enkele aanwijzing dat ze twijfelde over onze relatie of iets dergelijks. Het was wel zo dat ik toen net 9 maanden werkte en dus opeens een ander type leven had (verantwoordelijkheden e.d.) en zij nog studeerde en op het punt stond om na 2 jaar haar studie op te geven (verkeerde studiekeuze) en weer van scratch af aan iets totaal anders te gaan doen. Ook zagen we elkaar daardoor alleen nog maar in de weekenden (maar die waren altijd erg leuk).

Het weekend daarop heb ik haar nog één keer gezien en daarna nooit meer (na 3 jaar relatie dus). Dat is nu 25 jaar geleden en die nieuwe vent is ze uiteindelijk mee getrouwd en heeft ze geloof ik 2 kinderen mee.

Sindsdien wel aardig wat dates gehad maar ik heb het nooit meer tot echt serieuze relaties laten komen (in de zin dat ik een lange termijn toekomst ermee overwoog)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:28:24 #123
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_174072860
Relatie 1: 1,5 jaar met het meisje doorgebracht. Goede relatie, half uur met de trein van elkaar vandaan. Ik was 20, 21. Zij 17, 18. Het laatste half jaar liep ik stage in een stad een uur verder van de stad waar ik vandaan kom (ging er ook wonen). Afstand werd groter en ik had minder tijd. We moesten meer ons best doen om afspraken te maken.

Op gegeven moment miste ze grip op mijn leven en ze irriteerde zich meer aan mij. Ze kwam een keer langs naar de stad waar ik stage liep en toen realiseerde ze zich dat het beter was als het klaar was. Netjes bij de bus afgezet en zij kon 1,5 uur naar huis reizen. Ik ben toen gaan zuipen met vrienden.

Relatie 2: Ontmoet bij mijn vereniging. Eigenlijk helemaal niet toe aan een relatie toen der tijd. Toch naar elkaar toe gegroeid. Een jaar lang een hele mooie tijd gehad, geen ruzie, geen gezeur. Alles klopte wel. Zij ging stage lopen in Zuid-Amerika en vanaf toen ging het mis. Tijdsverschil, weinig contact, elkaar niet zien etc. 4/5 maanden volgehouden (zelfs langs geweest) maar ik ging vreemd met mijn dronken kop. Meteen eerlijk verteld en het is niet meer goed gekomen. Heel dom en onvolwassen, maar wel van geleerd.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 15:11:16 #124
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174073561
Nr 1
Ex was 5 jaar ouder , kreeg een zoon met hem , maar na 4 jaar bleek er niks te zijn wat ons met elkaar verbond, hij gedroeg zich als een kleuter en ik raakte zwaar geïrriteerd van alles wat hij zei en deed. Ik heb uiteindelijk de relatie verbroken.

Nr2
Ik kwam een leuke jongen tegen , hij bleek 9 jaar jonger te zijn, veel later bleek dat ook wel uit alles in zijn gedrag. We hadden continu ruzie. Op een gegeven moment na een ruzie liep hij de schuur in en iets later stond hij in brand :')
Bleek dat hij zichzelf in de fik had gezet. Hij was voor 30% verbrand en had 2e en 3e graads brandwonden .
Op dat moment wist ik nog niet dat hij dit bewust had gedaan.
2 maanden op en neer gereisd naar Beverwijk , Ik werd verhoord door de politie , heb zijn wonden verzorgd en 4 operaties later toen hij uit het brandwondencentrum kwam leek alles beter te gaan. Ik bleek zwanger te zijn , we kregen een dochter ,maar met ex was niet meer te leven, hij werd gewelddadig, stal van mij, brak in en ik heb voor mijn leven moeten vechten. Uiteindelijk ben ik met mijn kinderen gevlucht naar een blijfhuis .
Nr3
Kwam ik tegen op internet , ook 9 jaar jonger en hij leek een vrije geest :+
Maar al heel snel beschuldigde hij mij van vreemdgaan, ging uiteindelijk zelf vreemd en toen was ik helemaal klaar met hem.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174073721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Nr 1
Ex was 5 jaar ouder , kreeg een zoon met hem , maar na 4 jaar bleek er niks te zijn wat ons met elkaar verbond, hij gedroeg zich als een kleuter en ik raakte zwaar geïrriteerd van alles wat hij zei en deed. Ik heb uiteindelijk de relatie verbroken.

Nr2
Ik kwam een leuke jongen tegen , hij bleek 9 jaar jonger te zijn, veel later bleek dat ook wel uit alles in zijn gedrag. We hadden continu ruzie. Op een gegeven moment na een ruzie liep hij de schuur in en iets later stond hij in brand :')
Bleek dat hij zichzelf in de fik had gezet. Hij was voor 30% verbrand en had 2e en 3e graads brandwonden .
Op dat moment wist ik nog niet dat hij dit bewust had gedaan.
2 maanden op en neer gereisd naar Beverwijk , Ik werd verhoord door de politie , heb zijn wonden verzorgd en 4 operaties later toen hij uit het brandwondencentrum kwam leek alles beter te gaan. Ik bleek zwanger te zijn , we kregen een dochter ,maar met ex was niet meer te leven, hij werd gewelddadig, stal van mij, brak in en ik heb voor mijn leven moeten vechten. Uiteindelijk ben ik met mijn kinderen gevlucht naar een blijfhuis .
Nr3
Kwam ik tegen op internet , ook 9 jaar jonger en hij leek een vrije geest :+
Maar al heel snel beschuldigde hij mij van vreemdgaan, ging uiteindelijk zelf vreemd en toen was ik helemaal klaar met hem.
Heftig, zien 1 en 2 beide hun kinderen niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')